Forum părinte: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Subiect: Diverse lucrari pe M300 (exclusiv coridorul IV)

4 mesaje, 2946 vizualizări.
  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Diverse lucrari pe M300 (exclusiv coridorul IV) TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/3032-18-iulie-2016-comunicat-reabilitarea-liniei-cfr-cluj-episcopia-bihor-in-linie-dreapta

DIRECŢIA COMUNICARE ŞI RELAŢII EXTERNE
Serviciul Comunicare Mass-Media.
Tel/Fax: 021.317.74.38; int CFR:122312/122905
Nr: 17/2/267/18.07.2016

COMUNICAT DE PRESĂ


Reabilitarea tronsonului Cluj - Oradea - Episcopia Bihor a intrat în linie dreaptă

Bucureşti, 18 iulie 2016
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a finalizat procedura de licitaţie pentru reactualizarea studiului de fezabilitate în vederea electrificării şi reabilitării liniei de cale ferată Cluj - Oradea - Episcopia Bihor. Câstigatoarea licitaţiei este Asocierea ACCIONA Ingenieria S.A – Baicons Impex S.R.L, cu o ofertă financiară finală în valoare de 4,55 milioane lei (fără TVA).

Reactualizarea studiului de fezabilitate este necesară pentru evaluarea caracteristicilor tehnice şi operaţionale ale liniei existente, analiza mediului socio-economic, instituţional şi juridic şi pentru realizarea scenariilor de dezvoltare.

CFR SA şi-a propus ca obiectiv strategic realizarea celei de-a doua rute complet electrificată în relaţia cu Ungaria. Astfel, prin electrificarea şi modernizarea liniei de cale ferată Cluj - Oradea - Episcopia Bihor, se va asiguracirculaţia trenurilor pe linie electrificată cu viteze maxime de pâna la 120 km/oră. Aceasta investiţie va contribui la preluarea parţială a traficului dinspre/spre vestul Europei şi realizarea conexiunii cu tronsoanele Coridorului IV pan-european de pe teritoriul României.

“Tronsonul Cluj — Oradea — Episcopia Bihor are un mare impact zonal, contribuind în mod direct la dezvoltarea economică şi la îmbunătăţirea fluxurilor de mărfuri ale industriei locale cu vestul Europei.Reabilitarea acestui segment de cale ferată va deschidea doua conexiune electrificată cu Ungaria, cu efecte directe asupra traficuluiferoviar în frontiera de vest”,a declarat Marius CHIPER, directorul general al CFR SA.

Proiectul de electrificare şi reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor este cuprins în strategia Ministerului Transporturilor şi în Master Planul General de Transport, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri comunitare şi de la bugetul de stat.

La finalul perioadei legale de contestaţii, contractul de achiziţie publică poate fi încheiat şi semnat de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător).

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Diverse lucrari pe M300 (exclusiv coridorul IV) TibiV

Lucrari de reabilitare a garii Brad...
Stiu ca e pe 317, daca puteti gasi un topic mai potrivit va rog sa mutati postarea...



 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Diverse lucrari pe M300 (exclusiv coridorul IV) TibiV

Spectaculos... Si este "M300 curat"... ;)

Un time-lapse pentru care CFR Infra merita vorbe bune... ;)
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/1630690623632466/

Postarea completa este asa:
București, 21 iunie 2017
Modernizare poduri/podețe situate pe linia CF București-Episcopia Bihor (linia CF 300)
(Lot 3 Poduri/Podețe - SRCF Cluj)

♦ Obiective Lot 3 Poduri/Podețe: 6 podețe/1 pod
◘ 5 podețe situate între stațiile Stana – Huedin la km 543+830, 544+080, 544+677, 544+976, 545+100
◘ 1 podeț situat între stațiile Bratca – Șuncuiuș la km. 597+715
◘ 1 pod situat între stațiile Oradea Est – Oradea la km. 654+564

♦ Lucrări proiectate pentru execuție:

● Interval de stații Stana - Huedin
◘ podeț km 543+830 - podeț tubular realizat din elemente de beton armat prefabricat, cu secțiune circulară având diametrul de 2.2m
◘ podeț km 544+080 - podeț tubular realizat din elemente de beton armat prefabricat, cu secțiune circulară având diametrul de 2.2m
◘ podeț km 544+677 - podeț tubular realizat din elemente de beton armat prefabricat, cu secțiune circulară având diametrul de 2.2m
◘ podeț km 544+976 - pod cu suprastructura alcatuită din două tabliere din grinzi metalice înglobate în beton și calea pe prismă de balast, cu deschidere de 15 m, având infrastructurile fundate indirect pe piloți forați
◘ podeț km 545+100 - pod cu suprastructura alcătuită din două tabliere mixte cu secțiune casetată, cale sus în conlucrare cu cuvă de beton armat, cu deschidere de 26 m și două culee din beton armat cu fundații indirecte pe coloane încastrate în stratul portant

● Interval de stații Bratca - Șuncuiuș
◘ podeț km 597+715 - podeț realizat din elemente de beton armat prefabricat tip C1EN
● Interval de stații Oradea Est - Oradea
◘ pod km 651+564 - desființare podeț și refacerea terasamentului căii ferate
♦ Stadiul execuției: 42.58%

Interval Stana – Huedin
◘ podeț km 543+830 - 5%
◘ podeț km 544+080 - 15%
◘ podeț km 544+677 - 15%
◘ podeț km 544+976 - 35%
podeț km 545+100 - 60%
! 21.06.2017, ora 02.10 s-a reluat circulația trenurilor pe Firul 1 între Stana și Huedin, pe podul nou de la km 545+100

Interval Bratca – Șuncuiuș
◘ podeț km 597+715 - 96%

Interval Oradea Est – Oradea
◘ pod km 651+564 - 96%

♦ Executant: SOCIEDAD ANONIMA DE OBRAS Y SERVICIOS, COPASA
♦ Termen execuție Lot 3: 2015 - 2017/2018
♦ Video: Introducerea în cale a podului nou de la km 545+100, între stațiile Stana-Huedin


Doar ca se cam contrazic singuri... Ba este "podeț km 545+100 - 60%", ba este "Introducerea în cale a podului nou de la km 545+100"...

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Diverse lucrari pe M300 (exclusiv coridorul IV) TibiV

WOW!!!!
Avem un benzinar care face poze de concurs foto...
marcelbanu a scris:
Gara Brad, Hunedoara, 10 septembrie 2019...




















Click pe poze pentru full-rezolution...

LE
Rahat de *****... Am uitat ca sursa este banata...
Vedeti pozele aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=192.msg261648#msg261648

 


  • Autor: TibiV
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Diverse lucrari pe M300 (exclusiv coridorul IV) TibiV

Poate ar trebui topic separat pentru Cluj Napoca-Oradea.

https://www.news.ro/social/sedinta-prefectura-bihor-proiectul-electrificare-reabilitare-caii-ferate-cluj-oradea-episcopia-bihor-valoare-7-3-miliarde-lei-urmareste-electrificarea-celor-166-km-linie-cale-ferata-modernizarea-1922405814512020021219265853

S-a prezentat SF-ul final de  reabilitare si electrificare la Prefectura Oradea.
Se dubleaza linia doar intre Telechiu si Osorhei (17,5 km).
Pe 60% din traseu trenurile vor putea circula cu peste 100 km/oră, iar distanţa Oradea-Cluj se va parcurge în 2 ore
Costuri totale: 7,3 miliarde de lei

https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/modernizarea-cfr-oradea-cluj-costa-peste-1-miliard-e-986107/
Linie de cale ferată electrificată: 166 km;
Înființare 4 Substații de tracțiune noi;
Reabilitare linie de cale ferată simplă: 60,0 km, linie dublă 88,00 km:
Realizare linie dublă nouă: 18,0 km rezultând o lungine totală de 105,4 km de cale dublǎ;
Reducerea timpilor de parcurs pe distanța Cluj-Napoca – Episcopia Bihor cu cca 52 de minute (de la 170 min. existent la 118 min.)
Reabilitare 10 Stații CF (linii, peroane și clădiri);
Reabilitare 12 Halte de mișcare (linii, peroane și clădiri);
Reabilitare 21 Puncte de Oprire (linii, peroane);
Construcție Centru operațional de comandă și control (OCC) în Cluj-Napoca;
Hale de mentenanță noi, în Cluj-Napoca, Ciucea și Oradea;
Construcție clădiri Districte LC în Ciucea și Oradea;
Reabilitare 34 poduri existente;
Reabilitare 6 pasaje inferioare;
Realizare 2 pasaje inferioare noi (Tileagd și Oradea);
Realizare 3 Ecoducte;
Reabilitare 4 Tunele existente: (Stana 1, L=298 m, Stana 2, L=320 m, Șuncuiuș, L=191 m, Peștera, L=86 m);
Reabilitare 210 podețe;
Înființare Pasaj superior Tăietura Turcului în Municipiul Cluj-Napoca;
Reabilitare 1 pasaj superior;
Lucrări de consolidări în 134 de puncte (Ltotal = 29,40 km);
Lucrări de apărări în 29 de puncte (Ltotal = 11,03 km);
Montare panouri fonoabsorbante pe o lungime de 40 km (pe ambele părți ale liniei cf).

 


Prima pagină  • 
Forum părinte: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare