Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Tatra T4R

2772 posts, 750329 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 198
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Utilizator anonim

#3399 a revenit in traseu, ieri circuland cu #3398 la remorca.

 


Re: Tatra T4R Gabi23

Urgenta mare, a fost scos imediat la traseu, nu ca inainte cand isi astepta chiar si 2 luni in depou perechea pentru a fi cuplat. Intreseant e ca s-au nimerit sa fie 3399~3398 fiind un contrast intre "nou" si "vechi".
S-a mai reparat si 3367, fiind recuplat la loc cu 3323 (cum erau pana acu o luna). Mai nou 3319 era cuplat cu 3380.In momentul de fata la Tatre se schimba cupluri de la o zi la alta din lipsa pieselor  :(.
Ma intreb oare daca 3431~3340 (SCOALA) or mai fi functionale? :?

 


Re: Tatra T4R electricianu

vag.3431-3340 sunt functionale

 


Re: Tatra T4R Gabi23

Utilizator anonim wrote:
3400 a revenit dupa RK, este remorca lui 3357 (parca).

Este remorca lui 3356  ;). 3357 probabil e... defect (recent).

 


Re: Tatra T4R autob368

Azi remorca lui 3400 era 3334.  ;)

 


Re: Tatra T4R Gabi23

autob368 wrote:
Azi remorca lui 3400 era 3334.  ;)

Pai a crapat inseamna ca ieri seara, 3356 (ieri erau asa ca le-am vazut la Razoare), si 3351 remorca lui 3334. Se pune care cum se poate, doar se mai respecta treaba vagon 1/vagon 2.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Utilizator anonim

Si nu avea nicio saptamana de cand intrase in formatul 3356+3400, sambata cand am pozat-o a fost prima zi de circulatie pentru 3400 dupa RK.

 


Re: Tatra T4R Dominatrix

Gabi23 wrote:
autob368 wrote:
Azi remorca lui 3400 era 3334.  ;)

Pai a crapat inseamna ca ieri seara, 3356 (ieri erau asa ca le-am vazut la Razoare), si 3351 remorca lui 3334. Se pune care cum se poate, doar se mai respecta treaba vagon 1/vagon 2.
Nici n-ar avea cum sa nu se respecte aceasta regula, intrucat vagoanele slave, chiar daca ar fi "intregi" (ceea ce banuiesc ca e cazul cu #3400, fiindca abia a revenit de la RK) nu au consola si ruter pentru SAT.

Deci Tatrele vor fi "prizoniere" in continuare in acelasi tip de master-slave relationship, pana cand vor "deceda" de tot daca Dominatorul cel Mare le va îmbăta pe toate Criţ(ă). Nu e o gluma, se poate intampla...

 


Re: Tatra T4R ByOnu

Eu sper sa faca tot posibilul pentru a le pastra. Daca e sa o luam de buna, avem si unele V3A-uri de 10 ori mai jalnice decat Tatrele. Singura problema "majora" a Tatrelor care le face asa de nedorite de catre oficialitati este consumul mare, asta din cate am inteles. Cu timpul insa pot fi modernizate one-by-one cu niste echipamente specifice.

Preabine, adevarul e ca sunt legat si 'sufleteste' de ele. Pur si simplu cand esti la bordul unei Tatre tot ce vrei este doar sa te tii bine pentru ca au o viteza si un rulaj foarte bune. Deasemenea imi inspira duritate si siguranta, ca sa o lungim atat, un produs de calitate, nu ca V3A-urile sau LF-ul care zici ca-s din carton, la ele oricand te poti astepta sa se rupa. Si daca e sa fim realisti, n-arata rau, nu-s niste tramvaie urate... lucru care nu-l putem spune din pacate despre V3A-uri care zici ca-s vagoane de marfa la cat de patratoase sunt, n-au nici un design nici aerodinamica.

 


Re: Tatra T4R Dominatrix

ByOnu wrote:
Eu sper sa faca tot posibilul pentru a le pastra. Daca e sa o luam de buna, avem si unele V3A-uri de 10 ori mai jalnice decat Tatrele. Singura problema "majora" a Tatrelor care le face asa de nedorite de catre oficialitati este consumul mare, asta din cate am inteles. Cu timpul insa pot fi modernizate one-by-one cu niste echipamente specifice.
Vedeti, de asta e frumoasa tineretea, fiindca e "plina de sperante", privesti totul intr-un mod optimist. :wink: Revenind la Tatre, cine sa faca tot posibilul de a le pastra? Sau cine sa aloce fonduri pentru modernizarea lor? Oprescu? Crit? Sa nu exageram.

Cand au venit cehii in anii '90, si au vrut sa le modernizeze "serios", asa cum au facut la ei in tara, nu sa le carpeasca URAC-style, s-a invocat ca "nu sunt bani". Acum, sunt ceva mai multi bani decat atunci, dar nu exista interes. Deci totuna. Din pacate, nu vad ce perspectiva de dezvoltare mai are tramvaiul bucurestean, la modul general vorbind. Cel mult de restrangere treptata, in ton cu ceea ce s-a intamplat si pana acum.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Utilizator anonim

A fost reintregit cuplul 3399+3400.

 


Re: Tatra T4R adn2377

Abia acum am descarcat de pe telefon o poza facuta in 13 octombrie 2010, in care se poate vedea un 3389 putin sifonat frontal, probil dupa ce s-o fi luat la harta cu careva... :)

Sunt curios daca pana acum o fi iesit din starea de mai jos...

 


Re: Tatra T4R Gabi23

adn2377 wrote:
Abia acum am descarcat de pe telefon o poza facuta in 13 octombrie 2010, in care se poate vedea un 3389 putin sifonat frontal, probil dupa ce s-o fi luat la harta cu careva... :)

Sunt curios daca pana acum o fi iesit din starea de mai jos...

In URAC n-a ajuns pentru reparatie, si eu unul nu imi amintesc sa il mai fi vazut. Ma gandeam ca e "crapat" cu permutarile astea de la o zi la alta la Tatre. Daca ma gandesc bine nici pe 3378 (remorca "traditonala") n-am mai vazut-o cuplata cu altceva, ele circuland in majoritatea timpului pe linia 47.

 


Re: Tatra T4R adn2377

Poate colegul nostru de forum "ëlectricianu" sa stie mai multe, ca de nu ma insel pare sa lucreze la Militari...

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 198
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2429 forum members have written 434783 posts in 5412 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use