Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Discuții diverse

1675 posts, 478877 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 91 92 93 94 95 96 97  ... 120
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse GPS

062 cu RK în 2015, în timp ce alte tramvaie cu RK mai vechi sau fără RK sunt încă în circulație.

 


Re: Discutii diverse Mr. Tramvai

Aici ar depinde si de starea tehnica a tramvaiului. Nu mai zic de cea estetica.
281 si 291 nu au mai avut parte de RK din 2000 - 2001. Bine, acum 291 se afla la URAC pentru RK, din cate stiu. Dar nici lui 281 nu i-ar strica un RK sau macar o revopsire. Avem 4 tramvaie de școală dintre 2 arată ca după razboi (200 si 281)... Nu mi se pare normal.
Dar si cosmetizarile si CA-izarea si RK-ul... sunt carpeli marca URAC, mai ales cosmetizarile.

 


Re: Discutii diverse Nicu24

Casează tramvaie într-o veselie STB după ce ca nu avem tramvaie suficiente pe fiecare traseu și parcul e la pământ, eu nu înțeleg de ce nu se duc peste cei de la primărie sa ceara mai mulți bani pentru reparații tramvaie???
Alea 4 de SCOALA sunt funcționale toate și ruginesc în depoul Titan, bătaie de joc.... De unde sa mai fie bani de reparații când aproape 1 miliard de lei se duc numai pe salarii???
Ei casează tramvaiele de la Buc. Noi în speranța că le vin tramvaiele noi de la Astra...
Oarba după tot STB - ul!!!

 


Re: Discutii diverse punmeister

Numai ca alea chiar vor veni, nu mai sunt vise umede.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse ADK

Nu-i o noutate ca unii să de-a vrabia din mână pe cioara de după gard (respectivele încă n-au sosit și deja câteva din cele vechi au dosarele de casare, deci practic nu mai circulă), cum ar fi să se apuce de tăiat și 415T-uri până vin troleibuzele noi (să zicem majoritatea) și să se mulțumească lumea cu doar 98 de Citelis (teoretic, că unu-i de școală iar altu-i jar) pentru cele aproape 20 de linii, un filosof de pe un alt forum ar fi fost mai mulțumit să stea 30 de minute după un low floor decât să mai urce într-un high floor...

La noi prostia a fost că atunci când s-au început schimbările în 2006 că nu s-a luat câte puțin din fiecare și nu s-a luat nici măcar o articulată, ci s-a luat ce le-a convenit unora mai mult și a fost o bătaie de joc și-n privința economiei (RK-urile investite celor vechi) PMB luând claie peste grămadă - 1000 de autobuze, hai și 100 de troleibuze și tramvaie... lasă că face URAC-ul BLF-urile. S-au înlocuit multe autobuze practic noi, troleibuze practic câteva noi și ele, tramvaiele cam aceleași ruginături au rămas să circule și astăzi. Un tramvai dacă zic bine ar fi însemnat vreo 5 sau 6 autobuze la prețul din anii ăia sau vreo 3-4 troleibuze, un autobuz = 100 călători, un tramvai = 300 călători, cele 5-6 autobuze deja sunt la capăt de drum de ceva timp iar tramvaiul ar mai fi circulat mult și bine. Totuși, la tramvaie nu s-a lăsat chiar gol și s-au făcut totuși niște progrese, vechile V2A au devenit CHPPC și le-a crescut capacitatea, au apărut Bucur 1 în locul câtorva Tatre, BLF-urile înlocuiesc practic Rathgeber-urile la 2 ani după casarea lor dar nu știu cât și capacitatea (cred că până în 2030 se înlocuiesc tramvaiele casate în 2007, din vreo 20 de cupluri ieșite din uz știu că sunt fabricate 16 BLF-uri, dar atunci nu s-au înlocuit cu nimic Rath-urile), să nu mai zic că s-au mai tăiat T4R între timp. Troleibuzele s-au înlocuit practic cam toate dar s-a redus capacitatea la o parte din ele iar în Berceni a fost cel mai rău, deoarece călătorii erau obișnuiți cu articulatele pe 76 iar după ce au venit 415T-urile care nu aveau ce oferi în plus abia se puteau închide ușile la BIG. Autobuzele sunt mai puține, le-am stricat prin toate gropile și n-am știut să ținem de ele, nu am putut oferi un echilibru de confort transportului bucureștean iar într-un V3A full cu geamuri rabatabile e și acum miit mai rău decât într-un E3 aglomerat fără aer condiționat. Plus că tramvaiul circulă mereu prin zone aglomerate (doar d-aia e prezent pe acolo, știți doar ce e când sunt autobuze în locul tramvaielor), iar niște vagoane cu condiții ar fi fost excelente pentru linii ca 21, 25, 32, 41 etc mai ales pe atunci decât toate autobuzele cu aer condiționat (mă rog, jumătate, dacă le merge și la alea climatizarea) și circulând pe linii fantomă sau puțin solicitate. Acum asta e, cu cine să te mai cerți... prostia și interesul vor fi mereu în top la noi.

 


Re: Discutii diverse Chev Celios

Mai oameni buni. Este sigur vin 100 de tramvaie de 36m si incep sa vina in doua luni maxim. Este logic ca STB sa faca curatenie prin depouri si sa scape de toate mortaciunile. O sa urmeze niste mutari de parc intre depouri pentru a face loc in Alexandria, Militari si Dudesti pentru a gara Astrele.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse ADK

La noi de când se tot zicea că vin tramvaie noi... circulau paremise DAF-urile de la Militari. Așa că era normal să crezi aceeași ”minciună”, însă dacă e adevărat... atunci înseamnă că sunt pe sfârșit toate T4R-urile, multe V3A-uri și cred că și FAUR (de EPC nu mai zic, cred că mai e doar 014, nu mă refer și la 358/359).

 


Re: Discutii diverse Chev Celios

Tu ce nu intelegi? Sunt in productie la Arad primele 3, iar primul este aproape gata.  De casat se va casa doar ce nu este functional si zace de ani de zile prin depouri. Din cele functionale cel mai probabil vor fi mutate pe la alte depouri care nu vor primi Astre. Parca era vorba ca Colentina o sa primeasca niste CH-uri?? Deci curatenie trebuie facuta peste tot.  

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse ADK

Toată lumea își dorește aceste tramvaie deoarece s-au săturat de epoca V3A-urilor (mai mult din cauza numărului lor), eu n-am zis că nu te cred că doar n-ai motiv să minți dacă nu știi ceva sigur (am văzut totuși poze cu primul), e vorba de promisiunile făcute de-a lungul timpului de unii-alții vs adevărul. Deci sunt (mă rog, vor fi) 100 de tramvaie noi, deci ar trebui să înlocuiască 100 de tramvaie vechi (sau pe acolo, cât să aibă loc în depouri). Normal că prioritate la casare au epavele, iar apoi ce circulă și arată ca niște epave, păi dacă Alexandria, Dudești și Militari primesc tramvaiele (doar astea? full? presupun că la Dudești rămân măcar BLF-urile) înseamnă că ce are acum full V3A va avea CHPPC și probabil din astea modernizate acum, deci e clar că dispar T4R-urile.

 


Re: Discutii diverse LucaTB

Și Depoul Giurgiului va primi astfel de tramvaie pentru liniile 1 și 40.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse ADK

Prespun că primul ajunge la Dudești, iar de aici va pleca un CHPPC undeva.

 


  • Citymood
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Citymood

Aruncati un ochi la Dresden. Recent au retras 2 tramvaie Tatra T4D, în stare perfectă de funcționare. Și vor fi casate. Culmea.
Dacă erau nemți la conducerea STB rămâneam cu jumătate din parcul actual și în rest se cumpărau multe autobuze, troleibuze și tramvaie. NOI.
Avem mare noroc că în București nu mergem cu second-hand-izme, excepții STV, STCM, Nicarom T.E.
Mi se pare normal ca toate tramvaiele defecte care nu vor mai reveni în circulație să fie casate. Nu trebuie ținute degeaba în depou. Totuși, să ne gândim puțin la cele 50 Tatre defecte, de la Militari, care nu au fost casate. Nu încă.
Din start, avem 80 tramvaie de casat, adică Tatra, EPC, Faur, M2000, V3A-93, Bucur V2A-T.
De am pus V2A-T? 3001, 3002, 3003 și 3004 ar trebui casate, pentru că sunt protipuri care fac parte din proiecte fără succes, cu podea ridicată, fără AC și Bucureștiul nu prea mai are nevoie de tramvaie mici.
Faur. Știu că sunt 7 pe lista de casare, dar aș mai adăuga câteva. Majoritatea sunt lovite de bombe.
EPC. Aș păstra doar 361, 205, 014 și 359, toate celelalte la casat pentru că și 358 este într-o stare de nedescris.
M2000. Sunt 10 defecte, de ce să le mai țină în depou? Eu mă întreb în cât timp le vor vinde.
Și nu în ultimul rând.  V3A-93. Sunt multe tramvaie puțin spus distruse. Majoritatea sunt la Titan, urmate de cele de la Colentina și Giurgiu. Sunt unele în circulație care ar trebui retrase ori pentru RK, ori pentru casare.

Legat de transferuri, am câteva idei, dar unora nu le-ar plăcea. Rămâne de văzut ce varză va fi. Pentru că nu poți să ai un depou ,,cu de toate". Uitați-vă la Dudești care are doar V3A-93-CH-PPC, Bucur LF și cele de colecție. Sau Victoria cu V3A-93 și V3A-93-2S. Și comparați cu Titan (V3A-93 + Faur + EPC + CA de școală).

 


Re: Discutii diverse punmeister

Chev Celios wrote here:
Tu ce nu intelegi? Sunt in productie la Arad primele 3, iar primul este aproape gata.  De casat se va casa doar ce nu este functional si zace de ani de zile prin depouri. Din cele functionale cel mai probabil vor fi mutate pe la alte depouri care nu vor primi Astre. Parca era vorba ca Colentina o sa primeasca niste CH-uri?? Deci curatenie trebuie facuta peste tot.  

Sunt 6 in productie, si au deja destule module produse pentru Imperio Metropolitan, plus stocuri de piese.

 


Re: Discutii diverse LucaTB

Citymood wrote here:
3001, 3002, 3003 și 3004 ar trebui casate, pentru că sunt protipuri care fac parte din proiecte fără succes, cu podea ridicată, fără AC și Bucureștiul nu prea mai are nevoie de tramvaie mici.

Din contră, d.p.m.d.v. ar trebui păstrate pentru muzeu, deoarece au fost printre primele tramvaie cu adevărat "moderne" din București. Au setat un anumit standard de calitate pentru viitoarele proiecte (V3A-93-CH-PPC, V3A-2010-CA, etc), și pentru asta ar trebui să ne mândrim cu ele și să le menținem în patrimoniul cultural bucureștean.

 


Go to page:  1  ... 91 92 93 94 95 96 97  ... 120
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433299 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use