Forum părinte: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median)

 

Subiect: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

240 mesaje, 37781 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Goldmund
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Goldmund

danutzu_2910 a scris:
@Golmund, in zona in care este acel zid de sprijin, va fi breteaua de pe langa pasaj.
Rampele pasajului, n-o sa prea existe sau o sa aiba o inaltime mica, si asta pentru "geografia" locului ajuta.
Soseaua Colentina fata de str. D-na Ghica este cu ceva metri  mai jos (3 - 4m ).
Un pasaj subteran pe directia D-na Ghica ar fi imposibil de realizat pentru ca ar insemna sa "plece" de foarte departe, pentru o panta/rampa corespunzatoare....


Unde va cobora pasajul pe strada Doamna Ghica sensul Heliade Intre Vii?  Sa nu imi spui ca cei de pe Doamna Ghica(primele blocuri de pe partea stanga/dreapta) nu vor fi afectate cel putin primele etaje....

Eu doar doresc sa impartasesc ca, daca s-au facut astfel de greseli in anii 60 prin Vest, ori au fost intre timp demolate, ori  sunt si astazi vehement criticate, insa, nu am auzit discutii contra unui tunel prin oras..........
Iar pentru o panta/rampa pentru un tunel cu  o singura banda/sens( am in "fata" Tunelul Feurbach, cu o circulatie poate chiar mai mare decat pe axa Doamna Ghica(prin intersectie) si crede-ma ca "problema" este mereu la prima intersectie cu semafoare  din tot planul!!) ar fi fost loc destul.....
Asadar, ca sa se aprobe o astfel de lucrare pe "sus"(nu se mai face aici de peste 40 de ani!) sau prin tunel, nu se rezolva ambuteiajul decat daca urmatoarele intersectii sunt gandite pentru o circulatie fluida.

Dar acum, pe bune(ca intre colegi), tie chiar iti place ce iese acolo?!(estetic, urbanistic)

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Feurbach intra in coasta unui deal deci nu are nevoie de nici o rampa, aici intersectia este in groapa fata de bd. Doamna Ghica si nu pe plat ca la PPL sau Sudului, deci mai multa documentare.

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Se pare ca schelele pentru reazemele temporare ale tablierului metalic s-au montat la cacialma fix inainte de alegeri, acum au fost demontate, pietonii si riveranii din zona il injura pe ND ca a oprit santierul ca sa se razbune pe Firea iar ei sunt victime colaterale.

 


  • Autor: zapacitu
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Pai tablierul nu e contractat, nu e licitat, nu e de nicio culoare. Corect? Reazemele alea erau probabil depozitate dupa inlaturarea lor de la o alta lucrare, in mod evident.

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Eu din cate urmaream in grupul riveranilor, se lucreaza de zor, chiar se minuna lumea de acest lucru...
Acum strict de dragul discutiei, voi ce ati face daca ati fi primar?
Ati continua fara avize lucrarea? Ati lasa-o asa din inertie pana se lamuresc actele si licitatiile restante? Ati opri cu totul lucrarea?

 


  • Autor: subway guru
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Pai daca te paste procuratura normal ca intra in fibrilatii, ca singura speranta ramane doar imunitatea parlamentare care totusi in principiu nu acopera si magariile municipale...

 


  • Autor: zapacitu
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

As face trei chestii:
- as cauta sa intru in legalitate
- as presa incheierea lucrarilor la termoficare
- as amana lucrarile neesentiale pana dupa intrarea in legalitate

In paralel as explica (public, tv, afise in zona santierului) ca lucrare nu are avizele legale si ca lucrarile vor intarzia pentru obtinerea acestor avize - sau orice alte motive pentru amanari.

Dupa clarificarea situatiei as continua cu ce se poate pentru a asigura traficul la sol macar la fel ca inainte de inceperea lucrarilor (la sol apare chiar o banda noua de dreapta, daca nu ma insel, deci e putin mai bine). De demolat nu se va pune problema, trebuie vazut daca e confom cu standardele, cum faci cu tramvaiul etc. E posibil sa nu se schimbe nimic, dar macar esti cu actele la zi. Chiar daca intra in conservare lucrarea in starea sol finalizat, rampe si pile finalizate, fara tablier - nu inseamna ca nu se va face.

Normal ca personal nu imi convine ca se opreste ceva care pare ca se construia alert, insa nu as fi de acord cu o tampenie de pod strict auto (fie vorba intre noi, sensul spre Pipera va fi parcare) decat daca nu exista perspectiva pe urmatorii 20 de ani pentru tramvai (caz in care mi se pare o ineptie la nivel de PMB ). Orice alternativa eficienta la M2 (actualul tramvai e util doar pt zona Tei) este mana cereasca pentru zona aia.

 


  • Autor: alexandru_gr
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului alexandru_gr

La sol imediat de după școală în direcția Șos. Colentina sunt două benzi de circulație doar că una din ele este folosită pe post de parcare iar circulația se desfășoară tot pe o singură bandă
La intersecție există și bandă specială ptr viraj dreapta.
Statia de autobuz aferentă liniei 243 de pe aceeași direcție amenajată cu alveolă in dreptul rampei...este parcare ptr mașini.

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Reazemele nu le-am vazut nicaieri pe santier, ce s-a montat au fost schelele pentru montarea reazemelor, iar schelele nu se depoziteaza montate fix pe toate fundatiile reazemelor.
Singurul loc unde se mai lucreaza este la Rampa Delfinului(+ termoficare si canalizare langa/sub rampa), in rest fara tablier nu mai au ce sa faca pentru ca au terminat.

ND trebuie sa iasa si sa spuna ca el va fi investit deabia pe 15 octombrie si ca pana acuma el nu a blocat nimic, daca a blocat cineva atunci Firea a blocat.
De asemenea tablierul nu este licitat pentru ca administratia Firea ori a fost incompetenta, ori a vrut sa forteze achizitionarea prin negociere directa, ori a vazut ca o sa piarda alegerile si a planificat sa se intample fix asa.

Cat despre legalitate, ND a venit cu o platforma de respectare a legilor si desfintare a ilegalitatilor facute de Firea, deci pe langa cele 2 luni ar trebui desfintata acea companie municipala care construieste pasajul, sa vedem ce iese.
Pana la urma cred ca o sa fie 2 luni pauza pana se rezolva actele si o sa pice taman bine ca sa se rezolve si cu tablierul, apoi compania municipala termina de construit si este desfintata; iar pentru alte proiecte gen Strapungerea Timisoara trebuie sa inceapa de la capat, adica studiu de fezabilitate, PUZ, licitatie, contestatii, proiectare, mare lucru daca mai pupam vreo lucrarea inceputa mai devreme de 2 ani.

 


  • Autor: survola
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului survola

Poate totuși o companie de construcții municipală nu e chiar o idee rea în sine, depinde mult de implementare.
Până la urmă, dacă după acea licitație de 2 ani câștigă o firma din Italia sau Grecia, tot la subcontractare locală va apela, că nu vine cu muncitorii și utilajele de acasă. Așa că de ce să nu subcontracteze compania municipală, fără să mai așteptăm acei 2 ani?

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului 1689

Tocmai aici e problema... Cind CMxyz subcontracteaza, vizibilitatea e zero cind vine vorba de criterii de atribuire (si - de cele mai multe ori - pret)..

 


  • Autor: zapacitu
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Problema e de fapt ca CMabc are dreptul sa subcontracteze. In mod normal, CMabc ar trebui sa aiba interdictie de subcontractare, fiind obligata sa semnaleze catre PMB aceasta nevoie in vederea atribuirii catre alt CMabc sau prin alte proceduri legale. Atlfel, CM-urile trag un val de obscuritate peste banii publici (de exemplu parcarea o platesti la CM, insa nu stii cum sifoneaza din ei CM).

 


  • Autor: andreiiul
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andreiiul

De asemenea atribuirea catre CM... este si o politica neconcurentiala din punctul meu de vedere. Avand concurenta poti avea parte de servicii mai bune la acelasi pret sau chiar un pret mai bun.
Plus ca nu omori alte firme din domeniu prin aceasta atitudine.
Ar trebui sa existe o limita a valorii contractelor atribuite catre CM-uri. Pana in suma x de bani (max 100 mii euro sa zicem) dai direct la companie si ce e peste faci licitatie.

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Si sa fie publica toata fiscalitatea CM, sa nu cumpere lopeti cu 1.000euro/buc sau sa aiba 50 de contracte Constructie pasaj de 100.000euro fiecare.

 


Mergi la pagina:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median)  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare