Forum părinte: Complexul Feroviar București

 

Subiect: Gara Basarab - București

37 mesaje, 11907 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Gara Basarab - București andrei11

Părăsită de cine ? Când am făcut eu fotografiile erau trei trenuri la plecare...

 


  • Autor: aztec
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Gara Basarab - București aztec

Parasita de administrator...de personal intretinere..
Cand am vizitat eu, ca aveam de pierdut timp in zona, nu avea mai mult de 3 betivi la carciuma de pe peron...

 


  • Autor: BodoMinea
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Gara Basarab - București BodoMinea

Fostele afișaje din Gara de Nord care au fost „reciclate” în mod brut la Basarab erau și zilele trecute tot nefuncționale, având foaia cu „Revizie” și destinația „Sighișoara” afișată pe tot panoul. Sincer, mă întreb dacă după atâta timp de stat degeaba (în lunile dintre instalarea noului sistem la GdN și momentul actual acestea au fost sprijinite de marginea halei adiacente pe partea stângă gării Basarab, neprotejate de intemperii) mai funcționează și totodată dacă mai sunt oameni care știu să cableze astfel de piese de muzeu...

Când am trecut eu, vineri pe la prânz, era mare forfotă la Basarab, pentru că s-au mai reorientat oameni care erau la coadă în GdN spre cele 3 case de bilete din această gară secundară.

Multă lume nu află de legăturile feroviare pe care le-ar putea lua de aici, de la efectiv 5 minute de principala gară, din simplul motiv următor - sistemul informatic al CFR. Atât pe „Mersul Trenurilor” (InfoFer) cât și pe platforma de bilete a CFR Călători, Gara Basarab este figurată ca punct de plecare/destinație separat de Gara de Nord și evident că lumea nu caută. În lumea civilizată, în sistemul informatic am introduce „București” și am vedea TOATE variantele (București Nord grupele A și B/Basarab, Băneasa, Obor, Titan...).

 


  • Autor: SirVlady
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Gara Basarab - București SirVlady

Un alt lucru pe care l-am observat, care este de a dreptul ciudat, dar și amuzant, este faptul că afișajul de la linia 2 afișează trenul...atenție... IR 26960, dar fără destinație, ca întotdeauna. :twisted:

Afișajul de la linia 3 e demnă de cascadorii râsului: IR A722. Da InterRegio Accelerat.  :lol:  :lol:

Poze o să pun ceva mai târziu.

 


  • Autor: SirVlady
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Gara Basarab - București SirVlady

După cum am promis. Pozele sunt realizate pe data de 24 iulie.





 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Gara Basarab - București shoppy

Astea sunt fasoane, nu le trebuie la navetisti ca stiu ei foarte bine ce, cum, unde si cand, tin minte ca la Chitila nu exista nimic in afara de o tabla(de scoala) pe peretela garii care era mereu murdara si ma gandeam cum naiba poate sa functioneze asa o gara de calatori, pana cand intr-o zi cand tabla era un pic mai curata si in mijloc scria mare "P9320 INT 90", initial mi-a fost greu sa descifez codul dar oamenii locului(chiar si cei mai in ebrietate) cum citeau cum injurau zgomotos, deci sistemul functiona si instantaneu si fara greseala.
(numarul personalului este fictiv)

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Gara Basarab - București andrei11

Dacă nu mă înșel, respectivele tabele nu mai indicau  nimic joi 1 August, mai pe la ora 18:00...

 


  • Autor: BodoMinea
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Gara Basarab - București BodoMinea

SirVlady a scris:
IR 26960, dar fără destinație, ca întotdeauna. :twisted:
Afișajul de la linia 3 e demnă de cascadorii râsului: IR A722. Da InterRegio Accelerat.  :lol:  :lol:


Având în vedere că acest sistem este unul destul de vechi, probabil nu există un mecanism digital de asigurare a integrității informației transmise, iar anumite voltaje de control vor genera imediat rezultate pe tabelă. Astfel, din punct de vedere electric, acele indicații pot să fie anomalii. Când sistemul a fost demontat sau montat, iar voltajul de alimentare și/sau de control a fost scos sau repus în funcțiune forțat, acest semnal fără sens a cauzat indicațiile defectuoase. Având în vedere natura mecanică a afișajelor, se puteau „seta” accidental și în urma unui șoc fizic în transport... zic și eu.

Mă întreb dacă nu era mai ușor de întreținut sistemul care a fost anterior la Basarab (eu nu l-am prin funcțional niciodată, deși am frecventat stația în ultimii ani)... afișajele tip matrice LED par infinit mai controlabile și programabile informatic decât sistemul rotativ cu plăcuțe. Dar mă rog, măcar merge pentru nostalgici.

shoppy a scris:
Astea sunt fasoane, nu le trebuie la navetisti ca stiu ei foarte bine ce, cum, unde si cand, tin minte ca la Chitila nu exista nimic in afara de o tabla(de scoala) pe peretela garii care era mereu murdara si ma gandeam cum naiba poate sa functioneze asa o gara de calatori, pana cand intr-o zi cand tabla era un pic mai curata si in mijloc scria mare "P9320 INT 90", initial mi-a fost greu sa descifez codul dar oamenii locului(chiar si cei mai in ebrietate) cum citeau cum injurau zgomotos, deci sistemul functiona si instantaneu si fara greseala.
(numarul personalului este fictiv)


E foarte tare povestea cu Chitila și m-am amuzat copios, având și eu întâmplări proprii și diverse cu CFR-ul, dar adevărul e că din București există și mulți non-navetiști, care poate se urcă, spre nenorocul lor, pentru prima dată într-un tren și ar fi chiar foarte util să știe și ei unde ajung înainte să se urce în acel tren. Sistemul de informare este bine-venit, trebuie reparate și ceasurile, în opinia mea „afumătoarele” de mici cu tot cu mușterii lor turmentați mutate într-un târg, deoarece nu au ce căuta într-o gară dintr-o capitală europeană, etc. E și aici trafic de pasageri. Pasageri în general, nu doar anumiți pasageri.

 


  • Autor: BodoMinea
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Gara Basarab - București BodoMinea

andrei11 a scris:
Dacă nu mă înșel, respectivele tabele nu mai indicau  nimic joi 1 August, mai pe la ora 18:00...

Da, afișajele au fost Într-un fel sau altul... Golite. Cel de la linia 4 e eclipsat de o dugheană, ceasurile, atât în exterior cât și în interior nu merg, deci Gara Basarab e cam așa cum o știați.
IMG_20190804_144816-min.jpg (1.17 MB; descărcat de 1337 ori)

IMG_20190804_144742-min.jpg (1.89 MB; descărcat de 1337 ori)

IMG_20190804_145040-min.jpg (1.23 MB; descărcat de 1338 ori)

IMG_20190804_144943-min.jpg (825.37 KB; descărcat de 1337 ori)

3:2y!

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Gara Basarab - București andrei11

Linia 4...Oricum  numerotarea liniilor acolo e de-a dreptul bestială...De la  stânga la dreapta linia 5, linia 3, linia 2, linia 1, linia 4. Superb !
Ceasul acela e înțepenit la ora fatidică de vreo 3 ani.

 


Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Complexul Feroviar București  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare