Forum părinte: Judetul Botosani

 

Subiect: Transportul în comun în municipiul Botoşani

68 mesaje, 11907 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Puss in Boots

Mai are Dresda niste Tatre pe care le-ar putea ceda tot la Botosani (macar cateva ca rezerve). Cu o linie impecabila se pot exploata si SH-uri fara probleme.

 


  • Autor: Victor92
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Victor92

O poza sensibila, dar pe atat de frumoasa din anul 1991 cu tramvaiele Tatra destinate orasului Botosani.

tatra-strassenbahnen-100-resimage_v-variantBig1xN_w-1216.jpg (300.23 KB; descărcat de 1283 ori)


Sursa: https://www.mdr.de/nachrichten/wirtscha ... d-100.html

 


  • Autor: BogdanPetrini
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani BogdanPetrini

'91? Știam că atunci abia s-a deschis rețeaua la Botoșani. Au avut din start Tatre pe lângă V3A?

 


  • Autor: Victor92
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Victor92

In articol, se mentioneaza:

1991 wurden 16 in die Jahre gekommene, aber noch voll funktionstüchtige Dresdner Tatra-Straßenbahnen ausgemustert und in die rumänische Stadt Botosani transportiert. Dort sollten sie die Straßenbahnen aus rumänischer Produktion ablösen, die arg störanfällig waren. (Im Bild: Verladung der Straßenbahnen am Dresdner Alberthafen.)
(Über dieses Thema berichtete der MDR im TV in "Umschau" | 12.07.2016 | 20:15 Uhr.)

Un Google Translate rapid - Atentie - traducere copy-paste fara a fi modificat textul  :!:

În 1991, 16 tramvaie Dresda Tatra au fost scoase din funcție și transportate în orașul Botoșani. Acolo trebuiau să înlocuiască tramvaiele din producția românească, care erau prost predispuse la eșec. (Imagine: încărcarea tramvaielor la Dresda Alberthafen.)
(Despre acest subiect, MDR a raportat la TV în „Umschau” | 12.07.2016 | 20:15 pm.)

 


  • Autor: Andrei17
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Transportul în comun în municipiul Botoşani Andrei17

Rețeaua a fost inaugurata în 1991 cu vagoane ITB V3A fabricate în același an. Au purtat numerele 01 ->> 10.
În 1992 au fost cumpărate 6 tramvaie V3A de la Cluj ce au primit numerele 11 ->> 16.
În 1997 au sosit primele tramvaie Tatra din Magdeburg, primind numerele de parc 17 ->> 21. Toate acestea au fost casate în anii 2005 - 2007.
Primele tramvaie din Dresden au sosit în 2001, acest lot constând în vagoane Tatra T4D-M dar și 2 vagoane Tatra T4D-Z (24 și 28) ce au avut uși pe partea stângă. Nu știu ele cât au circulat sau dacă au circulat în Botoșani. Acestea au avut numerele de parc 23 ->> 37.
În aprilie 2001 a ajuns încă un lot de Tatre din Dresden, primind numerele 38 ->> 47. Au avut loc și casări, dar majoritatea circulă și astăzi alături de alte 11 Tatre T4D-MT aduse în 2011 din locul deja tradițional Dresden. Nu au mai primit numere de parc, modul prin care pot fi identificate fiind numerele de la primărie. Acestea au numerele BT-339, BT-340, BT-341, BT-342, BT-343, BT-344, BT-345, BT-1201, BT-1202, BT-1203 și BT-1204. Același lucru s-a realizat și pentru Tatrele din 2001.

Concluzie ->> acea fotografie nu este din 1991. O fi site nemțesc, dar asta nu înseamnă că orice informație luată de pe acestea este și corectă.

 


  • Autor: Victor92
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Victor92

Multumim Andrei pentru precizari  :applause:

 


  • Autor: Victor92
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Victor92

Drumul spre Botosani este unul lung, dar plin de peisaje mai mult sau mai putin frumoase. Oricum, continutul istoric, cadrele de poveste te indeamna sa parcurgi acest traseu si a doua oara.

Transportul in comun din orasul Botosani traieste si respira prin tramvaiele Tatra T4D aduse in anul 2011 din Dresda, Germania.

Nu are rost sa mai spun ceva despre ele, deoarece Andrei17 a facut o prezentare succinta a acestora.

Calea de rulare arata deplorabil in anumite zone, tramvaiele fiind nevoite sa treaca cu o viteza extrem de redusa. Bine, am prins si o zi caniculara in oras cu temperaturi de peste 37 de grade Celsius ...

Raman cele doua trasee de tramvaie consacrate:

Linia 101: Fabrică de mobilă ↔ Gară ↔ Luceafărul    Lungime: 5,7 km
Linia 102: Fabrică de mobilă ↔ Gară ↔ Primăverii      Lungime: 4,6 km

Conform Wikipedia: https://ro.wikipedia.org/wiki/Tramvaiul ... o%C8%99ani

Am prins o ora de varf pe dupa-amiaza in oras si am remarcat ca tramvaiele erau solicitate de catre locuitorii din zona. Mi s-a parut in regula si intervalul celor doua tramvaie - cel putin pe portiunea dinspre Uzina Electrica si Benzina LukOil (Calea Nationala).

Atasez cateva imagini.

325 - Linia 101 - Strada Ion Pilat





343 - Linia 101 - Strada Ion Pilat





Calea Nationala





344 - Linia 101 - Luceafarul





Strada Ion Pilat





344 lateral - 07.08.2019.JPG (284.52 KB; descărcat de 1171 ori)




343 + 344 - Strada Ion Pilat



344 spate - 07.08.2019.JPG (295.4 KB; descărcat de 1171 ori)

 


  • Autor: Victor92
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Victor92

Continuare.

1202 - Linia 102 - Calea Nationala





1203 - Linia 102 - Calea Nationala





1203 spate - 07.08.2019.JPG (264 KB; descărcat de 1171 ori)

 


  • Autor: Gaby
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Gaby

Tramvaiele încă se mețin bine, eu am ”plăcerea” dacă pot spune asta, să călătoresc cu ele în ultima perioadă, pe ambele trasee.
Tramvaiele nu se aud zdrăngănind, interiorul arată ok, pentru vârsta lor, dar într-adevăr le-ar trebui o revopsire totală.. exteriorul arată urât tare... la unele din ele.
Pot spune că bătrânele Tatre merg mult mai bine decât o mare parte din tramvaiele GT4 de la Iași :lol:.
Cât despre calea de rulare...
 :popa:  :headbash: !

 


  • Autor: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Puss in Boots

Nu se mai aude vad nimic de proiectul de reabilitare a liniei.

 


  • Autor: Nenea_titi
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  


  • Autor: deprodio
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani deprodio

"Momentan se așteaptă răspunsuri pentru aceste proiecte. ".Pana se va da raspunsul,pana se va organiza licitatia,pana se vor incepe lucrarile,pana se vor finaliza...mai dureaza.

 


  • Autor: PTMZ
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani PTMZ

Licitația pentru tramvaie noi a fost anulată.

 


  • Autor: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani Puss in Boots

Nu s-a prezentat nimeni? Nici Astra?

 


Mergi la pagina:  1 2 3 4 5
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Judetul Botosani  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare