Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București

5463 posts, 710234 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 231 232 233 234 235 236 237  ... 391
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Nimanui nu ii pasa de nimic in cadrul RATB. Conducere, angajati, nimeni nu verifica si fiecare face ce il taie capul. Vai de capul nostru, vai de capul oricarui mijloc de transport nou care ne va calca pragul (mai ales tramvaie). O regie de genul asta trebuie rasa de pe fata pamantului si creata o societate noua cu oameni profesionisti. Avem asa ceva? Probabil ca da. Vom avea parte de asa ceva? In mod clar nu. Scuze de rabufnire.

 


  • Author: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Chev Celios

In momentul in care ai o intarziere in traseu din motiv de trafic si toata linia este intarziata graficul numai conteaza decat la ora de retragere. In rest se circula la intervalul pe care il are linia respectiva la ora respectiva. Din cauza asta avem un sistem care ar trebui sa anunte soferi in cat timp trebuie sa plece si care ar trebui sa mentina un interval normal. Acest sistem este inclus in SAT insa acesta nu este functional 100% inca.

 


  • Author: essco
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB essco

Chev Celios wrote:
In momentul in care ai o intarziere in traseu din motiv de trafic .....

245 n-a avut nicio problema cu traficul. A stat pur si simplu la cap de linie cam 20 de minute.

 


  • Author: Celestin Draganescu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Celestin Draganescu

Ce sistem avem inclus in SAT? Avem GPS cu transmisie de date in timp real si nu stiu eu?
Sub "umbrela" acestui motiv (traficul) se ascunde si multa bataie de joc, de exemplu Sambata, Duminica, in afara orelor de varf etc.
Un alt exemplu este cum ajung doua 19 unul dupa altul intr-o seara la ora 21.30? Sigur au fost blocate in trafic...

 


  • Author: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Chev Celios

Da sistemul nu functioneaza pentru ca nu au implementat chestia asceasta cu transmiterea de date in timp real. Pe consola din cabina soferului in loc de +0 cum apare acum tot timpul, ar trebui sa apara intarzierea sau avansul fata de cel din fata, iar soferul sa isi regleze viteza de deplasare in asa fel incat sa ramana tot pe +0.

 


  • Author: chrisu
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB chrisu

Cand naiba au desfiintat statia lui 55 de la Iancului (cea de la metrou)? Azi am vrut sa-l iau, era lume in statie, dar vatmanul nu a vrut sa deschida usile de nici o forma. Pana la urma toata lumea a luat-o la fuga spre trecerea de pietoni, ca sa-l prinda in statia noua...

 


  • Author: Victor92
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Nu s-a mai infiintat statia acolo dupa ce linia a fost reintrodusa.

 


  • Author: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WT_fan06

Mi se pare de bun simț, adică au trântit nişte peroane ca lumea ca să coboare lumea tot pe carosabil printre masini? Ca să salvezi, cât, 2 minute până la metrou? ...

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Victor92 wrote:
Nu s-a mai infiintat statia acolo dupa ce linia a fost reintrodusa.

655 oprea și acolo și după intersecție, la Mega Image în față, pe Iancului...
46 oprește la Iancului de două ori ( spre cartier )  și la Sudului 11 idem, și înainte și după intersecție, să fie toată lumea mulțumită...
WT_fan06 wrote:
... Ca să salvezi, cât, 2 minute până la metrou? ...

Mult mai multe, plus o supertraversare a lui Mihai Bravu care de cele mai multe ori nu-ți iese din prima, adică trebuie să stai la doi de verde.

 


  • Author: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WT_fan06

Tot nu justifică oprirea atât înainte cât şi după intersecție. Voi vă dați seama despre ce vorbim aici? Citiți din nou: e vorba ca un tramvai din Bucureşti să oprească şi înainte şi după o singură intersecție. Să vedem ce avem: peroane sigure, la nivel, acoperite, versus un splendind asfalt, la 3 sacoşe distanță de ultima treaptă a tramvaiului ( :D ), eventual şi câțiva gherțoi care să ignore stația, astfel încât să ajungi să faci slalom printre ei atunci cand cobori din tramvai, dar ai drum "liber" până la metrou. Cine câştigă? :bere:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Stațiile de la Matasari / Școala Iancului / Traian / stațiile de pe linia lui 14 de pe Ferdinand, stațiile de pe Dudești, etc, etc.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ByOnu

http://propunepentrubucuresti.pmb.ro/vezi-proiect/65

Cica asta e propunere de proiect. :shock: Saracii oameni, nici ei nu mai stiu ce sa faca pentru a avea un transport public mai bun. :lol:

Titlul proiectului
REDUCEREA CU 25-30% A TIMPULUI DE ASTEPTARE IN STATIE PE LINIA RATB AUTOBUZ 112 PRIN SUPLIMENTAREA "FLOTILEI 112" CU 2 AUTOBUZE

1. TRANSFERUL a doua autobuze de pe alte linii RATB, care sunt inca in buna stare de functionare, in urma inlocuirii acelora prin achizitia demarata deja de PMB de autobuze noi in anul 2018, pe linia RATB autobuz 112; ( flotila creste astfel de la 8 autobuze la 10 pe linia RATB autobuz 112 )
2. OPERATIONALIZAREA celor doua autobuze adaugate flotilei liniei RATB autobuz 112.
OBS: propun transferul de autobuze vechi pentru suplimentare si nu adaugarea a doua autobuze noi pentru a ma incadra in cerinta regulamentului de concurs ca valoarea maxima a costurilor / investitiei sa fie de 200 000 euro ( inclusiv TVA )

179 000 euro, in care includ valoarea contabila a celor doua autobuze ( considerandu-le neamortizate total ) + costurile de operationalizare a lor - personal, exploatare - pe 6 luni)

 


  • Author: Florinds
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Florinds

In alta parte ar trebui sa fie proiectul: cresterea timpului de asteptare in statii cu n % prin reducerea parcului cu doua autobuze... :))))) Pe bune, e oficial, pe site? Incredibil, chiar suntem luati de prosti. :))))
Daca sunt neamortizate "total" dupa 11 ani, e ok... M-am linistit... :))) Probabil ca la RATB amortizarea dureaza 200 ani... Deci, nu vorbim de cele noi, vorbim de unele care sunt... "inca in stare buna de functionare"... :)))))
:bere:
Multumesc ByOnu, m-am distrat ceva.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

E o gluma proiectul ala.

 


Go to page:  1  ... 231 232 233 234 235 236 237  ... 391
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1753 forum members have written 345167 posts in 4105 topics and 423 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use