Forum părinte: Prezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Subiect: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)

156 mesaje, 34759 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76) andrei11

Ideea e că troleibuzele trebuie să facă legătura cartier - metrou Piața Sudului. N-au ce să caute dincolo de Piața Sudului.  Singurul loc decent de întoarcere apropiat de Piața Sudului e sub podul Mihai Bravu. Nu înțeleg de  ce ar trebui să facă legătura cu 133.  Bine, și în varianta propusă de mine stația troleelor n-ar fi prea departe de stația lui 133. Au spus colegii în alt topic, există un Diesel pe traseul  Piața Reșița - Piața Victoriei și care am impresia că are și o stație comună cu 133.

 


  • Autor: andreiiul
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76) andreiiul

Intoarcerea troleelor in rond la Pta Sudului ar aglomera si mai mult intersectia care din pacate nu a iesit cum trebuia (chiar e receptionata lucrarea?).
Varianta cea mai simpla si ieftina este sub Pasaj Mihai Bravu.
Dar daca nu vrei sa mai duci troleu pana acolo eu mai vad o varianta:
- mutarea retelei de contact pe sensul spre Unirii de pe breteaua actuala pe cea creata pt viraj spre Berceni si Oltenitei (cred ca un troleu poate vira acolo), apoi creata retea pe Berceni pana la Netea continuata pe Netea si Oltenitei cu intoarcere in rond spre cartier. Asa legi cartierul de Metrou si de Piata si ramai cu acelasi nr de incrucisari ca acum.

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76) ByOnu

SUNT de acord cu faptul ca avem nevoie de linii scurte de cartier (Berceni - Abator, corespondenta 133).

NU SUNT de acord cu faptul ca << troleibuzele n-au ce cauta >> dincolo de cartier. Pozitia Asociatiei este ca troleibuzul trebuie sa inlocuiasca autobuzele 312, 313 si 381 prin minunea autonomiei (pana la cresterea punctuala a retelei). Reteaua Unirii - Romana este inca avuta in vedere.

Cred ca cele 3 linii de troleibuz cu autonomie care vor inlocui autobuzele (312, 313, 381 - evident, ture suplimentate ture troleibuz + ture autobuz) pot avea si linii scurte de cartier fara autonomie (73B, 74B?, 76B) care sa intoarca la Abator (putem sa-i zicem altfel??) unde sa avem si o corespondenta facila si utila cu 133.

---------------

stația troleelor n-ar fi prea departe de stația lui 133


Doar prin faptul ca n-ar fi la acelasi peron ar fi PREA departe deja.

există un Diesel pe traseul  Piața Reșița - Piața Victoriei și care am impresia că are și o stație comună cu 133


Diesel care trebuie sa devina troleibuz (cu autonomie).

 


Mergi la pagina:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare