Subiect: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
56 mesaje, 23371 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
-
- Autor: stefan_br
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
stefan_br
Circa 22 de ani a durat reabilitarea Tunelului de la Filesti, firul 1, ce se afla intre Ramif. CSG si Ramif Galati Brates. Tunelul are o lungime totală de 770 metri, fiind construit în perioada 1896-1898. La inceputul acestei luni tunelul a fost redat traficului feroviar insa nu este totul gata. Mai trebuie montata si linia de larga si o incrucisare catre Malina.
Va las o poza cu cele doua tuneluri.
Circa 22 de ani a durat reabilitarea Tunelului de la Filesti, firul 1, ce se afla intre Ramif. CSG si Ramif Galati Brates. Tunelul are o lungime totală de 770 metri, fiind construit în perioada 1896-1898. La inceputul acestei luni tunelul a fost redat traficului feroviar insa nu este totul gata. Mai trebuie montata si linia de larga si o incrucisare catre Malina.
Va las o poza cu cele doua tuneluri.
IMG_5289.jpg (247.43 KB; descărcat de 3027 ori)
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
andrei11
Mai intră vagoane de cale largă în combinat 
Cum te uiți la poză, linia de calea largă eu știam că e în tunelul din stânga.


Cum te uiți la poză, linia de calea largă eu știam că e în tunelul din stânga.
-
- Autor: stefan_br
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
stefan_br
Da, circula, insa pe tunelul nou inca nu s-a montat si linia de larga.
Da, circula, insa pe tunelul nou inca nu s-a montat si linia de larga.
- Autor: Adrian Rosca
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
Adrian Rosca
Ba da, in tunel si pe portiunea exterioara spre gara Galati unde s-a turnat radier (cca. 250m lungime) s-a montat si linia larga:

Pe restul distantei va ramane insa linie cu ecartament normal, uitati-va la tipul traverselor montate.
Mai ramane insa de montat un schimbator de cale pe firul II spre halta Filesti:

Ba da, in tunel si pe portiunea exterioara spre gara Galati unde s-a turnat radier (cca. 250m lungime) s-a montat si linia larga:

Pe restul distantei va ramane insa linie cu ecartament normal, uitati-va la tipul traverselor montate.
Mai ramane insa de montat un schimbator de cale pe firul II spre halta Filesti:

-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
Gabi23
Dacă în anul 2016, colegul PinkyHog ne prezenta o imagine din interiorul gării Moara Vlăsiei, haideți să urmărim și câteva cadre exterioare din anul 2019:
PinkyHog a scris:
Pe 31 august a.c. am facut o plimbare pana la Moara Vlasiei, doar de dragul de a ne plimba cu trenul si sa avem de unde ne intoarce. La dus, am luat bilete de la automat din gara. La intoarcere, am intrat in gara la Moara Vlasiei sa luam bilete, n-am vrut sa platim in tren la naș. Domnul de acolo (cred ca era impegatul) a ramas de-a dreptul șocat cand l-am rugat sa imi dea doua bilete pentru adulti si doua pentru copii. In timpul in care a disparut intr-o alta incapere sa aduca niste bilete, am reusit sa surprind aceasta imagine...
IMG_1882 by Pinkyhog, on Flickr
Dacă în anul 2016, colegul PinkyHog ne prezenta o imagine din interiorul gării Moara Vlăsiei, haideți să urmărim și câteva cadre exterioare din anul 2019:
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (1).JPG (345.18 KB; descărcat de 3330 ori)
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (2).JPG (372.63 KB; descărcat de 3329 ori)
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (3).JPG (317.1 KB; descărcat de 3330 ori)
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (4).JPG (329.15 KB; descărcat de 3331 ori)
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (5).JPG (260.73 KB; descărcat de 3330 ori)
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (6).JPG (338.54 KB; descărcat de 3330 ori)
Cupon de șină din Germania Nazistă - 1942
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (7).JPG (446.83 KB; descărcat de 3330 ori)
Trenurile de călători care tranzitează această gară în 2018-2019
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (8).JPG (295.73 KB; descărcat de 3330 ori)
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
Gabi23
Linia care cândva ducea la Snagov, rămasă pradă naturii de mulți ani deși se puteau face multe, un tren turistic (gen un LDH + 2 vagoane sau o Malaxa turistică) ceva, orice...
Linia care cândva ducea la Snagov, rămasă pradă naturii de mulți ani deși se puteau face multe, un tren turistic (gen un LDH + 2 vagoane sau o Malaxa turistică) ceva, orice...
CFR Snagov - 03.03.2019.JPG (344.34 KB; descărcat de 3315 ori)
-
- Autor: shoppy
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
shoppy
Trenuri speciale pentru Prima Evadare, cum ar fi fost asta...
Trenuri speciale pentru Prima Evadare, cum ar fi fost asta...
-
- Autor: Mihai Calin
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
Mihai Calin
Un montaj realizat acum trei ani în apropierea Gării Moara Vlăsiei.
Un montaj realizat acum trei ani în apropierea Gării Moara Vlăsiei.
-
- Autor: stefan_br
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
stefan_br
M700 in zona recent infiintatului P.O. Parc Mogosoaia. Se observa si catenara instalata. Vegetatia de pe firul respectiv nu a fost inlaturata inca.
M700 in zona recent infiintatului P.O. Parc Mogosoaia. Se observa si catenara instalata. Vegetatia de pe firul respectiv nu a fost inlaturata inca.

IMG_5014.jpg (481.47 KB; descărcat de 2352 ori)
IMG_5015.jpg (545.68 KB; descărcat de 2352 ori)
IMG_5016.jpg (531.24 KB; descărcat de 2352 ori)
-
- Autor: Radu Marius Garnita
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
Radu Marius Garnita
Doar ca firul respectiv nu este M700, este 301L (este o linie de evitare a M300/500/1000 ce intra direct in Bucuresti Triaj - era folosita de marfa la un moment dat). Motiv pentru aceasta diferentiere ar fi faptul ca de la statia Mogosoaia nu exista nici un schimbator de cale pana la locul unde cele doua linii se despart (zona pasajului centurii Bucurestiului peste Soseaua Chitilei). De asemenea, doar acel fir va fi electrificat, deoarece celalalt nu are gabarit de electrificare.
Doar ca firul respectiv nu este M700, este 301L (este o linie de evitare a M300/500/1000 ce intra direct in Bucuresti Triaj - era folosita de marfa la un moment dat). Motiv pentru aceasta diferentiere ar fi faptul ca de la statia Mogosoaia nu exista nici un schimbator de cale pana la locul unde cele doua linii se despart (zona pasajului centurii Bucurestiului peste Soseaua Chitilei). De asemenea, doar acel fir va fi electrificat, deoarece celalalt nu are gabarit de electrificare.
-
- Autor: shoppy
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
shoppy
Electrificarea a fost dinainte, doar ca odata cu inchiderea traficului de pe centura de nord a fost abandonata si distrusa ramanad doar stalpii.
Cred ca va fi folosita de privati pe traseul Chiajna - Mogosoaia - Otopeni - Voluntari - Pasarea evitand astfel varianta curenta pe Bucurestii Noi - Baneasa - Pantelimon.
Electrificarea a fost dinainte, doar ca odata cu inchiderea traficului de pe centura de nord a fost abandonata si distrusa ramanad doar stalpii.
Cred ca va fi folosita de privati pe traseul Chiajna - Mogosoaia - Otopeni - Voluntari - Pasarea evitand astfel varianta curenta pe Bucurestii Noi - Baneasa - Pantelimon.
-
- Autor: stefan_br
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
stefan_br
Lucrarile la Statia CFR Galati par sa se fi terminat. Au pastrat si unul din peroanele vechi dupa cum se vede in imaginea pe care o atasez.
Din pacate gara actuala (proiectata inca de pe vremea PCR) nu genereaza atata de multi calatori. Statia Galati este pustie in mare parte a zilelor ca urmare a dezinteresului calatorilor pentru calatoria cu trenul la care se adauga declinul CFR-ului.
Lucrarile la Statia CFR Galati par sa se fi terminat. Au pastrat si unul din peroanele vechi dupa cum se vede in imaginea pe care o atasez.
Din pacate gara actuala (proiectata inca de pe vremea PCR) nu genereaza atata de multi calatori. Statia Galati este pustie in mare parte a zilelor ca urmare a dezinteresului calatorilor pentru calatoria cu trenul la care se adauga declinul CFR-ului.
IMG_5658.jpg (432.96 KB; descărcat de 2100 ori)
-
- Autor: ByOnu
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
ByOnu
Pentru o gara noua este extraordinar de urata... Este imposibil in secolul XXI sa construiesti un asemenea kitsch arhitectural. Totul, de la volumentrie, materialele folosite (tabla ondulata la vedere, acoperis cu imitatie de tigla din tabla rosie), geamurile mici, pana la cromatica (mustarul asta murdar) sunt o bataie de joc. Nu mai zic de pasarela si fiecare dintre bratele ei.
Este pacat ca cineva a si platit pentru o asemenea gluma proasta... posibil proiect de antrenament pentru cineva, altfel nu-mi explic.
Desigur, in Romania inca stagneaza mentalitatea de "macar e nou". Nu, trebuie concurs de solutii, eventual international, pentru orice proiect public, nu atribuire directa prietenului cuiva care se intampla sa fie arhitect sau sa aiba o firma de arhitectura.
Pentru o gara noua este extraordinar de urata... Este imposibil in secolul XXI sa construiesti un asemenea kitsch arhitectural. Totul, de la volumentrie, materialele folosite (tabla ondulata la vedere, acoperis cu imitatie de tigla din tabla rosie), geamurile mici, pana la cromatica (mustarul asta murdar) sunt o bataie de joc. Nu mai zic de pasarela si fiecare dintre bratele ei.
Este pacat ca cineva a si platit pentru o asemenea gluma proasta... posibil proiect de antrenament pentru cineva, altfel nu-mi explic.
Desigur, in Romania inca stagneaza mentalitatea de "macar e nou". Nu, trebuie concurs de solutii, eventual international, pentru orice proiect public, nu atribuire directa prietenului cuiva care se intampla sa fie arhitect sau sa aiba o firma de arhitectura.
-
- Autor: stefan_br
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
stefan_br
Proiectul inteleg ca ar fi de pe vremea comunismului. Gara aceata se construieste de peste 20 de ani...
Cladirea a fost data in folosinta prin 2008 parca, in schimb la peroane abia recent au terminat lucrarile.
Proiectul inteleg ca ar fi de pe vremea comunismului. Gara aceata se construieste de peste 20 de ani...

📖 Opțiuni paginare