Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1479 posts, 307242 views
📖 Pagination options
- elloyy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
elloyy
eu am venit dinspre petrom
se plimba un nene cu casca , un fel de admin asa, cu doi muncitori mai subalterni si le explica pe ton foarte haios (pt mine) de tata intelegator si rabdator asa, cum trebuie curatat colo canalu ala frumos pe rotund si sa aduca capacu care uite e in partea ailalata ii arata el apoi, si pe trotuar taiat frumos pe unde e asfaltul franjuri ca sa nu mai stea la cosmetizat cand da drumu la asfalt si asa mai departe
am aflat si ce sunt chestiile alea negre din poza DSC08797.JPG de la shoppy: filtre de apa. cel putin asa mi-a zis un dorel care descarca un nou camion plin de din astea. si cica vor fi instalate in noile gropi, ce-s facute acum, deci nu sunt chiar camine, nush cum s-ar chema ca sunt.
eu am venit dinspre petrom
se plimba un nene cu casca , un fel de admin asa, cu doi muncitori mai subalterni si le explica pe ton foarte haios (pt mine) de tata intelegator si rabdator asa, cum trebuie curatat colo canalu ala frumos pe rotund si sa aduca capacu care uite e in partea ailalata ii arata el apoi, si pe trotuar taiat frumos pe unde e asfaltul franjuri ca sa nu mai stea la cosmetizat cand da drumu la asfalt si asa mai departe
am aflat si ce sunt chestiile alea negre din poza DSC08797.JPG de la shoppy: filtre de apa. cel putin asa mi-a zis un dorel care descarca un nou camion plin de din astea. si cica vor fi instalate in noile gropi, ce-s facute acum, deci nu sunt chiar camine, nush cum s-ar chema ca sunt.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Filtre de apa? Si ce facem, le schimbam anual ??? ))))
Filtre de apa? Si ce facem, le schimbam anual ??? ))))
- Rodeo
-
Posted:
-
Re: Martie 2012
Rodeo
Plasticele negre cred ca stiu eu ce sunt: casete pentru drenaj. Se amplaseaza subteran pentru a colecta si dirija apa infiltrata in sol spre un camin colector sau spre o rigola. Concret: se executa o sapatura in zona care trebuie drenata si se asterne un strat impermeabil (membrana, argila etc.) sau se sapa pana la cota la care se gaseste un asemenea strat impermeabil. Se face o panta spre zona de captare. Se monteaza cutiile pentru drenare si se aseaza interconectate peste stratul impermeabil. Se acopera cu solul excavat initial, pana la cota finala. Plasticul are rolul de a mentine o zona de goluri interconectate incat apa sa se scurga gravitational.
Plasticele negre cred ca stiu eu ce sunt: casete pentru drenaj. Se amplaseaza subteran pentru a colecta si dirija apa infiltrata in sol spre un camin colector sau spre o rigola. Concret: se executa o sapatura in zona care trebuie drenata si se asterne un strat impermeabil (membrana, argila etc.) sau se sapa pana la cota la care se gaseste un asemenea strat impermeabil. Se face o panta spre zona de captare. Se monteaza cutiile pentru drenare si se aseaza interconectate peste stratul impermeabil. Se acopera cu solul excavat initial, pana la cota finala. Plasticul are rolul de a mentine o zona de goluri interconectate incat apa sa se scurga gravitational.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Pasajul Pipera se deschide în ajun de Paşte! Motivul întârzierii: Enel
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 33892.html
14 martie 2012, 14:08 | Autor: Adrian Dădârlat
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a avansat un nou termen pentru deschiderea Pasajului Pipera. Potrivit lui Oprescu, bretelele laterale de lângă pasaj nu au fost finalizate până acum din cauza lucrărilor pe care le mai au de făcut cei de la Enel la reţelele electrice.
Astfel, potrivit primarului general, Pasajul Pipera ar urma să fie deschis circulaţiei în aproximativ 3 săptămâni. „În momentul când am terminat locala din partea dreaptă care merge spre Pipera, adică e chestiune de 2-3 săptămâni, i-am dat drumul. Cam în 3 săptămâni eu sper să se circule", a spus primarul Capitalei.
Sens giratoriu pe Caranfil
Potrivit lui Oprescu, bretelele laterale de lângă pasaj nu au fost finalizate până acum din cauza lucrărilor pe care le mai au de făcut cei de la Enel la reţelele electrice. Primarul Capitalei a mai arătat că pasajul nu putea fi deschis fără terminarea arterelor laterale de lângă pasaj şi a mai anunţat că la intersecţia Şoselei Pipera cu strada Nicolae Caramfil va fi amenajat un sens giratoriu.
„Nu puteam să dau drumul pe Barbu Văcărescu să intre pe aceeaşi bretea, în dublu sens, încărcându-i pe ăia care vin din zona Caranfil. La Caranfil trebuie să modificăm intersecţiile, dar asta o facem acum, nu după ce dăm drumul, pentru simplul motiv că intrarea către Aviatorilor va reprezenta un conflict de circulaţie şi atunci probabil că vom face un mic sens giratoriu ca să putem să circulăm fără conflicte de circulaţie până când suntem noi gata cu strada din spate care asigură debuşeul maşinilor care vin din oraş", a spus Oprescu.
Lucrările au început în august 2010
Pasajul Pipera va supratraversa intersecţia Căii Floreasca cu strada Avionului şi pe cea dintre Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu. Lungimea totală a pasajului va fi de aproape 700 de metri, din care podul propriu-zis va avea 474,40 de metri, iar cele două rampe - 136, respectiv 88 de metri. Pasajul va avea câte două benzi pe sens cu o lăţime de câte 3,50 de metri, mărginite pe exterior de trotuare de serviciu, de câte un metru lăţime.
Proiectul a vizat şi lărgirea Şoselei Pipera la şase benzi, faţă de patru câte sunt în prezent, de la intersecţia acesteia cu străzile Elena Caragian şi Moeciu şi până la actualul pasaj suprateran Pipera-Tunari, pe o lungime de 1.658 metri. Cele trei benzi vor fi separate de un scuar cu verdeaţă. Totodată, pe ambele părţi ale pasajului au fost prevăzute bretele rutiere cu câte două benzi de circulaţie, late fiecare de câte 3 metri.
Lucrările au început în luna august 2010 şi sunt executate de asocierea PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strenbau GmbH Co KG. Valoarea contractului este de 106.022.831,34 lei cu TVA. Oprescu a mai anunţat mai întâi ca termen pentru finalizarea pasajului luna octombrie a anului trecut, iar ulterior sfârşitul lui 2011.
Pasajul Pipera se deschide în ajun de Paşte! Motivul întârzierii: Enel
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 33892.html
14 martie 2012, 14:08 | Autor: Adrian Dădârlat
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a avansat un nou termen pentru deschiderea Pasajului Pipera. Potrivit lui Oprescu, bretelele laterale de lângă pasaj nu au fost finalizate până acum din cauza lucrărilor pe care le mai au de făcut cei de la Enel la reţelele electrice.
Astfel, potrivit primarului general, Pasajul Pipera ar urma să fie deschis circulaţiei în aproximativ 3 săptămâni. „În momentul când am terminat locala din partea dreaptă care merge spre Pipera, adică e chestiune de 2-3 săptămâni, i-am dat drumul. Cam în 3 săptămâni eu sper să se circule", a spus primarul Capitalei.
Sens giratoriu pe Caranfil
Potrivit lui Oprescu, bretelele laterale de lângă pasaj nu au fost finalizate până acum din cauza lucrărilor pe care le mai au de făcut cei de la Enel la reţelele electrice. Primarul Capitalei a mai arătat că pasajul nu putea fi deschis fără terminarea arterelor laterale de lângă pasaj şi a mai anunţat că la intersecţia Şoselei Pipera cu strada Nicolae Caramfil va fi amenajat un sens giratoriu.
„Nu puteam să dau drumul pe Barbu Văcărescu să intre pe aceeaşi bretea, în dublu sens, încărcându-i pe ăia care vin din zona Caranfil. La Caranfil trebuie să modificăm intersecţiile, dar asta o facem acum, nu după ce dăm drumul, pentru simplul motiv că intrarea către Aviatorilor va reprezenta un conflict de circulaţie şi atunci probabil că vom face un mic sens giratoriu ca să putem să circulăm fără conflicte de circulaţie până când suntem noi gata cu strada din spate care asigură debuşeul maşinilor care vin din oraş", a spus Oprescu.
Lucrările au început în august 2010
Pasajul Pipera va supratraversa intersecţia Căii Floreasca cu strada Avionului şi pe cea dintre Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu. Lungimea totală a pasajului va fi de aproape 700 de metri, din care podul propriu-zis va avea 474,40 de metri, iar cele două rampe - 136, respectiv 88 de metri. Pasajul va avea câte două benzi pe sens cu o lăţime de câte 3,50 de metri, mărginite pe exterior de trotuare de serviciu, de câte un metru lăţime.
Proiectul a vizat şi lărgirea Şoselei Pipera la şase benzi, faţă de patru câte sunt în prezent, de la intersecţia acesteia cu străzile Elena Caragian şi Moeciu şi până la actualul pasaj suprateran Pipera-Tunari, pe o lungime de 1.658 metri. Cele trei benzi vor fi separate de un scuar cu verdeaţă. Totodată, pe ambele părţi ale pasajului au fost prevăzute bretele rutiere cu câte două benzi de circulaţie, late fiecare de câte 3 metri.
Lucrările au început în luna august 2010 şi sunt executate de asocierea PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strenbau GmbH Co KG. Valoarea contractului este de 106.022.831,34 lei cu TVA. Oprescu a mai anunţat mai întâi ca termen pentru finalizarea pasajului luna octombrie a anului trecut, iar ulterior sfârşitul lui 2011.
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
bekxy
"vom face un mic sens giratoriu ca să putem să circulăm fără conflicte de circulaţie până când suntem noi gata cu strada din spate care asigură debuşeul maşinilor care vin din oraş", a spus Oprescu
Despre ce "stradă din spate" vorbeşte băiatul ăsta???
"vom face un mic sens giratoriu ca să putem să circulăm fără conflicte de circulaţie până când suntem noi gata cu strada din spate care asigură debuşeul maşinilor care vin din oraş", a spus Oprescu
Despre ce "stradă din spate" vorbeşte băiatul ăsta???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Presupun ca e un interviu TV. Trebuie vazuta secventa respectiva, sa vedem ce avea in spate Domn Primar.
Presupun ca e un interviu TV. Trebuie vazuta secventa respectiva, sa vedem ce avea in spate Domn Primar.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Trebuie facut un giratoriu in capatul dispre Pipera al pasajului si mentinut pana cand se construiesc / reconstrueisc cele doua bretele, mai sunt si aia cu sediul politiei unde drumul se ingusteaza ca nu s-a demolat gardul si e lume claie peste gramada... o sa fie o distractie...
Trebuie facut un giratoriu in capatul dispre Pipera al pasajului si mentinut pana cand se construiesc / reconstrueisc cele doua bretele, mai sunt si aia cu sediul politiei unde drumul se ingusteaza ca nu s-a demolat gardul si e lume claie peste gramada... o sa fie o distractie...
- elloyy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
elloyy
eu cred ca se gandeste la o strapungere zagazului/int. cofitei/ caranfil, dar ma indoiesc ca niste exproprieri in parcul bordei sau in vilele de langa treceau neobservate , deci probabil vorbeste gura fara el.
bekxy wrote:
Despre ce "stradă din spate" vorbeşte băiatul ăsta???
eu cred ca se gandeste la o strapungere zagazului/int. cofitei/ caranfil, dar ma indoiesc ca niste exproprieri in parcul bordei sau in vilele de langa treceau neobservate , deci probabil vorbeste gura fara el.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Eu cred ca vb despre alt oras cu debuseurile lui si micile lui conflicte rutiere din zona CaraNMfil/Pipera ....
Eu cred ca vb despre alt oras cu debuseurile lui si micile lui conflicte rutiere din zona CaraNMfil/Pipera ....
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dominatrix
Singura strapungere in zona aceea care se afla "in carti" cat de cat, este legatura intre Soseaua Nordului si str. Elena Vacarescu, care nu are nici o legatura cu proiectul de fata. Restul = povesti.
Singura strapungere in zona aceea care se afla "in carti" cat de cat, este legatura intre Soseaua Nordului si str. Elena Vacarescu, care nu are nici o legatura cu proiectul de fata. Restul = povesti.
- Mokele
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Martie 2012
ByOnu
Pai de ce ar mai tine-o, la ce bun? Oricum nu prea mai avem ce vedea...
Mokele wrote:
A disparut camera de pe site-ul Jurnalului National
Pai de ce ar mai tine-o, la ce bun? Oricum nu prea mai avem ce vedea...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Pai e foarte buna, vezi daca e blocaj sau nu pe pasaj. Poate e doar deconectata temporar ca asa face, daca nu merge dispare si din lista.
Pai e foarte buna, vezi daca e blocaj sau nu pe pasaj. Poate e doar deconectata temporar ca asa face, daca nu merge dispare si din lista.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Presupun ca-ti dai seama ce trafic intens e acum pe pasaj...
Presupun ca-ti dai seama ce trafic intens e acum pe pasaj...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)
•
Choose destination