Forum părinte: Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”

 

Subiect: Intrebari privind traseele RATB afectate de santiere

10 mesaje, 3241 vizualizări.
  • Autor: Costin
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Intrebari privind traseele RATB afectate de santiere Costin

Am trimis aceasta solicitare la RATB (si 'spre stiinta' PMB). Sa vedem care sunt planurile lor oficiale... ca zvonuri am tot auzit.
solicitare_trasee_afectate_de_santiere.pdf
solicitare_trasee_afectate_de_santiere.pdf (130.23 KB; descărcat de 384 ori)

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Intrebari privind traseele RATB afectate de santiere TibiV

Sa vedem cat timp le ia sa raspunda.
Daca vor raspunde...

 


  • Autor: macheta218
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Intrebari privind traseele RATB afectate de santiere macheta218

76 mergea la Unirii, 77 circula acum.

 


  • Autor: GPS
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Intrebari privind traseele RATB afectate de santiere GPS

Si 74 e KO in momentul de fata...

Nu stiu ce sa zic de desființarea lui 76/77 (linia Reșița-Unirii)... adică va fi scurtat la Sudului si 74 va ajunge la Unirii, iar la puțin timp după va apărea 76/77 pe E.Racovita pana la Sudului pe motiv ca 74 merge prost.

Sincer, o părere personală, pentru Sudului as opta ca 73 si 77 sa rămână la Sudului, iar 76 si 74 sa își continue traseul spre Unirii.

 


  • Autor: Robert24
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Intrebari privind traseele RATB afectate de santiere Robert24

Nu exista troleibuze suficiente pentru doua linii spre centru, din care una ar dubla o linie de autobuz...

 


  • Autor: GPS
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Intrebari privind traseele RATB afectate de santiere GPS

Pai troleibuzele care erau repartizate pe 76 puteau fi împărțite intre 74 si 76, iar pentru 74 se adăugau cele deja existente. Oricum mai mult ca sigur vom avea din nou 73.74.76.77... asa ca.

In cazul in care si 74 si 76 vor ajunge la Unirii ar fi de preferat ca mai multe mașini de pe 381 sa "migreze" pe 312, care ar trebui sa circule si pe traseul tur prin Calea Vacaresti-Splaiul Unirii.

Oricum si cu ceea ce ați propus mai sus nr. liniilor tot 4 va rămâne, asta pentru ca tot va fi nevoie de 77 care sa circule pe E. Racoviță pana la Sudului, desigur vor ajunge 3-4 troleibuze.
______
Scuzați repetiția cuvântului "oricum".

 


  • Autor: Costin
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Intrebari privind traseele RATB afectate de santiere Costin

Am primit raspuns... Nimic concret.
Asociatia Metrou Usor + PMB.pdf
Asociatia Metrou Usor + PMB.pdf (634.53 KB; descărcat de 227 ori)

 


  • Autor: lucica
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Intrebari privind traseele RATB afectate de santiere lucica

Din ce stiu eu 92 trebuia dus la Faur.Asa stiu ca era in plan dupa desfiintarea fostului capat.

 


  • Autor: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Intrebari privind traseele RATB afectate de santiere Puss in Boots

Sa inteleg ca nici la Piata Sudului nu vor mai intoarce troleele sau ca totul depinde de refacerea buclei? Din ce zicea cineva pe aici (nu mai stiu pe ce topic, dar se insotea cu un plan) era prevazuta chestia asta cumva.

 


  • Autor: Costin
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Intrebari privind traseele RATB afectate de santiere Costin

Cica au facut liftul de la PP2 pe bucla de intoarcere (neconform cu planul original). :roll:

 


  • Autor: georgica2704
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Intrebari privind traseele RATB afectate de santiere georgica2704

Sa le duca la capatul lui 133. cum erau odinioara. Si obligatoriu prelungita reteaua spre Baba Novac- Vatra Luminoasa.

 


Prima pagină  • 
Forum părinte: Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1659 utilizatori ai forumului au scris 327077 mesaje în 3918 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare