Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017

 

Topic: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare

94 posts, 21622 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare Adrian Rosca

Poate ca acum trag conducta pentru WC  :mrgreen:

 


  • Author: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare Adrian Rosca

Azi s-a intors si Vertatel la munca si s-au reapucat de lucru la santul de pe mijlocul bulevardului.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

:?:
Și ce legătură este între conductă / cablu  și stație ?
Mai degrabă e știre de Sectorul 1 decât de M 4.
E o părere, nimic altceva.

 


  • Author: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare Adrian Rosca

Lucrarea face parte din investitia de la metrou.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

Hai ca mai e un pic si cel putin lucrarile de constructie se termina, mai intarzie doar Siemens cu lalaielile lui...Dimetronice.
Ramane doar primaria cu rusinea de fosta linie de tramvai <pe dale> abandonata pe mijlocul bulevardului...
:oops:
Abia astept <sa ma dau> cu trotuarul rulant spre terminal!
:bere:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

subway guru wrote:
Abia astept <sa ma dau> cu trotuarul rulant spre terminal!

Și o să funcționeze ?
În acel terminal o să vedem numai troleul ( dar e absurd să schimbi troleu - metrou ; metrou - troleu acolo ) și 304.
Maxi-taxiurile o să întoarcă în continuare la Chibrit, Chibritul e  mult mai interesant decât Străuleștiul. Asta ți-o spun sigur, indiferent de câte studii s-au realizat pe această temă.
_____________
În privința parcării auto nu mă pronunț. Apropo, ce capacitate are ? Ca și persoane o să înmulțim capacitatea cu doi și o să vedem cam câte persoane vor beneficia de trotuarul rulant.
În ideea că omul  vine din Ilfov, își lasă mașina acolo 8 - 10 ore și se duce cu metroul / RATB - ul la muncă.
Așadar nu cred că e o parcare de două ore ca la Hipermarket, adică un loc să fie folosit în 8 ore de 4 mașini. ( teoretic ).

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare punmeister

Dupa mine acolo ar trebui sa intoarca 86 si 65 (daca se va lua in calcul unirea sa cu 93) ca sa se asigure legatura directa cu centrul orasului. 97 acum practic dubleaza integral M4.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

86 ( că e " tradițional "   :evil:  ) lasă-l la Pajura. Pajura - Stadionul Național.
O linie Străulești - Piața Romană (și NU Sfinții Voievozi ).
Linia Străulești - Piața Romană NU dublează M 4. M 4 are distanțe " Ceaușiste " între stații, e nevoie de un mijloc de transport care să facă distribuția în cartier.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

Din partea moderatorului :
Off topicul care s-a dezvoltat îl găsiți în două topice, și anume :
1) Discuțiile despre linia ( abandonată ) de tramvai de pe B-dul Bucureștii Noi a fostului traseu 20 le găsiți în  topicul dedicat ( Laromet - Vasile Pârvan).
Am considerat că acolo e locul discuțiilor, chiar dacă teoretic este o lucrare ce ține de Metrorex, chiar nu mai are nicio legătură cu M 4 ci cu fosta linie de tramvai 20.
2) Generalitățile despre M 4 le găsiți la Discuții Generale

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

Bravo lor !
Macazele din stație, spre deosebire de majoritatea  celor  << clasice >> ale metroului bucureștean  sunt cu viteză sporită în abatere. Ceea ce înseamnă că se stă mai puțin pe ace la intrarea / ieșirea din stație în caz de schimbare a firului de circulație. Oricum aici e o chestiune clară, dacă se intră în stație pe abătută se va ieși pe directă și viceversa.
________________
O anomalie a schimbătoarelor de cale în  linie curentă vor  fi ( în viitor ) pe magistralele  M 4(6) la GdN 2 și  M 5 la Eroilor( M 5 )... Ca să intrii ( respectivi să ieși ) din respectivele stații ( care NU  vor mai fi stații terminus ) tot timpul vei fi pe abătută...

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare shoppy

La GdN 2 parca este un garaj de utilaje pe directa, cred ca se poate rezolva ca dinspre Basarab sa se intre pe directa.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

Imposibil, cel puțin ultimul vagon n-ar mai fi la peron din cauza macazului respectiv.
Sau când s-o da în folosință M 4 Sud să desființeze macazul și să se ducă cu peronul până la linie.
Probabil că nu se va întâmpla nimic.
Vezi și stația Eroilor  M 5 unde macazele sunt cumva ca la GdN 2. Așadar când se va circula pe toată magistrala M 5 la Eroilor se va trece  obligatoriu cu viteză redusă.
A explicat și guru de ce s-a adoptat această soluție, cică să nu se închidă total B-dul Eroilor când s-a lucrat acolo.
Prea bine că  s-a închis cu prilejul tasărilor.
Parcă metroul nu se face pentru 100 + ani, puteau să rezolve altfel macazele la Eroilor
6-4-2018 12-18-07 PM.jpg (41.4 KB; downloaded 1469 times)

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

Poate cand vei fi matale primar general <interimar> tinand cont ca nu te numesti Sava idiotul...
:bere:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017  • 
Choose destination

Since , our 1765 forum members have written 346287 posts in 4110 topics and 424 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use