Forum părinte: Prezentarea rețelei de tramvai din București

 

Subiect: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

522 mesaje, 121843 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1  ... 27 28 29 30 31 32 33  ... 38
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB punmeister

De Turda stiam, acolo chiar se simte ca a lucrat linia bine de tot.
Pe ce linii vor mai lucra in perioada urmatoare?

 


  • Autor: Tom
  • Pisică
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Tom

Pentru cine se plânge de linia OR din București... Pesimiștii spun că mai rău ca ea nu se poate. Optimiștii spun că se poate și iată dovada.


.
Sursa: transphoto.ru

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB 1689

Oh... Lumea uita (sau nu stie) cum arata infrastructura in Bucuresti inainte de aparitia solutiei cu dale de beton.

Cind s-a modernizat primul tronson de test intre Pta Sudului si Husi la inceputul anilor '80, era ceva dintr-o alta (noua si moderna) lume.

Dupa ce se termina, V56-urile de pe 9 si 11 incepeau iar sa loveasca cu trucurile pietrele de terasament acolo unde linia era rupta si afundata (tin mine, cel putin, segmentul intre Brincoveanu si Stoian Militaru unde trebuia sa te tii cu simt de raspundere de bare ca sa nu te doboare balansul...). Cit despre bietele Tatre de pe 20, ce pot sa mai spun ? Era ca si cum ai duce un Bentley pe un drum forestier... Dar asta e o alta poveste.

Acel prim segment de test a rezistat impecabil pina prin '86 cind s-a modernizat intreaga bucata de la Bellu la Pta Sudului. Dar a rezistat pentru ca terasamentul fusese sapat aproape la fel de adinc precum la modernizarile din anii 2000, s-au asternut straturi de piatra sparta de dimensiuni succesive si s-a compactat cu simt de raspundere. La montarea dalelor se verifica planeitatea si dupa instalarea sinei s-a verificat liniaritatea cu echipamente geodezice. Toata operatiunea - pentru cei aproximativ 250 metri cale simpla (pentru ca s-a modernizat doar sensul Pta Sudului - Husi) - a durat citeva luni.

Nu c-ar fi fost vreodata perfecta, dar solutia OR a devenit cu adevarat o catastrofa cind a inceput sa se faca economie la pregatirea fundamentului pe care se instalau dalele de beton, la calitatea otelului din care era facuta sina si la calitatea furtunului de cauciuc cu care se fixa linia.

Mai mult, pe masura ce terasamentul ceda si se cirpea linia, nimeni nu s-a mai preocupat sa inlocuiasca furtunul de fixare care era ars de sudura. Rezultatul ? Sina era flexibila, in timpul verii se dilata si pur si simplu era forfecata.

Ah ! Si cireasa de pe tort: minunatul V3A... Greu, cu bandaje din otel prost, sistem de frinare ineficient care impunea folosirea patinei ca solutie uzuala, lung, cu articulatii proaste si neechilibrat dinamic.

Trei segmente cu un numar de boghiuri motoare (cite se nimerea sa fie functionale si mai mult sau mai putin blocate) care se deplasau oarecum simultan - cunoscute popular sub numele de tramvai.

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB 1689

ByOnu a scris:
sab a scris:
Acum serios, chiar vezi tramvai pe Bd Unirii ? Sa fim seriosi...


DA! Why not? Green track pe centru, in locul fantanilor. Nu se pierde nimic, nici carosabil, nici spatiu verde. Iar autobuzele abia fac fata la orele de varf.


Nici eu nu dau vreo sansa tramvaiului in jurul Casei Poporului.

In primul rind, este vorba de doua curbe la 90 de grade care ar sectiona traficul (13 Septembrie cu Bd Libertatii si Bd Libertatii cu Bd Unirii).

In al doilea rind, s-a discutat si ras-discutat despre traversarea Pietei Unirii. Megalmanofintinile nu vor fi - sper ca va e evident - niciodata desfiintate. Ca atare, singura solutie ar fi ca linia de tramvai sa le dea roata. Sa presupunem ca se vor folosi tramvaie cu autonomie (pentru ca - altfel - nu vad cum se poate instala catenara in apropierea lor), curba va fi destul de strinsa. Rezultatul: linia se va uza rapid si viteza de deplasare va fi extrem de mica. In plus, gituirea circulatiei.

Concluzia ? Uitati de un astfel de proiect.
Cel putin pina cind Bucurestiul va avea un Hausmann (desi, daca stam sa ne gindim, am avut deja unul si se vede ce a iesit...)

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB punmeister

Ar putea folosi sistemul Alstom APS daca nu vor catenara.

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB 1689

Am tot respectul pentru calitatea documentarii mesajelor Dvs., dar ma vad nevoit sa va reamintesc ca - la licitatiile actuale pentru tramvaie (cu care, vrem nu vrem, vom trai inca 20-30 de ani) - se bat alde URAC Astra Jianjin si Gighirlik...
Nu neg ca exista solutii tehnice, dar lipseste ceva esential. Nu intru, insa, in detalii pentru a nu incalca politica forumului.

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB punmeister

Eu am propus doar o solutie la ce ziceai tu referitor la tramvaiele IMC. Ca vor face sau nu, asta e altceva :popa:

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB ByOnu

Wait. Wait. Tramvai DOAR intre Piata Unirii si Hurmuzachi, cu ramnificatii spre Nerva Traian, Hala Traian, Calea Vitan / Dudesti.

Tronsonul Palatul Parlamentului - Piata Unirii trebuie sa ramana predominant pietonal, asa cum s-a decis la PIDU.

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB 1689

Puteti sa uitati...

Hausceausescu a reusit sa impuna o fractura deschisa in centrul orasului.

Daca ginditi intregul Bd Unirii ca o zona pietonala, ati taiat un sfert (daca nu jumatate) de Bucuresti in bucati independente.

Rahova, Alexandriei, Ghencea nu vor mai avea nici o optiune de a ajunge in Pta Unirii.

 


  • Autor: 1.cremsnit
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB 1.cremsnit

Și 32, 23, 47, 117, 385 ce fac?

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB ByOnu

Pe tronsonul Piata Unirii - Constitutiei NU avem transport public. Iar alternative exista oricum via Regina Maria sau Natiunile Unite. Deci nu vad de unde drama. :bere:

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Marian Andrei

In scurt timp avem pe SEAP licitatia pentru refacarea unui important lot de peroane si refugii din oras.

 


  • Autor: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Puss in Boots

Se vor si lungi? Peroanele.

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB punmeister

:popa: :popa: :popa:
"Proiect de hotărâre privind asocierea Municipiului București cu Societatea de Transport București STB S.A. și Sectorul 5 al Municipiului București, în vederea finanțării și realizării în comun a lucrărilor de interes public local cu privire la modernizarea stațiilor de tramvai ale STB S.A. aflate pe teritoriul administrativ al Sectorului 5 al Municipiului București Inițiator – Primarul General al Municipiului București Comisii: - Comisia de Transporturi şi Infrastructură Urbană - Comisia pentru Relaţii Internaţionale, Cooperare şi Asociere cu Alte Autorităţi Publice - Comisia Juridică şi de Disciplină"
82_20190731.pdf
82_20190731.pdf (817.62 KB; descărcat de 94 ori)

 


Mergi la pagina:  1  ... 27 28 29 30 31 32 33  ... 38
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1659 utilizatori ai forumului au scris 327077 mesaje în 3918 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare