Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 453516 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Costin
Uite o idee "extrema". Daca afisajul sau AC ul sunt defecte sa se considere vehicului inapt pentru serviciu comercial si sa fie imobilizat pana la reparatie. Asa cum e prin toate tarile cu apa calda, unde nu vezi foi in geam deloc. De numar manjit cu ce naiba o fi aia (ca sper ca nu e scrijelit cu cheia) direct pe geam nu poate fi vorba).
Uite o idee "extrema". Daca afisajul sau AC ul sunt defecte sa se considere vehicului inapt pentru serviciu comercial si sa fie imobilizat pana la reparatie. Asa cum e prin toate tarile cu apa calda, unde nu vezi foi in geam deloc. De numar manjit cu ce naiba o fi aia (ca sper ca nu e scrijelit cu cheia) direct pe geam nu poate fi vorba).
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
cris_m
Mie mi se pare ca e creta toata ziua... Problema e alta, daca s-a defectat in timpul cursei (cum cred ca s-a intamplat, nu ar fi primul), ar fi trebuit sa se retraga la garaj...
Mie mi se pare ca e creta toata ziua... Problema e alta, daca s-a defectat in timpul cursei (cum cred ca s-a intamplat, nu ar fi primul), ar fi trebuit sa se retraga la garaj...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
shoppy
In tarile cu apa calda nu exista titulari, la noi circula ce vor titularii.
In tarile cu apa calda nu exista titulari, la noi circula ce vor titularii.
- ADK
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
shoppy
Lasă că parcarea Casei de odihnă STB din Predeal e permanent plină de mașini străineze, dacă era la Breaza, cu doar câteva Loganuri și restul veniți cu trenul, atunci mai vorbeam.
Lasă că parcarea Casei de odihnă STB din Predeal e permanent plină de mașini străineze, dacă era la Breaza, cu doar câteva Loganuri și restul veniți cu trenul, atunci mai vorbeam.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Hai să nu ne mai disputăm cu noțiunile de titulari / netitulari.
ADK, e simplu, când o să fi patron și o să ajungi la concluzia dacă mașina stă nu-ți intră bani în buzunar o să ai dreptul să-ți susții părerea cu argumente pentru titularizare. Până atunci ar fi bine să admiri peisajul, toamna e frumoasă, poate te inspiră.
Teoria e simplă, ca să fie rentabilă o mașină are nevoie de 1,4 șoferi.
Hai să-ți traduc că probabil nu-ți pică fisa.
Dacă am pentru o mașină un șofer mașina aceea nu circulă într-un an suficiente zile ca să-mi aducă mie profit.
Dacă am pentru o mașină doi titulari nu le pot asigura un salariu decent pentru amândoi.
Cum rezolvi ?
Precizez, dacă ești patron. Dacă lucrezi la stat pe subvenții sau dacă ești salahor la patron mult îți pasă. Dar dacă ești patron ?
Hai să nu ne mai disputăm cu noțiunile de titulari / netitulari.
ADK, e simplu, când o să fi patron și o să ajungi la concluzia dacă mașina stă nu-ți intră bani în buzunar o să ai dreptul să-ți susții părerea cu argumente pentru titularizare. Până atunci ar fi bine să admiri peisajul, toamna e frumoasă, poate te inspiră.
Teoria e simplă, ca să fie rentabilă o mașină are nevoie de 1,4 șoferi.
Hai să-ți traduc că probabil nu-ți pică fisa.
Dacă am pentru o mașină un șofer mașina aceea nu circulă într-un an suficiente zile ca să-mi aducă mie profit.
Dacă am pentru o mașină doi titulari nu le pot asigura un salariu decent pentru amândoi.
Cum rezolvi ?
Precizez, dacă ești patron. Dacă lucrezi la stat pe subvenții sau dacă ești salahor la patron mult îți pasă. Dar dacă ești patron ?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Chev Celios
Multi nu se retrag daca au defecte de genul pentru ca isi pierd turul si automat niste ore de munca.
cris_m wrote here:
Mie mi se pare ca e creta toata ziua... Problema e alta, daca s-a defectat in timpul cursei (cum cred ca s-a intamplat, nu ar fi primul), ar fi trebuit sa se retraga la garaj...
Multi nu se retrag daca au defecte de genul pentru ca isi pierd turul si automat niste ore de munca.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Gabi23
#6549 are de ceva timp probleme la afișajul frontal, fiind parțial defect . Ar trebui luate măsuri de remediere.
#6549 are de ceva timp probleme la afișajul frontal, fiind parțial defect . Ar trebui luate măsuri de remediere.
6549 - 112 - 30.01.2022.JPG (347.19 KB; downloaded 3699 times)
- Alex Mariciuc
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
shoppy
Pai sa-l declare defect si sa le dea la turci cu garantia in cap sa-l repare.
Pai sa-l declare defect si sa le dea la turci cu garantia in cap sa-l repare.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
V2A
La anumite Otokar (6549, despre care se vorbea anterior, 6448 etc.) am văzut acum ceva timp că se fisurase peretele despărțitor al cabinei, chiar în spatele scaunului șoferului...
La anumite Otokar (6549, despre care se vorbea anterior, 6448 etc.) am văzut acum ceva timp că se fisurase peretele despărțitor al cabinei, chiar în spatele scaunului șoferului...
- Axel
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Axel
6694 pe linia 139 :
6694 pe linia 139 :
6694-139,03.05.2022...jpg (281.81 KB; downloaded 2814 times)
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
STB Spotting 21
6556 tocmai a virat stanga de pe Sos. Mihai Bravu pe Vatra Luminoasa, oare incotro?
6556 tocmai a virat stanga de pe Sos. Mihai Bravu pe Vatra Luminoasa, oare incotro?
📖 Pagination options