Subiect: Luxembourg
41 mesaje, 6310 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Luxembourg
Nenea_titi
Tramvai pe macaz
Tramvai pe macaz
IMG-20181031-WA0024.jpeg (1.21 MB; descărcat de 1577 ori)
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Luxembourg
Nenea_titi
Tramvaiele în sensuri diferite
Tramvaiele în sensuri diferite
IMG-20181031-WA0008.jpeg (1.08 MB; descărcat de 1577 ori)
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Luxembourg
Nenea_titi
Stație, cu automat de bilete. Se observă șinele de încărcare (systeme de biberonnage după denumirea lor).
Stație, cu automat de bilete. Se observă șinele de încărcare (systeme de biberonnage după denumirea lor).
IMG-20181031-WA0016.jpeg (1.21 MB; descărcat de 1578 ori)
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Luxembourg
Nenea_titi
Spre Stareplatz - Etoile
Spre Stareplatz - Etoile
IMG-20181031-WA0030.jpeg (1.1 MB; descărcat de 1577 ori)
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Luxembourg
Nenea_titi
Același loc, sens opus, spre Luxexpo
Același loc, sens opus, spre Luxexpo
IMG-20181031-WA0026.jpeg (1.21 MB; descărcat de 1577 ori)
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Luxembourg
Nenea_titi
Se dorește ca tramvaiul să unească aeroportul de Gară. Ce e la momentul pozei nu are mai mult de 5 km. Deoarece nu se poate construi metrou, fiind cu destule dealuri și văi, circulație pe viaducte, s-a luat decizia introducerii tramvaiului.
Se dorește ca tramvaiul să unească aeroportul de Gară. Ce e la momentul pozei nu are mai mult de 5 km. Deoarece nu se poate construi metrou, fiind cu destule dealuri și văi, circulație pe viaducte, s-a luat decizia introducerii tramvaiului.
Spre Stareplatz Etoile
IMG-20181031-WA0002.jpeg (1.16 MB; descărcat de 1579 ori)
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Luxembourg
Nenea_titi
Ca și poza precedentă, pe pod. Linia nu e încă funcțională, pot merge pe acolo doar autobuzele, pe sens spre Stareplatz Etoile. Practic în poza de mai sus, în sens de venire.
Ca și poza precedentă, pe pod. Linia nu e încă funcțională, pot merge pe acolo doar autobuzele, pe sens spre Stareplatz Etoile. Practic în poza de mai sus, în sens de venire.
Spre gară
IMG-20181031-WA0000.jpeg (1.01 MB; descărcat de 1579 ori)
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Luxembourg
Nenea_titi
Detaliu rost de dilatare pod.
Detaliu rost de dilatare pod.
IMG-20181031-WA0004.jpeg (1.28 MB; descărcat de 1577 ori)
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Luxembourg
Nenea_titi
Cum lucrările pentru extinderea tramvaiului continuă și se dorește ca în 2021 tramvaiul să lege aeroportul de Gară și mai departe de Gară, traficul și liniile de autobuz au de suferit. Urmează desființări și devieri de linii, precum și casari de autobuze, ei le casează pe motiv de poluare și vechime. Starea tehnică, este mult peste cel mai nou autobuz de la noi. Spre surprinderea mea, Otokar nu mai sunt pe liniile 22 și 26, ci au fost mutate pe linia 18 o parte (este o linie cam mărginașă) și pe o altă linie care face legătură cu Esch Sur Alzette. Operatorul lor este oricum o firmă turcească, și căruia nu i-au convenit noile trasee 22 și 26, care sunt puternic afectate de lucrările de construcție a tramvaiului. Aici sunt mai mulți operatori de autobuze, motiv pentru care parcul este destul de divers, însă titlul de călătorie se achiziționează de la un singur furnizor. De asemenea, observ că nu mai sunt VanHool, odată majoritare aici.
Pentru tramvai, întrucât acesta nu va avea rețea aeriană, trebuiesc montate stații de încărcare și plecare, în stații. Datorită faptului că nu există fire pe sus, (toate sunt îngropate), aici nu se poate înființa rețea de troleibuz.
Cum lucrările pentru extinderea tramvaiului continuă și se dorește ca în 2021 tramvaiul să lege aeroportul de Gară și mai departe de Gară, traficul și liniile de autobuz au de suferit. Urmează desființări și devieri de linii, precum și casari de autobuze, ei le casează pe motiv de poluare și vechime. Starea tehnică, este mult peste cel mai nou autobuz de la noi. Spre surprinderea mea, Otokar nu mai sunt pe liniile 22 și 26, ci au fost mutate pe linia 18 o parte (este o linie cam mărginașă) și pe o altă linie care face legătură cu Esch Sur Alzette. Operatorul lor este oricum o firmă turcească, și căruia nu i-au convenit noile trasee 22 și 26, care sunt puternic afectate de lucrările de construcție a tramvaiului. Aici sunt mai mulți operatori de autobuze, motiv pentru care parcul este destul de divers, însă titlul de călătorie se achiziționează de la un singur furnizor. De asemenea, observ că nu mai sunt VanHool, odată majoritare aici.
Pentru tramvai, întrucât acesta nu va avea rețea aeriană, trebuiesc montate stații de încărcare și plecare, în stații. Datorită faptului că nu există fire pe sus, (toate sunt îngropate), aici nu se poate înființa rețea de troleibuz.
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Luxembourg
Nenea_titi
Tramvai pe zonă fără rețea
Tramvai pe zonă fără rețea
Tramvai, pe zonă fără rețea
IMG_20190819_195625.jpg (1.89 MB; descărcat de 1214 ori)
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Luxembourg
Nenea_titi
Mercedes Citaro Hybrid.
Mercedes Citaro Hybrid.
Mercedes Citaro
IMG_20190819_200000.jpg (1.93 MB; descărcat de 1214 ori)
- Autor: Nenea_titi
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Luxembourg
Nenea_titi
Autobuz Hybrid Volvo. Același model există și electric
Autobuz Hybrid Volvo. Același model există și electric
IMG_20190819_200349.jpg (1.61 MB; descărcat de 1215 ori)
📖 Opțiuni paginare