Topic: Tramvaiele ȘCOALĂ ale STB
230 posts, 24812 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Aia de au dat bani la campania electorala cum crezi ca ii recupereaza de 2 ori mai mulți?
Aia de au dat bani la campania electorala cum crezi ca ii recupereaza de 2 ori mai mulți?
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
LucaTB
A fost cumva folosit #149 după ce a devenit vagon de școală?
A fost cumva folosit #149 după ce a devenit vagon de școală?
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Mariusv
Deocamdata nu, inca nu a fost transformat in vagon de scoala.
Deocamdata nu, inca nu a fost transformat in vagon de scoala.
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
V2A
Tramvaiul de școală 149 pozat astăzi la Complex Comercial Titan (ora 10:42).
Tramvaiul de școală 149 pozat astăzi la Complex Comercial Titan (ora 10:42).
#149 - 4.12.2020 (1).jpg (1.9 MB; downloaded 7068 times)
#149 - 4.12.2020 (2).jpg (1.79 MB; downloaded 6937 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
V3A-2010-CA - Evoluție, istorie, noutăți
Andrei Andraș
Se specializează vatmani pentru acest tip de tramvai sau de ce nu s-a transformat un V3A-93 clasic?
Se specializează vatmani pentru acest tip de tramvai sau de ce nu s-a transformat un V3A-93 clasic?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
La scolarizare se face automat specializarea si pe vagon cu mansa, fiind deja destul de raspandite in STB.
La scolarizare se face automat specializarea si pe vagon cu mansa, fiind deja destul de raspandite in STB.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Deci un tramvai modernizat practic degeaba.
Puteau macar sa aleaga un CH-PPC cu AC, sa fie treaba treaba pana la capat. Sau mai bine, un BLF, de ce nu?
Deci un tramvai modernizat practic degeaba.
Puteau macar sa aleaga un CH-PPC cu AC, sa fie treaba treaba pana la capat. Sau mai bine, un BLF, de ce nu?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Colentina a ramas singurul depou care sub-utilizeaza vagoane noi, minim 4 fiind pe dreapta iar altele functionale stand pe loc total aiurea. Au vagoane sa scoata 21 in weekend full CA si de regula jumatate din parc e clasic. Surplusul de vagoane si cele 3 din URAC trebuie dat la Dudesti si chiar la Militari pentru ca nu au vagoane PPC pe linia 25. Oricum in 2019 se hotarase ca ultimele 6 sa fie trimise la Dudesti.
Colentina a ramas singurul depou care sub-utilizeaza vagoane noi, minim 4 fiind pe dreapta iar altele functionale stand pe loc total aiurea. Au vagoane sa scoata 21 in weekend full CA si de regula jumatate din parc e clasic. Surplusul de vagoane si cele 3 din URAC trebuie dat la Dudesti si chiar la Militari pentru ca nu au vagoane PPC pe linia 25. Oricum in 2019 se hotarase ca ultimele 6 sa fie trimise la Dudesti.
- ByOnu
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ADK
Ar mai trebui un pic cosmetizat, se vede că a stat mult pe dreapta, și lăsat compostorul acolo.
BLF-ul ăla pe ce linie e? acum câteva zile nu văzusem nimic la capăt acolo, am crezut inițial că totul s-a mutat la Romprim.
Ar mai trebui un pic cosmetizat, se vede că a stat mult pe dreapta, și lăsat compostorul acolo.
BLF-ul ăla pe ce linie e? acum câteva zile nu văzusem nimic la capăt acolo, am crezut inițial că totul s-a mutat la Romprim.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
GPS
Pe linia 10.
ADK wrote:
Ar mai trebui un pic cosmetizat, se vede că a stat mult pe dreapta, și lăsat compostorul acolo.
BLF-ul ăla pe ce linie e? acum câteva zile nu văzusem nimic la capăt acolo, am crezut inițial că totul s-a mutat la Romprim.
Pe linia 10.
- georgica2704
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
📖 Pagination options