Forum părinte: Totul despre București

 

Subiect: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1139 mesaje, 138888 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană cris_m

Posibil sa fie si starea pacientului un factor, ma gandesc. Pot sa ma interesez la cineva daca vreti :)

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Da, vreau. Nu înțeleg de ce urlă sirena aceea de aiurea prin aglomerație când mai simplu e să folosească linia tramvaiului.

 


  • Autor: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană WT_fan06

A cedat semaforizarea de deasupra Pasajului Băneasa, în intersecție fiind acum un echipaj de poliție. Acum o oră era haos.

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ByOnu

Mentalitatea din anii '30. La fel de gresita si la fel de prezenta si astazi.

Sursa User MelcToxic, forum SkyScraperCity
22528047_1693662860708261_2867621025602001992_n.jpg (54.48 KB; descărcat de 579 ori)

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

OLIGOFRENÍE s.f. (Med.) Stare patologică a omului, caracterizată prin dezvoltarea incompletă și întârziată a facultăților psihice; debilitate mintală. [Gen. -iei. / < fr. oligophrénie, cf. gr. oligos – puțin, phren – minte].
_________________________
Știu că s-a mai  discutat odată acest aspect.
Azi ca tot omul am fost cu auto din dotare pe următorul traseu: ... str Gherghiței, str. ( subliniez, stada ) A 3 - Șos Fabrica de Glucoză...
1.jpg (271.39 KB; descărcat de 261 ori)

Peste ce semne cretine de circulație mâzgălite pe asfalt dau ? Pe strada, subliniez, strada A 3. Că acolo evident NU e autostradă.
2.jpg (254.33 KB; descărcat de 261 ori)
Și peste 50 de metri, surpriză:
3.jpg (260.52 KB; descărcat de 260 ori)

Eu eram pe banda a III - a și mi-am spus "Hopa, au interzis virajul la stânga" ( la prima secvență ) pentru ca mai apoi să fiu obligat să mă încadrez pe banda I pentru Fabrica de Glucoză. ( Apropos, unde e fabrica asta ? ). Noroc că în spatele meu nu mai era nimeni și mi-a "ieșit" figura din prima.

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ByOnu

Bucata aia are si functie urbana, ar trebui construit MACAR trotuar pe latura sudica si chiar o pista.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Legat de noul P&R Pantelimon - cine vrea să-și lase mașina acum peste zi, o lasă 100 m mai încolo, în parcare  la Cora. Cora are o parcare prost dimensionată, e mult prea mare pentru nevoile hipermarketului, se găsesc locuri libere în prostie spre stradă. Și e și moka !

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Problema e la multe centre comerciale. Sa ne uitam si la Baneasa, de exemplu, mai mereu 1/3 din parcare este goala, mai ales zona departata de centru comercial. Ce este musai de invatat din aceste exemple este ca o tarifare mai atractiva nu este necesara, este obligatorie, iar parcarile in centru sa fie doar in zone amenajate si cu plata.

 


  • Autor: zapacitu
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Eu personal nu inteleg de ce sunt gratuite parcarile, dar trecem peste. Faci sistem de taxare si bifezi cardul de parcare la orice comerciant pentru gratuitate o perioada. De exemplu o ora la fiecare 100 lei cheltuiti in centrul comercial. Vrei doar sa scurtezi prin curte? Nu nene! Vrei sa lasi masina toata ziua? Ai P+R alaturi.

 


  • Autor: Costin
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

andrei11 a scris:
Și e și moka !

Pai eu cred ca asta e problema.

Altii au rezolvat-o asa: parcare cu bon de la automat, gratuita intre 45 min si 2h (functie de dimensiunile centrului comercial). Cand ai terminat, scanezi bonul la automat si daca esti in perioada de gratie pentru parcare gratis - drum bun! Daca nu, platesti in functie de cat ai stat. In ambele situatii, pastrezi bonul ca sa il scanezi la bariera de la iesire. Care daca nu 'vede' ca ai stat sub limita sau ca ai platit, nu te lasa sa pleci.

Ati zice ca asa e in Oslo, ca aici se poate etc - sa stiti ca se poate si la Sun Plaza, in Berceni!

 


  • Autor: subway guru
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Si la Brico Orhideea.

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Si la fel e cativa pasi mai incolo la Iris Shopping cunoscut si ca Auchan Titan...

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

S-au reintrodus barierele și la Kaufland Mega Mall. Că la Mega Mall erau de mult. Kauflandul devenise << parcare moka >>

 


  • Autor: subway guru
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Foarte bine fac, parcarea moka e doar pentru clienti. La fel trebuie facut si la P&R Straulesti.

 


Mergi la pagina:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Totul despre București  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare