Forum părinte: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Subiect: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

37 mesaje, 5888 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: puidemorosan
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel puidemorosan

Iar CAF de ce nu s-ar baga?
Platforma Civity are atat versiune EMU cat si DMU (vezi exemplul Northern Arriva UK).
Zi faina.

 


  • Autor: Razvan021
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel Razvan021

CAF se poate baga cu Civity.Nu am facut chiar o lista completa, am dat si noi niste exemple :D

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel punmeister

puidemorosan a scris:
Iar CAF de ce nu s-ar baga?
Platforma Civity are atat versiune EMU cat si DMU (vezi exemplul Northern Arriva UK).
Zi faina.

Corect, am uitat ca si voi aveti DMU :) Nu stiu de ce credeam initial ca doar Alstom mai face DMU :lol:

 


  • Autor: bercenicity
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel bercenicity

Ceva pentru UK nu se potriveste pe continent. Nu zic ca nu ar putea face, dar Civity DMU pt continent ar fi deferite fata de Civity DMU UK. Si Civity EMU pt continent nu are loc pt motoare diesel. Sau ar avea diesel power packs pe acoperis si transmisie electrica?

punmeister a scris:
Deci aici pot lua contractul Alstom cu LINT si Stadler cu WINK, nu cred ca se baga PESA sau CRRC aici.


Stadler WINK are doar 135 de locuri (fata rabatabile) in varianta single-class si o singura toaleta. CFR vrea clasa I si II, minim 150 scaune (fara rabatabile) si doua toalete. De la Stadler s-ar potrivi Flirt cu 3 vagoane si power-pack.

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel punmeister

Hmmm, daca vor doua toalete (din care una sa respecte standardul TSI PRM) nu cred ca vor fi suficiente 3 vagoane, ci mai degraba patru vagoane plus Powerpack in cazul Stadler FLIRT 3.

 


  • Autor: bercenicity
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel bercenicity

De fapt nici nu vor Stadler FLIRT
Capture.GIF (7.04 KB; descărcat de 1241 ori)

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel punmeister

Deci in cazul asta ar ramane doar Alstom si CAF, desi nu m-ar mira ca Stadler sa le ceara sa schimbe aceasta cerinta ca sa accepte si FLIRT 3 cu Powerpack.
Screenshot_20190617-154836_Drive.jpg (225.99 KB; descărcat de 1231 ori)

 


  • Autor: bercenicity
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel bercenicity

Doar daca vrea sa participe Stadler...

Coradia LINT 54 e prea mic. Poate s-ar incadra daca ar elimina cate o pereche de usi duble pe vagon.
Nu am vazut sa faca versiunea de 58m.
Si chiar si pentru varianta de 54 au varianta cu trei motoare, deci doar in doua motoare pt 58m ar putea fi submotorizate.

Singurul care s-ar incadra ar fi PESA Atribo. Varianta petru Italia are 150 de locuri in doua clase, doua toalete si cate un motor diesel in fiecare vagon de capat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pesa_Atribo
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/I/F ... hp?lang=de

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel punmeister

DB are de 58m, clasa 620.





Ca motorizare varianta de 58m are 4 motoare de 390kW, deci nici nu se pune problema de submotorizare.
https://infoportal.mobil.nrw/technik/sp ... nt-81.html

Asa este, BR620 este de 81 metri, nu 58, merci @bercenicity.

 


  • Autor: bercenicity
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel bercenicity

Alea sunt doua LINT 81 cuplate (de cate 81m fiecare). Fiecare vagon are cate unul sau doua motoare.

Si mie mi se pare restrictiva cerinta ca sa aibe motoarele diesel in vagoanele de capat, unul pe vagon.

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel punmeister

Tocmai, in conditiile in care nu exista vreo diferenta de capacitate intre FLIRT 3 cu Powerpack Diesel si FLIRT 3 Electric sau Bi-Modal. Eu unul sper ca o sa se schimbe aceasta cerinta ca sa participe si Stadler, solutia lor fiind cea mai buna pentru CFR.





Singurul neajuns este faptul ca la 4 vagoane are doua boghiuri Jacobs in plus fata de varianta EMU.

 


  • Autor: Razvan021
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel Razvan021

Multumim de info Bercenicity&Punmeister.Inteleg ca PESA are un model care se incadreaza, Atribo.Exista cumva informatii si despre noul LINK 3 (DB clasa 633), ma refer la cum sunt situate motoarele, ca banuiesc ca au 2 toalete, ca sa stim daca au si varianta asta?

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel Marian Andrei

De Newag ce ziceti? Lasa, mai bine fara CAF dupa teapa de la metrou.

https://www.newag.pl/nasza-oferta/spali ... trakcyjne/

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel punmeister

Teapa de la metrou a fost facuta si cu mana mascariciului de atunci :ugeek:

 


Mergi la pagina:  1 2 3
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1659 utilizatori ai forumului au scris 327264 mesaje în 3921 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare