Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

311 posts, 57606 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 
 

📖 Pagination options
  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

La PR nu ne intrece nimeni!!!
Afara-i vopsit gardul, inauntru lipseste leopardul...
:applause:

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Puss in Boots

O intrebare ca nu stiu daca s-a discutat: o parcare subterana pe modelul Decebal ar merge pe bucata intre Colentina si Lacul Tei? S-ar elibera zonele respective de parcarea la nivelul strazii si s-ar castiga niste benzi de circulatie care ar face posibila prezenta tramvaiului pe pod fara alte discutii. Ca am inteles ca se pune problema ca daca mai pui si tramvai nu ai unde sa mai faci descarcarea de pe pod pe partea cealalta.

 


  • Author: danielghro
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danielghro

Certificatul de urbanism prevede si un parcaj suprateran S+P+4E pe locul parcarii paralela cu D-na Ghica intre Colentina si Scoala 30.

Mie unul mi se pare fantezista solutia parcajului din mai multe motive :
1) cum ridici 4 etaje asa de aproape de blocurile de langa parcare ?
2) unele din blocurile mentionate au adaposturi civile cu guri de aerisire care ies pana in D-na Ghica in sosea, ce se intampla cu ele ?
3) ce se intampla cu utilitatile trase pe sub parcarea existenta ? Stiu sigur de un cablu de mare voltaj tras pe acolo chiar acum 5-6 ani
4) cum faci intrarea si iesirea din parcajul supraetajat asa din scurt ?

C.U - se poate gasi pe http://urbanism.pmb.ro/Documentatii_PMB ... a/initiere

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Puss in Boots

Eu ma gandeam la una exclusiv subterana si reorganizarea pe cat posibil a parcarii in toata zona respectiva (la blocuri) incat sa se castige o banda pe sens vs ceea ce avem acum (si asta minimum).

 


  • Author: DoamnaGhica
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului DoamnaGhica

IMG-20190903-WA0000.jpg (253.64 KB; downloaded 2561 times)

A inceput campania PNL. Dan Cristian Popescu si oamenii  lui explicau cetățenilor  cum trebuie sa fie data Primaria Capitalei in judecata, de catre cetateni. Primaria de sector ce pazeste?
Ca si amuzament l-am intrebat cum isi explica inceperea lucrarilor pe spatiul verde proaspat amenajat de primaria de sector, si raspunsul e de bezna totală."primaria capitalei administra si spatiile verzi din intersectiile strazilor pe care le administreaza. Unele spatii verzi au fost lasate prin ""bunavointa"" spre administrare primariilor de sector. Intersectia in cauza este un astfel de caz. Daca s-au opus lucrarilor, doamna Firea le-a retras dreptul de administrare". Game Over.
Si stateau toti ca niste imbecili privind la excavator. Explicau cati copaci și locuri de parcare dispar, și așa mai departe.

 


  • Author: bercenicity
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului bercenicity

Costin wrote:
...un viitor tramvai, sa fim siguri ca nu ne ingropam singuri dezvoltarea viitoare. Orice altceva e science-fiction (as fi zis SF dar se intelegea studiu de fezabilitate si nu e cazul).

Avand in vedere precedentul Panduri, nu stiu ce administratie o sa se incumete sa taie cei circa 200 de platani (care atunci vor fi adulti) de pe mijlocul strazii + alti cca 30 de arbori pentru un tramvai.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Istoria este ciclică...Știi care e definiția păcii ? Perioada de timp dintre două războaie...Va apare la un moment dat o mână de fier care va rezolva problema tramvaiului aici...

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Puss in Boots

Poate il vom avea si pe Panduri atunci si se vor uni niste linii si vor mai aparea niste conexiuni (poate tramvai si pe langa mareata Catedrala; sa ajunga 47-le mai repede la Unirii decat acum).

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Nu este asta problema, solutii sunt, in primul rand tramvaiul este nepoluant deci poluarea oricum scade si asa se mai domolesc multi opozanti, apoi exista tehnologie pentru mutat copaci vii sau se pot obtine certificate de plantare a 5 pueti(poate chiar in zonele adiacente) pentru fiecare arbore matur taiat.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Puss in Boots

Da, daca se doreste, cred ca pe Panduri si pe Ghica se poate rezolva cumva situatia prin replantari, repozitionari etc. Un fel de linie de pe Titulescu sau de pe Pallady. Plus minus. Cred ca pe Panduri spatiul existent permite lejer chestia asta si maine cu mai putin deranj arboricol. Pe Dna Ghica mi se pare ca sunt copacii pe mijloc caz in care trebuie sigur mutati sau reconfigurata toata strada.

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Pe Ghica poti face ca pe 1 Decembrie 1918, un mini spatiu intre sine unde sa ai plantati pomii, iar coroana acestora sa fie peste catenara. Teoretic nu e imposibil, artarii permit chestia asta. Pana una alta, sa vedem daca se tin de promisiune cu pasajul ce prevede si spatiu de tramvaie. Asta trebuie sa fie prioritatea numarul 1, ce vorbim  acum cu pomi si spatii verzi e deja faza super avansata...

 


  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Spatiul verde sub forma de triunghi dinspre Nord nu mai exista, a fost balastat si betonat, probabil urmeaza sa il asfalteze pentru a fi folosit la devierea circulatiei. Acum este ingradit cu balize plastic.
Spatiul verde sub forma de trinunghi dinspre Sud nu mai exista nici el, este in curs de balastare, practic este cu un pas in urma celui de mai sus.
Pe trotuarul dintre strazile Ion Berindei - Dna Ghica -Colentina avem o mare groapa si alaturi mai multe prefabricate din beton. Par a fi pentru o galerie de termoficare.
Din pacate fara poze.  :(

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Confirmarea celor de mai sus de la un benzinar...
Pozele au peste 2 MB, asa ca las doar link la sursa: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=72.msg258766#msg258766

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

De la benzinari...
Noaptea mintii !...
Barzote wrote:
Au inceput sa apara la avizierele blocurilor din zona Doamna Ghica propuneri text pentru stoparea realizarii pasajului .
A avut loc si o intalnire a reprezentantilor locatarilor din zona cu viceprimarul Popescu unde s-a discutat situatia noului pasaj.
Pe 23-09-2019 viceprimarul sectorului 2 a convocat o adunare de consiliu unde au fost invitati reprezentanti ai primariei capitalei , ai constructorului precum si ai locatarilor pentru a se discuta problemele pe care le implica ridicarea acestui pasaj .








https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=72.msg259597#msg259597

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median)  • 
Choose destination

Since , our 1765 forum members have written 346287 posts in 4110 topics and 424 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use