Topic: V3A-2010-CA
1355 posts, 446962 views
📖 Pagination options
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
cosmindaniel
Mi se pare mie sau afișajul are alt font față de ce este pe restul tramvaielor?
Mi se pare mie sau afișajul are alt font față de ce este pe restul tramvaielor?
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
TudorSt
Este acelasi font ca la toate celelalte tramvaie (si nu numai) care au firme Bustec si nu Hannover. Pare diferit din cauza ca, fiind afisaj mai mic, literele sunt ceva mai inghesuite.
Este acelasi font ca la toate celelalte tramvaie (si nu numai) care au firme Bustec si nu Hannover. Pare diferit din cauza ca, fiind afisaj mai mic, literele sunt ceva mai inghesuite.
- tpbi.spotting_
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
tpbi.spotting_
Intre timp a aparut pe InfoTB. Insa nu apare semnul de PPC/LF...
Andi_C wrote here:
Câteva imagini cu 311, circulând pe linia 25. Tramvaiul încă nu apare pe InfoTB.
Intre timp a aparut pe InfoTB. Insa nu apare semnul de PPC/LF...
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Cezar210
Astăzi a fost prima zi de circulație a ”noului” V3A-2010-CA 311, domiciliat acum la Depoul Militari. Și-a început ”cariera” la acest depou pe linia 25, așa cum s-a spus și ceva mai sus.
Un cadru și din partea mea, cu 311, în această seară, pe linia 25.
V3A-2010-CA 311 - Linia 25 - Bd. Timișoara (stația ”Valea Oltului”) - 27 noiembrie 2024
Astăzi a fost prima zi de circulație a ”noului” V3A-2010-CA 311, domiciliat acum la Depoul Militari. Și-a început ”cariera” la acest depou pe linia 25, așa cum s-a spus și ceva mai sus.
Un cadru și din partea mea, cu 311, în această seară, pe linia 25.
V3A-2010-CA 311 - Linia 25 - Bd. Timișoara (stația ”Valea Oltului”) - 27 noiembrie 2024
IMG_5143.jpg (1.95 MB; downloaded 852 times)
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Luca M.
Rusinos cum in 14 ani de cand a inceput proiectul au facut doar 26 de vagoane. A trecut atat de mult timp incat primele deja au nevoie urgenta de RK, sunt intr-o stare deplorabila. CA-urile de Colentina cu măşti de CH, care sunt un pic mai noi decat 076/204, dar tot vechi, se prezinta totusi decent (in afara de boghiurile cu roti patrate).
Oricum, era timpul sa mai dea si la alt depou tramvaie modernizate sau CH reparate. Numai ca aici ar fi bine sa fie folosite cateva (cand vor fi mai multe) si pe linia 47.
Rusinos cum in 14 ani de cand a inceput proiectul au facut doar 26 de vagoane. A trecut atat de mult timp incat primele deja au nevoie urgenta de RK, sunt intr-o stare deplorabila. CA-urile de Colentina cu măşti de CH, care sunt un pic mai noi decat 076/204, dar tot vechi, se prezinta totusi decent (in afara de boghiurile cu roti patrate).
Oricum, era timpul sa mai dea si la alt depou tramvaie modernizate sau CH reparate. Numai ca aici ar fi bine sa fie folosite cateva (cand vor fi mai multe) si pe linia 47.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
ByOnu
Proiectul era anacronic in 2010. Si inca vor sa mai fabrice si in 2025.
In loc sa faca minimum necesar pe toata flota activa de V3A:
- sectiune PPC
- dotarea cu afisaje lizibile la exterior
- AC daca este tehnic posibil fara sa ia foc vagoanele.
Fara CA, fara masti, fara scaune noi, fara schimbat geamurile si alte navete spatiale.
Aceste modernizari trebuie vazute pentru ceea ce sunt: o prelungire a vietii acestor tramvaie pana la achizitionarea celor 250 dorite de PMB.
Proiectul era anacronic in 2010. Si inca vor sa mai fabrice si in 2025.
In loc sa faca minimum necesar pe toata flota activa de V3A:
- sectiune PPC
- dotarea cu afisaje lizibile la exterior
- AC daca este tehnic posibil fara sa ia foc vagoanele.
Fara CA, fara masti, fara scaune noi, fara schimbat geamurile si alte navete spatiale.
Aceste modernizari trebuie vazute pentru ceea ce sunt: o prelungire a vietii acestor tramvaie pana la achizitionarea celor 250 dorite de PMB.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
LucaTB
Noul 311 surprins într-un cadru nocturn pe linia 25, la capătul de linie C.F.R. Progresul:
Noul 311 surprins într-un cadru nocturn pe linia 25, la capătul de linie C.F.R. Progresul:
311 - 25 - 27.11.2024.jpg (1.92 MB; downloaded 735 times)
- neoman
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
neoman
Pe undeva este și o chestiune de percepție. Deși sunt total de acord cu tine că se pot moderniza decent fără "briz-brizuri", aceste tramvaie sunt victimele percepției proaste generate de mentenanța precară (interior degradat, vopsea aplicată cu pensula pe caroserie ca să enumăr doar câteva aspecte). De câte ori merg cu tramvaiul aud comentarii că iarăși vine "vechitura asta". Cumva aceste briz-brizuri mai spală din imaginea lor până vor fi înlocuite definitiv.
ByOnu wrote here:
Proiectul era anacronic in 2010. Si inca vor sa mai fabrice si in 2025.
In loc sa faca minimum necesar pe toata flota activa de V3A:
- sectiune PPC
- dotarea cu afisaje lizibile la exterior
- AC daca este tehnic posibil fara sa ia foc vagoanele.
Fara CA, fara masti, fara scaune noi, fara schimbat geamurile si alte navete spatiale.
Aceste modernizari trebuie vazute pentru ceea ce sunt: o prelungire a vietii acestor tramvaie pana la achizitionarea celor 250 dorite de PMB.
Pe undeva este și o chestiune de percepție. Deși sunt total de acord cu tine că se pot moderniza decent fără "briz-brizuri", aceste tramvaie sunt victimele percepției proaste generate de mentenanța precară (interior degradat, vopsea aplicată cu pensula pe caroserie ca să enumăr doar câteva aspecte). De câte ori merg cu tramvaiul aud comentarii că iarăși vine "vechitura asta". Cumva aceste briz-brizuri mai spală din imaginea lor până vor fi înlocuite definitiv.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Luca M.
Lumea nu va fi niciodata multumita cu nicio varianta de V3A. 227, V3A 93 PPC verde, arata izbitor de similar cu un 2010-CA verde , totul in afara de măştile din fața/spate, dar oamenii cand au urcat (moment trait de mine acum vreo luna), desi totul era nou si stralucitor, curat, oamenii tot au inceput cu “pai da’, normal ca iar vechitura, ca n-ar baga nimic nou..” etc.
Lumea nu va fi niciodata multumita cu nicio varianta de V3A. 227, V3A 93 PPC verde, arata izbitor de similar cu un 2010-CA verde , totul in afara de măştile din fața/spate, dar oamenii cand au urcat (moment trait de mine acum vreo luna), desi totul era nou si stralucitor, curat, oamenii tot au inceput cu “pai da’, normal ca iar vechitura, ca n-ar baga nimic nou..” etc.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
ByOnu
Pentru ca oamenii se simt prostiti cu aceste modernizari marketate la rang de navete spatiale de catre STB.
La fiecare 3 bucati modernizate (3/an, sa fie clar) apar comunicate de presa despre ce mare breakthrough tehnologic s-a infaptuit.
Trebuie sa le vedem pentru ceea ce sunt: niste tramvaie vechi. Trebuie sa fie doar curate, sigure si minimum necesar de accesibile.
Cu banii cu care modernizezi cate o unitate, ai pune pe picioare alte 5.
Pentru ca oamenii se simt prostiti cu aceste modernizari marketate la rang de navete spatiale de catre STB.
La fiecare 3 bucati modernizate (3/an, sa fie clar) apar comunicate de presa despre ce mare breakthrough tehnologic s-a infaptuit.
Trebuie sa le vedem pentru ceea ce sunt: niste tramvaie vechi. Trebuie sa fie doar curate, sigure si minimum necesar de accesibile.
Cu banii cu care modernizezi cate o unitate, ai pune pe picioare alte 5.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Andrei98
Pai da, pentru ca la interior este aceeasi conserva din anii 70 care doar a primit niste culori noi si scaune tapitate.
Luca M. wrote here:
Lumea nu va fi niciodata multumita cu nicio varianta de V3A. 227, V3A 93 PPC verde, arata izbitor de similar cu un 2010-CA verde , totul in afara de măştile din fața/spate, dar oamenii cand au urcat (moment trait de mine acum vreo luna), desi totul era nou si stralucitor, curat, oamenii tot au inceput cu “pai da’, normal ca iar vechitura, ca n-ar baga nimic nou..” etc.
Pai da, pentru ca la interior este aceeasi conserva din anii 70 care doar a primit niste culori noi si scaune tapitate.
📖 Pagination options