Subiect: Bd. Liviu Rebreanu inainte de modernizare (linii 19, 23)
10 mesaje, 5648 vizualizări.-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Bd. Liviu Rebreanu inainte de modernizare (linii 19, 23)
Marian Andrei
Bulevardul Liviu Rebreanu
Acesta este legatura dintre zona Camil Ressu si 1 Decembrie 1918 - FAUR Poarta 4 . La ora actuala este tranzitat de liniile 19 si 23, pe acest tronson circuland in general tramvaie V3A-93 dar si V3A-93M FAUR/EP. Pe linia 19 care trece pe acest bulevard gasim si tramvaie CH PPC.
Date tehnice:
Lungime: 2,8Km
Intersectii cu linie de tramvai: Bd. 1 Decembrie 1918, Camil Ressu
Numar de statii: 6
Terminale: Barajul Dunarii (autouze, troleibuz)
Tip de linie: pe dale cu sina otelul rosu, nemodernizata
Bulevardul Liviu Rebreanu
Acesta este legatura dintre zona Camil Ressu si 1 Decembrie 1918 - FAUR Poarta 4 . La ora actuala este tranzitat de liniile 19 si 23, pe acest tronson circuland in general tramvaie V3A-93 dar si V3A-93M FAUR/EP. Pe linia 19 care trece pe acest bulevard gasim si tramvaie CH PPC.
Date tehnice:
Lungime: 2,8Km
Intersectii cu linie de tramvai: Bd. 1 Decembrie 1918, Camil Ressu
Numar de statii: 6
Terminale: Barajul Dunarii (autouze, troleibuz)
Tip de linie: pe dale cu sina otelul rosu, nemodernizata
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19, 23)
Gabi23
Astazi, duminica 28 noiembrie 2010, erau pe linia 23, la schimbul 1, urmatoarele vagoane:
Giurgiu (8 vagoane): 007, 013, 073, 083, 093, 134, 220, 236.
Titan (2 vagoane): 117, 348
Astazi, duminica 28 noiembrie 2010, erau pe linia 23, la schimbul 1, urmatoarele vagoane:
Giurgiu (8 vagoane): 007, 013, 073, 083, 093, 134, 220, 236.
Titan (2 vagoane): 117, 348
- Autor: rosetti61
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19, 23)
rosetti61
Linia de tramvai pe Liviu Rebreanu a fost deschisa in mai 1971, cand s-a pus in circulatie linia 30 Aleea Barajul Dunarii - Pod Izvor. Capatul de la Aleea Barajul Dunarii a resistat pana in 1985, cand linia s-a prelungit spre Bd 1 Decembrie 1918, o strapungere chinuita intre blocuri si betoniera; de la betoniera (durata pe la inceputurile constructiei cartierului prin 1960) se aprovizionau si utilitarele ITB cu nisip si pietris.
Linia de tramvai pe Liviu Rebreanu a fost deschisa in mai 1971, cand s-a pus in circulatie linia 30 Aleea Barajul Dunarii - Pod Izvor. Capatul de la Aleea Barajul Dunarii a resistat pana in 1985, cand linia s-a prelungit spre Bd 1 Decembrie 1918, o strapungere chinuita intre blocuri si betoniera; de la betoniera (durata pe la inceputurile constructiei cartierului prin 1960) se aprovizionau si utilitarele ITB cu nisip si pietris.
- Autor: SprinterXP
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
SprinterXP
Parcul liniilor 19 si 23 de astazi, Luni 4 Iulie 2011, la sch. 2 erau urmatoarele vagoane:
Linia 19 - Depoul Dudesti: 057, 104, 112, 127, 156, 271, 293, 352.
Linia 23 - Depoul Giurgiu: 064, 153, 328;
Depoul Titan: 014, 166, 272, 276, 292, 319.
Parcul liniilor 19 si 23 de astazi, Luni 4 Iulie 2011, la sch. 2 erau urmatoarele vagoane:
Linia 19 - Depoul Dudesti: 057, 104, 112, 127, 156, 271, 293, 352.
Linia 23 - Depoul Giurgiu: 064, 153, 328;
Depoul Titan: 014, 166, 272, 276, 292, 319.
- Autor: SprinterXP
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
SprinterXP
Cateva filmari de astazi de pe acest bulevard
Cateva filmari de astazi de pe acest bulevard
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
Gabi23
Astazi, 8 august 2012, erau pe linia 23, la schimbul 1, urmatoarele vagoane:
Dep. Titan: 096, 146, 166, 234, 265, 291, 334.
Dep. Dudesti: 057, 180, 254.
Astazi, 8 august 2012, erau pe linia 23, la schimbul 1, urmatoarele vagoane:
Dep. Titan: 096, 146, 166, 234, 265, 291, 334.
Dep. Dudesti: 057, 180, 254.
096 - 23 - 08.08.2012.jpg (142.3 KB; descărcat de 3682 ori)
-
- Autor: Axel
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
Axel
Calatorie cu vagonul 057 pe linia 23 noaptea.
Calatorie cu vagonul 057 pe linia 23 noaptea.

-
- Autor: Rathgeber2523
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
Rathgeber2523
Azi, 19 Ianuarie 2013, erau pe linia 23, la schimbul 2, urmatoarele vagoane:
Dep. Titan: #166, #096, #290, #169
Dep. Dudesti: 161, 185
Azi, 19 Ianuarie 2013, erau pe linia 23, la schimbul 2, urmatoarele vagoane:
Dep. Titan: #166, #096, #290, #169
Dep. Dudesti: 161, 185
-
- Autor: Rathgeber2523
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
Rathgeber2523
Azi, 07 Aprilie 2013, erau pe linia 23, la schimbul 2, urmatoarele vagoane:
Dep. Titan: #290, #276, #277, #265, #166
Dep. Dudesti: #167, #180
Azi, 07 Aprilie 2013, erau pe linia 23, la schimbul 2, urmatoarele vagoane:
Dep. Titan: #290, #276, #277, #265, #166
Dep. Dudesti: #167, #180
- Autor: AlexMisuRailfan
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
AlexMisuRailfan
Tramvaiele circula acum pe aici. Cred ca se poate modifica titlul topicului, asta ca sa nu se mai faca inca un topic degeaba
Tramvaiele circula acum pe aici. Cred ca se poate modifica titlul topicului, asta ca sa nu se mai faca inca un topic degeaba

-
- Autor: Costin
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Bd. Liviu Rebreanu (linia 23)
Costin
Nu, topicul ramane ca o prezentare a infrastructurii inainte de modernizare, asa cum avem si pentru Buzesti-Berzei.
Nu, topicul ramane ca o prezentare a infrastructurii inainte de modernizare, asa cum avem si pentru Buzesti-Berzei.