Parent forum: Tramvaie STB

 

Topic: Discutii diverse

1383 posts, 263178 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 57 58 59 60 61 62 63  ... 99
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse punmeister

@Trole
In caietul de sarcini din Decembrie se cere ca tramvaiul sa aiba minim 36m lungime, maxim 38m lungime.

 


Re: Discutii diverse Puss in Boots

Un V3A are pana in 30m deci noile tramvaie ar fi un fel de V4A, modelul imaginat de URAC (asta ca sa-mi fac o idee). Mi se pare ca erau 90 din 100 asa, si restul de 10 erau mai mici si bidirectionale. Se pot lua Tramino de la Solaris (sau Citadis). Sau Nissan, Volvo, BMW daca fac rost baietii de la RATB de sigle de la REMAT.
Voi va dati seama de cand se bate pasul pe loc cu licitatia asta? E incredibil. Si primareasa o dadea ca printre principalele lucruri de facut in mandatul sau. Pai acus intram in 2018....

 


Re: Discutii diverse Nicu24

Va mai curge multa apa pe Dâmbovița cu licitația asta de tramvaie ,ăstia din primărie visează la tramvai e noi dar cu tramvaiele vechi ce facem? le aruncam ?
Mi se pare inadmisibil sa ai suta de tramvaie defecte in drepturi si sa te apuci sa faci caiete de sarcini pentru licitatie de tramvaie noi !
Cred că madam Firea nici nu stie situația reala a parcului de tramvaie s-au nu o intereseaza decat sa dea bine la public cu alte chestii grandioase si mai putin ceea ce e necesar la RATB .
Pe ea nu am auzit-o vorbind decat de autobuze si iar autobuze ca si asa poluarea este in floare in Bucuresti iar trasportul electric este la pământ din cauza subfinantarii cronice .
Halal primărie mai avem si noi !

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse shoppy

Un vehicul nu trebuie sa circule la infinit, se mai si caseaza, un plan bun ar fi sa se canibalizeze reostaticele ca sa circule electronicele.

 


Re: Discutii diverse Puss in Boots

RATB-ul trebuia, in conditiile realitatilor romanesti (adica investitii reduse la reabilitari de linii si tot asa la depouri) sa fi mers pe ideea de SH inca de multi ani incoace. Au facut-o si altii fara nicio greata si au asigurat sigur conditii mai bune de circulatie decat ceea ce ofera ei. In paralel investit in linii, in depouri, in personal calificat si apoi accesarea de fonduri pentru aducerea de tramvaie noi. Se dadea exemplul Budapestei, un oras cu mult peste Bucuresti din multe puncte de vedere, ca ne place sau nu. La transport sigur.

 


  • Author: drbm
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse drbm

shoppy wrote:
Un vehicul nu trebuie sa circule la infinit, se mai si caseaza, un plan bun ar fi sa se canibalizeze reostaticele ca sa circule electronicele.


Consider că o astfel de mentalitate a dus la dezastrul actual. În loc să facem mentenanță, canibalizam vehicule retrase pentru chestiuni uneori mărunte, dar care stau pe dreapta din lipsa fondurilor.

Una este să îți asumi montarea unor repere rezultate din dezmembrări la mașina ta proprie, alta este să o faci la un vehicul destinat transportului public. Așa se ajunge la incendii, de exemplu.

Desigur, când vorbim despre vehicule depășite ca durată de exploatare - uzură, valorificarea unor repere la casarea lor poate fi luată în calcul, dacă fișa vehiculului respectiv menționează că respectivele subansamble sunt relativ noi, ori dacă nu fac obiectul unor elemente de siguranță în exploatare.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse shoppy

La RATB este haos total, daca pica un electronic(chopper sau invertor) cu RK acum 3 ani si un rostatic cu RK acum 10 ani, vine nea gigi electricianu si se gandeste, la electronic tre sa vina softistu cu laptopu, la reostatic il repar eu cu patentu, asa ca se dezmembreaza electronicu ca sa circule reostaticu, ca pe noi ne intereseaza doar sa circule ceva-cumva, asigurare adevarata nu avem asa ca asiguratorul nu ne deranjeaza cu nimic, consumul de curent nu conteaza ca oricum se cumpara de la firma capusa cu sediul intr-o garsoniera si pe numele unei babe din Cocotatii din Munte, pasageri nu au nici o plangere ca oricum sunt pensionari care au gratis deci ce plangere sa mai aiba, iar pe termen lung noi nu stim daca mai suntem aicea maine, ce termen lung.
Teorii despre managemntul unei flote se pot face, dar cu ce folos.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse andrei11

......
9-12-2017 1-57-40 PM.jpg (23.22 KB; downloaded 2037 times)

 


Re: Discutii diverse punmeister

Puss in Boots wrote:
Un V3A are pana in 30m deci noile tramvaie ar fi un fel de V4A, (...)

V3A-urile au cam 27m lungime.

 


Re: Discutii diverse Puss in Boots

Eram aproape ;-) oricum mi-am lasat marja de manevra.

 


  • Author: marian51
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse marian51

Urmatoarele  vagoane V3A- 93 care acum sunt la RK nu se mai intorc la depourile de unde au plecat,merg la Militari. De la Buc. Noi cateva exemple 288,256,143.

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse cris_m

Bine, bine si ce facem acum, adunarea anuala a V3A-urilor la Militari? Celelalte depouri nu au si ele nevoie de vagoane reparate/cosmetizate/carpite? :twisted:

 


Re: Discutii diverse Sava_6115-6315

Oricum liniile deservite de Bucurestii Noi au intervale de circulatie execrabile in afara de 41... Poate baga ceva tatre pe 24,42 si 45 si astfel pot sa ia lejer V3A-urile din aceste linii.. Doar am mai avut un experiment cu tatre in linia 20.

 


  • Author: marian51
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse marian51

Nu iau numai de la Buc. Noi,intamplator de astea stiu eu,tot ce intra la RK vor sa duca la Militari,ideea fiind sa scoata Tatrele din uz,dar fiind vorba de RATB planurile lor se pot schimba oricand.

 


Go to page:  1  ... 57 58 59 60 61 62 63  ... 99
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 1939 forum members have written 375770 posts in 4560 topics and 451 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use