Parent forum: Vagoane de călători

 

Topic: Generalităţi

42 posts, 34904 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi shoppy

- se castiga spatiu si greutate prin eliminarea peretilor despartitori
- se elimina mentenanta la usile, geamurile, peretii despartitori, iluminatul si climatizarea compartimentelor
- la salon iluminatul si climatizarea sunt mai eficiente pentru ca se lucreaza pe un singur volum mai mare in loc de mai multe volume mai mici
- la salon este foarte usor sa faci supraveghere video cu doar 2 camere sau cu personalul de tren si afisare de informatii cu doar 2 monitoare

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi andrei11

Aștept cu inters hostelurile pe roți...

 


  • Author: Robert
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi Robert

Am văzut pe Facebook un vagon de dormit proaspăt ieșit de la vopsit, dar într-o schemă mai veche. Nu era vorba că tot ce iese vagon iese în schema express? Îmi pare rău nu știu să vă zic coduri și alte aspecte de genul, că nu mă știu la coduri și acolo nu era menționat. Este gri cu albastru și dungă galbenă.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi shoppy

andrei11 wrote:
Aștept cu inters hostelurile pe roți...

Pai exista.
Untitled.jpg (155.1 KB; downloaded 7059 times)

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi Gabi23

Robert wrote:
Am văzut pe Facebook un vagon de dormit proaspăt ieșit de la vopsit, dar într-o schemă mai veche. Nu era vorba că tot ce iese vagon iese în schema express? Îmi pare rău nu știu să vă zic coduri și alte aspecte de genul, că nu mă știu la coduri și acolo nu era menționat. Este gri cu albastru și dungă galbenă.

A avut revizie recent și a fost revopsit în schema clasică(albastru galben gri) la Grivița 71-31 040. Deocamdată la vagoanele de dormit din această serie puține s-au revopsit, posibil ca să fi fost revopsit de mai mult timp, nefiind un vagon care să fi circulat constant în ultimii ani.  

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi Gabi23

Atelierele Grivița este locația cu tradiție de peste un secol în întreținerea, repararea, modernizarea și reconstrucția de material rulant. Un loc unde mai rar pot fi văzute fotografii, iată câteva imagini interesante din anul 2016, realizate de © Petre Mihai, postate pe site-ul: https://www.orasul.ro/gallery/publicview/10510/

Atelierele Grivița 2016 - © Mihai Petre (1).jpg (155.92 KB; downloaded 6665 times)
Atelierele Grivița 2016 - © Mihai Petre (2).jpg (160.68 KB; downloaded 6668 times)
Atelierele Grivița 2016 - © Mihai Petre (3).jpg (267.05 KB; downloaded 6662 times)
Atelierele Grivița 2016 - © Mihai Petre (4).jpg (292.81 KB; downloaded 6661 times)
Atelierele Grivița 2016 - © Mihai Petre (5).jpg (264.7 KB; downloaded 6660 times)
Atelierele Grivița 2016 - © Mihai Petre (6).jpg (277.97 KB; downloaded 6660 times)
Atelierele Grivița 2016 - © Mihai Petre (7).jpg (293.84 KB; downloaded 6661 times)
Atelierele Grivița 2016 - © Mihai Petre (8).jpg (317.5 KB; downloaded 6660 times)
Atelierele Grivița 2016 - © Mihai Petre (9).jpg (392.17 KB; downloaded 6661 times)

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi TibiV

CFR Calatori lanseaza patru licitatii in valoare totala de pana la 28 milioane euro

Prima licitatie se refera la servicii de reparatie planificata tip RP, rebandajare roti, inlocuire roti monobloc uzate sau defecte, inlocuire osii ax uzate sau defecte, inlocuire discuri de frana uzate sau defecte, refacere protectie anticoroziva şi vopsire integrala in sistem poliuretanic, reparatii / reconditionari / inlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate, la vagoane de dormit seria 7131. Aceasta are o valoare estimata intre 184,4 mii lei (38,8 mii euro) si 15,79 milioane lei (3,3 milioane euro). Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut. Pentru aceasta licitatie se va incheia un contract-cadru. Termenul limita pana la care pot fi depuse ofertele este data de 18 aprilie 2019.

Cea de-a doua licitatie lansata luna aceasta prevede contractarea de servicii de reparatie planificata tip RTG, inlocuire roti monobloc, osii-ax, discuri de frana uzate complet sau defecte la osiile montate, la vagoanele de calatori seria 1983. Valoarea estimata se situeaza intre 79,3 (16,7 mii euro) si 6,87 milioane lei (1,44 milioane euro). La fel, criteriul de atribuire va fi pretul cel mai scazut. Va fi incheiat un acord cadru, iar termenul limita pentru depunerea ofertelor este 16 aprilie 2019.

Cea de-a treia licitatie vizeaza contractarea de servicii de reparatie planificata tip RTG, inlocuire roti monobloc, osii-ax, discuri de frana uzate complet sau defecte la osiile montate, la vagoanele de calatori seria 2083. Acest contract este estimat la o valoare intre 79,5 mii lei (16,7 mii euro) si 19,47 milioane lei (4 milioane euro). Ca si in licitatiile anterioare, criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut. Si in acest caz va fi incheiat un acord-cadru, termenul limita pentru depunerea ofertelor fiind 16 aprilie 2019.

A patra licitatie lansata in aceasta luna prevede achizitia de servicii de reparatie planificata tip RP, rebandajarea rotilor osiilor montate, refacere protectie anticoroziva si vopsire integrala in sistem poliuretanic, reparatii/reconditionari/inlocuiri de subansamble/piese/materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate la vagoane de calatori etajate individual clasa a II-a seria 2616/8416 si clasa I-a + clasa a II-a seria 3616. Valoarea acestei licitatii este estimata intre un minim de 157,05 mii lei (33 mii euro) si un maxim de 93,30 milioane lei (19,7 milioane euro). Si in acest caz va fi incheiat un acord-cadru, termenul limita pentru depunerea ofertelor fiind 17 aprilie 2019.

Toate cele patru contracte de reparatii vor fi finantate din surse proprii ale CFR Calatori.

https://clubferoviar.ro/cfr-calatori-lanseaza-patru-licitatii-in-valoare-totala-de-pana-la-28-milioane-euro/

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi TibiV

Habar nu am unde sa postez, asa ca pun aici pana decideti voi unde este mai potrivit...

Am fost nevoit sa plec luni (18 martie) la Dej Calatori, si am luat-o inapoi in seara de marti, 20 martie.

Din start am ales trenul de noapte IR 1641 (IR 1642 la intoarcere) din simplul motiv ca am putut dormi (aproape) tot drumul.
Luni seara in Gara de Nord.



Am calatorit cu asta, vagon de dormit 11 cabine, viteza peste 150 km/h...



Foarte curat...
Vagonul are ambele cabine WC in acelasi capat...



Dar arata extrem de decent...



Desi are ceva vreme de la ultimul RK



Am plecat din GdN cu 10 minute intarziere, la 21.15 in loc de 21.05. Conductorul a spus ca se intampla frecvent, pentru ca se da prioritate trenului de Constanta care vine pe M800...

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi TibiV

Pe Valea Prahovei, trenul a oprit peste tot...



... dar in Predeal recuperase deja 5 minute din intarziere.
Intrarea in Gara Brasov a fost un cosmar... Aproape 10 minute s-a tarat cu 10 km/h... O rusine.
In Brasov m-a surprins asta...



Pe panou era doar trenul meu (1641) nu si fratele lui 1642... Dar probabil ca ala intra la alt peron...



Spre surpriza mea, trenul a plecat la timp din Brasov...
Si a ajuns la timp in Dej...
Desi s-a tarat cu maximum 5 km/h pe podul pesteMures Somes (mersi pentru corectie...), intre Dej Triaj si Dej Calatori... :(

La intorcere am plecat din Dej la ora prevazuta, si am venit cu vagonul asta







Am avut inspiratia sa fotografiez in Dej cele doua toalete...







Dar dimineata, in Chitila, una arata cam asa...



Calatori civilizati, neneaca... :(

Surprinzator, trenul a oprit in GdN la 06.11, ora din livret!

Nu mai pomenesc despre faptul ca in mersul trenurilor, trenul de noapte de pe M400 face 9h 12 min, in timp ce cel de zi, pe M300 (prin Sighisoara-Teius-Cluj) face 11h 02 min.. 1 (una) ora si 50 de minute in plus mi se pare enorm... :( )

 


  • Author: Andrei98
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi Andrei98

Prin 2014 a aparut restrictia la intrarea in gara Brasov prima oara la 30 km/h si de atunci s-a tot redus...
Cu calatorii certati cu civilizatia nu ai cum sa o dai, ei considera ca daca e tren de stat pot face ce vor ei si daca le zice partida trenului ceva o dau pe aia ca "sunt platiti din banii lor"...

 


  • Author: micutzu
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi micutzu

Imi poate spune cineva ce tip de vagoane de dormit circula in prezent pe IRN 1741 Bucuresti Nord -Satu Mare?

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi Gabi23

Sunt frecvent vagoane seria 71-31. Nu prea se introduc 71-70 sau cele de confort sporit 70-91.

 


  • Author: micutzu
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi micutzu

Multumesc de raspuns.Ca si curatenie/confort cum se prezinta?Intreb deoarece urmeaza sa fac o calatorie Brasov-Oradea si ma tenteaza sa incerc la vagonul de dormit,fiind prima experienta de acest gen.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi ByOnu

Se scot la vanzare mai multe vagoane prin BRM.
vagoane BRM.jpg (119.12 KB; downloaded 170 times)

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Vagoane de călători  • 
Choose destination

Since , our 1765 forum members have written 346287 posts in 4110 topics and 424 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use