Forum părinte: Rame electrice și automotoare

 

Subiect: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călători

51 mesaje, 11333 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3 4
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător Marian Andrei

Vor circula de la noul mers zilnic astfel: 16032 Brasov 05.02 - Bucuresti 08.12, 16031 Bucuresti 08.40 - Brasov 12.29, 16036 Brasov 14.00 - Bucuresti 17.35, 16035 Bucuresti 18.08 - Brasov 21.45.

DSC_7924.JPG (165.45 KB; descărcat de 2396 ori)


DSC_7958.JPG (176.37 KB; descărcat de 2396 ori)

 


  • Autor: stefan_br
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător stefan_br

5001 si 5004 astazi la R 16033



 


  • Autor: Gabi23
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător Gabi23

Are idee cineva câte unități sunt în exploatare în prezent?

 


  • Autor: BodoMinea
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător BodoMinea

Din câte știu eu, două în acest moment, fix cele din poză și tot cele care au debutat pe 1 decembrie 2018 în primul lor drum Brașov - București.

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător ByOnu

Deci 5001, spre exemplu, nu este intregul automotor, ci doar unul dintre capetele cu post de conducere, corect? Celalalt fiind 5002.

 


  • Autor: BodoMinea
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT) BodoMinea

A explicat colegul nostru foarte bine numerotarea.
Andrei17 a scris:
Foto 1:
- 95-53-9-72 5001-5
95-53-9-72 5002-3
Foto 2:
- 95-53-9-72 5003-1
95-53-9-72 5004-9

Cred că aceste numere sunt ale vagoanelor de capăt, iar vagonul intermediar poartă același număr de PARC cu unul din capete (5001/5002 & 5003/5004), însă se diferențiază prin altă încadrare numerică de clasă a vehiculului feroviar.

 


  • Autor: stefan_br
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător stefan_br

La celalalt capat al lui 5004 era scris 1002.

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător shoppy

Pai fiecare unitate are 3 vagoane, cum de are doar 2 inmatriculari?

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător cris_m

Duminica, am avut placerea sa ma intorc de la Brasov cu o astfel de rama. Poze nu am apucat sa fac, intrucat a fost foarte aglomerat de la Predeal pana la Bucuresti. S-a stat in picioare pe culoar (dupa Ploiesti controlorul a rugat mecanicul sa ii spuna prin statie daca se urca cineva...). Tot controlorul spunea ca personal ar fi bagat ramele vechi la cerere care era. Totusi mai bine cu acestea, se prezinta muuuult mai bine ca tigaile de RIO.  :popa:

Pe scurt as puncta urmatoarele aspecte despre rame (cu "+" plusuri si cu "-" minusurile):
+ ofera conditii net superioare ramelor RIO
+ usor accesibile persoanelor cu dizabilitati sau cu bagaje grele si multe (conditii specifice traseului de munte)
+ geamurile mari dau senzatia de lumina
+ spatiile de bagaje decente fata de Hyperion (cam la fel ca la ramele IC2 de la ATC)
+ scaune tapitate mai comode ca la RIO
- spatiu cam mic la picioare, cel putin la locurile cu masuta rabatabila (am stat 3 oameni cu inaltime medie de 1.70 si abia aveam loc la picioare unii de altii, nu vreau sa stiu cum ar fi pentru cineva mai inalt...)
- usile dintre compartimente se inchid cand te astepti mai putin, multi oameni fiind "prinsi" in ele...
- ventilatia extrem de proasta, desi mergea clima era un aer statut cu iz de naftalina
- franele la viteza foarte mica (~20 km/h) foarte violente
- lipsa afisajelor cu numarul trenului pe exterior si interior (la interior mi se pare ca au fost mascate afisajele cu banda adeziva albastra...)

Asa una peste alta, sunt mult peste batranele RIO. Multi se minunau cand se urcau la Brasov daca e trenul lor :lol: . Pacat ca nu au luat mai multe rame de acest gen. Dintr-o discutie intre controlor si cativa calatori, am aflat ca la vara vor fi introduse sigur pe Mangalia.

 


  • Autor: Robert
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător Robert

Eu am înțeles că au luat mai multe, mult mai multe și urmează pe rând să intre în circulație.

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător cris_m

Asa zicea si controlorul, ca ar mai fi de venit, dar nu am vazut nimic concret pana una alta... Asteptam si vedem :)

 


  • Autor: Andrei17
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

RAutomotoarele diesel X72500 (ex SNCF) ale Regio Călător Andrei17

shoppy a scris:
Pai fiecare unitate are 3 vagoane, cum de are doar 2 inmatriculari?


Vagoanele intermediare au numere de forma 100x.

 


  • Autor: Dragos31
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător Dragos31

IR 16088(Brasov - Mangalia) - Bucuresti Baneasa - 4 Iulie 2019



 


  • Autor: ALEXCFRBV
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Automotoarele diesel X 72500 (ex SNCF) ale Regio Călător ALEXCFRBV

R 16036

R 16036
Darste,19.04.2019
20190706_204748.jpg (1.89 MB; descărcat de 1238 ori)

 


Mergi la pagina:  1 2 3 4
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Rame electrice și automotoare  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare