Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1399 posts, 342753 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Costin, chiar nu văd legătura. Eu traversez în Bucureşti, nu în Norvegia. Prefer să mă feresc eu de maşini şi nu maşinile să mă ferească pe mine.
Şi instinctul de conservare nu e de dragul discuţiei, el chiar trebuie să existe.
Costin, chiar nu văd legătura. Eu traversez în Bucureşti, nu în Norvegia. Prefer să mă feresc eu de maşini şi nu maşinile să mă ferească pe mine.
Şi instinctul de conservare nu e de dragul discuţiei, el chiar trebuie să existe.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
Legea sanctioneaza cu amenda depasirea vitezei legale cu cel putin 10km/h, la 9km/h peste limita nu exista sanctiune asa ca politistul nu prea are ce iti face. In extremis poate cel mult sa scrie un avertisment dar cam aia e tot.
Pe de alta parte, legea zice la art 123 ca:
O situatie asemanatoare e la articolul privind obligatia pietonilor de a se asigura. Au obligatia asta doar cand traverseaza pe la coltul strazii sau in toate cazurile?
E pentru binele lui ca pietonul sa se asigure dar sunt cazuri in care acesta nu o face corespunzator: poate fi vorba de un batran care nu mai apreciaza bine vitezele, un miop care din diverse motive nu are ochelarii la el, etc.
Pentru cazuri de genul asta mi se pare ca cea mai potrivita solutie sunt semafoarele cu buton si regula ar trebui sa fie simpla: cel putin 2 benzi pe sens -> toate trecerile semaforizate.
Am vazut ce inseamna asta pe sos. Colentina, inainte sa semaforizeze trecerile de la Rose Garden si de la Plumbuita/Cremenita erau cativa morti (cu dreptatea in mana) in fiecare an. De cand s-au pornit semafoarele alea eu nu am mai auzit de accidente mortale in cele 2 puncte.
PS Oamenii nu blocheaza strada in sensul legii, nu s-au asezat pe jos, nu au adus obiecte pe carosabil, etc. Ei doar traverseaza pe unde e permis de codul rutier. Brigada Rutiera poate rezolva situatia simplu daca doreste, planteaza cate un politist la fiecare trecere si atunci toata lumea va trebui sa ii respecte indicatiile altfel va fi pasibila de amenda. Pe de alta parte si ei cred ca au facut destule referate catre ASB pentru semaforizarea respectivelor treceri, referate care nu au avut vreun rezultat in afara de un numar de inregistrare.
Legea sanctioneaza cu amenda depasirea vitezei legale cu cel putin 10km/h, la 9km/h peste limita nu exista sanctiune asa ca politistul nu prea are ce iti face. In extremis poate cel mult sa scrie un avertisment dar cam aia e tot.
Pe de alta parte, legea zice la art 123 ca:
Conducătorul de vehicul este obligat să circule cu o viteză care să nu depăşească 30 km/h în localităţi sau 50 km/h în afara localităţilor, în următoarele situaţii:Sincer sa fiu nu imi e clar daca se cumuleaza toate conditiile sau avem doua cazuri diferite: treceri nesemaforizate semnalizate (cazul 1) si drum cu o banda si pietoni care vor sa traverseze (cazul 2).
h) la trecerile pentru pietoni nesemaforizate, semnalizate prin indicatoare şi marcaje, când drumul public are cel mult o bandă pe sens, iar pietonii aflaţi pe trotuar, în imediata apropiere a părţii carosabile, intenţionează să se angajeze în traversare;
O situatie asemanatoare e la articolul privind obligatia pietonilor de a se asigura. Au obligatia asta doar cand traverseaza pe la coltul strazii sau in toate cazurile?
E pentru binele lui ca pietonul sa se asigure dar sunt cazuri in care acesta nu o face corespunzator: poate fi vorba de un batran care nu mai apreciaza bine vitezele, un miop care din diverse motive nu are ochelarii la el, etc.
Pentru cazuri de genul asta mi se pare ca cea mai potrivita solutie sunt semafoarele cu buton si regula ar trebui sa fie simpla: cel putin 2 benzi pe sens -> toate trecerile semaforizate.
Am vazut ce inseamna asta pe sos. Colentina, inainte sa semaforizeze trecerile de la Rose Garden si de la Plumbuita/Cremenita erau cativa morti (cu dreptatea in mana) in fiecare an. De cand s-au pornit semafoarele alea eu nu am mai auzit de accidente mortale in cele 2 puncte.
PS Oamenii nu blocheaza strada in sensul legii, nu s-au asezat pe jos, nu au adus obiecte pe carosabil, etc. Ei doar traverseaza pe unde e permis de codul rutier. Brigada Rutiera poate rezolva situatia simplu daca doreste, planteaza cate un politist la fiecare trecere si atunci toata lumea va trebui sa ii respecte indicatiile altfel va fi pasibila de amenda. Pe de alta parte si ei cred ca au facut destule referate catre ASB pentru semaforizarea respectivelor treceri, referate care nu au avut vreun rezultat in afara de un numar de inregistrare.
- essco
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
essco
Da, si era si baut si drogat...
Hai sa nu facem presupuneri de genul "o fi zis el ceva..."
Daca e implementata ca pe Soseaua Pantelimon, mai bine lipsa!
Si eu sunt la fel.
andrei11 wrote here:
...
Tânărul acela s-a asigurat când a traversat pe trecere sau era cu căştile în urechi şi cu degetele în telefon ? .
Da, si era si baut si drogat...
Hai sa nu facem presupuneri de genul "o fi zis el ceva..."
reiny2000 wrote here:
..
Soluția cu semafor cu buton ....... poate fi implementată rapid,....
Daca e implementata ca pe Soseaua Pantelimon, mai bine lipsa!
andrei11 wrote here:
...
Şi eu practic stilul "agresiv", chiar "foarte agresiv" la unele traversări dar în orice caz nu sinucigaş. Dacă vine nebunul nu mă pun cu el, îl las să treacă.
...
Si eu sunt la fel.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Ce ai cu Şoseaua Pantelimon ? O cunosc foarte bine. Mie mi se pare că e ok semaforizarea, vorbesc şi ca pieton şi ca şofer.
Părerea mea este că a fost neatent, nu s-a asigurat.
Traversarea abuzivă cu scop de blocare a străzii tot protest se numeşte. Aşa vorbesc şi eu cu câţiva şoferi şi circulăm în paralel la oră de vârf pe toate benzile de la Mihai Bravu cu 5 km / h. Corect ? Sau în Pasajul Unirii.
Sau personalul STB nu face grevă, dar circulă cu 5 km / h. Din punct de vedere al Poliţiei Române circulaţia în oraş cu 5 km / h nu e sancţionabilă.
Ce ai cu Şoseaua Pantelimon ? O cunosc foarte bine. Mie mi se pare că e ok semaforizarea, vorbesc şi ca pieton şi ca şofer.
essco wrote:
Da, si era si baut si drogat...
Părerea mea este că a fost neatent, nu s-a asigurat.
Traversarea abuzivă cu scop de blocare a străzii tot protest se numeşte. Aşa vorbesc şi eu cu câţiva şoferi şi circulăm în paralel la oră de vârf pe toate benzile de la Mihai Bravu cu 5 km / h. Corect ? Sau în Pasajul Unirii.
Sau personalul STB nu face grevă, dar circulă cu 5 km / h. Din punct de vedere al Poliţiei Române circulaţia în oraş cu 5 km / h nu e sancţionabilă.
- Beaver_27
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Beaver_27
Sursa: https://buletin.de/bucuresti/protestul-de-pe-antiaeriana-a-produs-efecte-va-fi-montat-un-semafor-la-intersectia-cu-str-vasile-cojocaru/
O mică victorie pot spune eu.
Protestele oamenilor n-au rămas, însă, fără efect. În ședința Comisiei Tehnice de Circulație de ieri, 12 Octombrie, s-a aprobat montarea unui semafor cu buton pe Șoseaua Antiaeriana intersecție cu str. Vasile Cojocaru, ne-a transmis Primăria București.
Totodată, Administrația Străzilor a montat ieri în zonă indicatoare de treceri de pietoni cu părți reflectorizante, de dimensiuni mari, astfel încât să fie mai vizibile pentru șoferi.
În perioada următoare, urmează să se facă benzi rezonatoare în acea zonă și să se instaleze indicatoare rutiere de presemnalizare trecere pietoni.
Sursa: https://buletin.de/bucuresti/protestul-de-pe-antiaeriana-a-produs-efecte-va-fi-montat-un-semafor-la-intersectia-cu-str-vasile-cojocaru/
O mică victorie pot spune eu.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
@andrei11 Toate sunt metode de protest dar care nu pot fi sanctionate de lege.
Actiunile astea unt variatiuni al metodei de protest - Work to rule sau in romana s-ar traduce prin Munceste la regula prin care un lucrator urmeaza ad-literam fisa postului, nimic mai mult si aplica absolut toate masurile de protectia muncii cu scopul de a scadea productivitatea.
De obicei se foloseste atunci cand angajatorul refuza sa angajeze mai multi oameni pentru sarcinile respective desi cei care le indeplinesc sunt supra-incarcati.
@andrei11 Toate sunt metode de protest dar care nu pot fi sanctionate de lege.
Actiunile astea unt variatiuni al metodei de protest - Work to rule sau in romana s-ar traduce prin Munceste la regula prin care un lucrator urmeaza ad-literam fisa postului, nimic mai mult si aplica absolut toate masurile de protectia muncii cu scopul de a scadea productivitatea.
De obicei se foloseste atunci cand angajatorul refuza sa angajeze mai multi oameni pentru sarcinile respective desi cei care le indeplinesc sunt supra-incarcati.
- essco
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
essco
Era vorba de semaforizarea cu buton.
Vezi aici. Asa este si acum, dupa 4 ani jumate.
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
andrei11 wrote here:
Ce ai cu Şoseaua Pantelimon ? O cunosc foarte bine. Mie mi se pare că e ok semaforizarea, vorbesc şi ca pieton şi ca şofer.
...
Era vorba de semaforizarea cu buton.
Vezi aici. Asa este si acum, dupa 4 ani jumate.
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Aceea e Şoseaua Iancului, nu Pantelimon. Pe Iancului nu ai niciun semafor cu buton.
Aceea e Şoseaua Iancului, nu Pantelimon. Pe Iancului nu ai niciun semafor cu buton.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
ByOnu
Mai Andrei, am auzit ca Revolutia din '89 nu ar fi avut autorizatie de manifestare. Mai mult, cica ar fi incurcat si traficul.
Mai Andrei, am auzit ca Revolutia din '89 nu ar fi avut autorizatie de manifestare. Mai mult, cica ar fi incurcat si traficul.
- essco
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
essco
Andrei, ideea era ca semafoarele cu buton nu sunt deloc eficiente / folositoare.
Andrei, ideea era ca semafoarele cu buton nu sunt deloc eficiente / folositoare.
- andrei11
-
Posted:
-
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
reiny2000
Trecerile cu buton pot fi făcute mai eficiente (exemplu de trecere, exemplu de senzor radar), trebuie doar să se vrea.
Trecerile cu buton pot fi făcute mai eficiente (exemplu de trecere, exemplu de senzor radar), trebuie doar să se vrea.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Ce se mai aude cu protestul de pe Antiaeriană ?
S-a dezumflat balonul ?
Ce se mai aude cu protestul de pe Antiaeriană ?
S-a dezumflat balonul ?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Costin
Se monteaza semafor cu buton, conform mesajului postat mai sus de @Beaver_27 .
Se monteaza semafor cu buton, conform mesajului postat mai sus de @Beaver_27 .
📖 Pagination options