Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Tronson NORD: Pasajul hobanat Otopeni (FINALIZAT DEC.2011)

477 posts, 177804 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 35
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

Se poate, dar cum pe jos nu am vazut nici o usa, pe unde au accesul in spatiile din piloni? Prin varf?

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF subway guru

Foarte probabil ca accesul sa fie de la nivelul tablierului, iar prin varf e obligatoriu, ca sa poata face tensionarea finala a hobanelor (dupa ce se inlatura schelele de lucru pe care s-a turnat dala de beton).
Sistemul de la Otopeni e similar cu cel de la Basarab, si proiectantii si executantii sunt cam aceiasi...

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

Aha, deci atunci cand au fost corturile pe piloni au facut tensionarea pe orizontala, de acea parea ca au stat mult timp degeaba.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Goldmund

Nu are nici un rost sa mai spun ceva in legatura cu "daca faceau o autostrada in loc de.."Insa,Bogdan intreaba-si este indreptatit sa intrebe-cum o sa fie rezolvata intrarea pe A3-directia Ploiesti,daca vii din sensul Otopeni,pe largita Centura...?Sau cum sa faci cand vii de pe A3 si vrei pe Centura largita...directia Voluntari-Afumati,A2?Daca Centura asta era largita-precum o fac azi-acum 30/40 ani,iar dupa 1990 nu ar fi fost haos si debandada si s-ar fi construit zonele depozitelor si firmelor la cel putin 20m. de Centura,poate azi ar fi fost posibil si o Centura rutiera si o centura CF...Dar asa,e f.f. greu,mai ales la intersectii.Prietenii Centurii CFR,sunteti de acord cu ultimele propozitii/fraze :?:

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Dominatrix

@Goldmund, habar n-am cum se va rezolva problema intrarilor/iesirilor din autostrada de care vorbesti, dar pur si simplu nu se poate rezolva problema desfiintand linia ferata de centura sau mutandu-o in alta parte. In primul rand, orasul va continua sa se dezvolte; poate peste 30 de ani "centura" actuala asa cum o stim noi va fi un bulevard periferic asa cum sunt si altele. In al doilea rand, riveranii trebuie sa aiba acces la ea, deci chiar presupunand ca desfiintezi calea ferata, centura actuala nu poate fi construita pentru trafic de autostrada. Paote ca solutie de moment ar fi bine, dar in perspectiva dezvoltarii orasului la orizontul de 20-30 de ani, ar fi absurd sa faci asa ceva, tot asa cum ar fi absurd sa demolezi strada Turnu Magurele (exemplu aleator) ca sa faci pe acolo o legatura rapida in regim de autostrada intre cartierele Berceni si Giurgiu. Exemplul de mai sus e fortat, dar intelegi care e ideea.

Iar mutatul caii ferate de centura este o idee proasta din cel putin 2 motive:

- costurile mult mai mari de constructie a caii ferate pe un nou amplasament. Si aici nu e vorba numai de exproprieri (care apropo ar fi si mai laborioase si mai scumpe pentru o cale ferata decat pentru o sosea).  Calea ferata de centura face parte dintr-un complex feroviar foarte mare, iar mutarea ei ar implica modificari mari in configuratia intregului ansamblu, intrucat fiecare sectie de circulatie isi are rolul ei indispensabil in fluxul de functionare al intregului complex. Iar daca acest echilibru este modificat, functionarea intregului ansamblu feroviar este anevoioasa si costisitoare.
Iar daca noua linie ferata trebuie electrificata (si cel mai probabil va trebui fiindca portiunea nordica a centurii, despre care vorbim aici, a fost electrificata in anii '80 pentru eliminarea problemelor de tractiune pentru trenurile in tranzit) atunci cu atat costurile de constructie vor fi cu mult mai mari decat cele pentru construirea unei noi centruri rutiere la nivel de autostrada, lucru oricum necesar. O noua centura ocolitoare a capitalei este necesara si poate se va realiza. Costurile oricum vor fi mai mici decat mutarea centurii feroviare, care pe termen mediu si lung oricum nu va rezolva problemele de trafic ale Bucurestiului.

- al 2'lea motiv tine de planurile de introducere si la noi de trenuri suburbane, ca in tarile civilizate. Este adevarat ca in planificarea urbana, caile ferate sunt un impas care incurca. Dar sunt aduse cat mai aproape de centru datorita utilitatii lor. Daca muti calea ferata de centura la  :evil: 'n praznic, cu atat mai mult orice incercare de introducere a trenurilor suburbane va fi sortita esecului. Ideea e ca garile suburbane sa ajunga in zone deservite bine de transportul urban. Si ca sa ai transport urban bun trebuie sa ai o densitate urbana acceptabila. Altfel, incurajezi transportul rutier in oras, ceea ce este de evitat, fiindca majoritatea arterelor importante din oras oricum nu mai pot prelua prea mult trafic decat exista acum. Ideea nu e sa aduci cat mai multe masini in centrul orasului construind autostrazi ci sa creezi variante bune de transport de ajuns in oras pentru cei din zonele suburbane, ca sa ii inurajezi sa-si lase masinile acasa, sau sa le lase in parcarile periferice (cand va exista asa ceva) si sa continue calatoria cu transportul in comun.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF marius baciu

Corecte rationamentele,in plus nu cred ca trebuie sa ne facem atatea griji cum se fa face o incarcare pe autostrada exista numeroase variantepe dedesupt sau pe deasupra

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

A3 cu Centura oricum o sa aiba pasaj, iar problemele zise de tine se pot rezolva cu o subtraversare spre Bucuresti. Apoi toate intersectiile perpendiculare ale centurii oricum trebuiau sa aiba pasaj, nu cf e de vina, singurul pasaj generat de existenta cf este cel de la Otopeni.

Deci de dragul pasajului Otopeni si complicarii pasajului A3, dujmanul centurii cf vrea sa o desfiinteze de tot, desi cel mai optimist plan de mutare a centurii, cel facut de mine(ca el nu propune nici o alternativa), presupune minim 3 pasaje.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Goldmund

@Dominatrix,
n-ai observat ca eu am "cedat"? :oops:
Dar spune-mi te rog,daca tot m-ai provocat cu inca mii de argumente pro centura cf,ce fac amaratii aia de vienezi(eu cunosc orasul bine!)ca nu o scot la capat:tot fac centuri rutiere peste alte centuri rutiere,nivelul lor de trai este unul dintre cele mai ridicate din UE,dar nu au centura cf.(au metrou si tren suburban din toate directiile!)
Poate esti atat de dragutza si mai citesti inca o data postarea mea anterioara si poate imi si raspunzi la nedumeririle lui @bog_dan si ale mele...,prin care nu mai doream deschiderea unui subiect "delicat"aici.
@marius baciu,
sunt convins ca exista in teorie "n" posibilitati de "incarcare pe o autostrada"insa practica arata ca pana acum in Romania (anul 2010!)nu s-a construit nici o "incarcare" ca cele din Vest-si vorba unuia de aici,Vestul incepe din Budapesta-daca nu mai aproape de granita noastra-,dar ma tem ca o sa inceapa si din Sofia-iar noi ramanem la ...teorie?Exista un proiect concret pt. Centura rutiera in care sa rezulte ce spui tu?Nu ducem lipsa de ...solutii.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Goldmund

PS
Stuttgart dispune de trenuri suburbane(sute km.de cale ferata!)din care exista sase linii care intra direct in centrul orasului,din toate directiile...Stuttgart nu a trecut prin comunism si nu a primit un cf Centura.Dar e normal ca ma agit in van-e clar ca prin noua Centura rutiera se cimenteaza si centura cf-e clar-dar acum s-o si laud?!?Daca tot ramane,e ok acum . ;) in detrimentul unei Centuri rutiere de Vest,asta am vrut eu sa spun candva
o seara placuta la toti prietenii infrastructurii

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF marius baciu

Goldmund wrote:
o seara placuta la toti prietenii infrastructurii


asta nu mia placut :D

iti inteleg supararea ,dar chiar nu pot sa iti impartasesc ideea,calea ferata chiar daca acum nu are o utilitatea mare  ,din punctul meu de vedre are perspective.Si de ce sa demolam ceva cand oricum nu vom putea (nu avem cu ce sau nu suntem capabili) sa construim in locul ala acum.

o seara buna si tie

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Dominatrix

Subiectul desfintarii centurii CFR cred ca e unul interesant, dar iesim prea mult din topic daca il discutam in acest subiect, asa ca propun continuarea discutiei aici, unde am si raspuns. Poate ar fi bine sa mute cineva ultimele mesaje off-topic tot acolo.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF andrei11

Se pare ca s-au oprit la 12 / 32 de cam mult timp. Sau ma insel eu ?

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF mindmasster

andrei11 wrote:
Se pare ca s-au oprit la 12 / 32 de cam mult timp. Sau ma insel eu ?


Andrei chiar nu stiu. Pe acolo daca trec odata la 2 luni. Daca imi spune-ti voi eu modific. Statea cineva in zona . Daca poate sa ne ajute sa o faca .

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

19/32
(acum e clar ca sunt 32 de hobane)

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 35
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2326 forum members have written 424478 posts in 5284 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use