Forum părinte: Știri, noutăți și discuții despre metrou

 

Subiect: Discuții diverse despre Metrorex

4718 mesaje, 505432 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1  ... 330 331 332 333 334 335 336 337 338
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: subway guru
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex subway guru

In mod normal ar fi trebuit sa fie cu cativa metri mai lunga dar ar fi insemnat sa intre in parc, lucru ce nu a fost permis.

 


  • Autor: survola
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex survola

În parc sau sub parc?

 


  • Autor: subway guru
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex subway guru

Ca sa faci in sapatura deschisa intri si in parc si sub parc.

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

andrei11 a scris:
Tot n-am înțeles de ce metroul bucureștean nu are același ecartament ca majoritatea liniilor Cf din Europa...


Din ce știu eu, în anii 60 UIC dorea profile grele la nivel internațional, si totul se calcula mult mai ușor cu rigla de calcul la 1432mm, schimbând pur si simplu baza de calcul in pofida schimbarii a tuturor măsurătorilor+ recalculări...
Și din moment ce UIC era standard la acea vreme, inclusiv în anii 70, toată lumea s-a adaptat... Mai ales cei care faceau o rețea de tren sau metrou de la 0, ca noi...
Dar aceasta diferența nu afectează cu nimic circulația trenurilor, deoarece unele CAF-uri au venit pe rotile lor din Franța până aici, țări unde este ecartament exclusiv de 1435mm...
Daca am gresit cu ceva, va rog sa ma corectați!  :yes:

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex ByOnu

Si IVA si BM au circulat pe retea CFR.

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

Da, am dat numai un exemplu. Dar bine ca ai menționat. Ramele Bombardier asamblate la Electroputere Craiova cum au intrat în retea? Si Militari si Berceni sau numai Berceni?

 


  • Autor: alexxd_31
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex alexxd_31

Vedeti ca atat la ecartamentul de metrou 1432mm cat la cel standard 1435mm esxista niste tolerante (+/-mm) care permit utilizarea cu anumite restrictii de viteza.

Din :" Completări la Instrucţia nr. 314/1989, pentru linii cu ecartament normal pe care se circulă cu viteze între 141 km/h şi 200 km/h"

3. Linii
3.1. Ecartamentul nominal al căii ”e” :
·        e = 1435 mm
·        Tolerantele la ecartamentul nominal sunt :

                                     a). La construcţia şi refacţia căii :
                                            +3 mm şi – 1 mm pe terasament;
                                            +2 mm şi – 1 mm pe poduri nebalastate.

                                     b). In exploatare :
                                           + 5 mm şi – 3 mm pe terasament;
                                           + 3 mm şi – 2 mm pe poduri nebalastate.
·        Variaţia toleranţelor de mai sus trebuie să se facă, în exploatare, cu 1 mm/m, iar la construcţie cu cel mult 0,5 mm/m.



Si din "Caiet de sarcini Partea 0 – Specificatie tehnica generala"  de la Metrou.

2. CARACTERISTICILE CĂII DE RULARE ŞI DIMENSIUNILE PEROANELOR
Căile de rulare si peroanele au următoarele caracteristici:
a. Ecartament în aliniament şi în curbe este: s = 1432 +10 -3 mm pentru curbe cu raza mai mare decât 300m,
conform documentului intitulat “Instrucţia de norme si toleranţe pentru construcţia, reparaţia si
întreţinerea căii de rulare la metrou – 314.M”

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

La metrou viteza maximă e de 80 de kilometri, conform reglementarilor, si la BM si CAF fiind acelasi "creier" și anume Cityflo 350.
Infrastructura ar permite chiar si 100...

 


  • Autor: alexxd_31
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex alexxd_31

Acum multi ani era un filmulet pe Youtube  de pe M2 cu o IVA care indica pe bord 100km/h. Nu stiu daca era real sau Fake. Trenul era fara pasageri si trecea prin statii fara sa opreasca.

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

Nu cred ca era fake, deoarece ramele CAF au efectuat probe si la peste 80 de kilometri, maxim fiind 92-93 daca nu ma înșel...

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex ByOnu

alexxd_31 a scris:
Acum multi ani era un filmulet pe Youtube  de pe M2 cu o IVA care indica pe bord 100km/h. Nu stiu daca era real sau Fake. Trenul era fara pasageri si trecea prin statii fara sa opreasca.


Posibil, doar ca nu prin statii. Cred ca balansul n-ar fi permis 60 - 80 - 100 prin statii. Parerea mea. Gabaritul isi creste volatilitatea odata cu cresterea vitezei, iar asta ar reprezenta o scadere a gap-ului dintre peron si tren.

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

Viteza maximă prin stații e de 60 de kilometri, avea 100 între stații înseamnă...

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

De ce:
1) În metrourile  M 1 NU se anunță corespondența cu M 5 de la Eroilor.
2) Spre Militari M 3 pleacă cu verde.

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex Stefan28

1. Nu se anunta pentru ca unii mecanici nu vor sa faca asta...
2. Verdele inseamna liber cu viteza stabilita, si in general apare cand vine o IVA... Dar apare uneori si la BM, numai la cei ce merg pe ATP.

 


Mergi la pagina:  1  ... 330 331 332 333 334 335 336 337 338
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare