Forum părinte: Știri, noutăți și discuții despre metrou

 

Subiect: Discuții diverse despre Metrorex

4718 mesaje, 505444 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1  ... 307 308 309 310 311 312 313  ... 338
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: alexxd_31
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex alexxd_31

Sunt de parere ca nu are rost o noua statie infundata in zona centrala. Trebuie o derivatie unde sa se poata face si depou. Eu nu vad inelara fara unul sau doua depouri.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Și așa M 1 arată rău din punct de vedere al exploatării. Orice prelungire a ei ar agrava și mai mult situația.
V-am pus aici o schiță cu M 1 o magistrală E - W  Republica - Giulești. De ce credeți că nu ar fi viabilă ?
Iar actualul tronson Crângași - Dristor 2 inclus în  Inelară.
Inelara s-ar intersecta cu M 3 la Lujerului ( și indirect cu M 1 ) / Dristor. La Dristor ar fi și  M 1 ( direct )
Problema stației Dristor 3 este discutabilă, nici eu nu  mai cred în ea, am și alte rezolvări acolo, am postat desenul ca să vedeți că se poate un M 1 Republica - Giulești. Se poate dezvolta subiectul dacă se dorește.

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Este greu in exploatare cu o inelara continua.

@fl82 Este greu, cred ca imposibil, sa mai faci o alta statie la Dristor pentru M1, avand in vedere spatiul existent si faptul ca trebuie sa asiguri circulatia pe M1.

Cea mai simpla solutie este sa existe doua magistrale cu capat la Dristor 2 si construirea unei statii Dristor 3 (sub Ramnicu Sarat) capat pentru inelara sudica.

Asta daca nu ducem inelara sudica la Grigorescu, nu la Dristor.
fl82 a scris:
-Raman doua tronsoane- Eroilor 1- Crangasi si Nicolae Grigorescu- Republica- Depoul Pantelimon- tronsoane pe care ar circula trenuri de legatura

Adica sa facem racorduri pe acele tronsoane? EXCLUS

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Nu este greu în exploatare cu o magistrală inelară continuă. Se pot face regularizări din două în două ore. Este extrem de simplu.
Trecând peste faptul că putem face inelara cu un singur cap suprapus ( + depoul aferent ) între Șoseaua Alexandria și B-dul Ghencea ca în schița de mai jos concepută de mine cu foarte mulți ani în urmă, pe când acest forum nici nu exista.
10-16-2019 8-04-33 PM.jpg (63.36 KB; descărcat de 1056 ori)

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Deci inlelara nu este continua, daca are cap suprapus. Asa putem avea si statia Dristor 3, nu vad diferenta. Doar ca faci cativa pasi in plus.... Eu cand se spunea "continua", ma gandeam la una in care metroul se invarte in cerc continuu si nu vedeam cum este posibil.
Solutia ta este indrazneata, insa stii bine ca la noi se aleg solutiile ieftine si simple... :)

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Am spus, se poate și o inelară care să se învârtă continuu, cu regularizare din două în două ore.

 


  • Autor: Tom
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex Tom

Astăzi la ora 18:00±2 minute, la Piața Unirii 1 am mers pentru prima dată cu un "trenuleț" de trenuri pe linia M3. În fine, în sensul dat la autobuze și alte mijloace de transport auto de suprafață. Primul tren spre Preciziei a ajuns aproape de ora 18:00, era cu reclame prin care se vedea greu în interior și cam aglomerat. Am decis să-l aștept pe următorul, care era și anunțat după cel din stație, dar am crezut că e iarăși vreo eroare la sistemul lor minunat de anunțare a trenurilor. După 1 minut de la plercarea primului, a venit al doilea, așa cum era anunțat. Trenul era mult mai gol decât primul, așa că nu pot spune decât că m-am bucurat de asta. În afară de faptul că un mecanic s'a plimbat prin tren de la un cap la celălalt (am presupus că e mecanic, deși era îmbrăcat civil :twisted: ) și tot comunicau între ei prin sistemul de anunțare, iar la Eroilor și mecanicul și personalul din stație anunța prin sistemul de sonorizare că trenul merge spre Preciziei și trenul spre Dristor 2 vine tot acolo, în rest călătoria s'a desfășurat normal. Ce să le spun, să mai repete asta și în alte zile. :D
Iar dacă tot am început cu lucruri bune, să reamintesc și ca e adevărat pe distanță de câteva luni și ultima dată cu cel puțîn două luni în urmă, am fost plăcut surprins ca același tren (2317) să aștepte să cobor scara și să mă urc în el, deși neobișnuit cu asemenea amabilități, m-am mișcat și eu ca pisica atunci când miaună 10 minute să-i deschizi ușa și în final i-ai deschis-o (pentru comparație, cam cum se mișcă englezii spre Brexit, că tot cu pisica era comparația). Cred că era același mecanic de fiecare dată. Felicitări și mulțumesc, chiar dacă mult cu întârziere.
Iar tot ca o îmbunătățire pe care o constat, nu m-am mai murdărit de praful acela negru. Se pare că se mai și curăță ce se poate curăța prin trenuri și stații.

 


  • Autor: GPS
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex GPS

Depinde de mecanici, sunt unii care îți închid ușa în nas și deși ești singur pe peron, nu ți-ar deschide ușa. Alții au bunul simț, mai ales dacă văd că te grăbești, să îți deschidă ușa.

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex ByOnu

Aici nu.s neaparat de acord cu tine. Nu poti tine un tren de 120m cu sute de calatori dupa 1 persoana, plus sa disturbi circulatia urmatoarelor.

Nu-i autobuz. Daca s.au inchis usile s.au inchis. Mecanicul nu.i nesi daca nu iti mai deschide, doar respecta procedura

Da, ok, nu.s de acord la STB cand desi e rosu nu.ti mai deschide, acolo e lipsa de omenie. Dar la metrou vorbim despre altceva.

 


  • Autor: aztec
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex aztec

Sunt 10 secunde...
Fix alea ce se pierd la "vatmani" aia ce activeaza deschiderea usilor  la buton...cand 99 % sunt automate.

 


  • Autor: GPS
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex GPS

ByOnu a scris:
Aici nu.s neaparat de acord cu tine. Nu poti tine un tren de 120m cu sute de calatori dupa 1 persoana, plus sa disturbi circulatia urmatoarelor.

Nu-i autobuz. Daca s.au inchis usile s.au inchis. Mecanicul nu.i nesi daca nu iti mai deschide, doar respecta procedura

Da, ok, nu.s de acord la STB cand desi e rosu nu.ti mai deschide, acolo e lipsa de omenie. Dar la metrou vorbim despre altceva.

Când trenul vine la peste 5 minute, acea întârziere este insesizabilă.

 


  • Autor: alexxd_31
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex alexxd_31

Este cate unul nesimtit care nici nu cred ca se uita cand inchide usile. Acum cativa ani cand duceam copilul la scoala (clasa intai) cu metroul nu de putine ori se intampla ca el sa se urce si eu sa risc  sa raman pe afara. Va dati seama seama ca usile nu reuseau sa se inchida fix din cauza ghiozdanului proptit strategic intre usi. Asa se mai pierdeau minim 20 de secunde.

 


  • Autor: BodoMinea
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex BodoMinea

Nu sunt inginer, pentru a îmi da cu părerea în termeni de siguranță sau structură, dar așa se prezintă tavanul 'fără de coloane' al stației Titan. Nu arată prea bine.
IMG_20191031_154013-min.jpg (1.44 MB; descărcat de 1134 ori)

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Poate numai la capitolul << estetică >> să nu treacă, în rest  totul e în regulă.

 


Mergi la pagina:  1  ... 307 308 309 310 311 312 313  ... 338
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare