Forum părinte: Lucrarile pe tronsonul Sighisoara - Coslariu

 

Subiect: Stiri

48 mesaje, 24078 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3 4
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: cristi5
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Stiri cristi5

Filmare facuta cu amabilitate de sotia mea din coada unui IR pe directia Sighisoara-Danes.





 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri TibiV

Ionut a scris:
Avem deschideri:
- Firul 2 Danes-Dumbraveni a fost deschis in 13.09.2018
- Firul 2 Copsa Mica-Valea Lunga a fost deschis in 05.09.2018

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg213354#msg213354

 


  • Autor: abc_XC
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri abc_XC

CFR Infrastructura a postat pe pagina de Facebook stadiul lucrarilor pe Sighisoara - Coslariu si pe Coslariu - Simeria:
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/2213367835364739
București, 5 octombrie 2018

Lucrările de modernizare a tronsonului feroviar Simeria – Sighișoara sunt finalizate în proporție de 94%

Lucrările de modernizare între Simeria și Sighișoara (174 km ) au în acest moment un grad de execuție de aproximativ 95%, cele mai avansate lucrări fiind cele de pe tronsonul Coșlariu – Sighișoara, unde stadiul de execuție a ajuns la 96%, cu un avans de 4% față de segmentul Simeria - Coșlariu, care înregistrează un progres fizic de 92%.

Directorul General al companiei, domnul Ion Gavrilă, aflat în vizită tehnică pe șantierele feroviare dintre Simeria și Sighișoara a verificat stadiul lucrărilor de modernizare pe cele 5 loturi, unde progresul fizic este vizibil, le-a solicitat însă antreprenorilor să adopte aceeași abordare responsabilă și din punct de vedere al decontărilor financiare pentru lucrările executate, în contextul în care CFR SA are asigurată finanțarea pentru toate contractele de modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare de la Curtici la Sighișoara.

♦ Cele mai importante construcții noi realizate între Simeria și Sighișoara:
◘ Podul în formă de Arc (134,6 m) peste râul Târnava Mare
◘ Tunelul Sighişoara (401 m)
◘ Tunelul Daneş (969 m), cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989
◘ Pasajul superior rutier peste DN 13
◘ Pasaj superior rutier Daneș
◘ Tunelul Turdaș (780 m), primul tunel din România construit prin metoda tranşee complet deschisă. Metoda implică realizarea în trepte a excavaţiei, realizarea platformelor pentru execuţia pereţilor, a grinzilor, a pereţilor mulaţi, realizarea picioarelor, a boltei şi turnarea betonului de umplutură şi în final refacerea terenului. Pereţii mulaţi ai tunelului vor împiedica pătrunderea apelor în interior, iar noul tunel va fi dotat cu un sistem modern de colectare şi evacuare a apei pluviale.

♦ Stadiul de execuție a lucrărilor pe loturi

♦ Coşlariu - Sighişoara (99,04 km) – 96%
◘ lotul Sighișoara - Ațel (30,87 km) - 95%
◘ lotul Ațel - Micăsasa (31,58 km) - 94%
◘ lotul Micasasa - Coslariu (36,68 km) - 99%

♦ Simeria - Coşlariu (74,43 km) – 92%
◘ lotul Simeria - Vințu de Jos (41,40 km) - 96%
◘ lotul Vințu de Jos - Coslariu - (33,03 km) - 88%

Pod în formă de arc, km 299+720 - pod de cale ferata dublă peste râul Târnava Mare
◘ deschidere - 125 m;
◘ lungime - 134,6 m;
◘ constructie noua înaintea tunelului Sighişoara, între gara Sighişoara şi tunelul Sighişoara
Pod Tarnava.jpg (114.64 KB; descărcat de 3924 ori)

Tunelul Turdaș (780 m), primul tunel din România construit prin metoda tranşee complet deschisă. Metoda implică realizarea în trepte a excavaţiei, realizarea platformelor pentru execuţia pereţilor, a grinzilor, a pereţilor mulaţi, realizarea picioarelor, a boltei şi turnarea betonului de umplutură şi în final refacerea terenului. Pereţii mulaţi ai tunelului vor împiedica pătrunderea apelor în interior, iar noul tunel va fi dotat cu un sistem modern de colectare şi evacuare a apei pluviale.
Tunel Turdas.jpg (100.81 KB; descărcat de 3924 ori)

Tunelul Sighişoara - amplasat între staţiile CF Sighişoara şi Daneş, subtraversează DN 13 la adâncimi cuprinse între 5-14 m. Tunelul are trei părţi distincte, particularizate prin metoda de execuţie:
◘ tunel artificial (intrare Sighişoara), cu lungimea de 20 m (km 299+910 - 299+930);
◘ tunel natural, cu lungimea de 325 m (km 299+930 – 300+255);
◘ tunel artificial (intrare Daneş), cu lungimea de 56 m (km 300+255 – 300+311).
Tunel Sighisoara.jpg (79.74 KB; descărcat de 3924 ori)

Tunel Turdas portal.jpg (102.64 KB; descărcat de 3926 ori)

Pasaj Danes.jpg (42.93 KB; descărcat de 3925 ori)

Instalatie centralizare electronica CF Orastie.jpg (96.02 KB; descărcat de 3925 ori)

CF Orastie.jpg (76.53 KB; descărcat de 3924 ori)

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri TibiV

Fimare din 26 septembrie 2018.




 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri TibiV

La Coslariu sunt ingrozitor de ramasi in urma... :(
Filmari aeriene din drona de sambata, 6  octombrie












JALE !!!...

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri TibiV

Si gasiti un super-mega reportaj de la sol pe Sighisoara - Coslariu aici:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg215883#msg215883

Merita !...

 


  • Autor: macheta218
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri macheta218

Stadiul lucrărilor între Daneș și Sighișoara in data de 09.10.2018. Vedere din IR 1746.




 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri TibiV

Super fimare !!!!....
Bine ca se lucreaza.

Am si eu o intrebare.
Cum se face ca atunci cand incarci pagina, apare o imagine care NU apare in fimare ?!...
M-am uitat de 3 ori, dar in video nu exista imaginea cu utilajul & oamenii care lucreaza la catenara / linia de contact...


 


  • Autor: bercenicity
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  


  • Autor: macheta218
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri macheta218

Utilajele respective le-am fotografiat în incinta statiei Daneş,filmarea începe dupa semnalul de ieșire din statie spre Sighișoara.
Copy of 20181009_135342.jpg (366.32 KB; descărcat de 3759 ori)
Copy of 20181009_135343.jpg (371.3 KB; descărcat de 3759 ori)
Copy of 20181009_135344.jpg (372.6 KB; descărcat de 3759 ori)
Copy of 20181009_135348.jpg (374.61 KB; descărcat de 3758 ori)
Copy of 20181009_135349.jpg (370.6 KB; descărcat de 3759 ori)
Copy of 20181009_135352.jpg (368.42 KB; descărcat de 3758 ori)
Copy of 20181009_135355.jpg (447.11 KB; descărcat de 3758 ori)
Copy of 20181009_135356.jpg (403.18 KB; descărcat de 3758 ori)

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri shoppy

Intr-un cuvant, cine uploadeaza pe youtube poate sa puna ce poza vrea la video.

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri TibiV

COMUNICAT DE PRESĂ

CFR SA recepţionează lucrările de modernizare finalizate între Simeria şi Sighişoara
Bucureşti, 2 august 2019

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că în perioada august - noiembrie 2019 se vor desfășura recepţiile pe categorii de lucrări finalizate între Simeria şi Sighişoara, parte componentă a Coridorului Rin - Dunăre (ramura nordică).

Dezvoltarea infrastructurii feroviare pe tronsonul Simeria - Sighişoara reprezintă un important și complex program de lucrări de modernizare pe întreaga lungime de aproximativ 170 km de cale ferată dublă, care înregistrează la ora actuală un progres fizic de execuție cuprins între 92% şi 99%.

O dată cu finalizarea mai multor categorii de lucrări pe tronsonul Simeria - Sighișoara, CFR SA a programat, pentru perioada august - noiembrie, recepţiile la finalizarea lucrărilor pentru următoarele specialități feroviare:

terasamente, infrastructură, suprastructură;
poduri, podeţe, tuneluri, viaducte, pasaje rutiere, treceri la nivel;
lucrări de energoalimentare, linie de contact;
construcţii civile în stații și instalațiile aferente, sisteme de informare, substaţii de trancţiune şi lucrări de protecţia mediului.

Astfel, comisiile de specialitate, din care vor face parte reprezentanți ai CFR SA, Antreprenorului, Proiectantului și Autorităților Locale,vor recepționa până în luna noiembrie lucrările de modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare, finalizate pe specialitățile de lucrări sus-amintite, pe următoarele intervalele de stații:

Blandiana - Șibot, Orăștie - Simeria, stațiile Vințu de Jos și Șibot de pe tronsonul Simeria - Vințu de Jos;
Alba Iulia - Vințu de Jos, Barabanț - Alba Iulia, Sântimbru - Barabanț, Coșlariu - Sântimbru, stațiile Alba Iulia, Barabanț, Sântimbru și Coșlariu de pe tronsonul Vințu de Jos - Coșlariu;
Micăsasa - Valea Lungă, Valea Lungă - Blaj, Blaj - Crăciunel, Crăciunel - Podul Mureș și stațiile Valea Lungă, Blaj și Crăciunel de pe tronsonul Coșlariu – Micăsasa;
Ațel - Mediaș, Mediaș - Copșa Mică, Copșa Mică - Micăsasa și stațiile Mediaș și Copșa Mică de pe tronsonul Micăsasa - Ațel;
Sighișoara - Daneș, Daneș - Dumbrăveni, Dumbrăveni - Ațel și stațiile Daneș și Dumbrăveni de pe tronsonul Ațel - Sighișoara.

“Lucrările de modernizare a infrastructurii feroviare pe cele 5 tronsoane cuprinse între Simeria și Sighișoara au un grad de complexitate ridicat din punct de vedere al lucrărilor executate pe întregul traseu. Vorbim despre modernizarea a aproximativ 170 km de cale ferată dublă, 22 de staţii de cale ferată, puncte de oprire, halte de mișcare, peste 240 poduri/podeţe/tuneluri feroviare, 11 pasaje inferioare/superioare şi 4 substaţii de tracţiune. Este un traseu pe care s-au construit 3 noi tuneluri (Turdaș, Sighișoara și Daneș), un pod în formă de arc și varianate noi de traseu, construcții care asigură atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a acestui traseu. Finalizarea lucrărilor de modernizare este o prioritate pentru CFR SA, deoarece dezvoltarea infrastructurii feroviare reprezintă un suport economic nu doar pentru operatorii de transport feroviar de călători şi de marfă, dar și pentru societăţile comerciale şi serviciile publice din întreaga zonă de dezvoltare a proiectului“, precizează Constantin AXINIA, directorul general al CFR SA.

Menționăm faptul că procedurile pentru recepţia pe categorii de lucrări între Simeria şi Sighişoarase desfășoară în conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 845 din 24.10.2018, pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor din domeniul infrastructurii rutiere şi feroviare de interes naţional, act normativ promovat de Ministerul Transporturilor.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4881-2-august-2019-cfr-sa-receptioneaza-lucrarile-de-modernizare-finalizate-intre-simeria-si-sighisoara

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri Marian Andrei

Am mers in ultima perioada pe tronsonul respectiv, fizic este finalizat, VS este in general 120 cu anumite restrictii in zona TN unde nu e gata semnalizarea si in zona unor abateri care nu sunt puse in totalitate in functiune. Probleme mai sunt la semnalizare din cauza lucrarilor, am patit de mai multe ori ca la cativa m inainte de semnalul de iesire cu comanda de trecere, acesta sa se schimbe in galben/rosu, moment in care trenul trebuie oprit cat mai repede, daca nu este oprit de inductor, se face foaie, se pierde timp.

Mai este ceva de lucru la racordul Podu Mures - Coslariu/Teius, unde au fost probleme in special din cauza solului moale.

De la noul mers nu stiu sa fie mari modificari, doar Dacia sa fie dat la 140.

Cand am timp o sa urc si cateva filme de noapte.

20191102_002736.jpg (219.63 KB; descărcat de 1791 ori)

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri TibiV

Doua poze de la benzinari din 08.11.2019 cu  racordul Podu Mures - Coslariu...









Sursa: https://forum.peundemerg.ro/index.php?t ... #msg266123

 


Mergi la pagina:  1 2 3 4
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Lucrarile pe tronsonul Sighisoara - Coslariu  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1657 utilizatori ai forumului au scris 326886 mesaje în 3917 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare