Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

8570 posts, 751532 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 508 509 510 511 512 513 514  ... 613
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Valentin
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Ba ai facut, pentru ca se distribuie fluxul de calatori pe doua mijloace de transport (tramvai+metrou) , eventual 3 daca luam si autobuzele. Lucru ce ar face ca anumite linii foarte solicitate sa mai respire, fapt ce duce la reducerea numarului de tramvaie/autobuze care pot fi utilizate acolo unde cererea e mai mare..

 


  • Author: mcosmin
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

In toate orasele mari, transportul de suprafata asigura deplasare pe distante mici, pana la/de la metrou. Este perfect firesc ca RATB sa se verse in Metrorex. E calea normala.

Metrorex trebuie sa asigure circulatia. Daca aveau vointa, acum eram cu licitatia de trenuri adjudecata.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Cineva spunea ca aglomerarea M1 nu o sa creasca pentru ca absolut toti potentialii clienti ai M5 deja merg cu 41 la Crangasi sa ia M1, trebuie studiat la cate dintre toate acele trasee RATB apare M5 ca alternativa, toti aceia sunt si ei viitori clienti ai M5.

sab wrote:
Repet, pentru a mia oara. Cand s-a luat decizia sa se inceapa M5 nu se stia ca sunt acele cladiri pe traseu? Daca s-a sperat ca se vor consolida sau demola inseamna ca avem o (mare) problema.
Unde mai pui ca primul tronson APROBAT a fost Dr. Taberei-Universitate. Faptul ca s-a executat doar pana la Eroilor inseamna ca proiectul nu se poate executa pe tronsonul central si l-am proiectat "din pix" initial sau ce anume? Facem acum ce se poate si vedem mai incolo ce mai facem?
M5 s-a proiectat fix dupa logica ta, si anume "unde sunt cei mai multi claie peste gramada in blocuri? - ACOLO facem metrou!", sper ca iti place rezultatul.
andrei11 wrote:
Și da, întăresc ceea ce am afirmat mai înainte, guru râde
Si daca timp de o luna guru nu iti raspunde concluzionam ca e ca mine si M5 se continua dupa M4 ?

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Da ce, tu crezi că se vor apuca de M 4 înainte să finalizez M 6 ? Deja vorbim în timpi realiști de anii  2030 - 2035.
Aleluia  :bere:
Deci la anii pe care-i ai acum mai adaugă 15 - 17 - 18 ani.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Daca la anu incepe M6 si merge exemplar vreo 2 ani cu maximum de optimism poate atunci se apuca de M4.

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

shoppy wrote:
M5 s-a proiectat fix dupa logica ta, si anume "unde sunt cei mai multi claie peste gramada in blocuri? - ACOLO facem metrou!", sper ca iti place rezultatul.

Eu ce am spus acum este doar ca s-a proiectat ceva fantezist, care inteleg ca oricum nu se putea pune in practica, nici in anii '90, dar nici acum nu se prea poate...
M5 s-a PROIECTAT bine, dar s-a EXECUTAT in final prost, ca un racord. Aici este greseala, ca M5 nu este si nu va fi o alternativa de transport viabila adevarata, pentru ca se termina aiurea.
Pentru asta sta marturie si modificarea de ultim moment a corespondentei, si-au dat seama ca nu va face faca ce era proiectat initial, pentru M5 Dr Taberei-Universitate, cand nu toti coborau la Eroilor, cu ce s-a executat in final, cand toti coboara la Eroilor. Cine mergea cu 41 probabil ca va merge in continuare cu 41, eu ma refer la restul calatorilor...
Putem considera , totusi, ca in cazul corespondentei este o greseala majora de proiectare si in cazul initial, este mai bine ce se face acum. Sper sa nu se mai faca nimic la vestibulul de la patiserie si tot schimbul sa se faca prin noul pasaj, chiar daca este lung.

Dar, daca tot ai deschis discutia, cum ar fi trebuit sa fie proiectata altfel M5 ?

 


  • Author: mcosmin
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Da, s-a proiectat atat de bine incat:

1) S-a suprat la Eroilor strada, era sa darame cateva blocuri.

2) Executantul a trebuit sa ne corecteze din mers proiectul, ca sa iasa totul bine.


Super proiect, nota 11 din 10.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

1) Și fals și tendențios scris.
2) Nici nu știi / habar nu ai / câte modificări de proiect se fac în construcții după ce se pune ștampila << nemodificat pentru executare >>.( Prin construcții se înțelege și construcțiile de mașini, și utilaje pentru construcții, și mașini unelte, și robineți de trecere, și cokmbine de recoltat grâu, și tot ce vrei și ai tu cunoștință).  Știu asta din surse absolut SIGURE, deabia aștept să-i clasifici pe proiectanți incopetenți, diletanți, prost instruiți, amatori, pile la securitate că dacă nu nu intrau niciodată la facultate, școala românească superioară de [bip]( aici puneți voi ce înjurătură preferă fiecare ), etc, etc.
Poate proiectantul ( în cazul Eroilor ) a executat proiectul de câți bani i-a dat beneficiarul proiectului, poate beneficiarul proiectului a făcut rost de mai mulți bani și a solicitat proiectantului să modifice proiectul, poate a venit unul cu o idee mai bună, a visat-o noaptea, se întâmplă des în munca de creație, sunt multe aspecte în cazul unei proiectări, poate etc, etc. Oricum explic degeaba.
_______________
era sa darame cateva blocuri.

Ca să nu rămâi chiar nelămurit, cele câteva blocuri sunt următoarele :
Un bloc de P+2 etaje, cu 6 apartamente
O vilă unifamiliară, P + 1.
Vezi cum formulezi fraza tendențios ca să scoți în evidență cât de catastrofal e proiectul M 5 ? Noroc că încă mai sunt oameni pe aici care știm lucruri și cultura noastră nu a fost făcută de Wiki. Să fie clar, și eu apelez la Coana Wiki dar mai trec informația și prin filtrul propriului creier. Nu o servesc gata preparată. S-ar putea ca salata de vinete să iasă amară.

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

mcosmin, eu, cand spuneam ca a fost proiectata bine, ma refeream la faptul ca a fost proiectata initial pana la Universitate, nu pana la Eroilor.
Asta cu surpatul, nu stiu cine putea sa o prevada. Poate se puteau face mai multe studiu geo, daca aveai informatii ca ar putea fi surprize, altfel...
La capitolul greseli de proiectare poate fi inclusa corespondenta, asa cum am spus, si, posibil, ce s-a intamplat la statia Parc Dr Taberei, despre care nimeni nu spune adevarul, insa cred ca nu a castigat Astaldi degeaba...

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

S-ar putea să nu fie proiectarea de vină, alți factori să fi fost perturbatori.

 


  • Author: mcosmin
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

@andrei11, sigur nu au avut bani, d-aia vine OLAF sa vada unde  :twisted: s-au dus toti banii din plati. Sigur. Iar despre "vile", "blocuri" de la Eroilor, te pierzi in semantica. Nu ar fi trebuit sa existe acea surpare. Nu e ca si cum ar fi fost o formatiune geologica acolo, a fost un amarat de put de canalizare. Vrei sa imi spui tu mie ca Bucuresti-ul a pierdut un put si l-a gasit acum cand au sapat? Sa fim seriosi, pur greseala de proiectare. Intreg proiectul este un fiasco generalizat, si tu stii foarte bine asta (nu avem trenuri, nu avem semnalizare, DT e efectiv un cartier cu gauri in el). S-a pornit la drum fara fonduri pentru constructie, fara un plan bine pus la punct pentru punerea in functiune. Aici nu e la gigel acasa si vede ca trebuie sa dea peretele 10 cm mai incolo ca a masurat gresit. Un tunel de metrou trebuie calculat la a 3a zecimala ca sa reziste 100 de ani.

@sab
Proiectarea initiala a fost gresita. Si-a dat seama ca nu au cum sa duca M5 pana la Universitate din diverse motive (M2 nu poate prelua traficul, cladirile nu rezista la TBM-uri, nu e spatiu pentru rebrusament la Universitate, lipsa transboardari) asa ca au renuntat la ea. Si am ajuns cu aceasta strutocamila care o avem acum.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

mcosmin, suntem  de păreri diferite și așa vom rămâne.
Încă odată dai dovadă de neaprofundarea temei, la Universitate va exista o bretea.
Și ai mai făcut o mulțime de greșeli de logică metroiască. Nu are rost să ți le prezint în detaliu.
_____________
În lb. română cuvântul metroiască este inexistent.

 


  • Author: survola
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Până la urmă cum e, M1/M3 nu poate prelua traficul sau M2 nu îl poate prelua? Sau nici una dintre magistrale?

 


  • Author: Valentin
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Asta cu M2 nu poate prelua e o prostie, crezi ca cei din DT nu folosesc deja M2? Din contra, se va crea o nouă transbordare, care va face un respiro chiar si mic la PU si PV

 


Go to page:  1  ... 508 509 510 511 512 513 514  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since , our 1765 forum members have written 346290 posts in 4110 topics and 424 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use