Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Subiect: Discuții despre transportul local din București

5208 mesaje, 607602 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1  ... 225 226 227 228 229 230 231  ... 373
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: V2A
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V2A

A fost actualizat și orarul liniei 19!
Atașez și un orar din 2009 al liniei 4, unde apare inclusiv linia 19. Comparați intervalele.
19_0.pdf
19_0.pdf (28.84 KB; descărcat de 109 ori)
19_50.pdf
19_50.pdf (28.9 KB; descărcat de 91 ori)
4SOSEAUAGIURGIULUI.pdf
Intervale succedare august 2009 - liniile 4 și 19
4SOSEAUAGIURGIULUI.pdf (12.55 KB; descărcat de 115 ori)

 


  • Autor: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Trist. Chiar nu se putea un hei rup si redate circulatiei cateva tramvaie in plus de pe la vreun depou?

 


  • Autor: Nicu24
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Cine sa iti dea tramvaie ? cand se scoate la traseu tot ce inca mai merge ca sa se asigure cat de cat circulatia in rest Dumnezeu cu mila !

 


  • Autor: MikeT
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB MikeT

Pentru 34 de unde s-au luat tramvaie? Iar tramvaiele care fusesera inainte pe 34 fusesera redistribuite pe alte linii?

 


  • Autor: Nicu24
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Pentru limia 34 s-au luat tramvaie de pe linia 1 de la Dudesti  si  de la Victoria

 


  • Autor: Orgonon
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Orgonon

Sunt complet aiurea distribuite tramvaiele. Prea multe pe 1 si prea putine pe 34. 34 este principala linie RATB care deserveste spitalele din sud (Bagdasar, Obregia, INNBN, Sf. Luca), preia calatori dinspre Popesti, este mai usor accesibila de la piata agro-alimentara Sudului, are conexiunea directa, la peron, cu metroul la Piata Sudului; sa nu mai vorbim ca este un traseu traditional, cunoscut si important de zeci de ani. Au mai functionat in paralel 34 si 26 (predecesorul actualului 1), dar la vremea respectiva frecventa lui 34 era net superioara celei a lui 26, din motive evidente. Asteapta calatorii exasperati pe Oltenitei dinspre IRA, in timp ce 1 cara aer.

 


  • Autor: V2A
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V2A

Linia 19 a fost suplimentată în timpul săptămânii și vine la aproximativ 15 minute! Asta e vestea bună. Vestea proastă este că turele sunt luate (din nou) din linia 23. Aceasta din urmă are iar intervale de 13-15 minute în timpul săptămânii și 16-18 minute în week-end. Mutăm același număr de tramvaie din stânga în dreapta și din dreapta în stânga...
19_0.pdf
19_0.pdf (28.88 KB; descărcat de 76 ori)
19_50.pdf
19_50.pdf (28.91 KB; descărcat de 67 ori)
23_0.pdf
23_0.pdf (27.92 KB; descărcat de 57 ori)
23_50.pdf
23_50.pdf (27.51 KB; descărcat de 57 ori)

 


  • Autor: Nicu24
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Păi se putea altfel ?? Ăstia au luat tramvaiele de la Giurgiului de pe 23 si le-au pus pe linia 19 si asa nu erau la traseu decat vreo 4 si restul de la Depoul Titan .
Vai de capul lor !!

 


  • Autor: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Macar de jongleriile astea ar fi dublate de niste reabilitari de linii...Cred ca daca ar intra sectoare importante de linie, s-ar putea jongla cu tramvaiele o bucata buna de timp de acum incolo. Lipsa de tramvaie ar fi rezolvata (artificial) dar pe de alta parte am castiga sina reabilitata. Dar daca nu gandesc sa impace capra si varza....

 


  • Autor: Nicu24
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Ce reabilitari de linii cand ei ca institutie nu sunt in stare sa aiba grija de ograda lor personală, atata incompetenta si nesimtire ca la aceasta institutie publica eu nu am mai vazut .
Cel putin la raspunsurile la petitii raspund in 2 peri si nu accepta sfaturi concrete care sa imbunatateasca transportul in comun ,de bine ce stiu ei mai bine se duce naiba transportul in comun cu atatia incompetenti pe acolo .
Exemplul cel mai concret sunt tramvaiele 108 si 200 pe care ar putea sa le puna la traseu la munca si nu sa stea in depou ,ar fi o gura de oxigen pentru liniile Depoului Titan .
Reabilitarile de linii tin de PMB si se puteau aloca pana acum niste bani frumosi pentru reabilitarea liniilor de pe Basarabia ,Sincai ,Bucurestii Noi etc.
Unde nu e cap ,e vai de calatori !.

 


  • Autor: V3nt0R
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V3nt0R

O intrebare foarte retorica, la care nu astept niciun raspuns logic pentru ca nu exista logica in asemenea intamplari : ma ratbule, ma baieti... In statia Favorit din faimosul cartier Drumul Taberei, trec urmatoarele linii de transport in comun : 69, 90, 93, 105, 126, 168, 268, 368, 668. 9 linii de transport in comun. Pai si atunci, daca trec 9 linii de transport in comun pe aici, de ce am stat eu 15 minute intr-o statie semi full de oameni, pana a venit un 69 obosit, hamesit, plin si inclinat pe o parte, sa ne duca spre centru ? ( deci eram pe sensul in care toate aceste trasee veneau din cartier ) . De ce, de fiecare data cand sunt pe la AFI sau prin zona Razoare, singurul traseu care salveaza ziua, din acest amalgam de trasee fara sens este intotdeauna 69, ale carui vehicule sunt mereu la fel de full, pentru ca practic, are aproape rolul de a tine locul metroului in acest cartier pana cand el se construieste .

Stau in Pantelimon si in Berceni. In Pantelimon, cu situatia tramvaielor de acum, intre Granitul si Delfinului exista o singura linie pe care iti poti pune baza. 104. 655 este o gluma care uneori uita cate o ora sa apara, 243 este si el rarut, un intreg cartier de blocuri isi pune speranta intr-o singura linie. Linie care are de mers destul, si prin destule ambuteiaje pana sa ajunga in inima Pantelimoneza. Exceptand foarte rare situatii, nu stai peste 10 minute in statie. Pur si simplu nu se intampla. Un singur traseu isi face treaba cu brio.

In Berceni, stau pe linia lui 77 si 381. Doar 2 trasee. Si daca iti doresti sa stai mai mult de 5 minute in statie fara sa vina ceva, nu se intampla. Giulesti + Bucurestii Noi + Chitila nu sunt strabatute la un loc de 9 trasee. Rahova si Ferentari nu sunt strabatute la un loc de 9 trasee. Si totusi RATB isi face treaba bine pe acolo. A avut ceva probleme de-a lungul timpului in Giulesti, dar s-au rezolvat. Pentru cine nu cunoaste Bucurestiul sau transportul in comun, sa ajunga in Drumul Taberei si sa vada o jungla de linii duce direct la concluzia ca toate acele linii + 41 + viitor metrou inseamna ca oamenii astia au cele mai multe legaturi cu restul orasului din capitala si ca sunt * blessed * .

Am inteles ca Ceausescu ii considera burghezi si i-a ocolit cu metroul, dar astia de acum ce au cu voi ? De ce toata lumea responsabila de transportul in comun din capitala simte nevoia sa trolleze cartierul Drumul Taberei ?

 


  • Autor: Victor92
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

@V3nt0R: In privinta cartierului Drumul Taberei, iti pot oferi un raspuns.

Sa urmarim situatia din 2011 - cu aproximatie -  dintr-o zi lucratoare, dimineata, la o ora de varf (inainte de inceperea lucrarilor la faimosul metrou):
Linia 69 venea la un interval de 5 minute;
Linia 71 avea 6 ture in timpul saptamanii;
Linia 90 - Interval de 15-20 de minute;
Linia 91 - Interval de 10 minute;
Linia 93 - 7 ture in timpul saptamanii;
Linia 105 - Interval de 10 minute;
Linia 126 - Erau 7 ture dimineata, interval de 13-15 minute;
Linia 168 - Interval de 10 minute;
Linia 268 - Interval de 15 minute;
Linia 368 - Interval de 3-5 minute (erau 22 de autobuze la schimbul 1).

Ce avem acum (2017):
Linia 69: Interval 7-10 minute;
Linia 90: Interval de 20-30 de minute;
Linia 93: Interval de 8-15 minute;
Linia 105: Interval 15-20 de minute;
Linia 126: Un autobuz la 90 de minute!
Linia 168: Interval de succedare 12-15 minute;
Linia 268: Interval de succedare 20-30-40 minute;
Linia 368: Interval de succedare 5-9 minute;
Linia 668: Interval de succedare 20 de minute.

De aici te las sa tragi concluziile ...

 


  • Autor: V3nt0R
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V3nt0R

Hmm, pai prima concluzie ar fi ca domnii de la RATB n-au inteles ca trebuie sa reconfigureze traseele si eventual sa reduca parcul RATB in cartier DUPA ce se finalizeaza magistrala de metrou, nu in timp ce se lucreaza la ea, iar a doua concluzie ar fi ca soferii de pe 168 si 368 fura cu destula foame din ture, pentru ca traseele alea n-au intervalul asta nici in vise. Autobuzele de pe 268 si 668 trebuiesc unite cumva cu cele de pe 168 si 368, iar 126 e din alt film si are nevoie de un cu totul alt traseu .

 


  • Autor: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Nu am mai folosit 126 de prin 2006 cand mi se pare ca erau DAC sau Ikarus pe ele (nu mai imi aduc aminte) dar nu stiam ca a ajuns atat dar atat de rau...

 


Mergi la pagina:  1  ... 225 226 227 228 229 230 231  ... 373
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1657 utilizatori ai forumului au scris 326886 mesaje în 3917 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare