Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1248 posts, 513686 views
📖 Pagination options
- autob368
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
autob368
Apropo de IVE, nu stiu daca s-a mai scris pe aici, tin minte ca acum cativa ani (4-5) circula pe M3 o rama ce avea la extremitatile vagoanelor (in interior) afisaje electronice asemanatoare celor din BM. Stiti ceva de ele, cand si de ce au fost retrase? Ca abia fusesera modernizate...
Apropo de IVE, nu stiu daca s-a mai scris pe aici, tin minte ca acum cativa ani (4-5) circula pe M3 o rama ce avea la extremitatile vagoanelor (in interior) afisaje electronice asemanatoare celor din BM. Stiti ceva de ele, cand si de ce au fost retrase? Ca abia fusesera modernizate...
- Axel
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Axel
Era TEM-ul 033+034.
In martie am mers cu 033 si inca avea afisajele.
Ambele REM-uri sunt pe M4.
viewtopic.php?f=23&t=50&start=56 >> O poza facuta de mine in anul 2006 pe M1.
autob368 wrote:
Apropo de IVE, nu stiu daca s-a mai scris pe aici, tin minte ca acum cativa ani (4-5) circula pe M3 o rama ce avea la extremitatile vagoanelor (in interior) afisaje electronice asemanatoare celor din BM. Stiti ceva de ele, cand si de ce au fost retrase? Ca abia fusesera modernizate...
Era TEM-ul 033+034.
In martie am mers cu 033 si inca avea afisajele.
Ambele REM-uri sunt pe M4.
viewtopic.php?f=23&t=50&start=56 >> O poza facuta de mine in anul 2006 pe M1.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Utilizator anonim
Deci toata discutie e non sens, ca ele desi sunt fizic acolo nu mai functioneaza
Deci toata discutie e non sens, ca ele desi sunt fizic acolo nu mai functioneaza
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Gabi23
034 cea care a fost in Franta la modernizare nu le mai are. Am mers cu ea foarte des in iunie-iulie pe M4 si stiu clar ca nu le are, printre multele mazgalituri se mai vede doar REM 034 . In concluzie un experiment esuat.
034 cea care a fost in Franta la modernizare nu le mai are. Am mers cu ea foarte des in iunie-iulie pe M4 si stiu clar ca nu le are, printre multele mazgalituri se mai vede doar REM 034 . In concluzie un experiment esuat.
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
survola
Ce vrea (vroia) să fie acest butonaş, cu un corespondent şi în interior?
Surprins pe M4, la Parc Bazilescu (o staţie foarte reuşită).
Ce vrea (vroia) să fie acest butonaş, cu un corespondent şi în interior?
Surprins pe M4, la Parc Bazilescu (o staţie foarte reuşită).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Gabi23
A fost candva un buton de deschidere in statii a usilor de catre calatori manual. A fost montat pe ramele modernizate in anul 2000 pt M4(109, 177, 117, etc.). Din pacate s-a ales praful de sistem dupa putin timp si acum sunt decorative.
A fost candva un buton de deschidere in statii a usilor de catre calatori manual. A fost montat pe ramele modernizate in anul 2000 pt M4(109, 177, 117, etc.). Din pacate s-a ales praful de sistem dupa putin timp si acum sunt decorative.
- sab
-
Posted:
-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Rathgeber2523
- IK4
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
ByOnu
Mai exact 183-033-034. 183 fiind cea cu vagonul A modernizat la Alstom. Cat despre daca functionau sau nu, aceeasi poveste ca si cu lifturile, sau stalpisorii inteligenti din centrul vechi care teoretic stau ridicati si se lasa doar ca sa intre masinile dar in realitate sunt culcati de cand s-au montat (la urmatoarea lucrare vor disparea.. ca si banii dati pe ele...).
Axel wrote:
Era TEM-ul 033+034.
Mai exact 183-033-034. 183 fiind cea cu vagonul A modernizat la Alstom. Cat despre daca functionau sau nu, aceeasi poveste ca si cu lifturile, sau stalpisorii inteligenti din centrul vechi care teoretic stau ridicati si se lasa doar ca sa intre masinile dar in realitate sunt culcati de cand s-au montat (la urmatoarea lucrare vor disparea.. ca si banii dati pe ele...).
- IK4
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
IK4
Ieri si astazi am observat pe M3 o aparitie inedita, un tren IVA care avea functionale la toate ramele lampile de iluminat amplasate deasupra celor doua scaune de la capetele vagoanelor, lucru nemaintalnit pana in prezent. Trenul avea in compunere o rama cu bot concav iar la mijloc parea sa fie 070. Lampile dadeau senzatia de nou, fiind mai puternice si de o alta temperatura a culorii fata de cele din restul trenului.
Ieri si astazi am observat pe M3 o aparitie inedita, un tren IVA care avea functionale la toate ramele lampile de iluminat amplasate deasupra celor doua scaune de la capetele vagoanelor, lucru nemaintalnit pana in prezent. Trenul avea in compunere o rama cu bot concav iar la mijloc parea sa fie 070. Lampile dadeau senzatia de nou, fiind mai puternice si de o alta temperatura a culorii fata de cele din restul trenului.
📖 Pagination options