Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)
1780 posts, 838610 views
📖 Pagination options
- alliens
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
alliens
Se vor mai pierde niste incasari la STB, in rest nu se va schimba nimic,primarita se face ca nu intelege cum poate fi redus traficul, e nevoie doar de aplicarea legii si sanctionarea celor care parcheaza ilegal, cel putin in anumite zone, iar in cartierele de blocuri desfiintarea semnelor care interzic parcarea pentru a se plia pe realitatea fin teren, datorata lipsei parcarilor de resedinta
Se vor mai pierde niste incasari la STB, in rest nu se va schimba nimic,primarita se face ca nu intelege cum poate fi redus traficul, e nevoie doar de aplicarea legii si sanctionarea celor care parcheaza ilegal, cel putin in anumite zone, iar in cartierele de blocuri desfiintarea semnelor care interzic parcarea pentru a se plia pe realitatea fin teren, datorata lipsei parcarilor de resedinta
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Tom
Dacă vorbim de cartiere existente, e una, dar dacă se va continua cu acordarea de autorizații pentru tot felul de bloace și rezidensuri îngrămădite și sigure cum a fost și ăla care a luat foc acum vreo lună, nu se va rezolva nimic nici cu parcările, nici nu traficul. Sunt deja zone cu infrastructură sătească, dar care ca număr de locuitori și densitate, sunt la nivelul de necesar de metrou, nici măcar nu ajunge un metrou ușor. În schimb, acolo se îngrămădesc bară la bară gipane și alte mașini și printre ele câte un otobel comunal al cărui șofer deja are nevoie de 5 degete să numere cursele pierdute într'o zi.
Dacă vorbim de cartiere existente, e una, dar dacă se va continua cu acordarea de autorizații pentru tot felul de bloace și rezidensuri îngrămădite și sigure cum a fost și ăla care a luat foc acum vreo lună, nu se va rezolva nimic nici cu parcările, nici nu traficul. Sunt deja zone cu infrastructură sătească, dar care ca număr de locuitori și densitate, sunt la nivelul de necesar de metrou, nici măcar nu ajunge un metrou ușor. În schimb, acolo se îngrămădesc bară la bară gipane și alte mașini și printre ele câte un otobel comunal al cărui șofer deja are nevoie de 5 degete să numere cursele pierdute într'o zi.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
misterr
Cat i-ar costa, de fapt, pe bucuresteni transportul gratuit promis de Firea
Gabriela Firea a anuntat ca vrea sa le asigure tuturor bucurestenilor, incepand cu anul 2019, transport gratuit cu autobuzul, troleibuzul si tramvaiul. Masura - aparent menita sa-l scuteasca pe omul simplu de o cheltuiala zilnica - ar putea ajunge, pana la urma, sa-l coste cat nu face si ar aduce transportul public din Capitala intr-o stare chiar mai proasta decat cea in care este acum. Iata de ce.
La acest moment, potrivit Societatii de Transport Bucuresti SA (STB), pot circula gratuit cu autobuzul, troleibuzul si tramvaiul doar cateva categorii de bucuresteni. Mai exact, copiii sub 7 ani, veteranii de razboi, veteranii Revolutiei din 1989 (dar si urmasii lor), fostii detinuti politici, persoanele cu handicap, cele deportate si pensionarii.
Potrivit unor hotarari adoptate pe 12 decembrie de Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB), insa, de transport gratuit urmeaza sa se bucure si toti elevii din Capitala, dar si insotitorii pensionarilor.
In plus, Gabriela Firea spune ca nu se va opri aici, iar din 2019 toti bucurestenii vor putea circula gratuit cu autobuzul, troleibuzul si tramvaiul.
"Daca se va pune problema gratuitatii totale a transportului public in comun, o masura pe care am anuntat-o la inceputul mandatului, raspunsul este: Da. De anul viitor voi veni cu acest proiect", a declarat Gabriela Firea, la finalul sedintei CGMB de miercuri.
In teorie, bucuresteanul n-ar avea niciun motiv sa nu se bucure de aceasta gratuitate totala promisa de Firea. E drept ca nici acum nu plateste el prea mult pentru transportul in comun, in raport cu locuitorii celorlalte capitale europene. Cu toate astea, daca nu va mai fi nevoit sa scoata din buzunar nici macar cei 1,3 lei pentru o calatorie cu autobuzul sau tramvaiul, ar fi cu atat mai castigat.
In realitate, insa, din pacate, lucrurile nu stau deloc asa. Faptul ca omul nu-si mai plateste calatoria din buzunar nu inseamna ca ea este, intr-adevar, gratuita. Dimpotriva, pretul ei este acelasi, doar ca autoritatea locala acopera costul din bani publici.
Practic, Primaria n-ar face decat sa-i ia omului banii dintr-un buzunar si, in cel mai bun caz, sa-i puna in celalalt, incercand sa-l convinga ca, in acest fel, ii face o mare favoare.
Indiferent ce-ar spune autoritatile, tot din banii bucurestenilor se plateste transportul in comun din Capitala
In cele mai multe state europene, transportul public e subventionat intr-o anumita masura fie de stat, fie de autoritatile locale. In aceste conditii, e firesc sa se intample la fel si in Bucuresti. Singura problema este ca la noi, spre deosebire de alte state, serviciul de transport public este total ineficient din punct de vedere economic si reuseste sa functioneze doar pentru ca este alimentat, in fiecare an, de Primaria Capitalei cu sume uriase de bani.
Spre exemplu, potrivit unui raport de activitate, Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) a incasat in 2017, din taxarea calatorilor, putin peste 170 de milioane de lei (adica circa 36,6 milioane de euro) . Din alte activitati - cum ar fi publicitatea, inchirierea de spatii sau functionarea unei cantine si a unei baze sportive - RATB a mai incasat inca 85,5 milioane de lei.
Adunate, aceste venituri nu reprezinta, insa, decat putin peste o treime din sumele pe care le-a cheltuit regia, ca sa poata functiona. De unde a venit restul sumei? De la Primaria Capitalei, sub forma de subventii platite din bani publici.
Mai exact, RATB informa ca a incasat, in 2017, subventii de aproape 570 de milioane de lei. Cu alte cuvinte, a primit de doua ori si ceva mai mult decat a reusit sa produca din incasari. Iar asta, doar ca sa poata functiona.
Investitiile au fost minime, iar autobuzele au ramas vechi si murdare. In plus, multi dintre angajati continua sa munceasca si astazi in conditii aproape insuportabile.
Puteti citi aici integral raportul de activitate al RATB pentru anul 2017:
Raportul de activitate al RATB pe anul 2017
In 2018, RATB s-a transformat in STB SA. Iar aceasta din urma, societate comerciala fiind, nu mai poate fi subventionata in acelasi mod ca fosta regie. Cu toate astea - chiar daca forma juridica de finantare se va schimba - e limpede ca grosul banilor pentru functionarea societatii va veni tot de la Primaria Capitalei.
Mai mult chiar, sumele pe are Primaria le aloca pentru a tine in viata transportul in comun din Capitala ar putea creste, in curand. Motivul: pe langa cresterea anuala inevitabila a cheltuielilor, macar cu rata inflatiei, in cazul in care Gabriela Firea chiar va institui transportul gratuit, STB SA nu va mai incasa, din taxarea calatorilor, nici cei 170 de milioane de lei pe care ii facea RATB in 2017.
Iar asta inseamna ca Primaria va trebui sa acopere diferenta din banul public, adica din buzunarele bucurestenilor.
In 2017, spre exemplu, din calculele Ziare.com, din cota de bani publici care ii revin fiecarui locuitor al Capitalei (indiferent de varsta), Primaria a platit cate 310 lei pentru subventionarea transportului in comun.
Daca se elimina taxarea calatorilor, suma ar creste cu macar 93 de lei. Or, asta inseamna ca din banii fiecarui bucurestean - indiferent daca acesta foloseste transportul in comun sau nu - s-ar cheltui cel putin 400 de lei, doar pentru ca autobuzele si tramvaiele sa continue sa circule.
Pe de alta parte, daca s-ar mentine pretul de acum al calatoriilor sau chiar ar creste, cel mai important este cum sunt folositi banii astfel obtinuti. Cele cateva zeci de milioane de euro ar putea fi investite in noi mijloace de transport, in dotarea cu aer conditionat a celor existente, in mentinerea lor curate etc. Astfel incat transportul in comun sa fie o placere si sa te faca sa lasi masina acasa. Pentru ca autobuzul vine repede, e curat si mergi civilizat cu el.
Liderul sindical al soferilor de autobuz: Nu e momentul pentru gratuitati. Ar transmite un mesaj gresit
Presedintele Sindicatului Soferilor din RATB, Valer Ciobanescu, a declarat pentru Ziare.com ca, in sine, gratuitatea nu este o idee rea. Singura problema este ca, in acest moment, Bucurestiul nu e pregatit pentru asta.
"Sigur ca gratuitatea este o ideea interesanta. Nu ne-am gandit noi primii la ea, in Luxemburg a fost deja introdusa, spre exemplu. Doar ca la noi nu e momentul potrivit pentru astfel de masuri.
Inainte de toate, intrebarea este: ce faci cu angajatii care isi au locul doar intr-un sistem bazat pe plata? Poti merge pe salarii compensatorii pentru unii si pe pensionari. Sau pe recalificari. Dar sa luam exemplul casierelor. In ce le recalifici? Le faci mecanici? Nu prea vad sanse de izbanda aici. Si chiar daca ai reusi sa le gasesti loc, gratuitatea aduce multe alte probleme...
Inainte de toate, ne-ar putea lasa fara bani pentru investitiile de care avem atata nevoie. Si nici nu ne-ar aduce, in schimb, rezultatele dorite.
Sigur ca, daca nu-si vor mai plati calatoria, mai multi oameni vor dori sa circule cu autobuzul si cu tramvaiul. Parerea mea este, insa, ca in baza gratuitatii numarul calatorilor va creste cu doar vreo 10%,... Tuturor celorlalti bucuresteni ar trebui sa le oferi nu gratuitate, ci conditii mai bune, ca sa ii convingi sa aleaga transportul in comun in defavoarea masinii personale. Iar fara incasari e greu de crezut ca vei reusi.
Intregul sistem ar trebui gandit in asa fel incat sa ai o acoperire mai buna, inclusiv pe zona metropolitana. Ar trebui creat un sistem care sa nu-i mai permita omului sa urce in mijlocul de transport fara sa fi platit calatoria.
Ar trebui sa avem un sistem care sa-l ajute pe om sa devina mai educat... Avem mari probleme in zona asta. Deja autobuzele noi, abia introduse pe trasee, sunt pline de mazgaleli. Cum credeti ca vor reactiona oamenii care strica si vandalizeaza, cand nu vor mai fi nici macar nevoiti sa-si achite calatoria? Eu spun ca vor face si mai mult rau!
Parerea mea este ca, la acest moment, introducerea gratuitatii pe transportul in comun din Bucuresti va transmite un mesaj gresit!", ne-a declarat Valer Ciobanescu.
Cat i-ar costa, de fapt, pe bucuresteni transportul gratuit promis de Firea
Gabriela Firea a anuntat ca vrea sa le asigure tuturor bucurestenilor, incepand cu anul 2019, transport gratuit cu autobuzul, troleibuzul si tramvaiul. Masura - aparent menita sa-l scuteasca pe omul simplu de o cheltuiala zilnica - ar putea ajunge, pana la urma, sa-l coste cat nu face si ar aduce transportul public din Capitala intr-o stare chiar mai proasta decat cea in care este acum. Iata de ce.
La acest moment, potrivit Societatii de Transport Bucuresti SA (STB), pot circula gratuit cu autobuzul, troleibuzul si tramvaiul doar cateva categorii de bucuresteni. Mai exact, copiii sub 7 ani, veteranii de razboi, veteranii Revolutiei din 1989 (dar si urmasii lor), fostii detinuti politici, persoanele cu handicap, cele deportate si pensionarii.
Potrivit unor hotarari adoptate pe 12 decembrie de Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB), insa, de transport gratuit urmeaza sa se bucure si toti elevii din Capitala, dar si insotitorii pensionarilor.
In plus, Gabriela Firea spune ca nu se va opri aici, iar din 2019 toti bucurestenii vor putea circula gratuit cu autobuzul, troleibuzul si tramvaiul.
"Daca se va pune problema gratuitatii totale a transportului public in comun, o masura pe care am anuntat-o la inceputul mandatului, raspunsul este: Da. De anul viitor voi veni cu acest proiect", a declarat Gabriela Firea, la finalul sedintei CGMB de miercuri.
In teorie, bucuresteanul n-ar avea niciun motiv sa nu se bucure de aceasta gratuitate totala promisa de Firea. E drept ca nici acum nu plateste el prea mult pentru transportul in comun, in raport cu locuitorii celorlalte capitale europene. Cu toate astea, daca nu va mai fi nevoit sa scoata din buzunar nici macar cei 1,3 lei pentru o calatorie cu autobuzul sau tramvaiul, ar fi cu atat mai castigat.
In realitate, insa, din pacate, lucrurile nu stau deloc asa. Faptul ca omul nu-si mai plateste calatoria din buzunar nu inseamna ca ea este, intr-adevar, gratuita. Dimpotriva, pretul ei este acelasi, doar ca autoritatea locala acopera costul din bani publici.
Practic, Primaria n-ar face decat sa-i ia omului banii dintr-un buzunar si, in cel mai bun caz, sa-i puna in celalalt, incercand sa-l convinga ca, in acest fel, ii face o mare favoare.
Indiferent ce-ar spune autoritatile, tot din banii bucurestenilor se plateste transportul in comun din Capitala
In cele mai multe state europene, transportul public e subventionat intr-o anumita masura fie de stat, fie de autoritatile locale. In aceste conditii, e firesc sa se intample la fel si in Bucuresti. Singura problema este ca la noi, spre deosebire de alte state, serviciul de transport public este total ineficient din punct de vedere economic si reuseste sa functioneze doar pentru ca este alimentat, in fiecare an, de Primaria Capitalei cu sume uriase de bani.
Spre exemplu, potrivit unui raport de activitate, Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) a incasat in 2017, din taxarea calatorilor, putin peste 170 de milioane de lei (adica circa 36,6 milioane de euro) . Din alte activitati - cum ar fi publicitatea, inchirierea de spatii sau functionarea unei cantine si a unei baze sportive - RATB a mai incasat inca 85,5 milioane de lei.
Adunate, aceste venituri nu reprezinta, insa, decat putin peste o treime din sumele pe care le-a cheltuit regia, ca sa poata functiona. De unde a venit restul sumei? De la Primaria Capitalei, sub forma de subventii platite din bani publici.
Mai exact, RATB informa ca a incasat, in 2017, subventii de aproape 570 de milioane de lei. Cu alte cuvinte, a primit de doua ori si ceva mai mult decat a reusit sa produca din incasari. Iar asta, doar ca sa poata functiona.
Investitiile au fost minime, iar autobuzele au ramas vechi si murdare. In plus, multi dintre angajati continua sa munceasca si astazi in conditii aproape insuportabile.
Puteti citi aici integral raportul de activitate al RATB pentru anul 2017:
Raportul de activitate al RATB pe anul 2017
In 2018, RATB s-a transformat in STB SA. Iar aceasta din urma, societate comerciala fiind, nu mai poate fi subventionata in acelasi mod ca fosta regie. Cu toate astea - chiar daca forma juridica de finantare se va schimba - e limpede ca grosul banilor pentru functionarea societatii va veni tot de la Primaria Capitalei.
Mai mult chiar, sumele pe are Primaria le aloca pentru a tine in viata transportul in comun din Capitala ar putea creste, in curand. Motivul: pe langa cresterea anuala inevitabila a cheltuielilor, macar cu rata inflatiei, in cazul in care Gabriela Firea chiar va institui transportul gratuit, STB SA nu va mai incasa, din taxarea calatorilor, nici cei 170 de milioane de lei pe care ii facea RATB in 2017.
Iar asta inseamna ca Primaria va trebui sa acopere diferenta din banul public, adica din buzunarele bucurestenilor.
In 2017, spre exemplu, din calculele Ziare.com, din cota de bani publici care ii revin fiecarui locuitor al Capitalei (indiferent de varsta), Primaria a platit cate 310 lei pentru subventionarea transportului in comun.
Daca se elimina taxarea calatorilor, suma ar creste cu macar 93 de lei. Or, asta inseamna ca din banii fiecarui bucurestean - indiferent daca acesta foloseste transportul in comun sau nu - s-ar cheltui cel putin 400 de lei, doar pentru ca autobuzele si tramvaiele sa continue sa circule.
Pe de alta parte, daca s-ar mentine pretul de acum al calatoriilor sau chiar ar creste, cel mai important este cum sunt folositi banii astfel obtinuti. Cele cateva zeci de milioane de euro ar putea fi investite in noi mijloace de transport, in dotarea cu aer conditionat a celor existente, in mentinerea lor curate etc. Astfel incat transportul in comun sa fie o placere si sa te faca sa lasi masina acasa. Pentru ca autobuzul vine repede, e curat si mergi civilizat cu el.
Liderul sindical al soferilor de autobuz: Nu e momentul pentru gratuitati. Ar transmite un mesaj gresit
Presedintele Sindicatului Soferilor din RATB, Valer Ciobanescu, a declarat pentru Ziare.com ca, in sine, gratuitatea nu este o idee rea. Singura problema este ca, in acest moment, Bucurestiul nu e pregatit pentru asta.
"Sigur ca gratuitatea este o ideea interesanta. Nu ne-am gandit noi primii la ea, in Luxemburg a fost deja introdusa, spre exemplu. Doar ca la noi nu e momentul potrivit pentru astfel de masuri.
Inainte de toate, intrebarea este: ce faci cu angajatii care isi au locul doar intr-un sistem bazat pe plata? Poti merge pe salarii compensatorii pentru unii si pe pensionari. Sau pe recalificari. Dar sa luam exemplul casierelor. In ce le recalifici? Le faci mecanici? Nu prea vad sanse de izbanda aici. Si chiar daca ai reusi sa le gasesti loc, gratuitatea aduce multe alte probleme...
Inainte de toate, ne-ar putea lasa fara bani pentru investitiile de care avem atata nevoie. Si nici nu ne-ar aduce, in schimb, rezultatele dorite.
Sigur ca, daca nu-si vor mai plati calatoria, mai multi oameni vor dori sa circule cu autobuzul si cu tramvaiul. Parerea mea este, insa, ca in baza gratuitatii numarul calatorilor va creste cu doar vreo 10%,... Tuturor celorlalti bucuresteni ar trebui sa le oferi nu gratuitate, ci conditii mai bune, ca sa ii convingi sa aleaga transportul in comun in defavoarea masinii personale. Iar fara incasari e greu de crezut ca vei reusi.
Intregul sistem ar trebui gandit in asa fel incat sa ai o acoperire mai buna, inclusiv pe zona metropolitana. Ar trebui creat un sistem care sa nu-i mai permita omului sa urce in mijlocul de transport fara sa fi platit calatoria.
Ar trebui sa avem un sistem care sa-l ajute pe om sa devina mai educat... Avem mari probleme in zona asta. Deja autobuzele noi, abia introduse pe trasee, sunt pline de mazgaleli. Cum credeti ca vor reactiona oamenii care strica si vandalizeaza, cand nu vor mai fi nici macar nevoiti sa-si achite calatoria? Eu spun ca vor face si mai mult rau!
Parerea mea este ca, la acest moment, introducerea gratuitatii pe transportul in comun din Bucuresti va transmite un mesaj gresit!", ne-a declarat Valer Ciobanescu.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
aztec
Adica...nu gratuitati ca dam oameni afara...
Pai...asa e sistemul de stat in integralitate, facut sa functioneze pe nevoile lui, nu ale cetatenilor. Idem si educatia, taxele, functionarimea...
Nu zic ca e bine sau rau, trebuie un calcul serios...pana la ua daca incasarile acopera doar salarile vanzatorilor de bilete si controlorilor?
Adica...nu gratuitati ca dam oameni afara...
Pai...asa e sistemul de stat in integralitate, facut sa functioneze pe nevoile lui, nu ale cetatenilor. Idem si educatia, taxele, functionarimea...
Nu zic ca e bine sau rau, trebuie un calcul serios...pana la ua daca incasarile acopera doar salarile vanzatorilor de bilete si controlorilor?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
WT_fan06
Gratuitatea integrală ar fi o catastrofă pentru BUGETUL municipiului. Nu mai rămân bani pentru invesții în orice, doar ca să ții compania pe linia de plutire şi ca să faci campanie electorală!
Se ignoră adevăratul motiv pentru care oamenii NU aleg transportul în comun, şi anume calitatea serviciului. La dacă din cauza prețului biletului nu merge lumea cu autobuzul. Nu din cauză că e jegos, aglomerat, vine rar şi când o face nu te poți baza să vină la timp. Modul ăsta de a trece pe lână problema fundamentală denotă lipsa de viziune a autorităților - cât de bombastic sună "am făcut transportul public gratis" în lista realizărilor. Ia priviți aici realizări...
În plus, este dovedit faptul că gratuitățile costă EXPONENȚIAL mai mult odată cu creşterea flotei. Alta e când ai 150 de autobuze şi alta e când ai 1500!
Părerea mea e că e nevoie de o poziție din partea asociației...
Gratuitatea integrală ar fi o catastrofă pentru BUGETUL municipiului. Nu mai rămân bani pentru invesții în orice, doar ca să ții compania pe linia de plutire şi ca să faci campanie electorală!
Se ignoră adevăratul motiv pentru care oamenii NU aleg transportul în comun, şi anume calitatea serviciului. La dacă din cauza prețului biletului nu merge lumea cu autobuzul. Nu din cauză că e jegos, aglomerat, vine rar şi când o face nu te poți baza să vină la timp. Modul ăsta de a trece pe lână problema fundamentală denotă lipsa de viziune a autorităților - cât de bombastic sună "am făcut transportul public gratis" în lista realizărilor. Ia priviți aici realizări...
În plus, este dovedit faptul că gratuitățile costă EXPONENȚIAL mai mult odată cu creşterea flotei. Alta e când ai 150 de autobuze şi alta e când ai 1500!
Părerea mea e că e nevoie de o poziție din partea asociației...
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Daddy
In fapt, gratuitatea nu ar avea un efect catastrofal pentru bugetul municipiului, incasarile sunt de 36.6 mil.euro iar bugetul municipalitati este de 1.24 miliarde. Prin eliminarea multor cheltuieli de personal (casieri, controlori) si nu numai (de ex achizitia de validatoare si carduri noi) pierderile s-ar reduce mult, foarte mult, in articol nu se spune si de asta. Sindicatul normal ca spune ca "nu e timpul", se pierd sute de locuri de munca.
Sunt doua variante rezonabile. Plateste toata lumea, sa zicem 2 lei (varianta corecta) sau nu mai plateste nimeni. Nu mai merge cu gratuitati pentru unele categorii si altii sa fie defavorizati si sa suporte cheltuielile. Asta e cel mai incorect!!!
In fapt, gratuitatea nu ar avea un efect catastrofal pentru bugetul municipiului, incasarile sunt de 36.6 mil.euro iar bugetul municipalitati este de 1.24 miliarde. Prin eliminarea multor cheltuieli de personal (casieri, controlori) si nu numai (de ex achizitia de validatoare si carduri noi) pierderile s-ar reduce mult, foarte mult, in articol nu se spune si de asta. Sindicatul normal ca spune ca "nu e timpul", se pierd sute de locuri de munca.
Sunt doua variante rezonabile. Plateste toata lumea, sa zicem 2 lei (varianta corecta) sau nu mai plateste nimeni. Nu mai merge cu gratuitati pentru unele categorii si altii sa fie defavorizati si sa suporte cheltuielile. Asta e cel mai incorect!!!
- andrei11
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
ByOnu
Ai rezumat perfect ce simt si eu.
Daddy wrote:
Sunt doua variante rezonabile. Plateste toata lumea, sa zicem 2 lei (varianta corecta) sau nu mai plateste nimeni.
Ai rezumat perfect ce simt si eu.
- dany
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
dany
Eu unul nu vad privatizarea ca fiind o optiune, mai ales in capitala. Cum ar fi sa iti faca privatii legea pe toate liniile? Profitabilitatea liniilor si intervalelor orare va prima in politica privatilor. Eu unul consider ca singura solutie o reprezinta gratuitatea a acestui serviciu pentru toate persoanele.
andrei11 wrote:
PRIVATIZARE !!!!!!!!!!!!!!
Eu unul nu vad privatizarea ca fiind o optiune, mai ales in capitala. Cum ar fi sa iti faca privatii legea pe toate liniile? Profitabilitatea liniilor si intervalelor orare va prima in politica privatilor. Eu unul consider ca singura solutie o reprezinta gratuitatea a acestui serviciu pentru toate persoanele.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
andrei11
O societate privată este singura societate care-și va dimensiona parcul corect și va exploata traseele ca să facă profit maxim...
O societate privată este singura societate care-și va dimensiona parcul corect și va exploata traseele ca să facă profit maxim...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Puss in Boots
Corect. Nu gratuitatea e o solutie ci un management pus pe treaba si pe facut profit neuitand insa si de calatori.
Corect. Nu gratuitatea e o solutie ci un management pus pe treaba si pe facut profit neuitand insa si de calatori.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
ByOnu
Eu sunt mai curand de acord cu managementul strain, ceva ce s-a incercat la marile companii de stat acum vreo 10 ani.
Eu sunt mai curand de acord cu managementul strain, ceva ce s-a incercat la marile companii de stat acum vreo 10 ani.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
WT_fan06
Privatizarea totală nu e cea mai bună soluție. Nu e obligatoriu să fii privat ca să ai un management bun. Vă invit în Anglia post deregularizată şi mai vorbim... în Germania transportul municipal este, dacă nu mă înşel, preponderent subordonat municipalității. Este la fel de civilizat şi de eficient dar e şi un pic subvenționat ca să nu coste 5 lire dus întors cu tramvaiul ca în Manchester.
Sunt de acord cu o altă chestiune - integrarea mai multor operatori privați pe lângă cel municipal, dar în niciun caz să nu fie concurență între operatori pe trasee că ar fi haos.
Privatizarea totală nu e cea mai bună soluție. Nu e obligatoriu să fii privat ca să ai un management bun. Vă invit în Anglia post deregularizată şi mai vorbim... în Germania transportul municipal este, dacă nu mă înşel, preponderent subordonat municipalității. Este la fel de civilizat şi de eficient dar e şi un pic subvenționat ca să nu coste 5 lire dus întors cu tramvaiul ca în Manchester.
Sunt de acord cu o altă chestiune - integrarea mai multor operatori privați pe lângă cel municipal, dar în niciun caz să nu fie concurență între operatori pe trasee că ar fi haos.
- TibiV
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination