Forum părinte: Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză

 

Subiect: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

505 mesaje, 97393 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: aztec
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului aztec

Lucrarea de reabilitare continua.
Au "rezolvat" și si statia de vis-a-vis de Chefalul-ui...
Probabil asta o să facă cu toate stările STB-STV de pe traseu...sa nu se mai vadă că este o aberație trotuarul și pista...

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Urmarea lucrarilor de dupa inaugurare, in dreptul unor statii STB s-a demontat bordura dintre pista si trotuar, a iesit ce se vede.
DSC04405.JPG (324.95 KB; descărcat de 604 ori)

 


  • Autor: subway guru
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Cam de cata idiotenie vor sa ne dovedeasca ca pot fi capabili (corect e incapabili)

 


  • Autor: Goldmund
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

De acord, au fost unii proiectanti incapabili, dar un proiect nu este niciodata gata incat sa se poata spune ca nu se mai poate imbunatati... Am vizionat mai multe videori cu "bulevardul" gata si am observat ca nu exista un trafic ca pe Magheru, niciodata. Deci se poate renunta usor la o banda de circulatie, marite ambele trotuare la un mod decent si poate exista spatiu si pentru o pista pentru biciclisti.
Apoi uratenia din mijloc, acea placa de beton cumplita care este "gandita" pentru "sosele de viteza", nu pentru o sosea din oras unde viteza max. poate fi si de 40km/h.
Si, daca orasul va avea si bani, se pot muta niste garduri si 2m. spre exterior si mai maresti inca o data trotuarul care astazi este rusinos asa cum arata...Solutii care s-au mai spus, dar gandindu-ma ca si in alte parti se mai fac greseli, stiu cum, acolo, se imbunatatesc rapid:
petitii ale celor care folosesc trotuarele(vor fi din ce in ce mai multi "riverani") adresate primariei(de data asta "transparenta")si daca primaria capitalei va avea si oameni capabili, vor veni si solutiile.

 


  • Autor: zapacitu
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Te referi chiar la Fabrica de Glucoza? Tu vrei sa ne intoarcem de unde am plecat, sa anulam orice beneficiu? Nu te uita ca acum e pustiu, stai sa revina corporatistii anul viitor la munca. Sa vezi atunci cozi pe doua randuri pana la Chefalului respectiv FanCurier. Ai idee de valorile de trafic in zona chiar si inainte de autostrada?

Stiu ce zici, insa trotuarele actuale ar fi fost suficiente daca nu ar fi fost decupat din ele cu pistele de biciclete si cu stalpii. Sa fim seriosi, nu e NEVOIE de trotuar de 3m, unul de 1.5m (masurat in dreptul stalpului si fara sa masor si bordura) e ok. Ideal ar fi fost sa puna stalpisori sau bilute sau ceva care sa impiedice parcarea, in detrimentul parapetului (care e inutil pe o sosea cu viteza de 50 la ora). In forma actuala se va parca in spic. Pe toata soseaua.

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

1. Nu cred ca revine totul la normal anul viitor, cine crede asta e putin naiv.
2. Transportul in comun cui il lasam? Zona aia nu a vazut investitie de niste zeci de ani in aceasta directie...

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Parapetul de beton din mijloc NU este pus pentru viteză ci pentru a interzice cu desăvârșire << relația stânga >> pentru ambele variante, de pe șosea pe străduțe sau viceversa.

 


  • Autor: zapacitu
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Daca nu clacheaza tara pana atunci, ma astept ca toamna lui 2021 sa vina cu valori de trafic apropiate de ce stiam in 2019

La ce straduta laturalnica era nu cred ca avea gabarit pentru 15 tone de autobuz... acum are. In zona oricum exista transport in comun, metrou si tramvai, la aproximativ 100m de strada cu pricina.

Parapetul stiu de ce e acolo, insa e mai rentabil sa pui trei camere si sa dai cinci mii de amenzi, asta daca e un jurist suficient de capabil cat sa bage naibii in lege posibilitatea de amendare in baza filmarilor cu camerele municipale. Daca si-ar da seama ca ar dubla din amenzi bugetul primariilor, nu s-ar mai parca in Bucuresti. Aia deranjati de amenzi n-ar avea ce zice cand s-ar construi parcuri intregi si parcari mari pe terenuri libere (din banii lor de amenzi). Ma rog, scuzati visatoru'.

 


  • Autor: aztec
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului aztec

In zonă corporatista e cam pustiu.
Va spun sigur că nu sunt nici macar la 10% încărcare fata de ce era înainte.
Se observă și la magazinele din zona unde mai mulți clienți sunt șantieriștii din zona și nu corporatiștii, parcările sunt goale.
Acum dacă configuram strada în funcție de pandemie și nu de ce era inainte, ne frigem rău de tot...

 


  • Autor: zapacitu
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Daca configuram pentru ACUM si nu pentru ce poate fi aici in 10 ani, ne frigem la fel de rau. Iar prin "acum" nu inteleg azi, noiembrie 2020, plina pandemie, ci inteleg 2019 sau situatia de fapt daca nu era pandemia. Proiectele astea se fac pe termen lung, adesea imediat la inaugurare e haos - ba prea plin, ba prea gol.

Peste 10 ani poate o sa ai multe blocuri, un Kaufland, un Dedeman si un parc in apropiere. Nu ai cum sa ajungi acolo fara o strada decenta cu macar doua benzi pe sens, mai ales ca e fix in prelungirea A3. Si asa este prea ingusta strada: s-ar fi impus trei benzi pana in Floreasca, denivelat la Petricani si Vacarescu, fara semafoare si dincolo de Floreasca prelungire pana la ambasada Chinei. ASA puteai prelua o autostrada care intra direct in oras. Dar ma multumesc si cu varianta actuala, iar pana va creste zona poate se va face soseaua in lungul CFR 800.

 


  • Autor: Mircea G
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

andrei11 a scris:
Parapetul de beton din mijloc NU este pus pentru viteză ci pentru a interzice cu desăvârșire << relația stânga >> pentru ambele variante, de pe șosea pe străduțe sau viceversa.

Parapetul de beton este pt a arata cit mai infect orasul . Alta solutie viabila si mai "eco friendly' ,nu se gasea ?
Este ok aspectul ala de puscarie ????? :twisted:

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

O bordură mai înaltă ar fi fost perfect.

 


  • Autor: Costin
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

O camera video si o amenda trimisa acasa erau perfecte.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Nu e lege și nici voință politică să se implementeze.

 


Mergi la pagina:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare