Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 328512 views
📖 Pagination options
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
andrei11
Deviza licitaţiilor în Capitalism:
Preţul cel mai mic şi dacă se poate produsul Made in China.
Deviza licitaţiilor în Capitalism:
Preţul cel mai mic şi dacă se poate produsul Made in China.
-
- survola
-
Posted:
-
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
andrei11
În limita bugetului de care dispun să aleg produsul cel mai bun.
Asta e regula de bază. Am bani să-mi cumpăr o maşină bună, aleg un Trabant ? Pe motiv că e mai ieftin ? În fond toate părţile esenţiale dintr-un Mercedes se regăsesc şi la Trabant, are motor, cutie de viteză, 4 roţi, faruri, etc, etc.
Oare de ce un rulment - oricare vrei tu - costă diferit ? Este vorba de calitatea materialului din care e făcut, de aceea unii << huruie >> iar alţii nu. În fond este vorba de acelaşi rulment !
De ce CAF - urile sun mai zgomotoase decât vechile BM - uri ? Nu cumva că sunt mai ieftine ? Nu poţi avea un produs mai ieftin la o calitate superioară.
În limita bugetului de care dispun să aleg produsul cel mai bun.
Asta e regula de bază. Am bani să-mi cumpăr o maşină bună, aleg un Trabant ? Pe motiv că e mai ieftin ? În fond toate părţile esenţiale dintr-un Mercedes se regăsesc şi la Trabant, are motor, cutie de viteză, 4 roţi, faruri, etc, etc.
Oare de ce un rulment - oricare vrei tu - costă diferit ? Este vorba de calitatea materialului din care e făcut, de aceea unii << huruie >> iar alţii nu. În fond este vorba de acelaşi rulment !
De ce CAF - urile sun mai zgomotoase decât vechile BM - uri ? Nu cumva că sunt mai ieftine ? Nu poţi avea un produs mai ieftin la o calitate superioară.
-
- survola
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
survola
Rămâne întrebarea care este bugetul de care dispui pentru acel anumit produs/ serviciu.
La această întrebare nu avem răspuns, există poate doar o decizie politică.
Rămâne întrebarea care este bugetul de care dispui pentru acel anumit produs/ serviciu.
La această întrebare nu avem răspuns, există poate doar o decizie politică.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
andrei11
Rezultatul e simplu, avem bani puţini, am cumpărat scări ieftine şi proaste. Suntem acoperiţi în acte că "am organizat o licitaţie". Licitaţia nu a avut drept scop alegerea unui produs calitativ ci a unuia ieftin.
Rezultatul e simplu, avem bani puţini, am cumpărat scări ieftine şi proaste. Suntem acoperiţi în acte că "am organizat o licitaţie". Licitaţia nu a avut drept scop alegerea unui produs calitativ ci a unuia ieftin.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Nu cred ca a fost licitație speciala pentru scari. Noi am licitat construcția M5 si finisajele, acum constructorul a pus ce a dorit în banii aceia, astfel încât "sa mănânce și gura lui o paine buna".
Nu cred ca a fost licitație speciala pentru scari. Noi am licitat construcția M5 si finisajele, acum constructorul a pus ce a dorit în banii aceia, astfel încât "sa mănânce și gura lui o paine buna".
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Acesta e pericolul la toate licitatiile all inclusive
Acesta e pericolul la toate licitatiile all inclusive
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
aztec
Se numeste caiet de sarcini, garantie ..etc.
Scarile alea, oricat de ieftine,ar trebuisa fie functionale, cf. cerintelor...
Ca altfel....scump, ieftin...daca nu merge rezutatul e fix acelasi
Se numeste caiet de sarcini, garantie ..etc.
Scarile alea, oricat de ieftine,ar trebuisa fie functionale, cf. cerintelor...
Ca altfel....scump, ieftin...daca nu merge rezutatul e fix acelasi
-
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Hawkuletz
Bun, capitalismul glorios cu scara ieftina (spre deosebire de regimul de trista amintire in care prima calitatea, motiv pentru care instalatiile electrice se faceau cu fir de aluminiu) sufera ca nu merge scara ca e ieftina (spre deosebire de cazul anterior in care nu mergea pentru ca se economisea energia).
Dar ce mama lu' Lucifer ii impiedica sa deschida macar o scara de urcare?! La urma urmelor ok, nu vrei ca onor calatorul sa-si rupa gatul pentru ca a coborat prea multe trepte inalte fara odihna, fie. Dar lasa-l macar sa urce pe acolo. Daca tin mortis sa inchida, sa inchida doar coborarea (asa cum de pilda la Romana sunt scari separate doar pentru urcare) si sa lase o scara functionala pentru urcare!
Chestia asta cu inchis totul imi miroase a "noi muncim, noi nu gandim" (magistrala ca s-o prapadim).
Si ca veni vorba de garantie, aproape ca nu e statie pe M5 in care sa nu palpaie niste corpuri de iluminat. Doare pe cineva? Doar pe calatori, ochii.
Bun, capitalismul glorios cu scara ieftina (spre deosebire de regimul de trista amintire in care prima calitatea, motiv pentru care instalatiile electrice se faceau cu fir de aluminiu) sufera ca nu merge scara ca e ieftina (spre deosebire de cazul anterior in care nu mergea pentru ca se economisea energia).
Dar ce mama lu' Lucifer ii impiedica sa deschida macar o scara de urcare?! La urma urmelor ok, nu vrei ca onor calatorul sa-si rupa gatul pentru ca a coborat prea multe trepte inalte fara odihna, fie. Dar lasa-l macar sa urce pe acolo. Daca tin mortis sa inchida, sa inchida doar coborarea (asa cum de pilda la Romana sunt scari separate doar pentru urcare) si sa lase o scara functionala pentru urcare!
Chestia asta cu inchis totul imi miroase a "noi muncim, noi nu gandim" (magistrala ca s-o prapadim).
Si ca veni vorba de garantie, aproape ca nu e statie pe M5 in care sa nu palpaie niste corpuri de iluminat. Doare pe cineva? Doar pe calatori, ochii.
-
- survola
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
survola
Poate e stricat altceva, nu scara propriu-zis?
Poate e stricat altceva, nu scara propriu-zis?
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Am explicat deja de câteva ori de ce nu ai cum sa faci acest lucru.
Ce faci cu acei calatori care , inevitabil, vor INTRA in stație pe la acel acces, dacă nu este inchis? Ii pui sa folosească aceeași scara ca cei care urca? Pui un anunt la ușa ca acela este un acces doar de ieșire? Pui un agent sa-i gonească spre E1?
Romana a fost un experiment, inclusiv din punct de vedere al rulantelor, fiind singura stație de pana in 1990 care avea rulanta direct de la peron către suprafata, din câte știu eu. Dar acest experiment era o bresa de acces, unii coborau pe acolo fără sa plătească.
Deosebirea ESENTIALA la E2 fata de Romană este ca la Romana ai scara fixa de acces, la acest acces de 2 lei de la E2 nu ai nicio alta alternativă. A fost proiectat cu părțile moi din spate. Nu degeaba inițial erau prevăzute trei rulante acolo, tocmai ca atunci când se strica o scara sa mai ai alte doua functionale. Daca in final s-au făcut doar două, asta este rezultatul... Cineva trebuie sa-si asume aceasta eroare grosolana.
Hawkuletz wrote here:
Dar ce mama lu' Lucifer ii impiedica sa deschida macar o scara de urcare?! La urma urmelor ok, nu vrei ca onor calatorul sa-si rupa gatul pentru ca a coborat prea multe trepte inalte fara odihna, fie. Dar lasa-l macar sa urce pe acolo. Daca tin mortis sa inchida, sa inchida doar coborarea (asa cum de pilda la Romana sunt scari separate doar pentru urcare) si sa lase o scara functionala pentru urcare!
Am explicat deja de câteva ori de ce nu ai cum sa faci acest lucru.
Ce faci cu acei calatori care , inevitabil, vor INTRA in stație pe la acel acces, dacă nu este inchis? Ii pui sa folosească aceeași scara ca cei care urca? Pui un anunt la ușa ca acela este un acces doar de ieșire? Pui un agent sa-i gonească spre E1?
Romana a fost un experiment, inclusiv din punct de vedere al rulantelor, fiind singura stație de pana in 1990 care avea rulanta direct de la peron către suprafata, din câte știu eu. Dar acest experiment era o bresa de acces, unii coborau pe acolo fără sa plătească.
Deosebirea ESENTIALA la E2 fata de Romană este ca la Romana ai scara fixa de acces, la acest acces de 2 lei de la E2 nu ai nicio alta alternativă. A fost proiectat cu părțile moi din spate. Nu degeaba inițial erau prevăzute trei rulante acolo, tocmai ca atunci când se strica o scara sa mai ai alte doua functionale. Daca in final s-au făcut doar două, asta este rezultatul... Cineva trebuie sa-si asume aceasta eroare grosolana.
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Intrarea se poate bloca din turnicheti.
Intrarea se poate bloca din turnicheti.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Corect, dar este ciudat sa-i explici fiecăruia care intra în stație care este situația, de ce nu poate valida acolo și sa îl indrumi către E1. Unii mai scăpa și niste vorbe "de duh" cand aud...
Pana la urma soluția cea mai simpla ramane sa închizi de tot accesul. Oricum nu cred ca este foarte solicitat acel accces și nici ca este o mare tragedie sa ieși pe la E1,unde ai si subtraversare de bulevard.
Corect, dar este ciudat sa-i explici fiecăruia care intra în stație care este situația, de ce nu poate valida acolo și sa îl indrumi către E1. Unii mai scăpa și niste vorbe "de duh" cand aud...
Pana la urma soluția cea mai simpla ramane sa închizi de tot accesul. Oricum nu cred ca este foarte solicitat acel accces și nici ca este o mare tragedie sa ieși pe la E1,unde ai si subtraversare de bulevard.
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Aceeasi problema era si cu escalatorul de peron de la Romana de care ai amintit dar acolo nu exista posibilitatea de taxare pe contrasens.
Aici probabil ca nu le pasa, daca vrei sa cobori pe escalatorul oprit dar ai platit n-ai decat…sau ai luat tzeapa…iar daca vrei sa urci esti alpinist!…si asa meriti daca faci pe grozavul.
Aceeasi problema era si cu escalatorul de peron de la Romana de care ai amintit dar acolo nu exista posibilitatea de taxare pe contrasens.
Aici probabil ca nu le pasa, daca vrei sa cobori pe escalatorul oprit dar ai platit n-ai decat…sau ai luat tzeapa…iar daca vrei sa urci esti alpinist!…si asa meriti daca faci pe grozavul.
📖 Pagination options