Forum părinte: Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)

 

Subiect: Discuții până la începerea lucrărilor de modernizare

38 mesaje, 5917 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Dragos Tanase
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni Dragos Tanase

Se mai aude ceva de eventuala prelungire a liniei pana la aeroport, direct, sau macar mult mai aproape decat acum (in camp si transfer cu microbuz)? Ar fi perfecta linia, pana se face metroul!

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Nu si nici o sansa.

 


  • Autor: alex230ro
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni alex230ro

Dragos Tanase a scris:
"Tren urban sau metrou subteran, pe ruta Bucuresti (Gara de Nord) - Otopeni)"?: http://www.incomemagazine.ro/articol_83 ... erane.html


vise :)
aici bataia e pe comisioane si CFR va pierde intotdeauna(pe mana lor de altfel)

 


  • Autor: Dragos Tanase
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni Dragos Tanase

alex230ro a scris:
vise :)
aici bataia e pe comisioane si CFR va pierde intotdeauna(pe mana lor de altfel)


totusi, cand am mers pe ruta asta (o singura data), controlorul cfr mi-a zis ca exista zvonul ca aceasta ruta sa fie preluata de o companie privata. daca ar fi asa, ar putea ei sa prelungeasca, pe cheltuiala proprie, linia pana la aeroport sau iar s-ar opune cineva, poate chiar din min. transporturilor, si ar pune bete in roate?

 


  • Autor: DocOctavius
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni DocOctavius

În România uneori funcționează exact invers... CFR prelungește linia pe bani de la buget după care o declară nerentabilă și o dă în administrare unei companii private care să scoată profit pe ea. Bine asta ipotetic pentru că momentan taximetriștii fac legea acolo și dubăreala e mult mai profitabilă în alte părți.

 


  • Autor: vlaicuandrei
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni vlaicuandrei

Linia exista pana in aeroport. E folosita pentru a aduce kerosen. Problema e ca INFRA nu si-a dat accordul sa circule Sageata pe acolo, ca nu e buna linia. Adica marlania de data asta a fost ca Sageata e mai grea si mai paguboasa decat un tren de ZAES-uri pline cu kerosen...iar trenul asta trage sa moara de cand cu faimoasele 783 si 780 ale RATB-ului, pe care regia le tot preaslaveste, plus miile de taximetristi care fac gura, ca le strica CFR-ul piata...

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Tu esti sigur de cea ce spui ? Linia aceea de combustibil nu duce la aeroport, ci la rezervoare. Prin "aeroport" in randurile de fata se intelege cu totul altceva. Lasand la o parte ca la Balotesti ar trebui schimbat sensul. Bine, nu ar fi un capat de tara acest lucru. ( Sa se schimbe sensul ).

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

Infra nu si-a dat acordul? :lol:  :lol:  :lol:  :lol: Pai daca Infra ar fi sa-si dea acordul de maine nu ar mai circula decat privatii, ca doar aia platesc TUI, pentru Calatori si Marfa e ordin de sus sa-i lase sa circule. Mai mult, parca am vazut ca la manevra cu kerosen s-a bagat GFR-ul, deci racordul ala sigur a fost reparat si e foarte bun, ca aia nu risca sa deraieze aiurea prin tufisuri.

Racordul ala e nu este foarte bun, este sublim, ca duce in aeroport destul de aproape de terminalul de calatori, se poate face foarte usor un peron care sa fie deservit de autobuzele interne ale aeroportului (alea de nu sunt nici macar inmatriculate) pe un drum propriu, un racord pe partea cealalta se poate face lafel de usor ca sa nu mai rebruseze in Otopeni, podul peste DN1 e de cale dubla deci Otopeni - Baneasa se poate dubla imediat si electrifica, Baneasa - Triaj deja e dubla si se poate remonta electrificarea furata de pasarile daunatoare, si asa ai cale dubla si electrificata, la Carpati se poate monta un macaz intre linia de Urziceni si cea de Constanta si asa mai castigi o linie de intrare/iesire din Nord, BC poate deveni o baza de rame Z sau alte EMU sh, vise...

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

:?:  :?:
Tot nu inteleg. Ce mi-e actualul peron, ce mi-e ala de la kerosen ?
La actualul peron nu pot circula autobuze neinmatriculate ? Oricum nu cred ca aici e problema.
Eventuala linie trebuie sa duca efectiv la terminal si nu la 1 km de el ( sau la 1,5 km cum e acum ).

 


  • Autor: Mircea G
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni Mircea G

3 pagini si o concluzie : acest presupus tren , nu este si nu va fi rentabil asa curind . Atunci pt ce agitatia in jurul lui ?
Eu zic ca un om normal nu vine de la Inter cu autobuzul 1 ora pina la gara , asteapta trenul 1 ora , merge 1/2 de ora cu el si coboara in cimp de unde vede luminitele aeroportului . Ar trebui sa fie cel putin lovit la cap .

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

Nu pot sa duca autobuze normale ca nu se pot intoarce pe DN1, trebuie sa intre pe niste stradute stramte si neasfaltate pe acolo la intoarcere si de aceea nu se pot baga decat dube. Si apoi e alt mediu in aeroport, sigur aia din aeroport inteleg cum trebuie facuta treaba si ar face un peron calumea, nu bataia aia de joc care e PO Otopeni de zici ca iti ia gatu in padure.

Daca in toate tarile civilizate exista tren si metrou (si chiar TGV) la aeroport atunci inseamna ca asa e bine, cine crede ca la un aeroport sunt doar oameni care iau taxiul, ii aduc rudele si cativa care iau autobuzul n-a mai fost printr-un aeroport adevarat de mult timp.

 


Mergi la pagina:  1 2 3
 
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare