Forum părinte: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Subiect: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale

157 mesaje, 57266 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale Marian Andrei

Si aici avem o alocare bugetara importanta pentru halele de productie...

Untitled.jpg (30.44 KB; descărcat de 4102 ori)

 


  • Autor: Andrei98
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale Andrei98

Nu se investește nimic în tehnologizare? Doar în reparația clădirilor?

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale 1689

Marian Andrei a scris:
Si aici avem o alocare bugetara importanta pentru halele de productie...



Indelungate aplauze si ovatii !

S-a scandat sustinut
URAC si Primaria
Ne aduc iar bucuria


Un tramvai ca de la noi
Nici in secol douajdoi

 


  • Autor: adila
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale adila

Stai ca nu m-am prins inca: cu aceasta fabuloasa suma de nici 20k de euro vor sa repare/consolideze cladirea? Pai banii astia se cheltuiesc pe bancute si ghivece cat ai clipi din ochi. Iar pentru retehnologizare trebuie bani multi pe care mai bine ii chletuie pe inlocuit borduri care nu au nimic.

 


  • Autor: sss
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale sss

Nu ai decat o parte din tabel, nu apare unitatea de masura, care prin traditie este mia de lei, deci acolo sunt 88 milioane lei, nu 88000 lei!

 


  • Autor: Albert
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale Albert

Adică aproximativ 19 milioane de euro.

 


  • Autor: adila
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale adila

M-as bucura sa se revigoreze activitatea la uzina, dar nu am incredere ca statul poate gestiona o fabrica. Acolo trebuie privatizare adevarata nu doar pentru a pune mana pe terenuri.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale andrei11

URAC - ul în Era Socialistă, cu mult înainte de 1989, a se vedea tampoanele tramvaielor. Divizia de fabricare V3A. Facebook / Tramclub
URAC.jpg (259.45 KB; descărcat de 4561 ori)

 


  • Autor: Nenea_titi
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale Nenea_titi

Pare a fi pe la mijlocul anilor 1970, maxim 1981-2.
La tampoanele alea s-a renunțat în prima parte a anilor 80. Acolo pare a avea loc construirea unui tramvai de la 0.

 


  • Autor: Tom
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale Tom

După semnul "Anarhiei" de pe vagon (A încercuit, de la Autotaxare :D ), este de prin 1979-1981. Tamponul este de tip vechi, ca la V56. Tamponul actual ei îl numesc "tip Tatra".

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale 1689

Si afisajul lateral al liniilor pare sa fie - inca - pe modelul cu rulou de pinza, deci vorbim de cel tirziu '82 - '83. Dupa, nu tin minte sa mai fi vazut asemenea semn de civilizatie decit la IK 4.
Si blocul de lumini spate pare a fi modelul aplicat, cu stopuri de Dacia 1300 (parca avea si o lampa marche-arriere, modelul cromat, pe mijloc).
Ulterior s-a trecut la lampa mono-bloc tip DAC aplicata orizontal direct pe caroserie

 


  • Autor: Nenea_titi
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale Nenea_titi

Lampa orizontală tip dac se aplica pe consolă de fibră de sticlă. Aceeași lampă a fost montată ulterior vertical pe caroserie direct. La fel și stopurile ovale cu semnalizare centrală recuperate de pe remorcile ITB sau troleibuzele TV. Dar acestea din urmă au fost și ele montate orizontal pe consola mai sus amintită, și erau uneori puse și sub consola cu faruri, chiar sub far în cazul V3A 2S (vezi 037, 245, mai era și 237 și 041). Tot pe acea consolă mai erau și stopuri de... camion Roman. Format îngust. Montate atât încastrat cât și aparent (aplicat). După vopsirea în galben, s-a renunțat la acele console, ultimele tramvaie cu acele console fiind prin 1995.

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale 1689

Primele blocuri de lumini spate folosite la V3A erau de Dacia 1300. De-abia la sfirsitul anilor '70 / inceputul anilor '80 s-a trecut la utilizarea blocurilor de tip DAC.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale andrei11

Primele blocuri de lumini spate erau verticale, cu 3 becuri, de sus în jos frână - semnalizator - poziție, perfect egale, cu geamul de culoare roșie / portocaliu / roșie și erau Made in Poland. Portocaliul din desen eu l-am colorat galben, să nu se confunde cu roșu.
9-16-2019 1-17-27 AM.jpg (3.52 KB; descărcat de 3885 ori)

 


Mergi la pagina:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare