Forum părinte: Vagoane de călători

 

Subiect: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

34 mesaje, 10342 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Gabi23
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Gabi23

VAGON SERIA 20.55

VAGON RECONSTRUIT COMPARTIMENTAT in anii 1998-1999,
CLASA a II-a , Seria 20.55, provenit din vagon compartimentat seria 20.57 – an fabricatie 1964

CARACTERISTICI TEHNICE
- lungimea vagonului peste tampoane : 24.500 mm
- viteza maxima : 140 Km/h
- tipul boghiului : Minden-Deutz
- tipul instalatiei de frânare : KE-GPR
- numar locuri vagon : 60 locuri

CARACTERISTICILE MODERNIZARII
- compartimentare : 10 compartimente amenajate pentru 6 locuri/compartiment
- sursa statica multitensiune: 1500 Vc.a. / 24 Vc.c.- 4,8 Kw
- generator cu poli în gheara: tip KS, 4,5 Kw
- instalatie de iluminat general - cu lampi fluorescente
- instalatie de iluminat local - lampi cu incandescenta
- instalatie de încalzire: cu aer modulat
- instalatie sonorizare: 6 W± 2 dB/ 100 Hz, 8 KHz
- usi acces: pliante cu închidere si blocare electropneumatica
- usi intercomunicatie: cu temporizare si actionare pneumatica
- usi compartiment din profile de aluminiu si geam securizat
- pereti realizati din poliester armat cu fibra de sticla , panel placat cu tapet PVC si din profile de aluminiu cu geam securizat
- dusumea placata cu covor PVC antiderapant si antiuzura
- cabina WC, modulata, din PAFS, prevazuta cu instalatie de actionare cu temporizare mecanica, dotata cu dozator sapun lichid
€

 


  • Autor: Dr2005
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane 20-55 modernizate la Atelierele CFR Grivita Dr2005

Primul vagon modernizat a fost - nu ştiu din ce motiv - vopsit în albastru, nu în roşu ca restul seriei. A avut domiciliul la Bucureşti Griviţa, Constanţa, Suceava, iar Constanţa... în final a ajuns la Braşov, unde îl găsim şi azi.

50 53 20-55 001-3-A12621(BucN-Bv)-BucN-008.jpg (967.3 KB; descărcat de 2961 ori)

 


  • Autor: mureseanu_976
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) mureseanu_976

20-55-063, 068 expirate si 082 lansat in trafic dupa RP !

IMG_1596.jpg (168.58 KB; descărcat de 2962 ori)

IMG_1591.jpg (146.88 KB; descărcat de 2962 ori)

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Marian Andrei

20-55 093

DSC_8718.JPG (344.14 KB; descărcat de 4843 ori)

 


  • Autor: Robert24
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Robert24

20-55 016 proaspat iesit din Grivita de la RG

20-55 016.jpg (402.63 KB; descărcat de 4544 ori)

 


  • Autor: Robert24
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Robert24

20-55 098 in Brasov

20-55 098 Bv.jpg (172.35 KB; descărcat de 4518 ori)

20-55 098 serie.jpg (141.54 KB; descărcat de 4519 ori)

 


  • Autor: Robert24
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Robert24

080 si 089 in Ploiesti Sud

20-55 080.jpg (233.94 KB; descărcat de 4481 ori)

20-55 089.jpg (263.04 KB; descărcat de 4483 ori)

 


  • Autor: R936
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) R936

20-55 106, în compunerea trenului IR 1831.
E păcat că o bună parte dintre aceste vagoane au ajuns cum au ajuns, motiv pentru care nu se mai folosesc/pot folosi la trenuri IR. Altfel, sunt de departe mai confortabile decât ce găsim azi pe multe trenuri de rang inalt.
9709823188_e2282a9ec0_c.jpg (207.24 KB; descărcat de 2216 ori)

 


  • Autor: Robert24
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Robert24

112 in Revizia Basarab
20-55 112 Basarb 201013.jpg (315.37 KB; descărcat de 4360 ori)

 


  • Autor: Gabi23
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Gabi23

20-55 034, extrem de infect şi mâncat de rugină. A avut ultima revopsire la Griviţa în anul 2009, de atunci fiind oarecum cârpit... Cu ăsta trebuia să se prezinte CFR Călători la Târgul de Turism!  :twisted: Nu vreau să supăr pe nimeni, dar trebuie să fii cretin să susţii că e normal ca aşa ceva să circule, indiferent de cât de necivilizaţi ar fi călătorii...  

50 53 20-55 034-4 - Ploieşti Sud - 15.03.2014.jpg (285.39 KB; descărcat de 4286 ori)

50 53 20-55 034-4 - Ploieşti Sud - 15.03.2014 (1).jpg (152.22 KB; descărcat de 4286 ori)


În vara anului 2010, acest vagon avea şi el un aspect normal.

50 53 20-55 034-4 - Bucuresti Basarab - 08.08.2010.JPG (346.53 KB; descărcat de 4286 ori)

 


  • Autor: R936
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) R936

Interior ceva mai deosebit al unui vagon 20-55 de Simeria. Nu mai țin minte numărul.
12564346813_359e396fc2_c.jpg (249.35 KB; descărcat de 2217 ori)

 


  • Autor: R936
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) R936

20-55 020
13805325414_fa18853a22_b.jpg (377.29 KB; descărcat de 2219 ori)

 


  • Autor: MariusCFRBucuresti
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) MariusCFRBucuresti

20-55 073 cu statia de domiciliu Constanta in compunerea trenului IR 1652 Suceava Nord-Bucuresti Nord.

 


  • Autor: Gabi23
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Gabi23

Bătaie de joc să trimiţi în continuare aceste vagoane pe trenurile Inter Regio pentru care te gândeşti că plăteşti, viteză, confort şi curăţenie sporită faţă de trenurile Regio!!! Vagoanele 20-55 sunt depăşite pentru dpdv estetic pentru a fi utilizate în compunerile IR la nivelul anului 2014. Câtă prostie să fie oare la CFR Călători? I-aş plimba pe toţi bufonii care compun şi aprobă aceste stupizenii  :evil: . Să plăteşti sume consistente pe bilet şi să călătoreşti într-un vagon incredibil de infect la interior (compartimente , toalete), fără AC la peste 30 de grade la umbră afară (deci în vagon cu mult peste), pe tren Constanţa - Bucureşti. În timp ce vagoane foarte bune zac în revizii sau sunt exploatate nepotrivit, trimiţând 19/20-83 pe Regio-uri pe motiv că nu ai ce să faci cu ele sau vagoane 30-76, 22-76 sunt utilizate deasemenea la trenuri regio pline de blatişti... Faptul că sunt compartimentate şi că au geamuri care se deschid este un argument pueril, dpdv al unui transport modern, performant şi civilizat.

Exemple:

20-55 006 (rev. Galaţi) folosit ca vagon suplimentar în tren IR1586 Constanţa-Bucureşti. Preţ: 62 lei. Chiar dacă este suplimentar, se putea utiliza un 20-83, 36-16 sau orice altceva mai curat cu AC de Galaţi/Constanţa.

50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014.jpg (282.13 KB; descărcat de 4014 ori)

50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014 (1).jpg (233.69 KB; descărcat de 4013 ori)

50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014 (2).jpg (265.54 KB; descărcat de 4012 ori)

50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014 (3).jpg (327.78 KB; descărcat de 4013 ori)


20-55 040 şi 114 (rev Braşov) folosite pe tren IR 1641 Bucureşti - Tg. Mureş. Preţ: 85,4 lei. După ce că sunt incredibil de infecte mai sunt folosite şi pentru un drum de aproape 9 ore...

20-55 040 şi 114 - Bucureşti Nord - 08.06.2014.jpg (231.87 KB; descărcat de 4014 ori)

 


 
Mergi la pagina:  1 2 3
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Vagoane de călători  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare