Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
1035 posts, 413001 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Axel
'' Margareta '' pe M1.
'' Margareta '' pe M1.
Rama '' Margareta ''-M1,23.07.2013..JPG (61.01 KB; downloaded 6434 times)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
misterr
Bomba de pe colivă este faptul că s-au modificat geamurile ramelor BM, astfel încît să poată fi deschise în timpul mersului. Asta ridică la puterea n numărul de particule, astfel încît le poți simți direct între dinți, fără nici un aparat. O soluție gen tataie, aplicată în secolul XXI, ca să ne întoarcem în secolul XIX. În loc ca tot aerul care se introduce în saloane să fie filtrat, turbulențele ridică tot praful din tunel și din vagoane. Nu mai vorbesc de zgomot, a fost anulată toată izolația fonică a vagoanelor. Dar pretindem că avem rame moderne...
Bomba de pe colivă este faptul că s-au modificat geamurile ramelor BM, astfel încît să poată fi deschise în timpul mersului. Asta ridică la puterea n numărul de particule, astfel încît le poți simți direct între dinți, fără nici un aparat. O soluție gen tataie, aplicată în secolul XXI, ca să ne întoarcem în secolul XIX. În loc ca tot aerul care se introduce în saloane să fie filtrat, turbulențele ridică tot praful din tunel și din vagoane. Nu mai vorbesc de zgomot, a fost anulată toată izolația fonică a vagoanelor. Dar pretindem că avem rame moderne...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Pai ce sa faci, daca s-au platit 1mil euro/vagon si nu puteai sa respiri la ora de varf ?? Au adoptat solutia "de tatiaie", cea mai ieftina. Ca doar nu puteau sa puna A/C, n-ai vazut ce sustin unii, ca nu se justifica ?
Ar trebui sa fie trasi la raspundere cei care au facut caietul de sarcini pentru BM-uri si au semnat ca vagoanele sunt corespunzatoare pentru traficul bucurestean. Prea au fost multe problema, plecand de la roti si terminand cu aerul. Probabil ca acele persoane n-au circulat in viata lor cu un metrou, daca n-au prevazut nici macar bare de sustinere in unele locuri... . Dar astea sunt lucrruri ras-discutate si fac parte din istoria metroului, cu bune si rele...Acum pe astea le avem, cu astea defilam...
Solutia corecta ar fi sa spele tunelurile si/sau sa aspire cumva praful. Dar n-ai sa vezi, ca noi nu avem nevoie de asa ceva. In schimb avem nevoie de M6.
Pai ce sa faci, daca s-au platit 1mil euro/vagon si nu puteai sa respiri la ora de varf ?? Au adoptat solutia "de tatiaie", cea mai ieftina. Ca doar nu puteau sa puna A/C, n-ai vazut ce sustin unii, ca nu se justifica ?
Ar trebui sa fie trasi la raspundere cei care au facut caietul de sarcini pentru BM-uri si au semnat ca vagoanele sunt corespunzatoare pentru traficul bucurestean. Prea au fost multe problema, plecand de la roti si terminand cu aerul. Probabil ca acele persoane n-au circulat in viata lor cu un metrou, daca n-au prevazut nici macar bare de sustinere in unele locuri... . Dar astea sunt lucrruri ras-discutate si fac parte din istoria metroului, cu bune si rele...Acum pe astea le avem, cu astea defilam...
Solutia corecta ar fi sa spele tunelurile si/sau sa aspire cumva praful. Dar n-ai sa vezi, ca noi nu avem nevoie de asa ceva. In schimb avem nevoie de M6.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Axel
Iar '' Margareta '' dar pe M3 de data asta.
Putine Ive mai sunt si pe M3.
https://www.youtube.com/watch?v=Dl6L4cAqMsw
Iar '' Margareta '' dar pe M3 de data asta.
Putine Ive mai sunt si pe M3.
https://www.youtube.com/watch?v=Dl6L4cAqMsw
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
ByOnu
Un reportaj despre inlocuirea geamurilor in BM. Include niste imagini cu demontarea/motarea propriu-zisa a acestora.
http://www.youtube.com/watch?v=_T5XIm4P0GE
Un reportaj despre inlocuirea geamurilor in BM. Include niste imagini cu demontarea/motarea propriu-zisa a acestora.
http://www.youtube.com/watch?v=_T5XIm4P0GE
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Garnitura Budapesta circula pe M3 cu o usa defecta (usa a doua de la ultimul vagon pe partea stanga cand te deplasezi din Militari catre Unirii). Eu am prins-o si ieri si azi in acelasi hal.... Chiar nu pot sa scoata pe traseu trenuri 100% functionale sau nu o pot repara ?
Va dati seama ce inseamna la ora de varf acest lucru...
Garnitura Budapesta circula pe M3 cu o usa defecta (usa a doua de la ultimul vagon pe partea stanga cand te deplasezi din Militari catre Unirii). Eu am prins-o si ieri si azi in acelasi hal.... Chiar nu pot sa scoata pe traseu trenuri 100% functionale sau nu o pot repara ?
Va dati seama ce inseamna la ora de varf acest lucru...
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
ADY881
Stie cineva, cum au ajuns la ideea de a instala pe lateral panouri de aluminiu(sau otel inoxidabil sau ce o mai fi), asemeni autobuzelor americane
adica au cerut romanii, sau au propus aia din Bombardier?
Stie cineva, cum au ajuns la ideea de a instala pe lateral panouri de aluminiu(sau otel inoxidabil sau ce o mai fi), asemeni autobuzelor americane
adica au cerut romanii, sau au propus aia din Bombardier?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
ByOnu
Mai de graba asemeni garniturilor de metrou din NY. Americanii, banuiesc, au venit cu aceasta solutie pentru a facilita curatarea vagoanelor de graffiti. Iar noi, europenii, vazand ca a functionat, am preluat conceptul.
Mai de graba asemeni garniturilor de metrou din NY. Americanii, banuiesc, au venit cu aceasta solutie pentru a facilita curatarea vagoanelor de graffiti. Iar noi, europenii, vazand ca a functionat, am preluat conceptul.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
133 313
Sa facem diferenta intre inoxidabil (materialul in masa lui nu corodeaza) si acoperit anticoroziv (cromare, nichelare etcetera). Pe BM-uri cu siguranta am vazut si tabla corodata (in urma curatarii cu solutii neadecvate care au atacat acoperirea cel mai probabil).
Sa facem diferenta intre inoxidabil (materialul in masa lui nu corodeaza) si acoperit anticoroziv (cromare, nichelare etcetera). Pe BM-uri cu siguranta am vazut si tabla corodata (in urma curatarii cu solutii neadecvate care au atacat acoperirea cel mai probabil).
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
ADY881
Oricum mie imi plac panourile astea cromate, si imi place ca Metrorex a comandat de la CAF rame in acelasi stil, deja avem un stil Metrorex(si cred ca e unic in Europa), ce ati spune sa treaca pe el si RATB-ul? Noile Bucur LF 2 cu tabla cromata pe lateral, si noi autobuze/trolee la fel?
Oricum mie imi plac panourile astea cromate, si imi place ca Metrorex a comandat de la CAF rame in acelasi stil, deja avem un stil Metrorex(si cred ca e unic in Europa), ce ati spune sa treaca pe el si RATB-ul? Noile Bucur LF 2 cu tabla cromata pe lateral, si noi autobuze/trolee la fel?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
133 313
Nu se poa'. La lumina soarelui sunt relativ periculoase pentru alti participanti la trafic. La americani se folosesc pe transportul pe distante mari (expuneri prelungite la radiatia solara) si au rolul de a reflecta radiatia solara (pentru o mentinere a unei temperaturi suportabile in habitclu mai usor).
Nu se poa'. La lumina soarelui sunt relativ periculoase pentru alti participanti la trafic. La americani se folosesc pe transportul pe distante mari (expuneri prelungite la radiatia solara) si au rolul de a reflecta radiatia solara (pentru o mentinere a unei temperaturi suportabile in habitclu mai usor).
- misterr
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
misterr
Astăzi pe M2 „Varșovia” este împodobită de sărbătoare (brăduleți, globuri, sclipici, fulgi de zăpadă, „Sărbători fericite!” etc.).
Astăzi pe M2 „Varșovia” este împodobită de sărbătoare (brăduleți, globuri, sclipici, fulgi de zăpadă, „Sărbători fericite!” etc.).
📖 Pagination options