Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1)

1996 posts, 294961 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 143
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

E bine ca si-a mai dat cineva seama ca nu poti sa cobori de pe pasaj si sa mergi spre Grand, doar am zis asta mai sus si mai demult. Asta e o prostie ca pasajul e doar "ca sa inchida cercul", masinilea alea de pe cerc de unde vin?, unde se duc?, ca nu traiesc doar pe cerc. Bineinteles ca intra si ies din oras, si asta o fac pe marile bulevarde, avem oare prin Bucuresti vreun bulevard mai mare decat Grivita? Da, marele rol al Pasajului basarab este sa dubleze Pasajul Grand, dar traficul de pe Grand se imparte egal intre Turda si Grivita(in directia Clabucet)(cel greu doar pe Grivita), deci 50% din traficul de pe Grand o sa ramana obligatoriu tot pe Grand, ca de pe Basarab nu o poate lua pe Grivita spre Clabucet.

Dominatrix,
Nu se poate sari pe contrasens decat pe Podul Grozavesti, undeva pe la doar 30% din distanta totala, si nu o sa ai nici trotuare nici treceri pentru pietoni. Daca luam logica ta inseamna ca cele mai multe accidente/fatalitati din Bucuresti ar trebuii sa fie pe Pasajul Grand si pe sectorul Crangasi - Ciurel, dar uite ca nu avem decat busiri usoare. Practic accidentele grave apar atuncic and masinile intra pe contrasens, se lovesc perpendicular sau lovesc pietoni, nu cunt lovesc parapeti paraleli cu sensul de mers sau se urca pe o sina de tramvai, chiar daca asta se intampla la o viteza relativ mare.
Iar circulatia o sa fie cam ca pe trsonsoanele de mai sus, adica ori blocaj ori 80-90 daca e liber. Practic pe Pasaj Grand poti sa mergi cu oricat, ca pilitia nu are unde sa puna masina cu radarul, iar radare fixe permanente nu se vor nici in ruptul capului, ca sa nu deranjeze cunostintele.

Intrebarile astea cu cum o sa fie intretinutul?, cine strange mizeria de sub el? si asemenea sunt un fel de drobul de sare sau pusul carului inaintea boilor, daca stam dupa asemenea intrebari nu am mai construii nimic in Romania 20 de ani de acum incolo.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului mindmasster

cele 4 bretele controversate  :D
image-2009-04-28-5643862-41-pasajul-basarab-harta-proiect.jpg (76.29 KB; downloaded 2445 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

telvanni wrote:
Salutare tuturor. Incepe sa ma sperie ritmul ametitor de lucru la suprabetonarea podului in arc de la Grozavesti. Nici acum nu au terminat de turnat...de ce dureaza atat? La podul mare cat o sa dureze? pastrand proportia...cam o jumatate de an.


Dureaza atat pentru ca nu se grabesc, echipele de fierar-betonisti sunt concentrate pentru finalizarea tablierelor iar aici se lucreaza la o capacitate mica. Pentru podul hobanat operatiunea de montare a predalelor si armarea acestora dureaza 2 luni. Asta pentru ca peste 3-4 luni cand incepe aceasta operatiune toate tablierele vor fi finalizate.

P.S. In caz ca nu ati observat inca, de azi noapte incepand cu ora 1:00 a fost redeschisa traficului Calea Grivitei. De maine autobuzele iar de joi si troleibuzele.
P.S.2. Calea Grivitei va mai fi inchisa in iunie cand se monteaza cablurile si in iulie-august cand se monteaza predalele. Tot pe perioade de maxim o saptamana.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului mindmasster

P.S. In caz ca nu ati observat inca, de azi noapte incepand cu ora 1:00 a fost redeschisa traficului Calea Grivitei. De maine autobuzele iar de joi si troleibuzele.
P.S.2. Calea Grivitei va mai fi inchisa in iunie cand se monteaza cablurile si in iulie-august cand se monteaza predalele. Tot pe perioade de maxim o saptamana.



Din pacate doar pe o banda din 2 se poate circula/sens .Oricum e de apreciat ca au ridicat restrictia cu 2 zile inainte de termen . ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului adyroman

Vis-a-vis de lipsa bretelelor pentru pasaj Basarab -> Grivitei vest si alte astfel de rute. Chiar daca proiectul nu cuprinde astfel de bretele, asta nu inseamna ca pasajul e inutil. Cei care au nevoie sa ajunga de la Apaca la Chibrit pot merge pe ruta Iuliu Maniu - Virtutii - Pod Grant - Calea Grivitei, nu trebuie neaparat sa foloseasca pasajul Basarab. La fel si pentru celelalte astfel de situatii.

Cred ca unul din avantajele acestui pasaj este ca deschide o a treia cale de traversare a cailor ferate din zona de vest, care ajung in Gara de Nord. Pana acum, locuitorii din cartierele Drumul Taberei si Militari care doreau sa ajunga in zona de centru - nord a orasului aveau la dispozitie 2 variante: Pod Grant sau ocolirea liniilor prin fata Garii de Nord. (Bine, mai e si centura, da' aia e practic inutila avand in vedere cum se merge pe acolo - poate cand or lati-o si pe aia, da' daca nu fac si traversari suspendate sau tunele nu cred ca va fi prea grozav.) Ca sa ma intorc de unde am plecat: traficul care pleca din Drumul Taberei si Militari (si mai departe, Rahova si cartierele din vest-sud-vest), catre zona de centru - nord, va fi impartit acum in 3 in loc sa fie impartit in 2. Ceea ce inseamna ca se va circula mai usor peste tot. Mare parte din utilitatea acestui pasaj Basarab sta exact in asta - preluarea traficului din cartierele de vest / sud-vest catre partea de centru-nord si invers. Daca tu stai sub Pod la Grozavesti si n-ai cum sa ajungi usor _pe pasajul Basarab_ sub podul Grant, nu cred ca e asa de mare problema - gandeste-te la miile sau zecile de mii de oameni care acum fac o ora sau mai bine din Drumul Taberei pana la Charles de Gaulle. Iar pentru tine - cred ca vei putea folosi o ruta alternativa, ori prin fata Garii de Nord, ori pe Podul Grant, si nu-ti va lua atat de mult cat iti ia acum pentru ca Pasajul Basarab va prelua o parte buna din traficul de acum de pe ruta respectiva, decongestionand acele artere de circulatie. Nu?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului cornel001

iar eu am impresia ca unii din noi doar se plang fara sa isi puna si problema "daca/cum se poate face". pana la urma suntem in oras, nu pe camp ca sa poti face bretele oriunde si oricum. e cam greu sa expropiezi un ditamai bloc, sau sa vii cu breteaua la 2 metri de balconu lu' nea Vasile.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului suomicutzu

adyroman wrote:
Vis-a-vis de lipsa bretelelor pentru pasaj Basarab -> Grivitei vest si alte astfel de rute. Chiar daca proiectul nu cuprinde astfel de bretele, asta nu inseamna ca pasajul e inutil. Cei care au nevoie sa ajunga de la Apaca la Chibrit pot merge pe ruta Iuliu Maniu - Virtutii - Pod Grant - Calea Grivitei, nu trebuie neaparat sa foloseasca pasajul Basarab. La fel si pentru celelalte astfel de situatii.

Cred ca unul din avantajele acestui pasaj este ca deschide o a treia cale de traversare a cailor ferate din zona de vest, care ajung in Gara de Nord. Pana acum, locuitorii din cartierele Drumul Taberei si Militari care doreau sa ajunga in zona de centru - nord a orasului aveau la dispozitie 2 variante: Pod Grant sau ocolirea liniilor prin fata Garii de Nord. (Bine, mai e si centura, da' aia e practic inutila avand in vedere cum se merge pe acolo - poate cand or lati-o si pe aia, da' daca nu fac si traversari suspendate sau tunele nu cred ca va fi prea grozav.) Ca sa ma intorc de unde am plecat: traficul care pleca din Drumul Taberei si Militari (si mai departe, Rahova si cartierele din vest-sud-vest), catre zona de centru - nord, va fi impartit acum in 3 in loc sa fie impartit in 2. Ceea ce inseamna ca se va circula mai usor peste tot. Mare parte din utilitatea acestui pasaj Basarab sta exact in asta - preluarea traficului din cartierele de vest / sud-vest catre partea de centru-nord si invers. Daca tu stai sub Pod la Grozavesti si n-ai cum sa ajungi usor _pe pasajul Basarab_ sub podul Grant, nu cred ca e asa de mare problema - gandeste-te la miile sau zecile de mii de oameni care acum fac o ora sau mai bine din Drumul Taberei pana la Charles de Gaulle. Iar pentru tine - cred ca vei putea folosi o ruta alternativa, ori prin fata Garii de Nord, ori pe Podul Grant, si nu-ti va lua atat de mult cat iti ia acum pentru ca Pasajul Basarab va prelua o parte buna din traficul de acum de pe ruta respectiva, decongestionand acele artere de circulatie. Nu?


Salut, da ai dreptate va decongestiona Gara si Grantu, dar daca o iau pe acolo am 7 semafoare pana la zona Apaca in loc sa nu am niciunul si sa fac 3 min pe pod, intelegi? asta e ideea, d-abia astept sa fie gata sa ma urc pe pod la Titulescu si sa ajung intr-o clipa la Apaca unde am multe drumuri de facut in general, dar ma gandesc ca multi riverani ai podului se vor uita lung la el ca nu au cum sa il foloseasca

Nu am zis ca nu e util, ba e foarte util si salut aceasta constructie, dar sa vad si eu ca se construieste cu cap, dupa ce ca nu avem bani construim ceva pentru 1,2 utilizari in loc sa rezolvam cu acest pod cat de multe probleme ale zonei avem...ca bani de altu nu mai avem...

Sub pod propun parcare pentru Gara, IDM, Carrefour sau Brico si mici parculete sa nu ajunga terenu cum e cel de sub Grant de unde pleaca trotuarul peste caile ferate, dar pe care nu circula nimeni de frica...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului suomicutzu

cornel001 wrote:
iar eu am impresia ca unii din noi doar se plang fara sa isi puna si problema "daca/cum se poate face". pana la urma suntem in oras, nu pe camp ca sa poti face bretele oriunde si oricum. e cam greu sa expropiezi un ditamai bloc, sau sa vii cu breteaua la 2 metri de balconu lu' nea Vasile.



Salut Cornel, nu ma plang doar scot in evidenta unele lipsuri care pot fi remediate.
Tin sa precizez ca e greu de construit bretea pe colt la Titulescu unde blocul este foarte aproape de pod, dar nu imposibil iti zic clar pentru ca am vazut la altii pasaj pe sub un cartier intreg in Veliko Tarnovo si Genova (cred totusi ca era stanca in fundatie), INTERSECTII in pasaje in Viena si Olbia-oras de 40.000 loc (Sardinia) si asa zisele autostrazi din orase in Cracovia si Viena care culmea au avut loc printre blocurile unor orase monument, culturale si vechi deci cu bulevarde nu asa largi, dar cu o sumedenie de racordari la toate bulevardele peste care treceau, chiar nu am simtit lipsa ca nu am pe unde sa merg sa ajung intr-un anume punct.

Tie ti se pare ca nu este loc pentru racordari pe Splai, Giulesti (aici ar fi problema cu farmacia de pe colt care e monument) sau Gara Basarab, unde nu avem constructii ?? iar pe Titulescu doar un colt cu problema...crezi ca nu se putea construi o bretea care sa te ajute sa urci pe pod spre Apaca venind de la Gara? identica cu cea de la Grant (cu benzinaria Mol) ??? nu aveau loc pe acel teren viran plin de noroi d elanga statia de Metrou??

Astept totusi un raspuns plauzibil si de la Marian sa ne lamureasca cum au gandit dansii acest proiect.

 


Titulescu, of ambuteiajul te asteapta vancouver

suomicutzu a scris:
Salut, da ai dreptate va decongestiona Gara si Grantu, dar daca o iau pe acolo am 7 semafoare pana la zona Apaca in loc sa nu am niciunul si sa fac 3 min pe pod, intelegi? asta e ideea, d-abia astept sa fie gata sa ma urc pe pod la Titulescu si sa ajung intr-o clipa la Apaca unde am multe drumuri de facut in general


Exact asta mi-era teama si am incercat sa atrag atentia intr-un post anterior: toti vor gandi ca luand-o pe pasaj vor ajunge cu zero semafoare de la Titulescu la Apaca sau invers cu 1 semafor de la Apaca la Titulescu, in loc de 7-8 semafoare pe alte rute. => inghesuiala pe pasaj => ambuteiaj la primul semafor intalnit in cale, care le va taia avântul la toti... si asa suomnicutzu va trage si un mic suomn asteptand 10-15 minute pana sa ajunga sa treaca pe la acel semafor.

Nu spun toate astea cu rautate sau pentru vreau sa critic pasajul, pe care, repet, il consider extrem de util. Spun asta cu un singur scop: se pot lua masuri de fluidizare si e bine sa fie luate acum, cat inca circulatia pe Titulescu e redusa.
1. Interzicerea opririi sau stationarii pe Titulescu, ridicarea de indata a oricarei masini care incalca restrictia, astfel ca tot timpul 2 benzi sa fie deschise circulatiei.
2. Interzicerea virarii la stanga in toate intersectiile Bd. Titulescu, creearea unuor culoare unice, fara semafoare si cu garduri ca pe Vasile Milea, atat pentru tramvai, cat si pentru masini.
3. Construirea a 3-4 pasaje subterane pt. pietoni, pt. traversare. (la intersectia cu Cuza, intersectia cu Banu Manta + statia de tramvai, intersectia cu Maltopol, intersectia cu Felix + statie tramvai).

In partea cealalta, la Leu sau la Apaca nu vad nici o rezolvare rapida, singura solutie fiind un pasaj pe una din directii (preferabila un Pasaj subteran pornind de pe Sos. Grozavesti, trecand pe sub Leu, Razoare si care sa iasa pe Progresului (cu iesire si pe Geniului, inainte de razoare pt. cei care vor spre Dr. Sarii), dublat de un al doilea pasaj subteran pe directia Dr. Taberei - Eroilor, interconectat ca un nod de autostrada (deci cu toate cele opt legaturi) cu primul pasaj subteran.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Proiectul in sine a fost gandit initial pentru traversarea caii ferate din Titulescu pana pe Orhideea iar ulterior a fost lungit pana in curtea Carrefour apoi pana pe Grozavesti-Vasile Milea ca idee a inchiderii inelului principal. Iar rampele nu imi dau seama cum au fost gandite, cel mai probabil au facut ceva studii ale caror metode de calcul nu le inteleg nici ei.
Despre coborarea dinspre Titulescu se spunea la un moment dat ca o solutie ar fi realizarea unui giratoriu la coborarea de pe pasaj.

 


Re: Titulescu, of ambuteiajul te asteapta suomicutzu

vancouver wrote:
suomicutzu a scris:
Salut, da ai dreptate va decongestiona Gara si Grantu, dar daca o iau pe acolo am 7 semafoare pana la zona Apaca in loc sa nu am niciunul si sa fac 3 min pe pod, intelegi? asta e ideea, d-abia astept sa fie gata sa ma urc pe pod la Titulescu si sa ajung intr-o clipa la Apaca unde am multe drumuri de facut in general


Exact asta mi-era teama si am incercat sa atrag atentia intr-un post anterior: toti vor gandi ca luand-o pe pasaj vor ajunge cu zero semafoare de la Titulescu la Apaca sau invers cu 1 semafor de la Apaca la Titulescu, in loc de 7-8 semafoare pe alte rute. => inghesuiala pe pasaj => ambuteiaj la primul semafor intalnit in cale, care le va taia avântul la toti... si asa suomnicutzu va trage si un mic suomn asteptand 10-15 minute pana sa ajunga sa treaca pe la acel semafor.

Nu spun toate astea cu rautate sau pentru vreau sa critic pasajul, pe care, repet, il consider extrem de util. Spun asta cu un singur scop: se pot lua masuri de fluidizare si e bine sa fie luate acum, cat inca circulatia pe Titulescu e redusa.
1. Interzicerea opririi sau stationarii pe Titulescu, ridicarea de indata a oricarei masini care incalca restrictia, astfel ca tot timpul 2 benzi sa fie deschise circulatiei.
2. Interzicerea virarii la stanga in toate intersectiile Bd. Titulescu, creearea unuor culoare unice, fara semafoare si cu garduri ca pe Vasile Milea, atat pentru tramvai, cat si pentru masini.
3. Construirea a 3-4 pasaje subterane pt. pietoni, pt. traversare. (la intersectia cu Cuza, intersectia cu Banu Manta + statia de tramvai, intersectia cu Maltopol, intersectia cu Felix + statie tramvai).

In partea cealalta, la Leu sau la Apaca nu vad nici o rezolvare rapida, singura solutie fiind un pasaj pe una din directii (preferabila un Pasaj subteran pornind de pe Sos. Grozavesti, trecand pe sub Leu, Razoare si care sa iasa pe Progresului (cu iesire si pe Geniului, inainte de razoare pt. cei care vor spre Dr. Sarii), dublat de un al doilea pasaj subteran pe directia Dr. Taberei - Eroilor, interconectat ca un nod de autostrada (deci cu toate cele opt legaturi) cu primul pasaj subteran.



E bine ce ai propus tu, dara fara pct 2 deoarece din virarea la stg/dr inainte de pasaj mai scapam de masini si nu urca toate pe pasaj. Si propunerea lui Marian cu sensu giratoriu este f buna, asa se obisnuieste mai nou am vazut in toata UE, deci stiu ei ce stiu mai bine.
Stii care e faza cu virarea...toata lumea zicea ca va fi coada dupa pasajul Baneasa inclusiv eu pentru ca toti vor avea fluenta la fostul semafor de la aeroport si logic se vor ingramadi la primu semafor urmator.
Dar cu o mica dilema care a fost rezolvata de realitate, realitate care spune ca multe masini se duc pe Vacarescu spre Dinamo si nu toate intra in pasaj deci numarul lor s-a redus simtitor asa si aici nu toti care intra din Pasaj Victoria se duc la Apaca, unii se duc pe Banu Manta, altii la Gara, altii sunt riverani si altii la Apaca...deci totusi ma astept la un numar cat de cat redus coroborat si cu faptul ca acum sunt 3 cai de acces nu 2, doar grantu si gara...

Aglomeratia mai poate fi evitata si prin constructia de bretele (ceea ce tot spun de 3 zile) care sa mai degaje din masinile de pe pod...vezi exemplu Grant unde urca multe din directia Clabucet si coboara multe pe Giulesti...asta e clar si paopte fi probat in timp real ziua !!!!

Pasaj Eroilor-Dr taberei vor face poate dupa ce vor devia traficul pe Basarab spre Dr taberei, cred eu... :D

 


Re: Titulescu, of ambuteiajul te asteapta mindmasster

1. Interzicerea opririi sau stationarii pe Titulescu, ridicarea de indata a oricarei masini care incalca restrictia, astfel ca tot timpul 2 benzi sa fie deschise circulatiei.
2. Interzicerea virarii la stanga in toate intersectiile Bd. Titulescu, creearea unuor culoare unice, fara semafoare si cu garduri ca pe Vasile Milea, atat pentru tramvai, cat si pentru masini.
3. Construirea a 3-4 pasaje subterane pt. pietoni, pt. traversare. (la intersectia cu Cuza, intersectia cu Banu Manta + statia de tramvai, intersectia cu Maltopol, intersectia cu Felix + statie tramvai).



Asta ar fii genial . Cum cobori pe Titulescu sa nu mai ai nici un stop pana la iesirea din pasajul victoriei.ar fii chiar o realizare . in partea cealalta cam complicat (buna ideea de la punctul 3 da 3-4 pasaje :o )

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Dominatrix

shoppy wrote:
Dominatrix,
Nu se poate sari pe contrasens decat pe Podul Grozavesti, undeva pe la doar 30% din distanta totala, si nu o sa ai nici trotuare nici treceri pentru pietoni. Daca luam logica ta inseamna ca cele mai multe accidente/fatalitati din Bucuresti ar trebuii sa fie pe Pasajul Grand si pe sectorul Crangasi - Ciurel, dar uite ca nu avem decat busiri usoare. Practic accidentele grave apar atuncic and masinile intra pe contrasens, se lovesc perpendicular sau lovesc pietoni, nu cunt lovesc parapeti paraleli cu sensul de mers sau se urca pe o sina de tramvai, chiar daca asta se intampla la o viteza relativ mare.
Iar circulatia o sa fie cam ca pe trsonsoanele de mai sus, adica ori blocaj ori 80-90 daca e liber. Practic pe Pasaj Grand poti sa mergi cu oricat, ca pilitia nu are unde sa puna masina cu radarul, iar radare fixe permanente nu se vor nici in ruptul capului, ca sa nu deranjeze cunostintele.

OFF-topic: Eu nu am adus niciodata in discutie acest aspect. Poate ma confunzi cu alt user.

 


Sensuri giratorii vancouver

Utilizator anonim a scris:
Despre coborarea dinspre Titulescu se spunea la un moment dat ca o solutie ar fi realizarea unui giratoriu la coborarea de pe pasaj.


suomicutzu a scris:
Si propunerea lui Marian cu sensu giratoriu este f buna, asa se obisnuieste mai nou am vazut in toata UE


Sensurile giratorii au umplut intr-adevar Europa si sunt foarte bune daca sunt puse cu cap. Ele incetinesc mult traficul. Avantajul lor major consta in viteza redusa cu care soferii sunt fortati sa le parcurga, de unde rezulta o siguranta in trafic mult crescuta (nightwolf astept sa ma contrazici, dar daca nici sensurile giratorii nu ajuta la siguranta traficului in Romania, atunci mai bine emigrez in Congo). Ele au o capacitate medie de preluare a traficului, de aceea numai in mod exceptional veti vedea un sens giratoriu:
- pe un bulevard cu mai multe benzi
- pe un drum din afara localitatii cu mai mult de o banda pe sens
Motivul: sensul giratoriu are o capacitate relativ ridicata, dar totusi limitata de preluare a traficului, si anume limitata la traficul "adus" de o intersectie a doua drumuri fiecare cu cate o banda pe sens.

230px-2008_03_12_-_UMD_-_Roundabout_viewed_from_Art_Soc_Bldg_4.JPG (14.47 KB; downloaded 2750 times)


In conditii speciale poate fi gandit si sa preia unul sau chiar 2 drumuri cu cate 2 benzi:

437px-Turborotonde.svg.png (23.25 KB; downloaded 2738 times)


Sigur ca in Românica, dar chiar si in Spania sau Franta am vazut ronduri in care se scurg drumuri cu 2 sau chiar mai multe benzi, rezultand ca si rondul are mai multe benzi sau este nedifinit, la mica intelegere. De aici insa pot aparea situatii conflictuale. Un camion care vine pe prima banda (neavand voie sa circule pe a doua) vrea sa faca stanga, deci trebuie sa iasa abia la a treia iesire. Un automobil de pe a doua banda vrea sa mearga inainte. Cei doi intra in acelasi timp in rond. Ce se va intampla in dreptul celei de-a doua iesiri, unde cel de pe banda a doua va dori sa iasa?

Concluzia: in tarile in care orice amanunt legat de logica traficului este luat in considerare (Germania, Austria, Olanda) sensurile giratorii se folosesc de regula la intersectiile a doua drumuri din afara localitatilor de importanta relativ egala si trafic mediu, de exemplu la intersectia a doua drumuri judetene. Se mai folosesc pe drumurile nationale sau judetene atunci cand acestea traverseaza localitati mici (sate) la intersectii cu alte strazi ale localitatii, cu scopul de a forta soferii sa reduca viteza (un fel de sicane). Exista si exceptii, de ex. Karolinenplatz in München (coordonatele pt. google maps sunt: 48.144664,11.569158).
Un sens giratoriu cu mai multe benzi poate functiona bine, daca traficul este reglat de semafoare (ex. la Piata Charles de Gaulle) si rondul foarte mare, dar atunci practic nu mai este un sens giratoriu. Pe Titulescu nu este suficient loc pentru un rond foarte mare.

O solutie cu un rond s-ar fi putut insa adopta dupa parerea mea in alt punct al pasajului, si anume sub acesta la intersectia Plevnei cu Orhideelor. De pe pasaj sa fi plecat rampa de coborâre de la Basarab prin fata IDM pana la rond, la fel de urcare din rond spre Basarab, si simetric rampe de la rond de-a lungul pasajului spre Grozavesti. Asadar toate rampele sa fi fost paralele cu pasajul si sa dea in acest rond de la intersectia Pleveni su Orhideelor, aflat sub pasaj, de unde de oriunde ar veni cineva poate sa o ia in orice directie, inclusiv sa intoarca. Asemanator cu poza de mai jos, doar ca in poza rondul este deasupra autostrazii:

Korforg1.jpg (103.42 KB; downloaded 2740 times)

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 143
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2326 forum members have written 424472 posts in 5284 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use