Forum părinte: Tramvaie STB

 

Subiect: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri

289 mesaje, 44331 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: PTMZ
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri PTMZ

E de văzut dacă vor apărea. Eu zic să treacă această perioadă de contestații și eventualele contestații, după aceea să vorbim de randări. Că poate rezultatul se va schimba în favoarea Astrei în urma unei contestații, nu se știe niciodată.

 


  • Autor: Rarzet44
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Rarzet44

In seap zice ca au terminat deliberarea pe 31.07, asta inseamna ca in doua saptamani de la finalizarea deliberarii vom avea contractul semnat?(desigur daca nu se apuca Blidar sa conteste)

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100095133/

 


  • Autor: PTMZ
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri PTMZ

Minim 2 săptămâni, deci după 14. În principiu, semnarea depinde de motive ce țin de câștigător; documente necesare, de exemplu. Ideea e că trebuie să avem răbdare.

 


  • Autor: Rarzet44
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  


  • Autor: PTMZ
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri PTMZ

Da, azi a fost ultima zi în care se puteau depune contestații. Cum nu a depus nimeni nicio contestație legată de licitația curentă în această perioadă, câștigătorul licitației rămâne Electroputere VFU Pașcani.

 


  • Autor: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Puss in Boots

Super! Deci o sa avem tramvaie Xyrhvfnfc, marca renumita  :lol:
Ps. Unul din rarele momente in care imi doream sa castige Astra.

 


  • Autor: dm5758
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri dm5758

Poate ne aduc niste EP modificate ca cele care au circulat in Bucuresti

 


  • Autor: andreir14
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri andreir14

Se zvoneste ca vor produce tramvaie dupa o licenta ruseasca, nu va fi nicio modernizare sau nu mai stiu eu ce.

@dm5758, vezi ca tu incurci Electroputere Craiova (care a si modernizat tramvaie pentru Bucuresti) cu Electroputere VFU Pascani. Ultimii au castigat, din moment ce EP Craiova e bye-bye acum.

 


  • Autor: PTMZ
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri PTMZ

O întrebare pe care mi-o pun e următoarea: cei de la Reloc Craiova, care sunt terți în oferta VFU, cam cu ce ar contribui la tramvaiele noi? Echipamente electrice, poate?

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Marian Andrei

Cei de la Reloc Craiova fac echipamente de tractiune si comanda pentru locomotive, deci in sectia lor cred ca pot face si pentru tramvaie. Sau ar mai fi o varianta sa vina cu tractiune INDA. Asta daca VFU vine cu tractiunea.

 


  • Autor: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Puss in Boots

Mie mi se pare incredibil cum de a putut participa o companie fara a sti macar ce model de tramvai oferteaza sau faza a avea clar cine cu cine e.
La trolee s-au dat multi cu fundul de pamant ca vai vin cu troleu prototip pe baza unui autobuz electric.
Astia de la VFU cu ce vin? E retorica intrebarea. Astea sunt lucruri ce trebuiau știute mai ales ca VFU produce 0 tramvaie proprii.
Asta e un fel de "lasa mah, castigam si vedem noi apoi".

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Marian Andrei

Eu ce auzisem de un model din Rusia, cu aia ar fi asociati, dar 100% sigur nu stie nimeni.

 


  • Autor: PTMZ
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri PTMZ

Puss in Boots a scris:
Mie mi se pare incredibil cum de a putut participa o companie fara a sti macar ce model de tramvai oferteaza sau faza a avea clar cine cu cine e.
La trolee s-au dat multi cu fundul de pamant ca vai vin cu troleu prototip pe baza unui autobuz electric.
Astia de la VFU cu ce vin? E retorica intrebarea. Astea sunt lucruri ce trebuiau știute mai ales ca VFU produce 0 tramvaie proprii.
Asta e un fel de "lasa mah, castigam si vedem noi apoi".

La troleibuze, deranjantă a fost ipocrizia PMB, având în vedere că se specifica expres faptul că nu sunt admise prototipuri. Aici, se pare că este îndeplinit criteriul cerut, deci - la prima vedere, cel puțin - totul pare a fi în regulă. Nici mie nu îmi convine faptul că se vine cu prototipuri netestate și neomologate. Cine garantează pentru eventualele defecte de proiectare? Cine garantează că tramvaiele respective vor fi sigure? Nu știu în ce măsură un astfel de experiment pe bani publici se justifică. Mai ales că la Timișoara au fost destul de multe probleme cu Armoniile, cu precădere în cazul celor de la Pașcani.

Să privim și partea bună, însă: banii sunt rulați în economia națională în continuare, iar aceasta ar putea fi o șansă reală pentru VFU să își definitiveze un model de tramvai de la zero și să intre serios pe piață cu el, perfecționat pe parcurs.

Marian Andrei a scris:
Eu ce auzisem de un model din Rusia, cu aia ar fi asociati, dar 100% sigur nu stie nimeni.

Se întâmplă să știți, totuși, numele companiei respective?
Dacă e vorba strict de Rusia, atunci PK TS/Metrovagonmash mi se pare cea mai plauzibilă variantă.

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri 1689

”[...]banii sunt rulați în economia națională în continuare [...] ”.
Exact asa ne mindream si acum 40 de ani cind intregul bloc estic circula cu Ikarus si Tatra iar noi marsaluiam cu steaguri fluturind in soare catre DAC-ul scund, izbinda economiei nationale.
Respect munca Domnului Bucsan si altora ca dinsul, dar evolutia in tehnologie cere timp si investitii sustinute in cercetare si dezvoltare.
In spatele Dacia sta centrul de la Titu. In spatele VFU ce sta ?
Se tot repeta cu obstinatie “trebuie sa le dam o sansa”. Dam o sansa URAC de cincizeci de ani si tot de pomana. Cind protejezi artificial un producator de competitia reala va sfirsi inevitabil in a deveni lenes si atosuficient.
Exista o vorba pe care o ignoram in continuare... Sint prea sarac sa-mi iau un lucru prost...
Un exemplu ar fi Citaro: in ciuda tuturor eforturilor depuse prin mentenanta execrabila, exploatare salbatica, infrastructura proasta etc. au fost cele mai longevive autobuze ale Bucurestiului...

 


Mergi la pagina:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Tramvaie STB  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare