Forum părinte: Judetul Vaslui

 

Subiect: Transportul in comun urban in municipiul Barlad

18 mesaje, 2234 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: fl82
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Transportul in comun urban in municipiul Barlad fl82

Transportul in comun urban , cu autobuze, in Barlad apare in anii 60’-70’, cu ocazia constructiei zonei industriale  (Rulmentii in 1953, FEPA in 1974, Abrom, Vigonia) si a cartierului de blocuri “Gara”.

In 1989 existau doua linii de autobuze urbane, deservite de IJTL-Vaslui, autocoloana Barlad. Acestea erau:
- Linia 1 IRB - Gara
- Linia 2 IRB - Liceu

Se realizeaza un garaj pentru autobuzele urbane (strada Tecuciului nr.6) si se amenajeaza statiile. Inainte de 1990 se dorea introducerea transportului cu tramvaiele la Vaslui si cu troleibuzele la Barlad si la Husi. Dupa 1990 pe fondul scaderii activitatii intreprinderilor barladene numarul de calatori transportati scade.

In 1990, ca urmare a separarii si desfiintarii fostei IJTL Vaslui, se constituie societatea comerciala "SC Urbantrans SA Barlad", cu capital de stat, unicul actionar fiind Consiliul Local Barlad.

In anul 2001 apare un nou proiect de introducere a troleibuzelor in Barlad. In acest sens s-au montat stalpi metalici pe Bdul. Republicii (strada principal din Barlad). Ulterior insa proiectul este abandonat, stalpii respectivi fiind utilizati pentru reteaua de iluminat public.

In anul 2002 SC Urbantrans SA Barlad renunta la efectuarea transportului urban in comun in municipiul Barlad. In vara anului 2009 SC Urbantrans SA Barlad intra in faliment.
Tot in 2002 primaria Barlad concesioneaza serviciul de transport urban in comun unor firme private.

In 2004 SC Urbantrans SA Barlad mai aveea in parc doar 4 autobuze urbane (3 de tipul DAC-112-UDM si unul de tipul IKARUS-260) si 3 microbuze, in acel an mai fiind achizitionate inca 4 microbuze.
 
Perioada anilor 2002-2005 a fost cea mai grea pentru transportul in comun din Barlad, acesta efectandu-se in conditii total improprii, cu un numar de cca 50 de microbuze. Dupa 2002 se introduc si 3 trasee secundare de transport urban in comun in Barlad, operate cu microbuze, pentru a deservi si cartierele de case: IRB- Piata- Podeni, IRB- Piata- Deal si Deal 2- Gara. Din octombrie 2005 serviciul de transport urban in comun din Barlad este concesionat asociatiei private « Barlad Trans 2004 » (avand ca si actionar majoritar firma privata « Sc Unistil Srl »), care aduce un numar de   21  autobuze  urbane second-hand, pe cele doua linii (1 IRB-Gara, 2 IRB- Liceu) : 6 bucati MAN (din care unul articulat), 5 bucati Mercedes, doua bucati NEOPLAN, 7 bucati NAW si o bucata VOLVO. Aceasta firma preia si garajul de transport urban in comun din Barlad, situat pe Strada Tecuciului, nr. 6.
 
In aprilie 2016 mai sunt aduse inca 12 autobuze second-hand tip Scania-CN-230-UB (produse in 2006). Insa licitatia organizata in mai 2016, de catre primaria Barlad, pentru concesionarea serviciului de transport urban in comun din municipiul Barlad, este castigata de firma « SC Vertrantis Srl Barlad ». Aceasta aduce un numar de 12 minibuze noi de tip « Otokar-Doruk-220-LE » pentru cele doua linii principale si cateva microbuze pentru cele 3 linii secundare.

In conditiile imposibilitatii firmei « SC Vertrantis Srl » de a mai continua prestarea serviciului de transport urban in comun din Barlad, in aprilie 2019, acesta este din nou concesionat (pentru o perioada de doi ani, dupa care se va organiza o noua licitatie) firmei « SC Unistil Srl  ». SC Unistil Srl  aduce alte autobuze urbane (cel mai probabil second-hand) pentru cele doua linii principale si microbuze pentru cele 3 linii secundare.

 


  • Autor: fl82
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad fl82

In prezent in Barlad exista 5 trasee (doua principale si 3 secundare) de transport urban in comun, astfel:

-Traseul nr. 1 IRB- Gara (operat cu autobuze)
  Traseu: Bdul. Republicii, Bdul. Primaverii
  Statii tur: Profil 2, Gradina, Spital, Banca Agricola, Centru, Renel, Gura Leului
  Statii retur: Gura Leului, Cerbul de Aur, CEC, BIserica domneasca, Crolux, Spital, Gradina, FEPA, Profil-2.

-Traseul nr. 2 IRB- Liceu (operat cu autobuze)
   Traseu tur: Bdul. Republicii, Strada Tecuciului, Strada Mihai Eminescu.
   Traseu retur: Strada Mihai Eminescu, Bdul. Republicii
   Statii tur: Profil-2, Gradina, Spital, Banca Agricola, Centru, Renel, Cinema "Barladul", Bloc IRIS, Confectii, Garaj Unistil, Depozite.
   Statii retur: Confectii, Capsa, RCS&RDS, Cerbul de Aur, CEC, Biserica Domneasca, Crolux, Spital, Gradina, FEPA, Profil-2.

-Traseul IRB- Blocuri ANL "Caramidarie" (operat cu microbuze)
   Traseu tur:    Bdul. Republicii, strada Mihail Sadoveanu, strada colonel Simionescu Sava, pod Pescarie, strada Alexandru Vlahuta, strada Traian, strada Elena Doamna, strada A.I.Cuza, strada Trestiana.
   Traseu retur:  strada Trestiana, strada A.I.Cuza, pod Pescarie, strada Stefan cel Mare, Bdul. Republicii.
   Statii tur: Profil 2, Gradina, Spital, Banca Agricola, Centru, Renel, Scoala nr 3, Pod Pescarie, Alexandru Vlahuta Intrare, Alexandru Vlahuta Intermediara, Tractorului Nord, Abator, DSV
   Statii retur: DSV, A.I.Cuza intrare, casa A.I.Cuza, Biserica Ovidenii, Biserica Domneasca, Crolux, Spital, Gradina, FEPA, Profil 2

-Traseul IRB- Scoala nr. 10 (operat cu microbuze)
    Traseu tur: Bdul. Republicii,  strada Stroe Belloescu, strada Nicolae Iorga, strada Nicolae Balcescu, podul Verde, strada 1 Decembrie 1918, strada Cerbului, strada Crangului, strada I.C.Bratianu, strada 1 Mai, strada I.C.Bratianu.
    Traseu retur: Strada Constantin Costache, strada Cerbului, strada 1 Decembrie 1918, Bdul. Republicii.
    Statii tur: Profil 2, Gradina, Spital, Banca Agricola, Centru, Renel, Podul Verde, Bariera Puiesti, Cimitir Nord, Cimitir Sud, Emil Racovita Nord, I.C.Bratianu Nord, Elena Farago.
    Statii retur: Cerbului Sud, Pelicanului, Cimitir Sud, Bariera Puiesti, Podul Verde, Obiectiv, Biserica Domneasca, Crolux, Spital, Gradina, FEPA, Profil 2

-Traseul Gara- Cartier Deal (operat cu microbuze)
   Traseu tur: Bdul. Primaverii, Bdul. Republicii, strada Constantin Hamangiu, Bdul. Epureanu, strada 1 Decembrie 1918, strada Cerbului, strada Crangului.
   Traseu retur: strada Crangului, strada Cerbului, strada 1 Mai, strada I.C.Bratianu, strada Mihai Eminescu, strada Vasile Milea.
   Statii tur: Gura Leului, Cerbul de Aur, CEC, Biserica Domneasca, Scoala 4, Podul Verde, Bariera Puiesti, Cimitir Sud, Emil Racovita Nord.
   Statii retur: Emil Racovita Nord, Emil Racovita Ciusmea, Biserica Sfantul Andrei, Scoala 10, Confectii, Talcioc.

 


  • Autor: fl82
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad fl82

Pentru imbunatatirea si realizarea in conditii optime a transportului urban in comun din Barlad, ar trebui:

- Pentru deservirea celor doua linii principale (1 IRB- Gara si 2 IRB- Liceu) achizitionate un numar de 12 autobuze urbane noi de mare capacitate, care sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa aibe o lungime de 12 m si o capacitate de transport de 100 pasageri pe scaune si in picioare, sa fie echipate cu motoare diesel adaptate normelor de poluare Euro-6, cutie de viteze automata, low-floor, aer conditionat si sa fie produse sau ansamblate noi intr-o tara membra a UE.
 Numarul de calatori de pe cele doua linii principale impune utilizarea de autobuze urbane noi de mare capacitate, de 12 m lungime.

- Pentru deservirea celor 3 linii secundare, care deserves cartiere de case, achizitionate un numar de 15 minibuze noi, care sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa aibe o lungime de 8- 10 m, o capacitate de transport de 60- 70 pasageri pe scaune si in picioare, sa fie echipate cu motoare diesel adaptate normelor de poluare Euro-6, cutie de viteze automata, low-floor, aer conditionat si sa fie produse sau ansamblate noi intr-o tara membra a UE.

- Construit un garaj complet nou, dotat cu toate utilajele, sculele, etc, necesare intretinerii, reparatiei si verificarii unor autobuze urbane si minibuze noi.
- In privinta celor 3 trasee secundare, restructurat traseul acestora, astfel incat sa circule pe urmatoarele strazi, pentru a realiza legatura optima dintre cartierele de case Deal, Podeni, Munteni cu gara si autogara:

Traseu propus Gara- Blocuri ANL "Caramidarie" (care sa fie deservit cu minibuze noi)
Traseu propus tur: strada Ferastraielor, strada Mihai Viteazul, strada Colonel Simionescu Sava,  Pod Pescarie, strada Alexandru Vlahuta, strada Traian, strada Elena Doamna, strada A.I.Cuza, strada Trestiana.
Traseu propus retur: strada Trestiana, strada A.I.Cuza, pod Pescarie, strada colonel Simionescu Sava, strada Mihai Viteazul, strada Ferastraielor.
Statii propuse tur: Lirei, Sfantul Ilie, Pod Pescarie, str. Vulturilor, str. Milcov, Tractorului Nord, Abator, Pasaj CFR, Spital Veterinar, Ocolul Silvic.
Statii propuse retur: Ocolul Silvic, Spital Veterinar, Pasaj CFR, Casa A.I.Cuza, Biserica Ovidenii, str. Marasesti, pod Pescarie, Sfantul Ilie, Lirei.
In acest fel traseul ar lega gara si autogara de cartierele de case Munteni si Podeni si de blocurile ANL de la "Caramidarie" (care au fost construite in afara orasului).

-Traseu propus Gara- Statia Meteo (care sa fie deservit cu minibuze noi)
Traseu propus: Strada Mihai Viteazul, Strada Colonel Simionesc Sava, Pod Pescarie, Strada Stefan cel Mare, Bdul.  Republicii, strada 1 Decembrie 1918, Strada Bariera Puiesti (DJ 243 B).
Statii propuse: : Lirei, Sfantul Ilie, Pod Pescariei, Biserica  Domneasca, Casa Armatei, Podul Verde, Chiesa, Cerbului Nord, Casa de Apa.
In acest fel traseul ar lega gara si autogara de cartierul de case "Cotul Negru" si de zona Nordica a cartierului de case "Deal".

-Traseu propus Gara- Cimitir "Eternitatea" (care sa fie operat cu minibuze noi)
Traseu propus: Strada Vasile Milea, strada Mihai Eminescu, strada Ion Constantin Bratianu, Strada Barbu Stefanescu Delavrancea, Strada Crangului, Aleea Garoafelor, Strada Emil Racovita, Strada care margineste la sud cartierul "Deal", Strada Constantin I Parhon, Strada care margineste la nord cartierul "Deal", Strada Crangului, Strada Cerbului.
Statii propuse: Depou CFR, Talcioc, Confectii-2, Cartier "Complex Scolar", Scoala nr. 10, Emil Racovita Sud, Constantin I Parhon, Cartier "Deal", Deal Nord, Strada Putna, Cimitir Sud.
In acest fel traseul ar lega gara si autogara de cartierele de case "Complex Scolar" si "Deal".


- Amenajarea corespunzatoare a unui numar de 6  capete de linii (Gara, IRB, Liceu, Blocuri ANL "Caramidarie", Statia Meteo si Cimitir "Eternitatea")
- Amenajarea corespunzatoare a unui numar de 49  statii de transport urban in comun.

 


  • Autor: fl82
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad fl82

Intr-un articol din ziarul "Vremea Noua de Vaslui", se mentioneaza faptul ca la Barlad se doreste achizitionarea (de catre primarie) de 10 "autobuze" electrice si infiintarea de doua noi trasee de transport urban in comun!

Redau mai jos articolul, publicat in august 2019:
Vremea Noua de Vaslui a scris:
Finantare de 17 milioane de euro pentru proiectul Mobilitate Urbanã la Bârlad!

SÃ VINÃ BANII! Primarul Dumitru Boros a fost ieri prezent la Agentia de Dezvoltare Regionalã Nord Est (ADRNE), la Piatra Neamt, unde a semnat contractul pentru finantarea celui de-al doilea proiect extrem de important din cadrul Mobilitãtii Urbane Bârlad. Primul proiect este cel al achizitionãrii a zece autobuze electrice, în valoare de aproape 4 milioane de euro, pentru care s-a semnat finantarea la începutul lunii.

Pe 6 august s-a semnat, la Piatra Neamt, contractul de finantare Regio în valoare nerambursabilã de 3,9 milioane de Euro  pentru dezvoltarea sistemului public de transport în comun al Municipiului Bârlad, prin achizitia de autobuze electrice în scopul reducerii emisiilor de carbon. În completare, proiectul presupune si dezvoltarea sistemului de management inteligent al traficului  prin achizitionarea a 10 sisteme de monitorizare prin GPS, pentru localizarea autobuzelor în trafic, precum si instalarea a 10 ecrane digitale de informare în timp real a pasagerilor, privind urmãtoarele statii, amplasate în mijloacele de transport în comun. Ieri, la ADRNE Piatra Neamt s-a semnat al doilea contract de finantare Regio, pentru „Modernizarea infrastructurii de transport în scopul reducerii emisiilor de carbon în municipiul Bârlad”, în valoare de 9 798 999,85 euro.

„Cele douã proiecte trebuie privite în ansamblu si, împreunã, au o valoare de circa 17 milioane de euro, cu finantare cu fonduri europene si partial de la bugetul de stat si bugetul local. Este unul dintre cele mai mari proiecte pe care le-a semnat Primãria Bârlad, dacã nu chiar cel mai mare, ce va avea un impact foarte mare asupra cetãtenilor, pentru cã vizeazã zona aglomeratã a Bârladului. Prin acest proiect se urmãreste diminuarea gradului de emisie a gazelor cu efect de serã în oras. Intentionãm sã achizitionãm zece autobuze electrice, dar pentru a crea cele douã trasee noi e nevoie si de refacerea infrastructurii. Contractul semnat astãzi (ieri, n.r.) vizeazã practic înfiintarea a douã trasee de transport public în comun, pe care se vor realiza curse cu programe de transport prestabilite ce vor asigura conectivitatea directã pe directia Nord – Sud / Sud – Nord, precum si reabilitarea / modernizarea / reconfigurarea infrastructurii rutiere aferentã traseelor de transport public înfiintate pe o lungime de 7.112 metri. În acest caz, vorbim despre reconfigurarea si reabilitarea infrastructurii rutiere pe strãzile General Vasile Milea, Colonel Simionescu Sava, Paloda, Cãpitan Grigore Ignat, pe o lungime de 1.918 metri, si de reabilitarea infrastructurii rutiere aferente strãzilor Mihai Viteazu, Ioan Popescu, Vasile Pârvan, Dragos Vodã, Nicolae Bãlcescu, Constantin Hamangiu, Bulevardul Epureanu, pe o lungime de 5.194 metri”, a precizat, în cadrul unei conferinte de presã de luni. Primãria Bârlad urmeazã sã scoatã la licitatie pe SICAP executia proiectului tehnic si a lucrãrilor, în cel mai scurt timp. „Este proiectul la care au muncit foarte mult colegii din primãrie si le multumesc. Acest proiect este foarte important, vizeazã zona de blocuri, strãzile cele mai aglomerate si dupã executia lui, viata bârlãdenilor se va îmbunãtãti semnificativ”, a spus primarul Dumitru Boros.


Strãzile Epureanu si Vasile Pârvan vor fi reabilitate complet!

Totodatã, investitia presupune si amenajarea de statii de transport public pentru cãlãtori pe traseele nou înfiintate;

Construirea, amenajarea si dotarea unei clãdiri cu destinatia de autobazã;

Construirea / reabilitarea de trotuare pe Soseaua Tecuciului, Bulevardul Republicii, General Vasile Milea, Mihai Viteazu, Colonel Simionescu Sava, Paloda, Ioan Popescu, Vasile Pârvan, Cãpitan Grigore Ignat, Dragos Vodã, Nicolae Bãlcescu, Constantin Hamangiu, Bulevardul Epureanu;

Construirea de piste pentru biciclisti pe Soseaua Tecuciului, Bulevardul Republicii, General Vasile Milea, Nicolae Iorga, Vasile Lupu, 1 Decembrie cu o lungime totalã de 8.655 metri.

De asemenea, proiectul prevede si amenajarea de parcaje (bike-parking), pentru biciclete în aria de acoperire a proiectului;

Amenajarea unei zone exclusiv pietonale (strada pietonalã Fagului) în suprafatã de 1.120 mp;

Instalarea de camere de supraveghere video în intersectiile aglomerate de pe traseul noilor rute de transport public electric înfiintate;

Dotarea cu statii de autobuz (mobilier urban) a traseelor de tranport public în comun; instalarea unui sistem de informare în timp real a cãlãtorilor care va presupune echiparea si instalarea în statiile de autobuz a panourilor informative (ecrane digitale) ce vor afisa în timp real informatii despre derularea transportului public;

Dotarea centrului de comandã pentru managementul traficului din cadrul autobazei cu componente specifice software si hardware;

Realizarea a trei parcãri de transfer de tip park&ride la principalele intrãri în oras (la Galamar, la iesirea din oras spre Tecuci si la Podul Verde); etc.

 


  • Autor: fl82
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad fl82

Insa nu este clar daca primaria Barlad vrea sa preia din nou transportul urban in comun sau cele 10 vehicule electrice care vor fi cumparate de primarie vor circula numai pe cele doua viitoare trasee, iar pe cele 5 trasee existente vor circula in continuare autobuzele si microbuzele firmei private SC Unistil Srl!

 


  • Autor: deprodio
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad deprodio

Ce autobuze au in prezent Unistil?

 


  • Autor: fl82
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad fl82

Am vazut- intr-un articol din ziarul "Vremea Noua" (intitulat "Autobuzele Unistil au iesit pe traseele din Barlad")- o singura fotografie cu unul din autobuzele  aduse in aprilie 2019 de firma "SC Unistil Srl" in Barlad.

Atasez aceea fotografie, insa nu-mi dau seama ce marca de autobuz este!
untitled.png (355.31 KB; descărcat de 1223 ori)

 


  • Autor: Celestin Draganescu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad Celestin Draganescu

Pare a fi un Berkhof SB200.
L.E. Am incurcat prima data SB200 cu SB250.

 


  • Autor: andreir14
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad andreir14

VDL Berkhof Ambassador 200, pare-se ex Veolia Transport, exact ca cele de la Buzau.

 


  • Autor: deprodio
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad deprodio

Cu Scania oare ce s-a intamplat?cateva au ajuns in Kaunas.

 


  • Autor: fl82
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad fl82

Din pacate si de data aceasta la Barlad  SC Unistil Srl a adus tot autobuze second-hand!

 Sigur- sunt mai bune si mai potrivite (in special ca si capacitate de transport) decat minibuzele turcesti "Otokar Doruk" pe care le adusesera cei de la firma "Vertrantis", insa din pacate nu sunt autobuze noi!


  Aici si primaria Barlad poate impune, prin contractul de concesionare a serviciului de transport urban in comun, ca firma carei I este concesionat acest serviciu, sa utilizeze pentru asta:

  -Sa dispuna de un numar de minim 12 autobuze urbane noi (pentru cele doua linii principale) care sa indeplineasca urmatoarele conditii tehnice: sa fie autobuze urbane noi de mare capacitate, cu o lungime de 12 m, o capacitate de transport de 100 pasageri pe scaune si in picioare, cu 3 usi, sa fie echipate cu motor diesel adaptat normelor de poluare Euro-6, sa aibe cutie de viteze automata, aer conditionat, sistem de anuntare vocala a statiilor, sa fie produse sau ansamblate noi intr-o tara membra a UE.

  -Sa dispuna de un numar de minim 15 minibuze noi (pentru cele 3 linii secundare care deserves cartiere de case)  care sa indeplineasca urmatoarele conditii tehnice: sa fie minibuze noi , cu o lungime de 8- 10 m, o capacitate de transport de 60- 70 pasageri pe scaune si in picioare,  sa fie echipate cu motor diesel adaptat normelor de poluare Euro-6, sa aibe cutie de viteze automata, aer conditionat, sistem de anuntare vocala a statiilor, sa fie produse sau ansamblate noi intr-o tara membra a UE.

 -Sa realizeze un garaj complet nou, dotat cu toate utilajele si sculele necesare intretinerii, reparatiei si verificarii unor autobuze urbane noi.
  Actualul garaj utilizat de SC Unistil Srl (Strada Tecuciului, nr. 6), garaj care in trecut a apartinut de fosta IJTL Vaslui (pana in 1990), apoi de fosta SC Urbantrans SA Barlad , este vechi si nu are dotarile necesare intretinerii unor autobuze urbane noi.

 -Sa dispuna de personal calificat necesar intretinerii si exploatarii in conditii optime a unor autobuze urbane noi.

 


  • Autor: fl82
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad fl82

Adresa si garajul din Barlad a firmei SC Unistil Srl:  Strada Tecuciului, nr. 6, telefon 0235.421711  (sursa- "Pagini Aurii").

 


  • Autor: ştefan07alex
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad ştefan07alex

Astăzi am vizitat orașul Bârlad și am fotografiat autobuzele care transportă pasagerii în oraș. Transportul public din oraș este asigurat de SC UNISTIL SRL cu autobuze VDL Ambassador și Scania OmniCity pe 2 trasee urbane principale, dar și cu microbuze pe 3 trasee urbane secundare. Iată câteva imagini cu autobuze pe traseul 1 (IRB - Centru - Gară).

P.S.: M-am bucurat când am observat că Scaniile sunt cele închiriate la Iași care s-au întors de acolo în aprilie 2018 și au intrat în circulație aici în septembrie 2019.    :D

Scania #1084, traseul 1, Bd. Primăverii, Bd. Republicii și Gară.

Bd. Primaverii
received_3075565306046495.jpeg (326.82 KB; descărcat de 1025 ori)

Bd. Republicii
received_824277901327715.jpeg (49.46 KB; descărcat de 1030 ori)


Gara
received_1193675447503580.jpeg (54.24 KB; descărcat de 1025 ori)


VDL #5176, traseul 1, Gară.

Gara
received_874580419661345.jpeg (349.82 KB; descărcat de 1025 ori)


Gara
received_2501079726846974.jpeg (45.92 KB; descărcat de 1027 ori)

 


  • Autor: fl82
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Transportul in comun urban in municipiul Barlad fl82

Din ziarul "Vremea Noua" de Vaslui:

Infiintarea unui nou traseu de transport urban in comun (al saselea) in Barlad, cu microbuze. de catre firma SC Unistil Srl, din 17 februarie 2020.

Unistil intrã pe noul traseu din Bârlad care leagã Politia Localã de zonele Garã si Eminescu.

DECIZIE BUNÃ…O adresã a fost emisã de la Primãria Bârlad cãtre firma care a concesionat transportul local, Unistil, cã trebuie sã intre pe traseul nou înfiintat, numãrul 6, începând cu 17 februarie. Firma Unistil a anuntat cã va face transportul regulat pe acel traseu, cu microbuze de 20 de locuri iar, în functie de numãrul de cãlãtori, dacã este necesar, va pune la dispozitie si autobuze. Biletul de cãlãtorie va fi la pretul cunoscut: 2 lei/cãlãtorie.

Primãria Bârlad a solicitat firmei Unistil sã înceapã efectuarea de transport de persoane pe traseul nou înfiintat, prin curse regulate, cu numãrul 6: “Politia Localã Bârlad – Confectii (Liceul Mihai Eminescu), tine sã respecte întocmai instructiunile caietului de sarcini stabilit prin HCLM 358/28.11.2019. Data de intrare pe traseul cu nr. 6 Politia Localã – Eminescu, este de 17 februarie. Pânã atunci, SC Unistil va trebui sã îsi pregãteascã mijloacele de transport (microbuzele), sã aibã soferi, sã marcheze statiile. Traseul are urmãtoarele itinerarii:

TUR: Confectii (Liceul Mihai Eminescu) – Gara -”Gura Leului”-”Cerbul de Aur”- CEC – Biserica Domneascã – Pavilionul “Marcel Guguianu” -Biserica “Sf.Spiridon” – Liceul “Petru Rares – G.G. Ursu – Politia Localã Bârlad;

RETUR: Politia Localã Bârlad – str.Cpt.Grigore lgnat (“Cãsute”- locuinte sociale) – str.Cpt.Grigore Ignat – Liceul “Petru Rares”- str.Siret- Fosta “Banca Agricolã”- Centru – EON Bârlad – Cinema “Bârladul “- B-dul Republicii (bl,B2) – Confectii (Liceul Mihai Eminescu).

Statiile vor fi amenajate de Unistil:

Vor fi amenjate 11 statii, lungimea traseului fiind de 6 kilometri tur si 5 kilometri retur. Iatã unde veti gãsi statiile:

Tur: – Confectii (Liceul Mihai Eminescu) – Gara – „Gura Leului”- „Cerbul de Aur” – CEC – Biserica „Domneascã” – Pavilionul „ Marcel Guguianu” – Biserica „Sf. Spiridon”- Liceul „Petru Rares”- G.G. Ursu – Politia Localã Bârlad;

Retur: – Politia Localã Bârlad – str.Cpt.Grigore Ignat („Cãsute”-locuinte sociale) – str. Cpt.Grigore Ignat – Liceul „Petru Rares”- str. Siret – Fosta „Banca Agricola” – Centru – EON – Cinema „Bârladul”- B-dul Republicii (bl.B2) – Confectii (Liceul Mihai Eminescu)

Masinile vor functiona dupã orarul: De luni – vineri între orele 5.30 – 22.00, sâmbãta si duminica de la 6.30 – la 21. 00.

Politia localã a trimis adresã cãtre consilieri, care au aprobat noul traseu

Adresa trimisã cãtre CLM Bârlad de cãtre Politia Localã aratã cât era de necesar înfiintarea acestui nou traseu în localitate.

„Având in vedere discutiile purtate cu cetãtenii din cartierul Munteni, tinând cont si de faptul cã aproximativ jumãtate din personalul Politiei Locale Bârlad nu detine masini proprietate personalã, precum si necesitatea deplasãrii altor persoane care sunt angajate la diferite societãti în cartierul Munteni; luând în considerare numãrul semnificativ de cetãteni care locuiesc în cartieul Munteni, vã solicitãm sã analizati posibilitatea înfiintãrii unui traseu pentru mijloace de transport în comun care sã satisfacã nevoile cetãtenilor si personalului politiei locale. Solicitarea noastrã este argumentatã de urmãtoarele aspecte: în cartierul Munteni existã un numãr de aproximativ 8 – 10 mii de locuitori. Sunt amenajate un numãr de aproximativ 44 strãzi, str. D. Bârlad, str.Culturii, Fdt. 3 Al. Vlahutã, Fdt. 1 Al. Vlahutã. De asemenea, functioneazã peste 30 societãti comerciale Centrul de Afaceri Tutova, unde functioneazã un numãr de 9 societãti, iar în aceeasi zonã, pe str. Metalurgiei mai functioneazã un numãr de 6 societãti.”, scrie în solicitarea de la Politia Localã. De pe 17 februarie, traseul devine realitate! Cei din cartierul Munteni vor avea si ei transport local cu microbuzul!

 


 
Mergi la pagina:  1 2
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Judetul Vaslui  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare