Forum părinte: Tramvaie STB

 

Subiect: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri

289 mesaje, 44330 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Albert
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Albert

Aceasta este firma rusească cu care va colabora VFU: http://pk-ts.org/ . Directorul lor a declarat ca are un contract cu Bucuresti. Firma este înființata in 2013, dar au produse forte interesante. Personal, cred ca vor iesi niște tramvaie interesante si pentru Bucuresti.

 


  • Autor: PTMZ
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri PTMZ

Da, deci cum spuneam, PK TS.
Iar modelul cred că este acesta, 71-923 "Bogatîr'":

http://pk-ts.org/produkciya/bogatyr/
5_1300_500_jpg_0_80.jpg (102.79 KB; descărcat de 1433 ori)

http://trams.ru/ph.php?pid=44676
44676.jpg (451.54 KB; descărcat de 1424 ori)

 


  • Autor: Albert
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Albert

Da, dar trebuie scurtat cumva de VFU. Bogatîr are 19m, deci e ceva mai lung fata de ce se cere. Apropo, peste 90% din piese sunt Made in Russia.

 


  • Autor: ticker
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  


  • Autor: PTMZ
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri PTMZ

Albert a scris:
Da, dar trebuie scurtat cumva de VFU. Bogatîr are 19m, deci e ceva mai lung fata de ce se cere. Apropo, peste 90% din piese sunt Made in Russia.

Sigur nu se acceptă și de 19m? La Galați, de exemplu, au fost cerute în intervalul 18-21m.

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri punmeister

Si la Bucuresti tot in gama de 18-21m se vrea.

 


  • Autor: gexge
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri gexge

Mda, nu stiu ce sa zic. As fi preferat Autentic.

 


  • Autor: PTMZ
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri PTMZ

ticker a scris:
...sau Bogatyr M http://pk-ts.org/en/produkciya/bogatyr-m/

E varianta cu facelift a originalului și cu câteva adaptări suplimentare pentru vatman. Exact ca și 71-931M "Vityaz-M", variantă adaptată a lui 71-931 "Vityaz".

http://pk-ts.org/en/produkciya/bogatyr-m/
bogatyr_-m_1300_500_jpg_0_80.jpg (120.68 KB; descărcat de 1319 ori)

punmeister a scris:
Si la Bucuresti tot in gama de 18-21m se vrea.

Deci nu mai trebuie să fie scurtat. În principiu, printre cele mai importante adaptări ce ar trebui realizate de VFU ar fi de trecut tramvaiul pe ecartament standard și de adăugat boghiuri pivotante.

 


  • Autor: Mircea G
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Mircea G

CAER nu a murit , CAER s-a transformat ....

 


  • Autor: Linia 43
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Linia 43

Rusnacii au ceva experienta,numai la Moscova circuland 356 tramvaie Vityaz  ,estetic nu arata rau ,acum sa vedem calitatea versiunii romanesti a lor.

 


  • Autor: PTMZ
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri PTMZ

Plus experiența anterioară ca parte a UKVZ, care a fost pentru mult timp cel mai mare producător de tramvaie din spațiul ex-sovietic. PK TS reprezintă fostul departament de proiectare al celor de la UKVZ (din Ust-Katav), ce s-a desprins de compania respectivă în urma unor neînțelegeri în privința proiectării modelului 71-625 (KTM-25), ce nu s-a mai materializat niciodată, nici măcar în prototip. PK TS a făcut o înțelegere cu cei de la Metrovagonmash, iar aceștia din urmă au produs la fabrica lor de la Tver modelul respectiv, reproiectat și redenumit, rezultând astfel 71-911 "City Star". Și cam așa a început experiența lor în domeniu.

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri 1689

Si URAC a produs citeva sute de tramvaie, asta ii califica avind experienta ?
La fel si Rocar - a produs mii de DAC-uri 112 pe care toate regiile din tara le cumparau pentru ca n-aveau alta alternativa... Si am fi mers si astazi cu DAC daca nu se schimbau lucrurile...
Vityaz arata bine pentru ca sint noi si sint intretinute pentru imagine.

 


  • Autor: bercenicity
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri bercenicity

Tramvaiele PKTS folosesc boghiuri ca aici https://beta.forum.metrouusor.com/ViewTo ... ByPostId

Reductoarele pe intoriorul boghiului necesita spatiu, astfel ca culoarul din salon descrie o șicană.

Interiorul Bogatîrului (screenshot din https://www.youtube.com/watch?v=gqgo4WLIdmQ)
Трамвай 71-923 'Богатырь'-gqgo4WLIdmQ.mp4_snapshot_01.31.870.jpg (319.25 KB; descărcat de 742 ori)


Șicana e mai pronunțată la boghiul pivotant din planul indepartat decat la boghiul fix din planul apropiat.

Pentru București ar putea veni cu un model gen KT4 100% LF (ca sa aiba si boghiul al doilea pivotant). Si usile o sa trebuiasca sa fie cu deschidere spre exterior conform caietului de sarcini. Si o latime mai mica (max 2450, fata de 2500)

 


  • Autor: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Puss in Boots

No hai ca merg si astea. Pt Bucuresti sunt ok. Doar sa vina.

 


Mergi la pagina:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Tramvaie STB  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare