Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 305616 views
 
Go to page:  1  ... 94 95 96 97 98 99 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

"ce te faci cu soferii turci, bulgari, greci si alti balcanici"?
Dar nemtii, austriecii, italienii? Ei ce se fac cu acesti soferi? La ei de ce functioneaza lucrurile?

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană subway guru

Nu as sfatui pe nimeni sa se puna cu politia rutiera germana.  :)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Cristi N

A trebuit să amendăm peste 100 de proprietari de mașini fiindcă nu au comunicat în timp util Poliției Locale cine a parcat acele mașini în locuri nepermise, în special pe treceri de pietoni, stații de transport în comun și în alte locuri unde împiedicau serios pietonii.
Poliția Locală a primit de curând puterea de a cere date despre șoferii mașinilor parcate aiurea și și-a luat rolul și mai în serios. Aproape 6.000 de astfel de cereri au fost trimise către proprietarii de mașini și majoritatea s-au conformat și au suportat consecințele. Culmea e că amenda pentru refuzul de a comunica aceste informații (între 1.300 și 2.900 de lei) este substanțial mai mare decât cea pentru parcare neregulamentară (de la avertisment până la 725 de lei).
Nu ignoraţi fluturaşii pe care Poliţia Locală îi lasă în geam !
Dar, cel mai important – parcați regulamentar și nu ignorați nevoia pietonilor de a merge nestingheriți acolo unde au treabă. Orașul este al tuturor.


Sursa: Radu Mihaiu

Ca exercitiu social recomand sa aruncati si o privire pe comentariile de la postare.
332886443_1634765450299063_3814978888005862349_n.jpg (269.82 KB; downloaded 1570 times)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană mirceade

Meanwhile încă se mai pun în parbrize "reamintiri" cu valoare de hârtie igienică din codul rutier pentru parcări care nu ajung pe Facebook de parcă suntem într-un teatru de prost gust.
Și am făcut un exercițiu social și oamenii sunt nemulțumiți pe postare că sunt mințiți în față și nu se văd în teren amenzile.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Chev Celios

Atata timp cat pe Str. Garii Herastrau abia are loc sa treaca o masina de restul de masini parcate eu le dau dreptate. Locala se supara daca ii deranjezi.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană mirceade

N-am auzit în mandatul acesta de vreo încercare de eficientizare a modului de lucru pe rutier al Poliției Locale S2. Sper să mă înșel dar numerele în creștere de amenzi sunt la cote penibile față de situația din teren.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ByOnu

Zici?

In mandatul fostului ps2, am sunat la PLS2 pt mai multe masini parcate pe spatiul verde in zona Bd. Lacul Tei - Parcul Circului. Raspunsul dispeceratului "si ei unde vreti sa parcheze?!?!". In actualul mandat se da curs apelurilor chiar cu celeritate.

Nu zic ca s-a eficientizat ceva, zic ca cel putin oamenii aia isi fac treaba mai mult decat o faceau inainte. O fac perfect? Nu. O fac mereu? Nu. Dar, este o imbunatatire evidenta.

Daca exista propuneri de eficientizare a activitatii PLS2, cred ca putem sa le trimitem cu incredere. Am auzit ca unii reprezentati mai scormonesc si pe forumuri. Eu unul n-am idei.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană shoppy

Cat timp politia are instructiuni sa nu dea amenzi este si jenant sa vorbesti de eficientizare, intai sa dea amenzi cateva luni la foc continuu si abia atunci sa cercetam care pasi ar beneficia cel mai mult in urma unei eficientizari.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ByOnu

Politia in general sau PLS2?

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană shoppy

In general localele si rutiera.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană mirceade

ByOnu wrote here:
Zici?

In mandatul fostului ps2, am sunat la PLS2 pt mai multe masini parcate pe spatiul verde in zona Bd. Lacul Tei - Parcul Circului. Raspunsul dispeceratului "si ei unde vreti sa parcheze?!?!". In actualul mandat se da curs apelurilor chiar cu celeritate.

Nu zic ca s-a eficientizat ceva, zic ca cel putin oamenii aia isi fac treaba mai mult decat o faceau inainte. O fac perfect? Nu. O fac mereu? Nu. Dar, este o imbunatatire evidenta.

Daca exista propuneri de eficientizare a activitatii PLS2, cred ca putem sa le trimitem cu incredere. Am auzit ca unii reprezentati mai scormonesc si pe forumuri. Eu unul n-am idei.

N-am spus nicio secundă că se compară cu situația din mandatele foștilor, ci că pur și simplu se dau mult, dar mult prea puține amenzi și doar la sesizări ca să se observe ceva în teren.
Propunerile sunt multe dar din păcate primarul și consilierii săi par să fi învățat repede atitudinea standard a funcționarului public român: "Lăsați că știm noi mai bine". Discutăm într-adevăr degeaba atât timp cât ideile administrației pleacă de la "să nu deranjăm traficul prea mult", a se citi "să nu ne deranjeze pe noi șoferii prea tare".

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ADK

Știu că subiectul nu este ce-l potrivit, dar chiar nu am idee unde să-l continui ...
TPB wrote here:
Aceste autobuze sunt puține la număr, se defectează des și cu greu își fac loc printre miile de mașini din Capitală.
Soluția? Taxe și impozite duble pentru mașini, toate locurile de parcare să fie cu plată, dar și să achiziționăm 100 de autobuze neapărat articulate, fie Hybride, fie electrice, Mercedes-Benz sau Solaris.

În București sunt deja taxe mai mari pentru orice mașină înmatriculată acolo, dar cu siguranță că sunt și multe înmatriculate în alte județe și-și fac veacul prin capitală ori invers, din București împrăștiate prin țară.

Soluția ... Nu știu dacă neapărat taxele, locurile de parcare ș.a.m.d., că așa îl faci să-și ia "electrică" pe motiv că-i scutită de la impozit și e posibil să aibă, măcar prin unele locuri, scutire și de la taxa de parcare. Observ în ultimii ani, așa când am mai ajuns prin orașul natal, că străzile s-au tot lărgit, dar tot cu ambuteiaje mari au rămas, au apărut multe parcări în locuri cândva cu teren viran, dar niciunul cu loc liber, de unde Dumnezeului au "răsărit" atâtea mașini nu-mi dădeam seama pe moment, deși nici înainte de 2010 nu era cine știe cât de liber dar comparativ...

Păi, prezența multor mașini în anul curent vs acum 20 ani se "datorează" următoarelor aspecte, după propria opinie, cred că în următoarea ordine:

1. În principiu din cauza populației, sunt destui care stau în aceeași locuință (pe motiv să locuiască în București, din mai multe motive) 3-4 inși chiar și într-o garsonieră, unde fiecare are câte o mașină (că unii fără mașină sunt "terminați" chiar și sufletește), fiindcă nici nu mai e atât de "greu" să intri în posesia uneia. Ai banii, ai mașina la orice oră. Unde o ții? Eh... "Găsesc" un loc (în stația de autobuz, în parcarea magazinului, pe trotuar urcată cu totul etc), ce contează că-i regulamentar sau nu că criteriul era doar locul, dacă și ăla. Ăștia dacă te-ai luat de mașina lor, practic te-ai luat și de viața lor, ar investi și tot salariul doar să o aibă mereu.

2. Multe firme apărute "peste" noapte, cu un anumit număr de mașini ori care au achiziționat ulterior angajaților să nu mai folosească STB/Metrorex, ci să le folosească pentru navetă. 10 mașini de colo, alte 10 de dincolo ... Și de ar fi fost măcar atâtea, dar povestea nu se termină aici.

3. "Comoditatea" de a folosi mașina pentru orice fleac, când se poate folosi o cale mult mai ecologică. În trecut mi-am "mâncat" sănătatea cu un apropiat care folosea mașina din orice, iar răspunsurile primite m-au făcut să înțeleg că unora n-ai ce le face, cel puțin aparent. Ăștia însă trebuiesc bine "strânși" cu cureaua, să aleagă între a mânca/plăti consumații (altfel bye) și mașina. Dacă aleg mașina, e clar cine sunt.

Personal mă consider mai ecologic și-n trecutul mai recent am mers și merg pe jos, destul de mult, mai ales că în weekend odată ajuns în oraș autobuzele buzoiene circulă de parcă-i prima zi a anului în București, dacă am bafta să prind mașina dorită de bine, de nu, este și trotuar făcut.

Însă revenind, soluția după părerea mea ar fi să mai dezvoltăm din zonele urbane și metropolitane din țară și să mai "gonim" din populația bucureșteană că în ritmul acesta, nu va avea cu ce să fie mai bine. Evident, nu poți să impui cuiva să plece, dar poți dezvolta ce nu este și să oferi și-n alte locuri (poate chiar mai mult) ce oferi în București, ca să nu mai zică nimeni că "doar în București..." nu știu ce și cum.

Bineînțeles, e greu pentru cineva de-al locului să-l "scoți" de acolo, dar sunt și destui care ar putea să plece bine mersi și le-ar face mai bine acest pas.

Plus trebuie toate cât mai "aerisite", să "împrumutăm" puțin stilul SUA că înghesuiala nu ajută la nimic, ci creează doar incomoditate și disconfort. Este destul teren pentru orice încă 10 vieți de acum înainte.

Bineînțeles că lista nu se termină aici, vreau doar să spun că mărirea taxelor nu este chiar ce-a mai inteligentă soluție... Că unii ar pleca, dar nu toți suntem făcuți pentru același lucru și trebuie să respectăm, măcar într-o anumită măsură, preferințele și domeniile fiecăruia, deci ce-i în București este în general doar în București, însă majoritatea meseriilor se caută peste tot (profesor, conducător auto, casier, bodyguard, notar etc). E drept, se pot plăti diferit, însă dacă e o diferență prea mică nu știu cât se merită să mai suporți un loc mare, dar pe cât de mare pe atât de aglomerat, pretențios de trăit, limitat ca spațiu și activități casnice. Omul nu este un robot, trebuie să mai și trăiască.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Beaver_27

Poliția locală a sectorului 1 are un număr de whatsapp (0745.093.940) la care puteți face sesizări legate de mașini parcate neregulamentar sau terenuri cu deșeuri depozitare ilegal.  Cererile au aceeași valoare ca cele făcute telefonic (021/9540). Faceți o poză cu geolocalizare ca Gps map camera, specificați numele și problema și vor trimite un echipaj, din ce am auzit văzut chiar se dau amenzi.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană shoppy

Acum la Victoriei locala oprește pietonii care traversează pe roșu și le dă amendă.

 


Go to page:  1  ... 94 95 96 97 98 99 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2311 forum members have written 423336 posts in 5272 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use