Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviareMersul trenurilor de călători

 

Topic: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2014-2015

24 posts, 25871 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2014-2015 Costin

1526 parcurge Sibiu-Brasov ca RE, la fel si perechea... trebuie sa fii masochist sa le folosesti pentru intreaga distanta (Sibiu-Bucuresti)

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2014-2015 Robert24

Apar trenurile estivale catre Litoral.

Iata Mersul Trenurilor CFR de rang superior intre Bucuresti si Mangalia

m800a.PNG (30.81 KB; downloaded 7011 times)

m800b.PNG (31.25 KB; downloaded 6912 times)


update: 12 iunie - au revenit la 2 ore fara opriri cele de 160km/h

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2014-2015 Robert24

Incepand de la 1 august, conform noilor reglementari privind rangurile trenurilor din Romania, trenurile RE 2801 / 2802, vor deveni IR 1687 / 1688.
De asemenea, trenul RE 2021 (Bucuresti N - Tg Jiu) devine IR 1529 si trenurile R 2026 (Cluj Napoca - Tg Jiu) si RE 2022 (Tg Jiu - Bucuresti N) vor deveni IR 1836.

Inca nu s-a publicat nicio informare privind vreo oferta comerciala. Momentan pe site-ul CFR Calatori apare pretul intreg pentru IR.

Totodata, multe alte trenuri vor fi modificate din R/RE in IR. Vom reveni cu detalii curand!

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2014-2015 Robert24

Trenurile Regio devin InterRegio pe anumite rute

Bucuresti, 17 iulie 2015

CFR Călători informează că începând cu data de 1 august 2015, conform legislaţiei în vigoare (OMT 723/ 4.06.2015), anumite trenuri Regio vor deveni trenuri InterRegio (vezi mai jos Anexă). De asemenea, toți operatorii de transport feroviar de pasageri au obligația de a respecta noile reglementări legislative.

CFR Călători a luat măsuri astfel încât transformarea trenurilor Regio în trenuri InterRegio să nu influenţeze preţul biletelor/abonamentelor pentru călătorii care merg pe rutele unde trenurile îşi schimbă rangul.

Avantajul pentru pasageri este că de la 1 august își pot face, opțional, rezervări de loc chiar și pe distanțe mici. Menționăm că vânzarea online de bilete la tarif Regio la aceste trenuri va fi disponibilă în cel mai scurt timp.

Biletele de călătorie la trenurile devenite IR pot fi cumpărate la tarif de tren Regio numai de la casele de bilete din agențiile CFR și din gările aflate pe ruta trenului Regio modificat în InterRegio.
Tarifele de tren Regio, cu rezervare opțională, vor fi aplicate numai la clasa a 2-a, pentru biletele de tip: preț întreg, copil, precum și pentru facilitățile emise în baza unor acte normative la care călătorii plătesc și ei o parte din tarifele de transport, respectiv pentru: elev, student, pensionar, moți.

De asemenea, majoritatea trenurilor vor circula după aceleași orare de circulație și își vor menține opririle itinerarice.

Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei http://www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon 021/9521 sau să se adreseze personalului nostru din stații.


       ANEXĂ



Număr tren până la 1 august 2015 / Ruta / Număr tren începând cu 1 august 2015

R 4112, R 4113 - Cluj Napoca – Dej Călători și retur               - IR 1636, IR 1637
R 5004, R 5009 - Buzău – Bucureşti Nord și retur                   - IR 1756, IR 1757
R 9030, R 9031 - Piteşti – Bucureşti Nord și retur                 - IR 1794, IR 1795
R 9196, R 9197 - Timişoara Nord – Drobeta Turnu Severin și retur   - IR 1694, IR 1697
R 4116, R 4117 - Sărăţel – Bistriţa Nord și retur                  - IR 1648, IR 1649
R 4454, R 4455 - Jibou – Zalău Nord și retur                       - IR 1748, IR 1749 (cu orare modificate)
R 5472, R 5471 - Piatra Neamţ – Bacău și retur                     - IR 1858, IR 1859 (cu orare modificate între Roznov  și Piatra Neamț numai pt 1859)
R 5021, R 5023 - Bucuresti Nord - Ploiești Sud si retur            - IR 1851, IR 1853
R 5024, R 5026 - Ploiești Sud- București Nord și retur             - IR 1852, IR 1854
R 4093, R 4092 - Baia Mare - Cluj Napoca și retur                  - IR 1543, IR 1544
R 4086, R 4087 - Cluj Napoca - Satu Mare și retur                  - IR 1546, IR 1545
R 3539         - Brașov - Sighișoara                               - IR 1739
R 3006         - Braşov - Bucureşti Nord                           - IR 1634
R 4544         - Târgu Mureș - Deda                                - IR 1548
R 11540       - Războieni - Târgu Mureș                            - IR 1846
R 2801, R 2802 - Sibiu - București Nord – Mangalia și retur        - IR 1687-2/1687, IR 1688/1688-1


În plus,
trenurile R 4090 și R 4091 Dej Călători – Baia Mare – Satu Mare și retur se anulează pe distanța Dej Călători – Baia Mare și retur și vor circula numai pe ruta Baia Mare – Satu Mare și retur, iar trenurile IR 1641, IR 1642 Bucureşti Nord – Dej Călători și retur își vor prelungi traseul până la Baia Mare și retur.  Tarifele de călătorie pe ruta Dej Călători – Baia Mare și retur, la aceste trenuri, vor fi la nivel de Regio.
trenurile R 2111, R2112 Brașov – Sibiu și retur se anulează, iar trenurile IR 1527, IR 1526 Bucureşti Nord - Braşov și retur  își vor prelungi traseul până la Sibiu și retur. Tarifele de călătorie pe ruta Brașov- Sibiu și retur, la aceste trenuri, vor fi la nivel de Regio.

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2014-2015 alchimistul

Nu stiu daca s-a mai scris, dar am remarcat faptul ca trenurile Regio Bucuresti Nord - Urziceni fac acum un ocol pe la Chitila. Cu cateva luni in urma stiu ca urmatoarea oprire dupa Depoul Bucuresti Triaj era la Mogosoaia.
Au facut schimbarea in scopul eficientizarii traseului sau erau probleme cu linia directa Triaj - Mogosoaia ?

Uitandu-ma pe Google Maps la noul traseu, presupun ca dupa gara Chitila trenurile o iau pe la Ramificatia Buciumeni si trec apoi pe la "periferia" Mogosoaiei, dupa care se reincadreaza pe traseul catre Odaile. De ce nu le da prin cap sa infiinteze o amarata de halta, mai aproape de comuna propriu-zisa ? Gara actuala nu ajuta pe nimeni cu nimic. De cata birocratie este nevoie pentru a infiinta o statie si pentru a turna o platforma de beton pe post de peron ?

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2014-2015 Robert24

S-a scris la "stiri" acum vreo luna.
Devierea e temporara pe durata reparatiei unui pod.

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2014-2015 shoppy

Podul peste Herastrau sau pasajul peste DN1A?

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2014-2015 georgica2704

Podul peste DN1 A.

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2014-2015 Celestin Draganescu

georgica2704 wrote:
Podul peste DN1 A.


Podul asta necesita o reparatie de foarte multi ani. Sunt tare curios cat o sa dureze si daca se va elimina complet restrictia de viteza.

 


Re: Mersul Trenurilor de Călători CFR 2014-2015 alchimistul

Mai bine lasa trenul asa permanent, deserveste si Chitila in acest fel si in plus se creeaza premiza infiintarii unei halte cu adevarat utila pentru Mogosoaia.

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Mersul trenurilor de călători  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433357 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use