Topic: V3A-93
2005 posts, 674648 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-93
ByOnu
Daca reuseste sa-l surprinda cineva in traseu, chiar sunt foarte curios cum arata.
3mil wrote:
#068 a fost dotat pe lateral cu rame pentru panouri publicitare.
Daca reuseste sa-l surprinda cineva in traseu, chiar sunt foarte curios cum arata.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
Am mers adineauri cu : 141, 254, apoi 219 și 329.
Ce diferență mare între ele! 141 și 254 mergeau super... Nu îmi venea să cred. 219 și 329, mormane de fier vechi, conserve rulante. Pe aceleași linii, primele 2 de Militari, silențioase, deci se poate întreține și un V3A. Cele de Alexandria, dezastru... Cade tabla de pe ele. Felicitări Militari. Cred că BLF, CA-PPC și orice tramvai ar avea o viață mai bună dacă ar domicilia la Militari, decât la alte bombe de depouri. Încă odată : felicitări Militari. Diferența e cer - pământ față de un V3A de B. N, Colentina, Titan, chiar și Giurgiului sau Alexandria.
Am mers adineauri cu : 141, 254, apoi 219 și 329.
Ce diferență mare între ele! 141 și 254 mergeau super... Nu îmi venea să cred. 219 și 329, mormane de fier vechi, conserve rulante. Pe aceleași linii, primele 2 de Militari, silențioase, deci se poate întreține și un V3A. Cele de Alexandria, dezastru... Cade tabla de pe ele. Felicitări Militari. Cred că BLF, CA-PPC și orice tramvai ar avea o viață mai bună dacă ar domicilia la Militari, decât la alte bombe de depouri. Încă odată : felicitări Militari. Diferența e cer - pământ față de un V3A de B. N, Colentina, Titan, chiar și Giurgiului sau Alexandria.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-93
SirVlady
329 nu a avut RK deloc in cei aproape 15 ani de existenta (daca nu a facut deja 15), desi exteriorul se prezinta cum se prezinta, interiorul se mentine bine cat de cat.
219, desi are RK in 2012, arata groaznic, sa nu mai zic de 005 sau 243 care alea sunt efectiv sub orice critica dpdv estetic...
P.S. Se poate muta discutia in topic-ul "Discutii Diverse"? Multumesc!
329 nu a avut RK deloc in cei aproape 15 ani de existenta (daca nu a facut deja 15), desi exteriorul se prezinta cum se prezinta, interiorul se mentine bine cat de cat.
219, desi are RK in 2012, arata groaznic, sa nu mai zic de 005 sau 243 care alea sunt efectiv sub orice critica dpdv estetic...
P.S. Se poate muta discutia in topic-ul "Discutii Diverse"? Multumesc!
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
Nu știu 254 și 141 când au avut, dar la 6 ani după rk, să arate în halul ăla, mă refer la 219. 254, nu știu nimic de el, 141 e de la Victoria. Când au avut rk, nu știu. Dar am mers și cu 152 și 057, și chiar și alea erau onorabile.
304 și 229, reparate în 2016, deja zici că merg pe roți triunghiulare. Oricum Alexandria a decăzut la calitatea mentenanței tramvaielor. Mă uitam și la 275...cândva un vagon de elită, la fel 197 și 295...acum sunt epave. Deși 275 merge cât de cât bine, dar exteriorul e un dezastru... Păcat, chiar arată bine cu cupla acoperită și semnalizatoare deasupra farurilor. Și 295 arată simpatic cu schema aia de vopsire. Dar ca aspect, ruine. Și toate vagoanele lui Alexandria arată rău. Ale BN arată cât de cât bine, dar sunt în stare precară, din cauza liniilor 24 și 45 care le afectează profund. Și se vede. Alexandria și Militari măcar deservesc linii în stare bună.
Nu știu 254 și 141 când au avut, dar la 6 ani după rk, să arate în halul ăla, mă refer la 219. 254, nu știu nimic de el, 141 e de la Victoria. Când au avut rk, nu știu. Dar am mers și cu 152 și 057, și chiar și alea erau onorabile.
304 și 229, reparate în 2016, deja zici că merg pe roți triunghiulare. Oricum Alexandria a decăzut la calitatea mentenanței tramvaielor. Mă uitam și la 275...cândva un vagon de elită, la fel 197 și 295...acum sunt epave. Deși 275 merge cât de cât bine, dar exteriorul e un dezastru... Păcat, chiar arată bine cu cupla acoperită și semnalizatoare deasupra farurilor. Și 295 arată simpatic cu schema aia de vopsire. Dar ca aspect, ruine. Și toate vagoanele lui Alexandria arată rău. Ale BN arată cât de cât bine, dar sunt în stare precară, din cauza liniilor 24 și 45 care le afectează profund. Și se vede. Alexandria și Militari măcar deservesc linii în stare bună.
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93
V2A
Apropo de calitatea RK-urilor, 106 de la Titan face anul acesta 6 ani de la ultimul RK. Vopseaua exterioară nu s-a cojit deloc, în zona lunetei aproape că nu are rugină și nu prea a avut perioade de absență din traseu. De asemenea, primele trepte de la uși au găuri pentru scurgerea apei care se acumulează (că s-au umplut cu mizerie și nu au fost curățate e altă treabă...). Se vede că a fost lucrat mult mai bine decât altele.
Apropo de calitatea RK-urilor, 106 de la Titan face anul acesta 6 ani de la ultimul RK. Vopseaua exterioară nu s-a cojit deloc, în zona lunetei aproape că nu are rugină și nu prea a avut perioade de absență din traseu. De asemenea, primele trepte de la uși au găuri pentru scurgerea apei care se acumulează (că s-au umplut cu mizerie și nu au fost curățate e altă treabă...). Se vede că a fost lucrat mult mai bine decât altele.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
La modul general, FAUR au fost mult mai bune decât V3A - 93 clasic URAC. Treaba e că sunt vechi. Și depinde și de persoana care îl exploatează. Dacă umblă doar anumiți vatmani pe el, da. Dar dacă îl dă la diverși, ajunge epavă.
275 de la Alexandria țin minte că avea vatmani lui. Și se vedea. Acum, la cine nimerește... Și se vede. Știu că în trecut doar anumiți vatmani îl conduceau.
În fine, mi s-a dovedit clar că și cataragele astea de V3A pot funcționa cum trebuie, cu o mentenanță adecvată. Sunt însă tramvaie, care parcă sunt defecte din naștere. Altele care între 2 RK nu au probleme, altele care după un an, gata! Și rulate pe aceleași linii, uneori același depou... Dispersia calității.
La modul general, FAUR au fost mult mai bune decât V3A - 93 clasic URAC. Treaba e că sunt vechi. Și depinde și de persoana care îl exploatează. Dacă umblă doar anumiți vatmani pe el, da. Dar dacă îl dă la diverși, ajunge epavă.
275 de la Alexandria țin minte că avea vatmani lui. Și se vedea. Acum, la cine nimerește... Și se vede. Știu că în trecut doar anumiți vatmani îl conduceau.
În fine, mi s-a dovedit clar că și cataragele astea de V3A pot funcționa cum trebuie, cu o mentenanță adecvată. Sunt însă tramvaie, care parcă sunt defecte din naștere. Altele care între 2 RK nu au probleme, altele care după un an, gata! Și rulate pe aceleași linii, uneori același depou... Dispersia calității.
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93
ADK
Așa au fost și cu 5126 și 5231 ale Berceniului, cât erau titularii pe ele arătau cumva, după ce au plecat...
Așa au fost și cu 5126 și 5231 ale Berceniului, cât erau titularii pe ele arătau cumva, după ce au plecat...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
L-am vazut zilnic dar in poza nu am apucat sa il trag. Nu se observa prea usor ramele alea fiind sub dunga si sub rama geamurilor.
3mil wrote:
#068 a fost dotat pe lateral cu rame pentru panouri publicitare.
L-am vazut zilnic dar in poza nu am apucat sa il trag. Nu se observa prea usor ramele alea fiind sub dunga si sub rama geamurilor.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dragos31
L-am văzut și eu zilele trecute în 45, dar eram în 97 și nu l-am putut fotigrafia...
L-am văzut și eu zilele trecute în 45, dar eram în 97 și nu l-am putut fotigrafia...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
Proaspătul 100 a blocat azi linia 19 pe Șerban Vodă în jurul orei 18:00. Deci, 100 e nou ieșit din URAC? Mișto...deci intră troace și ies epave... Doar un pic spoite colea...
Proaspătul 100 a blocat azi linia 19 pe Șerban Vodă în jurul orei 18:00. Deci, 100 e nou ieșit din URAC? Mișto...deci intră troace și ies epave... Doar un pic spoite colea...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-93
andrei11
Vedeți cum postați voi să vă aflați în treabă ?
Ce defect a avut ?
Îți garantez eu că poți trece ITP - ul pe bune cu o mașină de 2 ani vechime și peste 200 m să ți se spargă un furtun de la radiator sau să ți se gripeze rulmentul de presiune de la ambreiaj sau mai știu eu ce.
Dacă nu vii cu o informație credibilă și documentată abține-te te rog de la afirmații de genul troacă / epavă / etc.
Vedeți cum postați voi să vă aflați în treabă ?
Ce defect a avut ?
Îți garantez eu că poți trece ITP - ul pe bune cu o mașină de 2 ani vechime și peste 200 m să ți se spargă un furtun de la radiator sau să ți se gripeze rulmentul de presiune de la ambreiaj sau mai știu eu ce.
Dacă nu vii cu o informație credibilă și documentată abține-te te rog de la afirmații de genul troacă / epavă / etc.
📖 Pagination options