Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Subiect: Discuții despre transportul local din București

5166 mesaje, 574420 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1  ... 364 365 366 367 368 369 370
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Marian Andrei

In weekend mai ales e full pista de pe Victoriei, sunt o groaza de biciclisti plus multi cu electrice Spash/Lime. In timpul saptamanii tai Victoriei - Splai in 7-8 minute, in weekend am facut si 25.

 


  • Autor: drbm
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București drbm

Mai există o variantă: construirea unei piste dublu -sens pe Splai dispusă "în consolă" în extensia unuia dintre malurile existente, din structură ușoară metalică.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

:?:
Atunci de ce n-ai folosi trotuarul existent  pe care la ora actuală  nu circulă nimeni ? Trotuarul existent cică nu e bun pentru biciclete din punct de vedere al siguranței rutiere la intersecții.

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București 1689

Estetic, o astfel de solutie (consola metalica) ar fi o catastrofa. Nu ca mai intereseaza - se pare - cum arata orasul...

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Malurile actuale demne de un canal de irigatii in camp sunt hidoase. Platformele metalice, daca sunt proiectate bine, eventual pe baza unui concurs international de arhitectura si urbanism ar putea aduce oamenii mai aproape de Dambovita, la propriu si la figurat. Un rau pe care astazi nimeni ... nu-l vrea din pacate, care nu genereaza trafic pietonal de promenada, care nu are spatii de relaxare, nimic. Un lighean infect intre doua sensuri de autostrada urbana peste care nu stim mai repede cum sa edificam poduri. Faptul ca mai sus se discuta, realist, despre faptul ca nimeni nu merge pe trotuarele albiei ar trebui sa ne dea serios de gandit.

Eu insa nu as vedea bicicletele pe o astfel de platforma, ci pietonii.

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Stefan28

barbuandrei a scris:
Preț de câteva zile, linia 641 își face din nou apariția pe străzile din București, fiind alcătuită din 40 ture, deservite de catre autobazele Ferentari, Floreasca si Militari.


Și în aceste zile Militari nu va mai deservi linia 300, la această oră linia 300 fiind deservită exclusiv de autobaza Giurgiului..

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Marian Andrei

300 ar fi cel mai bine sa treaca la Nordului dupa hibridizarea lui 304 si 205. Mai au putin sa faca o autobaza la Bragadiru pentru 300.

 


  • Autor: Victor92
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Victor92

Se pare ca soferilor (cel putin de la Nordului) li s-au facut legitimatii cu numele lor pe care le poarta la gat.

 


  • Autor: Victor92
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Victor92

Un pic derutati sunt calatorii din zona Baicului.

Recent, din cauza conditiilor improprii pentru circulatia autobuzelor pe Strada Callimachi - cel putin asa au postat in comunicat cei de la STB - autobuzele liniei 143 fac un mic ocol, trecand de doua ori pe la capatul troleibuzelor 69 si 85 pe sensul spre Bucur Obor. Pentru cei care merg in directia respectiva, le-ar fi mai simplu sa astepte autobuzul pana se intoarce sau sa il ia pe cel din fata din statia de peste drum  :lol:

Va atasez un print screen de pe site-ul STB.

Traseu 143 DUS.jpg (360.89 KB; descărcat de 879 ori)


De Sfintii Mihai si Gavril, au circulat / circula: 4540, 4588, 4594, 4886, 4932.

O poza cu 4932 de pe Soseaua Electronicii.



4932 - 143 - 08.11.2020 (2) by Victor Silaghi, on Flickr

 


  • Autor: Dragos31
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Dragos31

In perioada 06 (ora 20) - 09.11.2020 (ora 6), autobuzele de pe linia 104 circula deviat in zona Piata Hurmuzachi, din cauza lucrarilor de pe Bd. Decebal (tronsonul cuprins intre Str. Dristorului si Piata Hurmuzachi). Astfel, autobuzele circula pe Strada Delea Noua, Strada Matei Basarab si Calea Calarasi, dupa cum am exemplificat in schita de mai jos.

104 modificat 06.11.2020 - 08.11.2020 .png (567.6 KB; descărcat de 812 ori)


In statiile de pe noul traseu au fost montate placute noi, iar in cele deja existente a fost trecut si indicativul liniei 104.

Matei Basarab(104) - 07.11.2020.png (1.97 MB; descărcat de 810 ori)


Bd. Decebal(70, 79, 104) - 07.11.2020.png (1.93 MB; descărcat de 812 ori)


La final, las doua autobuze.

6597 - Linia 104 - Calea Calarasi - 07 Noiembrie 2020

6597 - 104 - 07.11.2020.png (1.88 MB; descărcat de 820 ori)


6620 - Linia 104 - Strada Delea Noua - 07 Noiembrie 2020

6620 - 104 - 07.11.2020.png (1.98 MB; descărcat de 819 ori)

 


  • Autor: V2A
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București V2A

De astăzi, odată cu introducerea autobuzelor Mercedes-Benz Citaro Hybrid pe linia 605, au mai apărut câteva modificări în turație:
- turele autobazei Obregia din linia 123 (3/2) au fost preluate de autobaza Giurgiului;
- autobaza Obregia a mai preluat ture pe linia 667;
- autobaza Ferentari a preluat ture pe linia 102, în locul turelor de Giurgiului;
- autobaza Giurgiului a mai preluat ture pe liniile 253 și 300.

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Stefan28

Planurile noului director al STB, Mihai Petcu:
https://www.facebook.com/SocietateaDeTransportBucuresti/posts/188929992803210
Domnul Mihai PETCU este noul Director General al Societății de Transport București STB SA
Începând cu data de 15.11.2020, Societatea de Transport București are un nou Director General în persoana domnului Mihai PETCU.
Cu ocazia preluării mandatului, a avut loc o ședință la sediul STB SA cu toți directorii Societății pentru a se discuta obiectivele și prioritățile noului Director General.
Așadar, noul Director General STB SA va avea în prim plan următoarele:
1. Gestionarea situaţiei cu privire la prevenirea infectării cu virusul SARS-COV-2, respectiv emiterea unor decizii privind angajaţii STB SA (reglementarea muncii la domiciliu, organizarea timpului de lucru în două schimburi, continuarea testării angajaţilor aflaţi în contact direct cu publicul său a celor suspecţi, etc.), şi protejarea publicului călător (dezinfectarea permanentă a vehiculelor; monitorizarea liniilor de transport pentru evitarea aglomeraţiei la orele de vârf, etc.);
2. Eficientizarea pregătirilor pentru iarnă (măsuri de asigurare a stocurilor şi utilajelor necesare pentru combaterea poleiului şi a zăpezii, piese de schimb, asigurarea personalului necesar pentru a face față oricărei situații generată de condițiile meteo, etc.);
3. Transparență decizională – bucureștenii trebuie să știe cum sunt folosiți și unde merg banii publici din bugetul STB SA. Doar așa va fi oprită risipa banilor publici!
4. Digitalizarea companiei cu scopul reducerii costurilor, dar și a creșterii performanței prin eficientizarea activității atât în plan intern, cât și în relația cu cetățenii, dar și cu autoritățile și cu partenerii contractuali;
5. Comunicare eficientă pentru călători - o importanță deosebită va fi acordată informării cetățenilor cu privire la noutățile apărute în programul de transport al Societății, precum și despre proiectele ce vizează transportul public din Capitală;
6. Dezvoltarea Societății cu bani europeni. Înființarea unui Departament care se va ocupa exclusiv de scrierea, depunerea și implementarea proiectelor cu fonduri europene;
7. Investiții pentru modernizarea parcului de vehicule existent, un dispecerat modern ce presupune monitorizare și raportare în timp real, dar și în infrastructura căilor de rulare pentru tramvaie, inclusiv pentru reamenajarea tuturor refugiilor de tramvai.
Obiectivul prioritar al noului Director General Mihai PETCU este acela de a crește calitatea serviciilor de transport oferite cetățenilor.
“Îmi doresc o dezvoltare reală a Societății, dar și o relaționare cu călătorii mult mai eficientă decât până acum, astfel încât aceștia să fie informați în timp util despre proiectele noastre, dar și despre eventualele disfuncționalități apărute în furnizarea serviciilor de transport. Aduc în fața bucureștenilor întreaga mea experiență profesională, tot entuziasmul și energia celor 36 de ani ai mei, astfel ca, împreună cu colegii mei din STB SA, să contribuim substanțial la îmbunătățirea serviciilor de transport public din București", a declarat noul Director General al Societății de Transport București, domnul Mihai PETCU.
La finalul ședinței Comitetului Director, noul Director General Mihai PETCU a efectuat o cursă test cu primul autobuz STB SA omologat cu alimentare GNC - Euro 6.
STB SA și partenerii săi au realizat primul autobuz din Europa modernizat, prin transformarea motorului cu alimentare Diesel și normă de poluare Euro 3, în alimentare cu gaz natural comprimat (GNC) și normă Euro 6.
Societatea de Transport București - STB SA va moderniza 600 de vehicule din parcul circulant, transformându-le în autobuze propulsate cu GNC, cu normă de poluare Euro 6.  Prin acest proiect, vor fi reduse emisiile poluante, dar se va realiza și înnoirea parcului de vehicule.
Proiectul mai are în vedere transformarea a încă 150 de autobuze Mercedes vechi în troleibuze, precum și extinderea rețelei de transport în zonele deficitare: Gara de Nord, Bd. Ion Ionescu-Sisești, Berceni.
Astfel, pentru prima dată la nivel european, sute de autobuze cu normă de poluare Euro 3 din flota STB SA vor fi transfomate în autobuze alimentate cu GNC, Euro 6, pentru a se alinia standardelor europene și Directivei Parlamentului European privind promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic.
Acest prim autobuz a fost omologat la Registrul Auto Român (R.A.R), unde a fost testat de specialiști pentru a putea intra în circulație.
În privința costurilor consumului, motorul are avantaje deosebite, gazul natural fiind mult mai ieftin decât carburanții lichizi. Autobuzul va rămâne în circulație pentru testare și monitorizare, iar în funcție de rezultate, executantul acestuia va continua să facă reglaje pentru optimizarea randamentului și a consumului, împreună cu firmele colaboratoare în proiect.
În continuare, noul Director General al STB SA, domnul Mihai PETCU a fost în vizită la șantierul din zona intersecțiilor Bulevardului Timișoara cu Strada Valea Oltului și Strada Valea Cascadelor, unde se execută lucrări de refacere a căii de rulare.
De asemenea, începând de duminică, 15 noiembrie 2020, încă 17 autobuze Mercedes Citaro Hybrid vor circula pe linia 605 care face legătura între zona centrală a Capitalei și Cartierul Băneasa, la intervale de succedare cuprinse intre 7-10 minute în perioada orelor de vârf.
În prezent, autobuzele hibrid se mai află în circulaţie şi pe liniile 133, 123, 131, 105 și 178.
Autobuzele ultramoderne, sunt prevăzute cu funcții special destinate persoanelor cu dizabilități, au instalație de climatizare, prize USB pentru încărcarea rapidă a dispozitivelor mobile, precum şi un sistem informatic performant care permite furnizarea informațiilor despre călătorie pasagerilor, în timp real.
“Siguranța și confortul tuturor călătorilor este o prioritate pentru mine, iar acest aspect se va putea vedea în perioada imediat următoare prin acțiunile întreprinse de STB SA sub conducerea mea", a mai declarat noul Director General al Societății de Transport București, domnul Mihai PETCU.
Cu o vastă experiență în domeniul auto și financiar, domnul Director General Mihai PETCU a ocupat în trecut mai multe poziții de conducere atât în companii multinaționale de renume, cât și în companii locale. Noul Director General al STB SA este un om al faptelor, un om de acțiune care se implică în diferite proiecte pentru comunitate, punând suflet și pasiune în tot ceea ce face.
Fiind unul dintre administratorii societății STB SA, cunoaște în detaliu situația actuală a companiei, având totodată o nouă viziune asupra ceea ce înseamnă transportul public modern.

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Stefan28

V2A a scris:
- autobaza Ferentari a preluat ture pe linia 102, în locul turelor de Giurgiului;


Iar odata cu preluarea de catre Ferentari, avem parte de o "avalanșă" de Otokar:
6654, 6579, 6447, 6591, 6587, 6576, 6690, 6449, 6694, 6666, 6700...
+inca doua Citaro la momentul actual, 6235 și 6246...
:applause:

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Pai da ca poluarea e in periferie nu in centrul orasului... In loc sa le trimita pe astea in 104, la schimb cu avalansa de Euro 3 de la Giurgiului... Bine ca promitem marea cu sarea, dar chestiile de bun simt pauza. :popa:

 


Mergi la pagina:  1  ... 364 365 366 367 368 369 370
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare