Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Ştiri, proiecte, perspective

1886 posts, 609315 views
 
Go to page:  1  ... 94 95 96 97 98 99 100  ... 135
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, proiecte, perspective captiva

shoppy wrote:
Acum sa nu apara fiecare prorietar sa is laude achizitia la marginea orasului, daca accepti ca toata viata o sa pleci de acasa cu masina atunci unele sunt mai ok, altele mai putin ok.


Da, desigur, caci RATB nu circula nici pe Prelungirea Ghencea, nici pe Alexandriei, nici prin Rosu etc. La mine statia de autobuz e la 300 de metri de casa (cam 4 minute de mers agale).

shoppy wrote:
Unii au plecat de dimineata de acasa, dupa 3km s-au inzapezit pe CB si le-a luat 14 ore ca sa se intoarca acasa, se poate inampla oricand din nou deci lasati explicatiile cu "in 10min ajung nustiunde".


Imi cer mii de scuze! Cum dracu' m-am gandit sa spun ca ajung in trei minute la hipermarket in 355-360 de zile pe an cand, de fapt, in cele 5-10 zile cu viscol fac mai mult (uneori mult mai mult). Asta mai ales ca se stie ca, spre desoebire de periferie, in Bucuresti ninsoarea si ploaia nu afecteaza in niciun fel traficul.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Costin

Faceti generalizari periculoase si riscati sa ajungeti la atacuri personale... va rog sa evitati generalizarile irelevante si atacurile.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Stimate coleg captiva  tocmai v-a rugat cos sa nu mai dezvoltati subiectul ( disputa cu colegul MirceaG ),  cel putin aici. Remarca dvs o gasiti la Club. Multumesc.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Mircea G

andrei11 wrote:
Stimate coleg captiva  tocmai v-a rugat cos sa nu mai dezvoltati subiectul ( disputa cu colegul MirceaG ),  cel putin aici. Remarca dvs o gasiti la Club. Multumesc.
Nu pe mine ma cita , si nu cu mine are probleme , cum nici eu nu am ....

 


Re: Stiri, proiecte, perspective t530

CNADNR, amendată în urma unei anchete Digi24

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Justitie/EXCLUSIV+Contractele+ilegale+ale+CNADNR+la+DNA

Nenea ala din filmare mai lucreaza la CNADNR ?!  :o

 


Re: Stiri, proiecte, perspective TibiV

Informare de presă
09.10.2015

Având în vedere faptul că în cursul zilei de astăzi, 9.10.2015, juristul Alin Goga a transmis mai multe amenințări la adresa unor salariați ai Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), atât verbal, cât și prin interpuși sau sms, aducem la cunoştinţă opiniei publice că astfel de acţiuni contravin codului de comportament etic prevăzut de legislația în vigoare , preluat de  CNADNR SA obligatoriu pentru toţi salariaţii companiei.
De asemenea, domnul Alin Goga a afirmat că are cunoștință despre concluziile și constatările reprezentanților Corpului de Control, cu toate că acest control nu a fost încă finalizat și nu a fost întocmit un raport final.
Toate aceste acțiuni ale domnului Alin Goga au determinat restricționarea accesului acestuia în incinta companiei.
Menționăm că toate aceste acţiuni, declarații și participări la emisiuni TV nu vor schimba cursul cercetărilor penale efectuate de către organele abilitate, cercetări în care domnul Alin Goga încearcă să-și schimbe calitatea.

CNADNR SA

 


Re: Stiri, proiecte, perspective t530

Nu tine de Bucuresti, dar trebe postat  :evil:

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Autostrada+Orastie-Sibiu+trebuie+demolata

O parte din autostrada Orăștie-Sibiu trebuie demolată. Cine plăteşte

Nu construim autostrăzi, noi le demolăm! O bucată din şoseaua Orăştie-Sibiu trebuie demolată şi reconstruită, după ce specialiştii au găsit apă la doar opt metri sub asfalt. Concluzia apare într-un document al Companiei de Autostrăzi, obţinut de cotidianul "România Liberă". Şoseaua a fost inaugurată cu două zile înaintea prezidenţialelor de anul trecut, dar a fost deja închisă din cauza numeroaselor probleme care puneau în pericol viaţa şoferilor.  

ACTUALIZARE 18.20. (Cătălin Drula, vicepreşedinte al asociaţiei ProInfrastructura, a explicat pentru Business Club cum s-a ajuns la această situaţie şi cât de mare este pericolul pierderii finanţării europene pentru această investiţie în infrastructură):

„De plătit, deocamdată, plătim noi. Şi prin nefolosirea autostrăzii, până la urmă plătim indecizia, incompetenţa de ambele părţi şi o legislaţie deficitară.

Există o vină şi de partea constructorului care a executat lucrări de mântuială, şi de partea CNADNR.

Nu e vorba despre demolarea tronsonului, ci a unei porţiuni de 200 de metri.

S-a împins riscul geologic către antreprenor, s-a încercat ca autorităţiler să nu aibă nicio responsabilitate şi să nu plătească nimic în plus.

Sunt şi chestiuni birocractice, CNADNR, care e responsabilă, e un pic nepăsătoare.

E de remarcat că legislaţia în România, în urma cazurilor de corupţie nu mai permite suplimentarea contractelor cu mai mult de 20%, suplimentarea la acest contract era de 50% pentru un tunel şi un viaduct îngropat.

E urgent ca reparaţia să se facă cât mai repede, va fi nevoie de măsuri de consolidare, coloane forate. Sperăm să se deschidă înainte de sărbători, altfel e risc şi de a pierde banii de la UE”.

Echipele de control ale companiei au verificat tronsonul Cunţa-Sălişte al autostrăzii, cel care este deja închis circulaţiei pentru reparaţii, şi au descoperit că la opt metri sub asfalt sunt infiltraţii de apă.

Singura soluţie ce apare în nota de constatare este închiderea completă a traficului şi demolarea completă a autostrăzii în zona respectivă.

Remedierea problemelor întâmpinate în zona kilometrului 60 pe autostrada Sibiu-Orăştie necesită demolarea completă a căilor de circulaţie.

Deşi a pretins tot timpul că autostrada Sibiu-Orăştie are doar nişte „fisuri superficiale” în zona kilometrului 60 de pe lotul 3, problemele proiectului sunt grave.

Un document al companiei indică faptul că nu este vorba de fisuri de suprafaţă, ci de probleme ce necesită demolarea integrală a lucrărilor.

„Cu ajutorul unui excavator având cupa de 1,3 metri cubi s-a constatat că infiltările de apă sunt la o adâncime între 8 şi 10 metri faţă de cota roşie (linia autostrăzii într-un plan vertical – n. red.)”, arată o notă de constatare semnată de angajaţi ai Companiei Naţionale de Drumuri Naţionale şi Autostrăzi din România (CNADNR), respectiv Călinescu Doru, director de calitate, Nicula Dan, inginer al Direcţiei regionale Braşov, şi Mihai Gheorghe, şeful serviciului autostrăzi al aceleiaşi direcţii.

Nicolae Boţu, profesor la Facultatea de Construcţii din Iaşi: „Să radă tot şi să respecte proiectul iniţial. Nu s-a respectat contractul sub nicio formă şi materialele care s-au pus acolo, în terasamente, sunt de foarte proastă calitate. Fundaţia trebuie să fie de bună calitate”.

Până la refacerea drumului, mai avem însă de aşteptat.

Narcis Neaga, director general CNADNR: „Un antreprenor serios în maxim o lună jumate poate să termine ce e acolo. Având în vedere că nu există recepţie la terminarea lucrărilor, toate costurile sunt suportate de către antreprenor”.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective t530

"Orice minune tine 3 zile !"  :popa:

http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20514734-transparenta-promisa-noul-primar-bucurestiului-opacizat-dupa-doar-luna-nu-poate-publica-detaliile-contractelor-controversate-pentru-nu-lasa-juristii.htm

Transparenta promisa de noul primar al Bucurestiului s-a opacizat dupa doar o luna: nu poate publica detaliile contractelor controversate pentru ca nu-l lasa juristii

Cand a fost numit in functia de primar general interimar al Capitalei, Stefanel Dan Marin a promis ca va publica toate contractele derulate de Primaria Capitalei. De atunci a trecut mai bine de o luna, iar pe site-ul Primariei a aparut o sectiune cu "Situatia contractelor atribuite conform OUG 34/2006, aflate in derulare la Municipiul Bucuresti".  Surpriza insa, acolo, nu se regasesc contractele incheiate de municipalitate asa cum ne-am fi asteptat, ci o lista a acestora, la fiecare contract fiind trecuta firma/firmele cu care a fost incheiat, data incheierii, modul de atribuire, valoarea acestuia, obiectul contractului si daca se afla in derulare sau este sistat. Aceste informatii sunt insa publice de multa vreme, ele regasindu-se pe site-ul de licitatii publice, fara a fi insa sistematizate.

"Trebuie sa fim constienti ca problemele bucurestenilor pot fi rezolvate doar printr-o viziune larg impartasita asupra prioritatilor pe termen scurt. Aceste prioritati sunt: demararea unui audit complex la nivelul tuturor institutiilor aflate in subordinea Primariei si a Consiliului General, transparentizarea actului administrativ prin: publicarea contractelor de achizitii publice, aplicarea riguroasa a transparentei decizionale si implicarea societatii civile in procesul de luare a deciziilor, repunerea urgenta a regiilor autonome pe baze economice corecte si urgentarea definitivarii actualelor proiecte de investitii", a declarat Stefanel Dan Marin atunci cand a fost numit in functie, pe 15 septembrie 2015.

Pe 5 octombrie, primarul interimar a dat o dispozitie prin care "in vederea asigurarii transparentei decizionale, toate contractele atribuite in baza OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de catre aparatul de specialitate al Primarului General al Municipiului Bucuresti si institutiile publice de interes local aflate sub autoritatea Consiliului General al municipiului Bucuresti, aflate in derulare, vor fi postate pe site-ul PMB, conform anexelor 1a,1b, 2a si 2b".

Prin dispozitie,  Directia Generala de Operatiuni a fost obligata sa creeze o rubrica distincta pe site-ul Primariei pentru afisarea contractelor si sa actualizeze datele pana pe data de 25 a fiecarei luni.

Anexele reprezinta de fapt niste tabele in care directiile de specialitate trebuie sa completeze urmatoarele date:
- numarul contractului;
- data la care a fost atribuit;
- firma/firmele cu care a fost semnat;
- obiectul contractului;
- valoarea;
- stadiu contract.

Pe 7 octombrie 2015, Stefanel Dan Marin a trimis un comunicat de presa in care spunea ca a cerut persoanelor responsabile din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti,  informatii privind actiunea de transparentizare a activitatii institutiei. "In acest sens, edilul-sef a solicitat termene concrete si scurte pentru publicarea pe site-ul Municipalitatii (  www.pmb.ro) a tuturor contractelor de achizitii publice, corespunzator primei promisiuni facute in momentul preluarii functiei de primar general interimar", se arata in comunicat.

documente
Contracte Directia Transport
(19 Oct 2015) PDF, 808KB
Astazi a aparut pe site-ul municipalitatii rubrica si lista contractelor, insa nici vorba de publicare acestora. Contactat de HotNews.ro, primarul interimar  a declarat ca nu se pot publica niste copii ale contractelor derulate de municipalitate. "Se vor publica date de referinata din aceste contracte, valoare lor, cum au fost atribuite, cand, cu ce firme. Am vorbit insa cu juristii si acestia spun ca nu se pot publica niste copii ale contractelor deoarece exista clauze de confidentialitate. Ca sa le publicam trebuie sa obtinem acordul celeilalte parti. Altfel ma dau in judecata", a declarat primarul interimar pentru HotNews.ro.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective ByOnu

Asta cu clauzele de confidentialitate a unei institutii PUBLICE este criminala!! Ce trebuie sa fie atat de confidential la o lucrare de pavare, de exemplu? Sa faca in asa fel in cat NOILE contracte sa fie transparente, la figurat, desigur.

 



Re: Stiri, proiecte, perspective URANUS

Sursa: B365.RO

http://www.b365.ro/mobi/inca-doua-pasaj...39614.html

Încă două pasaje vor fi construite pe Șoseaua Mihai Bravu. VEZI PROIECTELE

Primăria Capitalei vrea să construiască încă două pasaje supraterane sau subterane pe Șos. Mihai Bravu, după ce anul trecut a reușit să îl finalizeze pe cel de la intersecția cu Calea Văcărești. Noile pasaje vor avea un cost total de 132,8 milioane euro. Lucrarile au fost incluse în lista de proiecte ITI (Investiții Teritoriale Integrate) pentru zona București - Ilfov.
Încă două pasaje vor fi construite pe Șoseaua Mihai Bravu din Capitală, potrivit reprezentanților Primăria Capitalei. Proiectele au fost incluse în "Raportul tehnic: Inventarul proiectelor" din cadrul Planului de Mobilitate Urbană Durabilă  București-Ilfov, coordonat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), dar și în lista de proiecte ITI (Investiții Teritoriale Integrate) pentru zona București - Ilfov (n.r. ITI sunt instrumente de dezvoltare teritorială care presupun existenţa unei strategii de dezvoltare teritorială integrată aferentă unui teritoriu desemnat).  

Primul pasaj va fi unul suprateran și va fi construit la intersecția cu Bulevardul Ferdinand și Șoseaua Iancului. "Obiectivul prouectului este fluidizarea traficului pe Inelul Principal în vederea asigurării unei căi de ocolire a centrului oraşului pentru fluxurile de trafic de tranzit prin amplasarea pasajului în lungul Şos. Mihai Bravu la intersecţia cu bd. Ferdinand I şi Şos. Iancului", au precizat reprezentanții B365.ro, într-un răspuns remis B365.ro.

Pasajul va avea o lungime totală de 1.300 de metri, iar durata estimată de realizare a proiectului este de 24 de luni. Valoarea investiției este de 106,5 milioane euro

Cel de-al doilea pasaj va fi construit la intersecția Șos. Mihai Bravu cu Calea Vitan. Și acesta va fi realizat tot în lungul șos. Mihai Bravu, însă deocamdată nu se știe ce tip de pasaj va fi: subteran sau suprateran. Reprezentanții Primăriei Capitalei au stablit însă lungimea lucrării precum și costul acesteia. Astfel, pasajul va avea o lungime de 400 de metri și o valoare estimată de 26,3 milioane euro. Lucrările vor dura și în acest caz 24 de luni.

"Proiectele au fost discutate si avizate in cadrul Grupului Mobilitate si cuprinse initial in lista celor 80 de proiecte de Investitii Teritoriale Integrate. Acestea au fost transmise de Primaria Municipiului Bucuresti in luna aprilie 2013, cu sprijinul S.C. METROUL S.A. unui numar de 6 ministere si Primului Ministru, in vedereaincluderii lor in programe de finantare, in corelare cu alte obiective de dezvoltare pentru zona Bucuresti si Ilfov. Fiecare dintre proiectele mentionate a fost inclus in lista de proiecte ITI (Investitii Teritoriale Integrate) de catre entitatea care l-a propus, pe baza unei fise de proiect", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții Primăriei Capitalei.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Robert24

La Vitan NU trebuie pasaj!
La Dristor si Baba Novac!...

Oricum, sunt vise umede momentan...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective 133 313

Aia de la bre365 n-au aflat ca s-a schimbat primarul.  :twisted:
In alta ordine de idei, trambitatul termen 26 octomrbie de revenire a tramvaielor in Pantelimon... a picat fara surle si trambite. Semn ca noul primarele nu stie cu cine are de a face si daca le arata la radihonii o poza cu bunicuta mov incruntata nu se sperie ei asa usor.
Iar pentru Piata Sudului vor cadea niste capete. Daca nu la propriu cum s-ar fi intamplat in 1948... la figurat sigur.  :twisted: Dar intai trebuie sa intre vreunul intr-o groapa si sa plece pe targa/scandura de acolo. Ca tragedia e farmecul, nu?  :evil:

 


Re: Stiri, proiecte, perspective URANUS

La Vitan ar trebui o statie de metrou dar nu stiu daca se poate face.

 


Go to page:  1  ... 94 95 96 97 98 99 100  ... 135
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 434629 posts in 5410 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use