Forum părinte: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Subiect: Modernizarea stațiilor de metrou

1860 mesaje, 226218 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1  ... 120 121 122 123 124 125 126  ... 133
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou punmeister

Escalatoarele Transporta de la Basarab au fost montate in anul 2000.

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou sab

Hmmm, 2000 este mai recent decat 1994. Oare care or fi criteriile de inlocuire ? :think:

 


  • Autor: subway guru
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou subway guru

La Gorjului sunt escalatoare croate...nici alea nu se mai fabrica.

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou sab

Cele de la peron sunt Schindler. Despre astea nu pot sa bag mana in foc ca dateaza de la inaugurare, dar totusi nu imi aduc aminte sa fi fost schimbate vreodata. Se defecteaza destul de des si mana curenta "ramane in urma" cateodata.
IMG_20190719_183943.jpg (67.64 KB; descărcat de 2063 ori)

Cea de la accesul construit ulterior navei 1 nu stiu de care este, ca a ajuns sa nu mai aiba nici sigla... Asta sigur nu a fost schimbata de vreo 25 ani, dupa cum se misca si ce zgomote face.
IMG_20190719_184139.jpg (53.07 KB; descărcat de 2063 ori)

 


  • Autor: subway guru
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou subway guru

Statia Gorjului a fost construita in doi pasi, nava 1, nava 2...la distanta de cativa ani, nu mai tin minte nici eu prea bine cum a fost cu echiparea cu escalatoare dar mai mult ca sigur la prima etapa au fost croate si abia apoi Schindlerele. La vremea aia croatii au fost foarte mandri ca s-a gasit cineva sa le cumpere marfa dar asta n-a salvat fabrica lor de la faliment pe linia asta de productie...in ziua de azi mai e activa doar pentru echipamente hidroenergetice grele.

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou punmeister

survola a scris:
E clar, se depășește termenul de 10 iulie.

9 august este noul termen.

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou sab

O luna, adica dublul estimarii initiale. O nimica toata....

 


  • Autor: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou Adrian Rosca

Metrorex anunta ca, in perioada 31 iulie – 7 august 2019, accesul statiei de metrou Constantin Brancoveanu (in sensul de mers spre Depoul Berceni), de pe Magistrala II, (Berceni- Pipera) va fi inchis partial pentru refacerea pardoselilor si a scarilor fixe.

http://www.metrorex.ro/_read586-1

Oare exista si un acces opus directiei de mers spre Berceni?  :lol: Oricum, era si timpul, nu stiu ce tip de granit au folosit in 1988, dar pardoseala s-a exfoliat pe portiuni destul de mari.

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou sab

Posibil sa nu mai fi folosit granit. Dupa M2...mai slabut cu piatra naturala. A se vedea Gdn-D2, ultimul tronson inaugurat inainte de 1990, care este jalnic din punct de vedere al finisajelor. Gresie si faianta de cea mai proasta calitate.

 


  • Autor: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou Adrian Rosca

La Brancoveanu pardoseala de la nivelul vestibulului e din piatra naturala gri. E posibil sa nu fie granit, oricum calitatea e mult mai slaba decat a pietrii de la nivelul peronului, desi diferenta de timp e de doar 2-3 ani.

 


  • Autor: subway guru
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou subway guru

Granitul e bej-roscat, ala gri e trahit.

 


  • Autor: George
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou George

sab a scris:
Posibil sa nu mai fi folosit granit. Dupa M2...mai slabut cu piatra naturala. A se vedea Gdn-D2, ultimul tronson inaugurat inainte de 1990, care este jalnic din punct de vedere al finisajelor. Gresie si faianta de cea mai proasta calitate.


Din modestul meu punct de vedere, se vede un declin și de la M1 inițială - Politehnica, Piața Unirii, chiar Izvor, foarte fain finisate - la M2, unde Universitate și Unirii 2, Romană dar și Victoriei excelează mai degrabă prin urâțenie și aspect sărăcăcios.

Apoi, M3 (cum se numea atunci) Gară - Dristor 2 arată clar hiperausteritatea finalului de epocă ceaușistă...

Apogeul urâtului fiind desigur 1 Mai și mai ales Grivița pe M4!  :lol:

Dar cele mai frumoase stații vor fi desigur cele de pe M5... :mrgreen:

 


  • Autor: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou Adrian Rosca

Am observat zilele trecute ca se reface placarea cu piatra a parapetelor accesului statiei Basarab 2, din directia de mers catre Grivita. Era si cazul, arata sub orice critica:



 


  • Autor: V2A
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou V2A

Metrorex a pus in functiune noi lifturi  la statiile de metrou Gara de Nord 2 și 1 Mai și un nou escalator la statia Timpuri Noi      

Metrorex informeaza ca, astazi, 9 august 2019, au fost puse in functiune patru noi lifturi in statiile de metrou Gara de Nord 2 și 1 Mai. Ascensoarele existente au fost inlocuite, atat in interiorul statiei, cat și in exterior. Noile lifturi vor facilita accesul calatorilor in interiorul statiilor de metrou, in special pentru persoanele cu dizabilitati, persoanele varstnice, persoanele cu copii mici in brate sau carucior etc.  
Tot astazi, publicul calator poate folosi noul escalator din statia de metrou Timpuri Noi. Acesta asigura accesul aflat in directia Splaiul Unirii.

http://www.metrorex.ro/_read587-1

 


Mergi la pagina:  1  ... 120 121 122 123 124 125 126  ... 133
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare