Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2502 posts, 787179 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 94 95 96 97 98 99 100  ... 179
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

La Alexandria sunt indisponibile: 131, 136, 224, 4002, 4020, 4030, 4036. Plus asincronele 076 si 361. Din CH PPC vor mai pleca doua la RK anul asta.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Costin

Robert wrote:
Mai bagă/spală niște bani  :popa: în tramvaie vechi de vreo 50 de ani că o să iasă din exploatare

Pot fi spuse foarte multe despre aceste tramvaie si despre proiectul in general, despre oportunitate, tehnologii folosite si mod de constructie, fiind loc de 'mai bine' pe toate planurile, dar e efectiv gresit sa spui ca au 50 de ani. Ele sunt constructii noi, de la zero. Au 11-12 ani.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4020 cel mai probabil este urmatorul care pleaca la RK, este in mare parte descompletat.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

4020 are vreo 12 ani din care a stat pe bara cel putin vreo doi (daca nu mai mult), a avut de multe ori probleme tehnice (e plin topicul de fata despre diverse probleme pe care le-a avut).
De ce are prioritate la transformare in Vxx-2020 ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Aia e decizia conducerii depoului, conducere care a pus pe dreapta jumatate din parcul depoului iar cel circulant il vedeti toti cum arata.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

Oh, Sfinta Decizie a Inteleptei si Intangibilei Conduceri a Depoului !

Poate ar fi momentul unei analize la nivel de STB a criteriilor de performanta despre care discutam mai demult ?

Si poate o gestiune centralizata a parcului ? Daca depourile si autobazele n-ar mai avea atita parc la dispozitie si criterii de performanta asociate CUP care sa conteze major in pachetul salarial, ia sa vedem cum s-ar mai misca...

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

1689 wrote:
De ce are prioritate la transformare in Vxx-2020 ?


De ce nu? Tocmai pentru ca este bolnavicios. :)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu se mai gasesc piese pentru choppere si MCKV. Sa nu uitam ca sistemul e proiectat la Politehnica pe la inceputul anilor 2000.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Costin

...iar conceptul in sine este vechi de aproape 40 de ani. Nu inteleg de ce au ales in 2007 tractiune in CC cu choppere (tehnologie de prin 75) si nu tractiune cu invertoare (CA), care era deja o tehnologie matura si dovedit mai eficienta decat tractiunea in CC, folosita si azi pe scara larga si pentru care gasesti si know-how si piese...

Ca tot ziceam mai sus ca proiectul are multe minusuri - la asta ma gandeam in principal atunci.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Pentru ca asta stiau ei sa faca atunci si nu era de conceput sa apeleze la echipamente de la externi. A fost un mare coflict pe vremea aia cand s-a venit cu ideea de trecere la asincron. 204, 076 si seria LF 406-410 au si acum caroseria adaptata pentru choppere.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati CiprianTRB

Sa înțeleg ca orice V3A pleacă la RK va fi transformat în V3A-CA-2020?

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

... dar nu mai mult de 18...

Si - cel mai probabil - din cele mai noi.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati CiprianTRB

Pai de ce? Nu se mai poate face o licitație pentru echipamente? Dacă STB chiar vrea sa facă ceva semnificativ  ar trebui sa mai cumpere macar câteva zeci de seturi de echipamente.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Andrei98

Pai problema este ca ei nu au achitat nici echipamentele din ultimele licitatii. Nu au mai platit, nu au mai primit nici urmatoarele echipamente. In ritmul asta degeaba fac licitatii peste licitatii pentru ca tot se ajunge la un blocaj din cauza faptului ca ei nu prea platesc la timp in cel mai bun caz sau nu platesc deloc.

 


Go to page:  1  ... 94 95 96 97 98 99 100  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2429 forum members have written 434784 posts in 5412 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use